Das even schrikken elke maar fijn dat jullie toch naar huis mochten! Welkom thuis! Missy is trouwens niet erg dat je namen door elkaar haalt. Denk dat iedereen het hier al wel gehad heeft haha, we zijn ook met zovele!
elke wat fijn dat jullie naar huis mogen! Nu lekker genieten van jullie gezinnetje. sahi bedankt voor je update dat mamadeluxe ook vandaag naar huis is met de kleine. Heerlijk zulke berichten meisje ja dat is waar maar ik probeer het zo goed als ik kan de juiste namen bij de juiste gebeurtenissen te plaatsen.
We hebben de selectie foto's van de shoot gisteren al kunnen zien! Hebben onze eigen selectie mogen maken (10 foto's) en die gaat de fotograaf nu afwerken en dan krijgen we het eindresultaat! Zo snel had ik het niet verwacht! Waren hele mooie bij, benieuwd nu naar het eindresultaat
O E1ke bah wat zal je geschrokken zijn ook bij de geboorte, eng hoor!! En nu met geel zien weer schrikken. Gelukkig ben je nu lekker thuis en kan hopelijk het grote genieten beginnen! Wat vindt Isa van haar broertje? Is ze al een trotse grote zus? Wanneer kunnen ze bij V.inn de onderzoeken doen naar die nare ziekte die je dochter heeft? Nu eerst lekker bijkomen en genieten van je mooie gezinnetje!
Elke dat is wel even schrikken met jullie voorgeschiedenis. Maar veel baby's zien wat geel in het begin he. Kont vast goed met jullie mooie man! Fijn dat jullie lekker thuis zijn Meisje dat idee had ik nu ook, ik bracht mn dochter weg en dacht; dit kan wel eens mn laatste kindvrije weekend zijn. Zodra de kleine man er is, ben ik geen co-mama meer, maar een fulltime mama. Maar het kan net zo goed nog 1x voorkomen, zo'n weekend. Verder kan het bij iedereen wel een beetje gebeuren nu he. Kon natuurlijk altijd al, maar we zitten bijna allemaal binnen de veilige termijn. Spannend!
Suus klopt, mn moeder blijft tot ongeveer 2 weken na de bevalling denk ik. Ik heb geen datum zolang mn bloeddruk niet weer verhoogt, als dat zo is word ik direct ingeleid. Sahi, ik heb ook last van veel slijm, soms erg waterig dan denk ik, is het zover? Maar nee. Haha Besjes hoe voelt dat aan, pijn in je bekken? Ik heb wel een soort pijn heel hoog in me benen zeg maar maar of dat me bekken zijn 🤔 onervaren. Meisje, fijn dat je even kindvrij bent, kan je ook goed je rust nemen! Trotsema erg vervelend, ik heb gelukkig verder geen symptomen van zw.vergif. maar wie weet is het maandag voor mij ook wel zo ver 😜 heel veel succes alvast in ieder geval! E1ke wat heeerlijk dat je naar huis bent, wat lijkt me dat een speciaal gevoel! Gelukkig is het geel zien niet verergt. Hier goed nieuws, heb een bloeddrukmeter kunnen lenen van iemand en heb vandaag drie keer gemeten , 120/80, 120/80 en net 130/80 maar dat was nadat ik een stapel witte babykleertjes had gestreken 💖😄. Hopelijk gaat het zo voort! Was nog vergeten door te geven 19februari controle gyn + echo
E1ke dat is schrikken zeg, ik duim dat hij niet het zelfde als grote zus heeft. Nu lekker thuis genieten Turkssnoepje fijn dat je mama er is. Wel vervelend dat je bloeddruk zooo snel stijgt Sahi en Meisje geniet van jullie laatste weekend zonder kind. Yummy fijn dat het gerommel minder is Inderdaad de bevallingen komen erg dichtbij, vooral de geplande bevallingen. Ben best een beetje jaloers Besjes wou je graag thuis bevallen? Fijn dat het nu weer kan. Appelboompje nog 12 dagen !(eigenlijk 11 deze dag is al bijna om) Missy voel je schuldig dat je in de war raakt met namen, potjandrie
@meisje jaaa ik ben benieuwd heb alleen nog de niet bewerkte versie gezien die was al mooi hihi. Wanneer mag jij ze verwachten? @E1ke wat fijn dat jullie thuis zijn. Hopelijk is het geel zien gewoon normaal (hebben meer baby's toch) wel spannend afwachten of hij het heeft @turkssnoepje bekken instabiliteit voelt bij iedereen anders in mijn gebak vooral in mijn onder rug en straalt die mijn billen naar mijn benen. Als ik het heel slecht heb kan ik niet opstaan omdat ik gewoon geen kracht ervoor en zak ik erdoor Fijn dat je bloeddruk goed is! @ikdus ja lijkt me heerlijk als het gewoon thuis kan. Bij mijn dochter was het ook de bedoeling maar tijdens het persen daalde haar hartslag teveel en moest ik alsnog naar het ziekenhuis. Hoop deze keer het laatste stukje ook thuis te kunnen doen
Goed dat je bloeddruk stabiel is turkssnoepje! Besjes hij heeft geen precieze datum gezegd, zal het wel horen als ze klaar zijn. Zal wel paar dagen duren. Hier een foto van net, heb de indruk dat die wat later ligt dan vorige week..
Ik kan gewoon niet slapen van de zenuwen, wat erg! zou dit de laatste nacht zijn? Heb dan ook nog eens sinds uur of zo om de paar minuten hele lichte rugkrampjes. Niks verwaarloosbaar maar soms zit er 5 minuten tussen, dan weer 3, dan 8. Heb het idee dat de laatste 3 al iets feller zijn als die van gisteravond en de rest van de nacht (in de avond had ik het zo licht dat ik twijfelde of het niet van te lang rechtstaan was) Oh wat vind ik dit spannend! Zou het wat betekenen of ben ik ook een van de vele die nog dagen/weken voorweeën gaat hebben? Ik zou beter slapen maar ik kan gewoon niet vervelend!
Nou, dames... Volgens mij gaat het hier gebeuren. Ik ging net plassen en sta op, en het wordt helemaal nat in mijn onderbroek. Ik kijken... Een hoop slijm. Geen bloed. Ik denk ow, de slijmprop. Dat wil natuurlijk nog niks zeggen. Ga weer even op de wc zitten om de boel schoon te maken. Sta ik weer op... Verlies ik ineens meer vocht. Van mijn vliezen dus denk ik. Lig nu met kraamverband in weer in bed af te wachten wat ik voel. Niet zo heel veel eigenlijk. Voelde net hele lichte kramp in mijn buik en een beetje rugpijn. Als ik morgen vroeg om een uur of 8 niks gemerkt heb, bel ik de vk even. Want ik ben wel vocht verloren. Zo begon het bij mijn zus ook. Bij haar zat er eerst een scheur in haar vliezen. Later braken ze echt. Naar mate ik dit bericht schrijf, hoe meer "pijn" ik voel. Golven van menstruatieachtige pijn. Nou ik houd jullie op de hoogte... Denk ik. Als het lukt 😉 fijne valentijnsdag!
Whiee spannend allemaal kaarjekaa en meisje! Veel succes! 2 valentijnskindjes mss wel! Hier een hele brave baby. Moet hem telkens wakker maken voor bv te geven. Over dag ook meestal. Hoop dat dit zo een goede slaper blijft. Heel rustig kindje, zalig om hem zo zen te zien altijd. Nu hij is sowieso ook suf van het geel zien. Idd meerdere kindjes hebben dit, maar het brengt ook weer heel veel gevoelens naar boven van 17mnd geleden. Want daar begon het met mijn dochtertje allemaal mee. En hij heeft toch wel en behoorlijke kans dat hij de ziekte ook heeft. In principe gaan we hem niet testen kleine m. Tenzij de leverfunctie testen beginnen af te wijken. Op de longziekte testen we sowieso niet, omdat die pas bedreigend wordt rond 30j en er niets aan gedaan kan worden. Hij wordt wel sowieso (net zoals zijn zus) niet blootgesteld aan rook of schadelijke dingen. Dinsdag worden zijn leverfuncties getest, alsook zijn mate van geelzucht en schildklierfunties. Maar dus geen genetische testen tot wij het vragen.
Spannend kaatjekaa! Hier is het intussen even minder. Ga ook zo nog even naar toilet en dan proberen weer te slapen. Hier zal het wel vals alarm zij gok ik. Bij jou niet hihi. Veel succes meid!!! Elke wat heerlijk zo'n rustige baby! Geniet er maar van. Hopelijk heeft hij niet hetzelfde als zus. Hoe reageer zij eigenlijk op hem?
Ow Elke, wat klinkt dat lief!! Hoop voor je dat het snachts een slaapkoppie wordt!! Pff... Hier is het geen vals alarm!! Het is begonnen!! Lig in bed met weeën. Mijn man heeft net 2 broodjes voor me gesmeerd en is beneden nu aan het zuigen 😂. Dat zou hij gisteren doen, maar had ie nog niet gedaan. Haha wat een lieverd!
Jeeeeeetje Kaatjekaa, wat spannend! Zet hem op meid!! Ik werd wakker met plots toch weer gigantische, maar dan ook echt extreem gigantische jeuk. M'n vingers aan de binnenkant zijn al kapot gekrabt in m'n slaap. Jeuk zit werkelijk overal. Ik had de laatste weken goede hoop, maar ik ben bang dat m'n lever weer in de verdrukking zit en de cholestase opspeelt, net als bij mn dochter. Gelet op m'n termijn denk ik dat ze geen enkel risico gaan nemen. Straks de verloskundige maar bellen
Kaatjekaa!!! WoW spannend! Ga jij dan echt een Valentijnsbaby op de wereld zetten?! Wat geweldig. Zet em op meid! Toitoitoi! Grappig dag je man is gaan stofzuigen haha! Wordt het een thuisbevalling? Sorry weet t even niet meer.. Meisje: ben benieuwd of het bij jou wil doorzetten of dat het een rommelfase wordt net zoals bij sahi. O yummy, wat ontzettend vervelend!! Hopelijk valt het mee, maar ja... Heel veel sterkte meid!! E1ke: heerlijk genieten! Bij jou is de bevalling al achter de rug dn je prinsje is nu gezond rn wel veilig thuis!
Veel nachtbrakers vandaag precies haha Kaatje grappig dat ie nog aan het stofzuigen is geslagen misschien ook wat van de spanning? Hopelijk heb je een vlotte bevalling! Yummy wat vervelend terug die jeuk leiden ze dan meteen in als blijkt dat je lever toch weer slecht is? Hier vannacht vanaf half 5 weer wat voorweeën gehad, daarna toch nog in slaap gevallen. Maar voorlopig niks wat echt op bevallen wijst. Ze zijn nog steeds maar licht en onregelmatig. Was er wel klaar voor anders! Zullen nog moeten afwachten...