1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Arikla spannend. Veel succes morgen

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Veel succes morgen arikla!

Hier nog goed nieuws, onze flinke jongen woog net 3,980! Zomaar even 140 gram bij tov maandag dus de melk is goed bij! We zijn fier op ons lieve schatje! Hij reageert ook al op onze stem, begint te lachen en te kirren zelfs ook al ooit, zoooo schattig!! Was al heel snel zei de vroedvrouw. Echt lief hihi

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Arikla heel veel succes morgen!! Je kan het!

Meisje nu al een speen? Dacht dat je moest wachten tot 6 weken met de bv
    Gelukkig kwam levi weer goed bij! Hier wordt er eigenlijk niet meer tussendoor gewogen, dus geen idee hoe het bij fedde zit met zn gewicht

Die aanslagen zijn zeker weer naar zeg. Na parijs was ik heel onrustig, wilde toen inderdaad nadenken waar je nog heen kan vluchten enzo
    Maar nu voelt het toch anders, ik vind het verschrikkelijk hoor, maar ik keek uit mn raam em dacht; hier is het nog okee
    En wanneer is dan het punt dat je toch actie onderneemt he? Zoals de syriers nu daar weggaan...
    Maar goed, eerst eens van onze mooie baby's genieten!

Fedde is de laatste dagen erg huilerig, onrustig en vaak echt over zn toeren.
    Vandaag heeft hij ruim 6 uur lang met tussenpozen gehuild en kon niet in slaap komen, toen vond ik het tijd om de osteopaat te bellen
    Ik word terug gebeld zeiden ze, ik belde pas tegen 17u
    Gelukkig zijn de nachten op de voedingen na redelijk rustig, dus daar hou ik me maar aan vast :)

4. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Arikla succes vandaag...
    Ook zag ik mooie foto's voorbij komen...

5. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Spannend arikla!! Zet em op!

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Sahi nee kan geen kwaad het tutje. Oudste had er na 3 dagen al een, Levi na 5 dagen. Ze hebben beide geen moeite met het verschil te herkennen. Heb wel tutjes van difrax met een ronde speen. Geen dental of zoiets.

Vervelend dat Fedde zo weent! Hier wordt er nog amper gehuild, ben sinds vorige vrijdag gestopt met melkproducten op aanraden van de vroedvrouw, denk dat het toch wel wat helpt.. gebruik nu soja als ik echt wat wil (yoghurt of cornflakes of zo)

Hier komt de vk nog aan huis omdat ik thuis bevallen ben. Hoewel ze ook op controle gaan als je in het ziekenhuis bevallen bent volgens mij. Ze blijven komen zo lang als nodig. En omdat hij nu was afgevallen vrijdag, komen ze deze week ook nog om de dag om zeker te zijn dat alles goed blijft gaan. Anders waren ze na vorige week denk ik niet meer geweest of nog 1 keer of zo.

Trotsema nog beterschap voor Joey trouwens! Zo zielig dat ie nu al de waterpokken heeft. Kans is dan toch dat ze het nog een keer krijgen he, dacht ik? Heeft ie er veel last van?

Arikla hopelijk gaat bij jou alles goed!

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat goed meisje!
    Hier was hij 3770 gram gister, 30 gram van zijn geboorte gewicht verwijderd. Bv loopt nu gelukkig goed.

Sahi, D heeft ook al vanaf dag 3 speen. Ik geef het alleen na een voeding. Hij heeft trouwens ook geen last van speen/fles/tepelverwarring.
    Vervelend dat F toch zo onrustig is.

Trotsema nu al waterpokken wat zielig. Gelukkig hebben ze zelf meestal geen last he. Maar wel heel sneu dit.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Arikla hopelijk kan je al genietem van je kleintje

9. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Speen. Liever niet maar wij gebruiken de speen alleen als hij de hik heeft. Door te zuigen krijgt hij een andere ademhaling en gaat de hik weg.

10. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Arlika succes! Hopelijk is de baby er al!

Mijn metekindje Sterre is ook geboren vanmiddag. Zo blij eindelijk. Terug newborn knuffels :) mijn ventje is al zo groot (trouwens vorige week 4700gr. Benieuwd morgen cb.

Aanslagen, wel sahi hier is het op 10km vogelvlucht van mijn deur gebeurd. Vind het hier niet zo ok meer. Maar ja het moet he, vroeg me tijdens de zwangerschap al af waarom ik nog 1 bij op deze wereld wou zetten.

Trotsema hopelijk is Joey snel beter!

Hier heeft hij ook al heel lang een speen hoor. Hij was geen week oud. Is me ook nooit wat van gezegd, al wist ik wel van de verwarring. Hij is intussen al 6w voorbij en drinkt ook goed aan fles.

Rest wat vergeten sorry.

11. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Waren trouwens verschillende vrienden en kennissen op de luchthaven aanwezig, gelukkig allemaal ok. Buiten 1 kennis met brandwonden en wondjes van rondvliegend glas.

12. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    E1ke fijn dat jullie kennissen en vrienden ok zijn 😄

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Jeetje dat is wel heel dichtbij dan elke! 😢 Gelukkig is iedereen ok!

Arikla ik ben benieuwd hoor! Hoop dat alles goed gaat!

Meisje ik dacht altijd dat je moest wachten dus 😉
    Fijn dat de vk je zo goed in de gaten houdt!

Vandaag is Fedde weer een voorbeeldig mannetje, ik moet me dus vooral niet te druk maken denk ik ;)

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeetje e1ke dat is echt dichtbij

15. Arikla

Arikla Actief lid

8 jul 2015
    116
    2
    18
    NULL
    NULL
    Even kort. We hebben een zoon! T.obias. We liggen nog in het ziekenhuis. Was voor de kleine heel erg heftig. Voor ons allemaal. Vertel het nog wel.

Bedankt voor het meeleven!!

16. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Arikla! Dan toch eindelijk als laatste van maart baby's . Speciaal he dat iedereen van maart bevallen is en nog beter dat alle kindjes gezond ter wereld gekomen zijn. Echt allemaal goed nieuws. Wat een opluchting. Dat hadden we alleen durven hopen in het begin. Nu onze laatste 3 meiden nog, zij en hun baby's gaan dat even goed doen!

Ja als je zo dicht bij de luchthaven woont, werken er veel mensen die
    Je kent he. En een vriendin was net uit de vertrekhal naar de Gates, zij vertrok op huwelijkSreis. Creepy. Hoop dat ze die ene kerel snel vinden. Gerust ben ik toch niet. Kat80 zijn al jouw vrienden en zo ok?

17. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Arikla gefeliciteerd 💙 Geniet van elkaar

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Bah elke das dichtbij! Gelukkig is iedereen in orde die je kent!

Sahi ja is fijn dat ze ons zo goed in de gaten houden! Ze staan het hele eerste jaar nog voor ons klaar moest dat nodig zijn. Bel ik dan krijg ik raad en als het nodig is dat ze langskomt,dan komt ze. Heel fijn om te weten.
    Gelukkig is Fedde weer rustig.

Arikla een hele dikke proficiat met jullie zoon meid!!! Eindelijk ben ook jij bevallen! Ben benieuwd naar je verhaal, gelukkig is wel alles goed met jullie.
    En zoals elke al zei; wat een geschenk dat al onze baby's gezond en wel ter wereld zijn. Nu de laatste 3 nog! Missy de volgende ben jij he ;)

Valt wel op dat we baby's hebben, reageren allemaal een gat in de nacht hahaha. Hier net voeding gegeven nog even wachten tot ie zeker klaar is met scheten ed laten voor zijn luier te verversen hahaha

19. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Arikla gefeliciteerd met jullie zoon T.obias... Geniet ervan meisje... enne we zien het verhaal wel een keer verschijnen...

De laatste 3 meiden... wow het is zo snel gegaan allemaal...

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Arikla eindelijk daar is hij, gefeliciteerd! Rust goed uit.

E1ke inderdaad als je er vlakbij woont en er werk is, dan ga je daar werken. Ik vind dat ook best "speciaal" om op een luchthaven te werken of je nou schoonmaakster bent of iets anders. Ik hoop dat dit de eerste en laatste keer is dat je vrienden dit mee moeten maken ( en eigenlijk iedereen natuurlijk, elke oorlog en aanslagen moeten nu wel eens klaar zijn)

Inderdaad onze laatste 3 meisjes. En voor Missy gaat het nu opschieten.
    Heb je al je onderzoeken gehad Missy ?

Sahi fijn dat F weer voorbeeldig was! Gaat je dochter nog om.de week naar haar vader of hebben jullie dat even stopgezet zodat ze kan wennen aan haar broertje? En vlam is hij nu veel bij je?

Deel Deze Pagina