1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Wauw trotsema.. de dagen gaan ineens zo hard dat ik t niet meer bij kan houden!!

Gisteren door de 'visite' hele rommelige dag gehad.. Steeds kwam er iemand en net toen ik dacht gelukkig gaat de laatste zo weg (20.00) kwam MN broer nog binnen lopen die niet zou komen ging pas om 22.00 weg.. Lag ik net te slapen ging zoonlief spoken

Snotterdesnot verkouden het arme mannetje huilen en huilen.. Geen idee of t z'n keel .. Oren of gewoon verstopte neus was..
    Iemand tips?
    Heb tijmsiroop gebruikt neusspray en zetpil toch werd ie om half 4 weer huilend wakker :(
    Zo zielig

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    KleineM had ik laatst ook. Vorige week of zo. Maar intussen is het maar dagen veel meer geweest, alsof het die andere dagen wil compenseren ;)

Trotsema wat schattig! Hoe oud is je zoontje? Hier ook eentje die op hete koken zit. Super lief! Helemaal klaar om grote broer te worden!

Yummy fijn dat je goed kan slapen! 6 maart is een mooie dag inderdaad. Hier hele tijd het gevoel dat ik maart niet ga halen. Terwijl ik van in het begin al riep dat ik absoluut niet in februari wou bevallen haha. Ben benieuwd wanneer de kleine man zich aanbiedt! Vandaag 37 weken!

Ik heb vannacht ook heerlijk geslapen! Viel snel in slaap, werd wel nog paar keer wakker maar viel elke keer weer snel in slaap. Deed deugd na enkele halve nachten door het ziek zijn. Zalig! :D

Ben ook benieuwd of die verrassing van vriend voor dit weekend zal zijn... ben zooooo nieuwsgierig!!!

3. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Yummie; fijn dat het weer rustig is!

Whaha ik vond het verschrikkelijk om 30 te worden. Nu ben ik als alles goed gaat op de valreep 32 of net 33, als de baby komt. In theorie kan dat nog op mn verjaardag. Maar vrees nog steeds dat er een geplande keizersnee (onder narcose :( :( ) komt (gezien mijn gezondheid en de niet mogelijkheid van een ruggeprik) - in dat geval zal dat heus wel te plannen zijn dat dit niet op mn verjaardag gebeurd.

Sahi; oke, nou mocht ik binnenkort mn vriendinnetje bezoeken maken we maar even een omweg door Wielwijk :p ken best :D

Trotsema; ohhh maandag!! Spannend :D

Oh ja meisje! Ik ben ook benieuwd wat hij voor je in petto heeft!

Angel; beterschap met de kleine

Ik ben als een kind zo blij (lees; heb zitten huilen) met mijn 3+ op de CB test. M'n vorige zwangerschap nooit bereikt omdat hcg toen niet verdubbelde. Zo dankbaar alleen al hoe het nu gaat...
    Vandaag komen onze ouders eten - was al een hele tijd terug gepland - mooie aanleiding toch?! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren. En of we ze juist niet bezorgd gaan maken omdat de echo nog niet geweest is.

4. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    en ik zit nu gewoon mee te janken met je (van geluk)....omdat ik weet hoe je je voelt en ik enorm met je meeleef! Ben zo super blij voor je! EN ik weet zeker dat je ouders ook door het dolle zullen zijn! EN bezorgd zullen ze altijd blijven, je blijft hun dochter en ze willen gewoon het allerbeste voor je! Laat je weten hoe het gegaan is? dikke knuffel!

Gelukkig heb ik weinig last van mijn hormonen deze zwangerschap (ben ook nooit een hormonaal tiepje geweest dat scheelt denk ik), alleen bij dit soort succesverhalen pink ik wel een traantje weg hoor!

5. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Prachtig hè dIe tekst!! Je ouders zullen vast door de dolle hem zijn! ! En je hebt natuurlijk volgende week al een echo! !

Veel plezier met vertellen!

6. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    #2966 missy missy, 13 feb 2016
    Laatst bewerkt: 13 feb 2016
    Ben benieuwd of het prinsesje van mamadeluxe vandaag naar huis mag.....

De eerstvolgende in de rij is trotsema volgens mij...en dan meisje , kleineM?

p.s. ik blijf nog steeds zo misselijk...hopelijk blijft dit niet de hele zwangerschap!

Is een suikertest trouwens standaard? Ik dacht dat ze dat alleen deden als er indicatie is. Ik moet 26 februari....hoop dat de misselijkheid dan weg is want ik ben bang dat ik anders alles er weer uitkots!:(

7. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Zo ik kom ook even koekeloeren na een paar lange dagen.

Sahi wat regelmatig al dat je weeen hebt! Spannend hoor.

Meisje89 17uur lijkt me inderdaad lamg, hopelijk gaat het nu vlotter.

Jarige van gisteren : gefeliciteerd !

Kaatjeka , zullen we ruilen 😜 ik krijg echt bij alles wat ik doe harde buiken en dat is al een aardige tijd zo. En dan sinds een tijdje ook soort menstruatiekrampen erbij en heb niet meer genoeg ruimte aan de bovenkant dus zitten lukt haast niet meer of het gaan daar enorm pijn doen... Oh deze laatste loodjes zijn zwaarder dan ik dacht maar derest van de zwangerschap had ik nergens last van dus mag niet klagen.

Appelboompje, ik had je vilgens mij nog niet gefeliciteerd, bij deze. Super dat je weer zwanger bent!

Derest sorry dat ik niet uitgebreid reageer op iedereen, heb net me ogen geopend. Gister om half 10 lag ik er al in en net wakker hihi.

Straie heb ik maar niet zichtbaar 😏 want het is huidskleur achtig en niet rood bij mij. Enkel een klein rood streepje recht van me navel thats it.

Update over de laatste dagen, heb van dinsdagmiddag tot gisterenmiddag in het ziekenhuis gelegen, dit omdat mijn bloeddruk was opgelopen tot 160/100. Vanaf woensdag mocht ik geen medicijnen meer ervoor slikken, wel elke dag een infuus gehad, zoutloos eten en de hele dag op bed liggen zorgde ervoor dat me bloeddruk al snel daalde (en laag bleef). Ze hebben zelfs 90/50 gemeten! Moet nu dus voorzichtig zijn en regelmatig blijven meten, als het weer hoog is moet ik gelijk weer melden en dan zullen ze me gaan inleiden. Zo niet mag ik gewoon de bevalling afwachten. Het nare is dat mijn bloeddruk verhoogt zodra ik me maat een klein beetje inspan, dus naar de huisarts gaan alleen al (5minuten lopen) zorgt ervoor dat me bloeddruk hoger is dan nu bijvoorbeeld. Erg spannend vind ik dit hoor. Mn moeder is ook aangekomen woensdag, waren helaas der koffers op een ander vliegveld waar ze overstapte gebleven, maar dat is goed gekomen. Leuke cadeautjes gehad en veel kleertjes van me zussen. Vind het superlatig niks te doen want hou niet van stil zitten en merk het ook niet als me bloeddruk verhoogt, moet me echt inhouden! Beetje lang verhaal geworde maargoed 😬.

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Super appelboompje en wat leuk dat jullie het vandaag gaan vertellen!

Missy denk dat sahi me nog voor gaat zijn; daar rommelt het al veel meer dan hier ;) we zijn wel op dezelfde dag uitgeteld dus ben wel benieuwd hihi

9. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lijkt me ook moeilijk maar het is even niet anders toch? Fijn dat je moeder er nu is. ..Blijft ze lang?

Ik ben het een beetje kwijt van iedereen maar is er bij jou ook al een datum? Omdat je je met bloeddruk zit... of moet je gewoon waaien tot het natuurlijk begint?

Succes in ieder geval met niets doen! ! Kan straks wel weer hè! !

10. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Wat fijn appelboompje!! Lekker je traantjes laten lopen!

11. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ik probeer wat bij te lezen en te reageren... Maar het is zo druk die eerste tijd!

Ikdus wat een verschrikkelijk nieuws van je mama. Heel veel sterkte.

Angel ik snap je wel hoor met je neefje. Maar vaak zijn de bekken van de moeder veel belangrijker dan de grootte van het kindje. Mijn bekken zijn heel goed hoorde ik na de bevalling van Vinn. Maar toch is ook hij in shock geboren en beademd. De navelstreng zat dubbel rond nekje, dat bekijken ze ook niet met echo voor je bevalt.

In bad bevallen kan in fit ziekenhuis ook niet. Is thans 1 van de grootste van België. Je kan wel weeen opvangen in bad. Maar bevallen mag niet omdat dat niet hygiënisch is vanwege de jets.

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Turkssnoepje iklintk wel heel bekend. Hoor, genoeg energie hebben, maar rustig aan moeten doen voor die bloeddruk. Hopelijk blijft 'ie goed en kun je je bevalling natuurlijk afwachten.

Mamadeluxe gaat zo naar huis met haar meisje hoor! 🎉

Missy het is niet gek hoor, die suikercontrole. Heb ik ook gehad en ik ben ook gewoon op gezond gewicht zonder bijzonderheden.

Appelboompje higi, ja je mag ze wel plagendaar in wielwijk hoor 😜
    En eindelijk een 3+, yes! Veel plezier met het vertellen aan je ouders!

Vannacht weer een onrustige nacht gehad. Ik dacht even dat mn vliezen braken, maar het was gewoon heel veel slijm. Was wel even een uitsaging, want ik wilde blijven liggen om het niet erger te maken, maar moest toch naar de wc om het te checken hihi
    Mn buik was wel rustig, maar ik kon niet meer slapen voor een paar uur.
    Het is inderdaad rommelig bij mij, maar het zegt nog steeds niks he...

13. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113

Eh meisje? Nee, dat weet ik eigenlijk niet. Die staat niet gepland in ieder geval, toch meisje? Of heb ik iets gemist? In theorie kan iedereen nu bevallen natuurlijk! :D:D
    De geplande lijst is nu trotsema, kleineM en Wendy en dan Zelda... de rest zal tussendoor ongetwijfeld bevallen, maar volgens mij zijn er op dit moment niet meer gepland, toch?? Laat me maar even weten als ik iets gemist heb!

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    #2974 kleineM, 13 feb 2016
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -29 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥

6 maart
    izi - 29 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 31 jaar - 2e kindje (zoon) ♥

11 maart
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥

15 maart
    Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥

13 juni
    MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥

7 augustus
    Suus123 - 32 jaar - 1e kindje ♥

♥= 5 ♥= 12 ♥= 12

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

15 februari
    Yummy - controle vk
    Trotsema - inleiden bevalling
    Sahi - controle vk

16 februari
    Toekan - 37 weken echo

17 februari
    Kaatjeka - controle vk
    KleineM - opname ziekenhuis

19 februari
    KleineM - geplande keizersnee
    Besjes - controle vk

22 februari
    Missy - afspraak vk
    Suus123 - geslachtsbepaling
    Wendy188 - geplande keizersnee

24 februari
    Juf1987 - monitor + gyn

25 februari
    Appelboompje - eerste echo!
    Plankje - gyn + echo

5 maart
    Zealda - inleiding bevalling

25 maart
    Suus123 - 20-weken echo

:)GEBOREN:)

9 februari
    E1ke - 37.0 weken - V.inn
    Mamadeluxe - 37.0 weken - J.aelyn

15. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    #2975 besjes, 13 feb 2016
    @Sahi wat een muts van de klossen.

@meisje fijn dat alles klaar is voor de bevalling en hij officieel mag komen. Leuk de fotoshoot wij hebben maandag foto's besteld van de shoot zullen een deze dagen wel komen

@angel nog gefeliciteerd

@Trotsema jeee maandag ingeleid spannend ben jij als het goed is de volgende met een ukkie

@Yummy ik vind 6 maart ook mooi is de verjaardag van mijn oma die al een poos niet meer bij ons is. Hoop dat mime alleen niet 2 maart komt dat is mijn verjaardag dan duw ik hem of haar gewoon terug hahaha

@appelboompje yeah wat super goed meid 3+ jeeee

@missy suiker test is niet standaard zeker als er geen aanleiding toe is

@turkssnoepje fijn dat je moeder er is kan jij rustig aan doen toch fijner als de kleine zelf komt ipv dat je mist worden ingeleid.

Spannend hoor ben benieuwd wie de volgende is en ook wanneer onze uk zich aan dient.
    Hier gaat het zijn gangetje. Mijn bekken blijft heel erg pijnlijk ik kan niks maar voor de rest gaat het goed. Ben zo blij dat het hartje gewoon weer goed is en ik thuis mag bevallen geeft me veel rust. En die pijn tja dat heb ik nu al zo lang die laatste weekje red ik ook nog wel al mag de leuke van mij stiekem wel komen met 37 weken hihi

ooh voor de lijst 19 februari controle vk

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Nee KleineM ik heb geen geplande datum staan! :D wisten we maar wanneer we moesten bevallen, konden we er ons fijn op voorbereiden. Baby was gisteren nog enorm actief! Dus heeft het nog lekker naar zijn zin bij mama.

Turkssnoepje fijn dat je weer thuis bent en je mama er ook is!

En dat fijn dat mamadeluxe naar huis mag met de kleine meid. Zijn jullie al thuis elke?

Besjes leuk dat jullie volgende week de foto's krijgen van de shoot! Post je er hier ook, of niet?

Mijn bekken doet sinds gisteren ook weer een graadje erger pijn :( had gehoopt dat het na een nachtje rust beter zou zijn maar helaas niet! Maagzuur is de laatste 2 nachten wel weer beter, dus dat scheelt ook al! Als ik moet kiezen dan liever bekkenpijn en geen maagzuur.

Zoontje is net naar ex. Benieuwd of de volgende keer de baby er al zal zijn of niet (over 2 weken)! Dit is mogelijk ons laatste kindvrije weekend dus!

17. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Oh dan heb ik mij vergist en was het Wendy die een geplande bevallingsdatum had. Ik dacht meisje. Sorry!

Kan het soms ook niet meer bijhouden, hihi!

18. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd appelboompje, veel plezier met vertellen aan je ouders. Turkssnoepje ik heb precies hetzelfde, ook twee dagen opgenomen geweest voor hoge bloeddruk en klachten van een zwangersvergiftiging. Nu thuis maar kan niks doen want dan word ik alweer beroerd. Ik moet even twee dagen bankhangen en dan ben ik er vanaf. Ja nu gaan we allemaal om de beurt, iedereen zit nu wel rond de 36/37 weken toch? Ik kan ook niet stilzitten fijn dat je moeder er is om te helpen.

19. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Geeft toch helemaal niets! xx

20. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Oooh appelboompje wat een goed nieuws ga jij je ouders vandaag vertellen. Super leuk! Veel plezier.

Toen ik hier aan het reageren Was daarstraks kwam
    De verpleging vertellen dat wij naar huis mochten! Dus ben nu thuis met mijn kleine ventje.
    maar daardoor ook weer alles vergeten wat ik wou antwoorden op jullie. Sorry!
    Vinn is de laatste dagen geel geworden. Ik had hier op voorhand wel schrik voor, gezien mijn dochtertje haar ziekte. De wolk was dus wel even goed verdwenen. Maar omdat het geel zien niet verergert mochten we toch naar huis. Moet wel dinsdag terug voor nieuwe bloedtesten. Maar ben wel blij gewoon thuis te zijn met hem.

Deel Deze Pagina