1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    636 goed dat alles oké is met jullie ventje! En indalen zegt inderdaad weinig over tijdstip van bevallen. Tenzij ie er al half uit hangt :p

Oh mamadeluxe wat een mooie dag hebben jullie gehad!! Niet alleen een mooie dochter maar ook nog eens een aanzoek! Wat bijzonder!! Gefeliciteerd!
    Waarom heeft ze antibiotica nodig? Hopelijk is ze snel opgeknapt en mag ze daarna lekker naar huis. Hoe reageren de andere kinderen op de baby?

Rest ben ik vergeten, heb een helse nacht gehad. Hond besliste vannacht ineens om naast mijn vriend in bed te zeiken :x:x niet helemaal dat beest! Slaap zo al slecht en ik sliep toen eindelijk, ja daarna weer wakker gelegen natuurlijk. Als licht aan is en je staat een bed te verschonen.. grr. Vandaag dus barstende koppijn, vannacht eigenlijk al, en dood dood moe! Plus nog niet volledig genzen van de verkoudheid. Vriendlief heeft het ook opnieuw zitten, heb hem opnieuw aangestoken arm ding :) dus die voelt zich ook helemaal beroerd.

2. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte mamadeluxe! Wat een prachtig meisje met een mooie naam! En ook nog eens ten huwelijk gevraagd, wauw.. Geweldig! Hoop dat jullie meisje gauw mee naar huis kan gaan.

Meisje: ai dat klinkt niet fijn, beterschap! En hoop dat jullie hond dat niet weer doet brr hehe:)

Hier weer controle gehad en alles nog steeds goed, kleine man ligt nog keurig met hoofdje naar beneden, wel heb ik hoogstwaarschijnlijk bekkeninstabiliteit , kan nog steeds amper lopen en zak constant bijna door mn been/rug, dus moet met spoed een afspraak maken voor een massage, wat niet heel verkeerd klinkt hihi. Baal er wel van als ik zo nog max 5 weken hier mee zit. Kan echt helemaal niks en wat doet dat pijn zeg, mooi kut- arme hond:( en arme vriend die straks van alles kan gaan doen in t huis en boodschappen etc:( maarja het is niet anders

3. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    He balen shiba! Gelukkig is het einde in zicht maar dit lijkt nog heel lang!

Mamadeluxe: hopelijk is die kleine snel weer wat sterker en mag ze lekker mee naar huis! Je zal je vast zorgen maken, echt jammer en zielig! Dikke knuffel voor jou. Gelukkig kan je terugkijken op een prachtige dag gisteren, samen met je verloofde :D

E1ke hoe is je eerste nacht gegaan??? Meer foto's van je mooie mannetje zijn natuurlijk welkom :D

Turkssnoepje en trotsema hoe is het met jullie bloeddruk meiden?

Wendy weet je al iets meer over je datum? Is het vastgelegd ondertussen?

Hier weer halve nacht zorgen liggen maken over keizersnee en termijn. Moet ik morgen maar eens goed navragen nog...

4. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -29 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥

6 maart
    izi - 29 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥

11 maart
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥

15 maart
    Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥

13 juni
    MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥

7 augustus
    Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥

♥= 5 ♥= 12 ♥= 12

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

10 februari
    Wendy188 - afspraak gyn met keizersnede
    Besjes - controle vk

11 februari
    kleineM - groei echo 36 weken + gyn
    Meisje - Controle vk aan huis + levering bevalbad
    Plankje - gyn + groei echo + diabetes vp

12 februari
    Suus123 - controle vk

15 februari
    Yummy - controle vk
    Trotsema - inleiden bevalling

16 februari
    Toekan - 37 weken echo

17 februari
    Kaatjeka - controle vk

22 februari
    Missy - afspraak vk
    Suus123 - geslachtsbepaling
    Wendy188 - geplande keizersnee

25 februari
    Appelboompje - eerste echo!

5 maart
    Zealda - inleiding bevalling

25 maart
    Suus123 - 20-weken echo

:)GEBOREN:)

9 februari
    E1ke - 37.0 weken - V.inn
    Mamadeluxe - 37.0 weken - J.ealyn

5. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.
    Ze is een sterke meid. Geniet van elkaar.
    Gefeliciteerd ten huwelijk gevraagd en wel ja gezegd toch! Hihihihi

6. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vanmorgen hebben we het ongeboren vrucht herkend de kleine krijgt vl achternaam 💙 Dat is ook weer geregeld hihihi. Denk dat we nu alles hebben gedaan of geregeld 😁

7. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Wow 636 hmmm fijn die uitspraken van zo'n verbangende arts. Het zweet zou je vast uitbreken, haha

Angel; bedankt! Gelukkig kunnen we er sanen nog wel om kachen hoor.

Och mamadeluxe wat een prachtig meiske is jullie dochter! En ook nog eens ten huwelijk gevraagd, wat een overvloed aan geluk! Heerlijk! Gefeliciteerd ook met jullie voorgenomen huwelijk!
    Wat niet leuk is dat jullie J.aelyn aan de adempndersteuning en sonde zit. Dat lijkt me ook wel even heftig voor jullie, ik hoop dat alles gauw goed komt. X

Meisje: oef :( :( hopelijk kan je overdag nog even een tukkie doen. Misschien voelt de hond wel wat aankomen, dat hoor je vaker met huisdieren.

Shibainu; fijn dat alles goed is met de kleine. Maar bekkeninstabiteit is echt wel heel rot!

8. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ja hier is de datum definitief vast gezet... 22 februari...
    Maar als de vliezen eerder breken gaan ze het ook eerder halen met keizersnede... dus sowieso altijd een keizersnede...

Maar als ze s'nachts breken om 3 uur wachten ze tot smorgens vroeg met opereren....

9. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel beterschap voor jou en je vriend, Meisje89. En laat ons hopen dat het een ‘ongelukje’ was van de hond en dattie er nu geen gewoonte van gaat maken… Vanavond op tijd bed in dus!

Shiba, wat vervelend die bekkeninstabiliteit. Maar ik wil je wel waarschuwen dat je niet teveel moet verwachten van zo’n massage… Het doet pijn terwijl ze het doen, achteraf ben je stijf en een beetje beurs en daarna heel even relatief pijnvrij vooraleer het gewoon weer terug komt… Nu ja, zo was/is het bij mij toch. Zo zit ik ook nog eens met een geblokkeerde rib, gisteren naar de kine geweest en vandaag allemaal rode vlekjes op en rond het gebied waar ze gewerkt heeft – en de rib zit nog steeds vast, haha!

KleineM, ik kan me voorstellen dat je nu veel ligt te piekeren. Moet je even je onderbewustzijn proberen wijs te maken dat piekeren de situatie niet beter maakt… Je wil straks goed uitgerust zijn (ha-ha) als de kleine er is!

Plankje, wat fijn dat alles geregeld is! Lekker relaxed zo.

Wendy, spannend afwachten dus of het vanzelf op gang zal komen of niet. Hopelijk zit er sowieso niet teveel tijd tussen het breken van de vliezen en de eigenlijke ingreep…

10. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is iedereen hier trouwens al met vakantie gegaan? Of zijn er nog werkende mommy-to-be's? Ik wil morgen en overmorgen nog thuis werken, volgende week 2 dagen op het werk en 3 dagen thuis werken en dan vakantiiieee. Of ja, zoiets toch... ;) Ik merk dat ik m'n aandacht er gewoon niet meer bij kan houden.

11. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    636 hoe voelt een geblokkeerde rib??
    Ik heb al weken 'rugklachten' waarvan ik zeker weet dat t door de druk op MN ribben komt.. En zit echt op 1 plek.. Voelt heel drukkend alsof er wat tussen zit..

12. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het voelt alsof dat plekje in brand staat en de spieren daar te kort zijn ofzo, daarom niet voortdurend, maar wel dagelijks en altijd op dezelfde plek. Als je op dat plekje duwt, doet het pijn maar ook deugd omdat er dan een ander soort druk op komt. Ik voel het trouwens niet op m'n rib zelf, maar aan het weefsel errond... Errrrrg vervelend! Een warm bad wil wel eens tijdelijk verlichting bieden, maar na x aantal minuten/uren is het weer gewoon terug. Ik heb er geen last van bij bepaalde bewegingen ofzo, het is er gewoon (bijna) altijd. :(

13. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Hey dames, ik kan nu nog niet alles bijlezen, maar dat komt later.
    Voor de nieuwsgierigen onder jullie. Bevalling is vrij vlot verlopen, tov die van isa.

Maandag ben ik dus gestript met 4cm en dan de hele nacht voorweeen. Maar die deden niets. Dinsdag om half 8 dan tabletten gestoken ipv vliezen geprikt. Kreeg ik weeenstorm van. Maar nog steeds geen vooruitgang, dus weeënOpwekkers. Nog geen vooruitgang... Vliezen durfden ze niet prikken omdat hij niet laag genoeg zat en dat de navelstreng dan eerst zou kunnen komen. Dus zat om 14u30 nog steeds op 4cm. Dan toch vliezen geprikt en dan ben ik op een uur naar 9cm gegaan. Om half 6 na een 50min persen bevallen. Maar de navelstreng zat 2x rond zijn nekje waardoor hij onmiddellijk voor een half u werd meegenomen. Ik lag daar alleen, niet fijn. Gelukkig lijkt alles nu ok. Er moeten wel nog een paar dingen onderzocht worden, maar ze verwachten niets ernstig.

Ikzelf niets gescheurd of geknipt.
    Nog een foto van vandaag:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28 KB
      Weergaven:
      10
  14. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, kijk hem daar schattig liggen! Wat een wolkje! Je ziet totaal niet dat hij een beetje vroeger ter wereld gekomen is of dat hij het even lastig gehad heeft, wat een mooie baby. Zuchttttt, nu wil ik ook ! :D

15. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ahhhhhh e1ke wat een liefie 💙

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh elke wat een schatje!! Wel vervelend als je na een weeënstorm hoort dat het niks afgedaan heeft.. Maar al bij al is alles dus wel nog goed verlopen dus. En geen knip of scheur, dat is ook al heel wat!

En inderdaad na al die foto's, wij willen onze baby ooooook!!!! :D

17. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Oehh je maakt ons jaloers... Wel een vrij vlotte bevalling! Weeën storm is stom!!
    Heftig dat je na de bevalling gelijk met lege handen achter bleef 😔 nu de schade maar flink inhalen..
    Het mannetje ziet er heel erg tevreden uit!

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tjeej mamadeluxe dat is toch schrikken zeg.
    Komt dit door je zwangerschapsvergifteging?
    Hopelijk doet jullie prachtige J. Het heel snel super goed!

E1ke toch schrikken zeg, fijn dat alles goed lijkt verder.
    Is dochter al langs geweest ?

Sorry dames, ik lees alles maar ben er verder niet zo bij met mijn hoofd, niets blijft hangen

19. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0

Ahh dat klinkt ook heel vervelend.. Ik voel meer alsof het een bal is die daar klem zit.. Altijd zelfde plek en neemt af wanneer ik lig in bepaalde houding of idd in bad.. Anders voelt t als een constante zeurende pijn..
    Het is erg vermoeiend..

Maar heb t nu al weken dus die paar zing ik ook nog wel uit dan hopen dat t daarna over is ;)

20. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Wendy; spannend!!!! Dat is over 1,5 week al!!

Och e1ke wat een prachtig mannetje! Fijn dat het voorspoedig is gegaan.

Deel Deze Pagina