Welkom lente vlinder! Ja ik ben ook een braker, vanacht gelukkig doorgeslapen. Normaal word een uur of vier wakker en val niet meer in slaap. Ja ik heb ook nog steeds pijn aan mijn bekken van gister. Ik voel ook echt dat het alweer weker van onder is. Ik snap dat je opgelucht ben missy. Ik ben benieuwd of ik nog kan werken ja, ik ga het proberen als het niet lukt 50% en anders helemaal thuis.
Duuhhhhh! O ik heb echt mijn dag niet. OMG!!! Ik heb gewoon met die weke hersens van mij de naam verklapt aan mijn schoonmoeder :x:x Zo ontzettend balen!!! argh!!
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 10 ♥= 12 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 6 november Sahi - controle vk 9 november MamaDeluxe - controle gyn 12 november AnnaAnna - controle vk 13 november E1ke - suikertest 17 november Toekan - 24 weken echo en suikertest Lentevlinder - echo 18 november Besjes - controle vk Juf1987 - controle gyn 25 november KleineM - controle vk 24 weken 26 november Wendy188 - controle vk 30 november Missymissy - controle vk - hartje luisteren 1 december Danda - controle 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo 24 december Wendy188 - groei echo 31 december KleineM - groei echo 30 weken 15 januari Wendy188 - groei echo 28 januari KleineM - groei echo 34 weken
Welkom lentevlinder! Leuk een meisje! KleineM: oeps! Dat is mooi balen ja! hoe vond ze de naam? moet er zelf ook wel om denken dat ik me niet verspreek, maar voor nu zeg ik gewoon frummeltje aha.. Maar tjee mooi klote ja gheheh.. Meisje: oei dat is schrikken als de hond zo ineens wegglipt naar buiten. Lastige hond dus Trotsema: denk maar om jezelf, als het niet gaat dan gaat het niet en dan maar lekker rustig aan gaan doen. Hier eindelijk de letters af pfoee indd wat een gepriegel zeg. Maar gelukkig is het 1x en niet nog een x maken hier t resultaat in t donker. En zo leuk je kan de lampjes ook nog instellen
Oh leuk zeg! Ja dat probeer ik wel! Oh balen kleine, ja vond ze de naam leuk? Ik ben ook af en toe heel erg vergeetachtig en warrig.
Lentevlinder welkom en gefeliciteerd. Zo nu ben ik niet meer alleen op 13 maart hihihi Voor de lijst. 17 nov afspraak vk
Ik baal nog steeds. Ja ze vond het wel leuk geloof ik, moest even wennen en ze had hem nog nooit gehoord, nou prima. Mijn vriend plaagt me de hele tijd ermee maar ik ben er serieus wel een beetje van uit mijn humeur Ik vind het niet erg dat jullie het weten, maar dat is zo anders en anoniem, maar ja. Vl zegt terecht: ach ja als de kleine maar gezond is de rest maakt toch niet uit, en dat is ook zo, maar grrrrr Leuk geworden shibu!!! Leuke naam ook Plankje ik pas het morgenavond even aan, anders komt er meteen weer een lijst en die moet iedereen tegen maandagochtend dan weer terug zoeken.
Sorry voor de late reactie.. Druk geweest we zijn nu iig naar de zolder verhuisd en onze oude slaapkamer is leeg dus kunnen we de kamer van mn zoon van maken zodat de baby weer naar zijn kamer kan oeff.. En gisteren onverwachts babyshower gehad.. Super verwend! Ik kom zelf niet uit Bilthoven.. Mn man wel geboren en getogen.. Misschien ken je m wel zn ouders wonen nu achter t gemeente huis Die man was geweldig! Ook al wilden we geen uitgebreide ceremonie hij heeft er toch iets moois van gemaakt!
Kleinem snap dat je baalt. Snap ook niet dat sommige de namen ronduit bazuinen. Maar andere kant het is al een verrassing hoe baby eruit ziet. Dat naam en geslacht toch gewoon leuk zijn voor buitenstaanders. Komt wel goed, nu hoef je bij je schoonma er niet meer op te letten Verder sorry, gaat niet zo goed dus ff snel op kleine gereageerd
Oh kleine m wat balen meid!! Snap dat je het niet leuk vindt. Wij hebben vandaag ook de naam beslist denk ik! nu inderdaad ook opletten dat we hem niet al verklappen. Voor vriend wat lastiger dan voor mij denk ik,hopelijk lukt het hem shibainu inderdaad een lastige hond. Hij is nog tot vrijdag bij ons dus nog even tanden bijten...
Missy, Jeej, proficiat!! Degene met de naam en lichtjes: wauw, ik wil ook... Ik draaide mijn computer naar mijn man en vroeg: huistaakje voor papa? Hoe moest lachen... Wat balen kleineM... daar ben ik ook wel bang voor om iets te verraden... Daarstraks was er kindje geboren in de familie en iedereen had moeite met het uitspreken dus ik zei al oei oei we gaan ook fonetisch op kaartje moeten zetten en ja iedereen had het gehoord en weet nu dus dat het geen julie, sofie, jan of piet gaat zijn, maar een naam die dus niet standaard uitgesproken wordt ... Oeps Wat kletsen jullie veel... Ik zag dat iemand naar babydump was geweest... wij zijn vandaag ook geweest in Mechelen! een aanrader, echt... we hebben wel 60 buggy's uitgetest, mee gewandeld, opgeplooid, kleuren gekeken en uiteindelijk beslist (diegene waar we eigenlijk al zot van waren hoor )
Wij zijn eind augustus ook naar babydump geweest en hebben er een leuke kamer gekocht! Heel vriendelijke mensen, goede service, top producten, echt een aanrader. Hier weten we ook al de naam😍 Lekker stoere chick wordt ze! Vandaag ook weesten shoppen en papa heeft een super leuk berenpakje gekocht voor wanneer we ze mee naar huis nemen. Verder is het hier lekker druk in men buik en kan papa ook al meegenieten van zijn beweeglijke dochter😍 Enige nadeel: weer nachtbrakerij maar ach, dat neem ik er graag bij
Goedemorgen dames. Hier alles prima kleine beweegt lekker in de buik Wij gaan in december naar van asten daar hebben wij de vorige keer alles gekocht met tevredenheid. Vriendin van mij heeft 23 november 20 weken echo en daarna gaan we dus met hun samen. Wel zo gezellig De naam word hier een korte stoere naam we hebben nog 2 koplopers, dus nog geen definitieve keuze. Lentevlinder welkom! Leuk een meisje. Ohhh kleinem wat ontzettend balen Tja die weke hersenen van de hormonen zeggen soms rare dingen Shibainu wat ontzettend leuk! Ik zal mijn man eens laten zien die is wel van de lampjes vind hij leuk. Ik vermoed dat hij er gelijk 1 gaat maken voor in de tuin bij geboorte haha. Nog voor de lijst: 16 november controle vk. Ik zie dat er een aantal 30 weken echo's opstaan, is het op indicatie of de iris studie? Onze praktijk is ook ingeloot voor de iris studie dus groeiecho's 30 en 35 weken zonder indicatie.
Angel leuk zo'n babyshower! Mamalap 30 weken echo is hier standaard, wij moeten op 28 december! En 26 november controle vk
Ahh zo België! Hier zijn ze dus bezig met een iris studie om te kijken of ze het standaard gaan doen in de toekomst.
Leuk al die spullen uitzoeken. Wij hebben nog alles dus heb nog helemaal niks geshopt voor de baby, wel jammer! Ik heb alleen een truitje gekocht. Je bent er daardoor minder mee bezig! Gister avond te horen gekregen dat mijn moeder naar mijn zus is gegaan omdat mijn vader het huis niet wil verkopen Door schulden. Mijn moeder past ook op de kinderen en is terwijl gastouder. Stress=harde buik, hoop dat ik Door ademhaling oefeningen het kan verminderen. WOENSDAG 5 NOVEMBER GYNACOLOOG. Ik krijg ook een groei echo Door medische verleden.
Goedemorgen allemaal. KleineM: O ik snap goed dat je baalt. Bij onze zoon hebben we ook zoiets gehad. Vriend had destijds op ons whiteboard de naam geschreven en we zijn het vergeten uit te vegen toen zijn ouders op visite kwamen.. Die zagen dus ineens heel groot de naam staan haha. Nu bij ons meisje houden we het stil. Vandaag eindelijk weekend. Morgen gelukkig ook vrij dus dat scheelt. Ik merk dat de drukke werkweken nu wel zwaarder worden helemaal omdat we ook nog altijd zo druk zijn buiten het werk om. Vandaag maar eens even wat tot rust komen.
Zo ben ik ook weer na een paar drukke dagen. Ik heb net mn stokke stoeltje in elkaar gezet, hij was met heel veel korting te bestellen bij woonboulevard poortvliet, dus meteen gedaan. En hij was ook hartstikke snel binnen en omdat ik stokke goed ken had ik het ook in 10 minuten in elkaar. Dus nu staat er een extra stoeltje bij aan de eettafel, heerlijk new born set doe ik er pas op als de kleine man geboren is, vanwege mn kat. Kleinem wat jammer dat je het per ongeluk verklapt hebt. Is trouwens wel echt een hollandse traditie he, dat geheim houden. In andere landen is het vrij normaal om de naam al bekend te maken, vaak met vernoemingen en tradities is dat dan juist gebruikelijk. Ik moet ook vaak op mn tong bijten bij mn naaste vriendinnetjes, omdat ze zo enorm betrokken zijn. Dan voelt het heel natuurlijk om het met ze te delen, maar ik wil dit juist geheim houden. Ik krijg alleen een 30 weken echo als ze zich zorgen maken over de groei, maar ik kom van NL. Ik had heel veel bij te lezen, maar weet echt niet meer zo goed wat er allemaal geschreven was. Hoe is het nu met kaatjekaa trouwens? Geen enge dingen meer sinds die opname van de week?