Angel mijn vk adviseerde een zwarte onderbroek te dragen. Droogt het wit op, dan is het afscheiding, droogt het onzichtbaar op, dan is het vruchtwater. Maar ik heb nu ook vaak waterdunne afscheiding, alsof ik in mn broek plas, continu natte broeken. En het is toch echt afscheiding en geen vruchtwater. Kleinem lekker genieten Elke het gaat inderdaad hard he! Oei missy, pas je goed op jezelf? Suus yes morgen de geslachtsecho! Ik ga voor een meisje Appelboompje hoe voel jij je? Wendy spannend hoor, morgen heb je je meisje in je armen! Hier begint het zojuist weer wat te rommelen, heel irritant...
Sahi heb tidd op internet gevonden.. Nu gedaan dus afwachten... Net grote stuk slijm dus zal wel geen VW zijn Afwachten maar weer! Het idee is zo raar dat ze elk moment kunnen komen.. Maar dat t ook nog gewoon 5 weken kan duren..
Hier morgenvroeg om 8 uur melden en rond 5 over 11 wordt ik geholpen mits er geen andere spoedgevallen tussen komen.... Nee heb tot nu toe nog niet geslapen. Dochter ligt net op bed dus papa en mama gaan ook proberen een tukkie te doen nu her nog kan. ...
Nou nee... dochter wilde niet gaan slapen en nu dat ik eruit ben valt ze in slaap 😈😈😈 maar nu ga ik ze er toch uithalen want we gaan zo eten en dan naar opa en oma brengen.
@Wendy veel succes morgen! Hoop dat je vannacht wel ff slaapt scheelt morgen energie @Kleinem lekker genieten meid @ikdus ik ben ook al zo een zeef haha irritant hè wist eergisteren mijn pincode ineens niet meer @missy goed om denken meis. Goed dat je nu je rust neemt @angel als je twijfelt zou ik gewoon bellen die onzekerheid is niks @E1ke jeetje alweer twee weken bijna gaat echt hard zeg @suus spannend morgen wat zal het zijn hihi Hier gaat het eigenlijk super kut ondertussen. Sinds gister kan ik niet meer staan op mijn rechter been ook veel steken in mijn heup daar. Lopen bijna onmogelijk hoopte dat het vandaag wat beter zou zijn maar bij het opstaan al last. Hiervoor had ik dit alleen als ik teveel had gedaan. Pffff sorry voor mijn gezeur. Nog ff volhouden hier. @lijst wat staan er weinig afspraken in zeg. Zal mijne zo ff toevoegen hihi
💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -29 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 29 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 11 maart kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 15 maart Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 7 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 12 ♥= 12 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 22 februari Missy - afspraak vk Suus123 - geslachtsbepaling Wendy188 - geplande keizersnee 24 februari Yummy - controle gyn waarschijnlijk strippen Juf1987 - monitor + gyn 25 februari Appelboompje - eerste echo! Plankje - gyn + echo 1 maart Besjes - controle vk 5 maart Zealda - inleiding bevalling 25 maart Suus123 - 20-weken echo GEBOREN 9 februari E1ke - 37.0 weken - V.inn Mamadeluxe - 37.0 weken - J.aelyn 14 februari Kaatjekaa - 37.5 weken - S.anne 15 februari Trotsema - 37.6 weken - J.oey 19 februari KleineM - 37.0 weken - L.ily
Besjes dat is naar zeg!! Kunnen ze niks voor je doen?? Ik heb het gevoel alsof ik alleen nog maar kan zeuren de laatste dagen Dus ben blij dat ik niet de enige ben die het zat is! Laatste loodjes zijn ook zwaar Nog even volhouden meis!! Uiteindelijk zijn wij aan de beurt ( en gaan we die dikke buiken nog missen)
Btw mijn afspraken staan er ook niet in.. 23 feb controle en 2 maart controle en miss inleiden ( zoals ik begrepen heb... Als ze erbij kunnen bmm rijp genoeg is enz)
Wendy; heel veel succes morgen. Zet em op! Suus; sterkte met wachten morgen! Hmm besjes klinkt alsof jouw bekken het ook niet zo met de activiteiten eens is Missy; hoe is het vandaag met jouw bekken? Btw ik wacht ff met de datum tot na donderdag. Ik denk zelf 13 okt. Weet niet of ze er al iets zinnings over kunnen zeggen. Maar eventjes afwachten. Nog 4 nachtjes slapen *zucht*
Wendy succes morgen! Kleinem lekker genieten van je meisje! Weet niet of ik al gefeliciteerd had gezegd maar bij deze anders nog eens: proficiat! Angel ik zou voor de zekerheid ook even bellen voor. En je bent niet de enige die het soms wat beu is hoor. Hier vandaag ook weer veel bekkenpijn gehad. Snachts omdraaien is een ramp.. En wandelen doet ook pijn. Ach ja nog even Elke wauw 2 weken alweer! Tijd gaat zo snel! Fijn dat jullie lekker naar carnaval zijn geweest. Besjes pincode ben ik bij de oudste destijds 4x vergeten haha. Oeps.. En van mijn bankkaart ook een keer maar gelukkig maar 2 seconden of zo en toen kwam het gelukkig terug! Vervelend van je been meid! Hopelijk is het snel beter. Sahi benieuwd hoe het bij jou gaat gaan! Hier afgelopen nacht wel harde buiken gehad om de 8-10 minuten of zo. Toch wel een tijdje. Maar ja doet geen pijn of zo, geen rugkramp meer zoals eerder deze week. Weet dus niet goed wat er allemaal gaande is! Ben ik de enige die soms niet echt beseft dat er binnenkort gewoon een baby zal zijn? oudste is al bijna 6 dus is al even geleden, gaat zo wennen zijn denk ik om dan 2 kinderen te hebben! Maar zo leuk ook. Maar merk dat het nog niet altijd doordringt precies haha. Ik ga zo maar eens slapen.. slaap snachts niet veel dus zal er maar vroeg in kruipen. Elke nacht kan nu ineens omslaan naar hele nacht weeën dus kan me beter voorbereiden Appelboompje nog even voor jou! Spannend! Afspraken, ik moet mijn voor komende week nog krijgen. Ze had niet gelijk plaats op een moment dat vriend mee kon, ze zou me nog bellen dinsdag of zo moest ik nog niet bevallen zijn. En anders krijg ik dinsdag zelf waarschijnlijk een afspraak als ze geen ander plaatsje heeft. Dan kan vriend niet mee maar dan is het maar zo voor een keer. Zal toch een van de laatste afspraken zijn
Meisje89 hier vind ik t ook onwerkelijk hoor.. Een tweede.. Het is dat ik zo veel last van m'n buik heb en bewust ben van de zwangerschap maar dat er straks echt een kindje komt vind ik toch een raar idee.. Zeker omdat de oudste nog zo klein is en denk ik.. Hoe ga ik t doen? Maargoed komt vanzelf goed Heb niet gebeld.. Denk geen vruchtwater.. Mocht ik morgen echt gaan lekken zal ik wel bellen.. Nu weer flinke rommel in mn buik zucht.. Maar zal wel weer niet doorzetten... Mn moeder is flink aan t duimen dat ie morgen komt..voor haar net zo'n bijzondere dag als voor mij... Voor haar was mn tante als een moeder.. Maarja zei al ik kan op MN kop gaan staan.. Als hij niet wil komt ie toch niet.. Mn ouders zullen trouwens naast MN man de enige zijn die weten dat ik dan bevallen moet.. Voor dr rest wil ik t niemand vertellen... Gaan jullie t ook 'geheim' houden?
Thanx allemaal... iemand van de groepsapp houdt jullie op de hoogte als het zover is... een dag later zal ik pas weer op het forum komen denk ik... het is dan toch al druk genoeg... dus dan weten jullie dat vast...😉😉
💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -29 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 29 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 11 maart kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 15 maart Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 7 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 12 ♥= 12 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 22 februari Missy - afspraak vk Suus123 - geslachtsbepaling Wendy188 - geplande keizersnee 23 februari Angel - controle 24 februari Yummy - controle gyn waarschijnlijk strippen Juf1987 - monitor + gyn 25 februari Appelboompje - eerste echo! Plankje - gyn + echo 1 maart Besjes - controle vk 2 maart Angel - controle 5 maart Zealda - inleiding bevalling 25 maart Suus123 - 20-weken echo GEBOREN 9 februari E1ke - 37.0 weken - V.inn Mamadeluxe - 37.0 weken - J.aelyn 14 februari Kaatjekaa - 37.5 weken - S.anne 15 februari Trotsema - 37.6 weken - J.oey 19 februari KleineM - 37.0 weken - L.ily
angel je afspraken staan er in! Zie dat er nog steeds meiden opstaan die al eeuwen hier niet meer geweest zijn. Laten we die nog gewoon staan voor die paar weken of schonen we de lijst op? Zullen trouwens niet veel overblijven qua afsprakenlijst...ja suus, ik en appelboompje haha. bekken gaat het nog steeds niet goed met mee...lopen gaat gewoon haast niet..of vanuit zit stand naar sta stand gaan lukt ook niet. Laat staan omdraaien in bed. Wat heb ik mijzelf toch aangedaan, zucht! Trekt dit nog weg?!? Morgenochtend eerst maar eens mijn werk afzeggen...rust is nu wel erg gewenst! wendy succes meis...voor je het weet is de kleine er! 😊
@Angel aaah ik heb al last van bekken instabiliteit sinds 8 weken het is nu echt gewoon tijd uit zingen baal gewoon dat het nog steeds erger word. Doe voor me gevoel al 7 maanden niks meer ben het zo zat. Herken je gevoel hen ook het idee dat ik alleen nog maar zeur word er ook echt chagrijnig van nu. Beetje bitchy reageren op mensen die juist lief voor me zijn ach hoort er ook bij. Wat betreft de bevalling in mijn ideaal beeld komt de kleine als onze meid op bed ligt een hoef ik niemand te vertellen dat het begint dat komt de volgende dag wel als hij/zij er is. Anders toch even sm op de hoogte stellen om de kleine op te halen. Oh en twee dagen in de week is mijn moeder er standaard dus als het dan gebeurt word het ook lastig geheim houden haha @appelboompje als ik nou ook daadwerkelijk wat had gedaan kon ik het nog wel accepteren maar ik doe al zo goed als niks. Acchh komt iets moois voor terug moet ik maar denken hihi. Nog even wachten voor jou zal en lange week worden voor je gevoel @meisje ik moest mijn man bellen die wist het gelukkig nog wel haha. En ben bang dat het niet beter gaat worden met mijn been/bekken maar goed doe laatste weekjes kunnen er ook nog week bij. Hier besef ik het soms ook niet hoor en de eerste is net 2 hihi. Zat vanavond ook weer ff naar het wiegje te staren dat ik denk dat ligt straks gewoon een baby in @missy jaaa van de lijst zat ik ook al te denken. Keek toevallig bij danda omdat morgen alle 29 februari meiden mama zijn geworden behalve zij. Maar ze heeft al sinds oktober niks meer gezegd hier. Ook niet ergens anders trouwens. Van mij mogen ze er wel uit. Mochten ze terug komen staan ze er ook zo weer tussen
💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -29 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon)♥[/COLR] 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 11 maart juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ 15 maart Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 7 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 12 ♥= 12 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 22 februari Missy - afspraak vk Suus123 - geslachtsbepaling Wendy188 - geplande keizersnee 23 februari Angel - controle 24 februari Yummy - controle gyn waarschijnlijk strippen Juf1987 - monitor + gyn 25 februari Appelboompje - eerste echo! Plankje - gyn + echo 1 maart Besjes - controle vk 2 maart Angel - controle 5 maart Zealda - inleiding bevalling 25 maart Suus123 - 20-weken echo GEBOREN 9 februari E1ke - 37.0 weken - V.inn Mamadeluxe - 37.0 weken - J.aelyn 14 februari Kaatjekaa - 37.5 weken - S.anne 15 februari Trotsema - 37.6 weken - J.oey 19 februari KleineM - 37.0 weken - L.ily