Hey meisje! Hier is het bij mijn dochter meter mijn zus en een heel goede vriendin van mijn vriend Nu bij zoontje mijn beste vriendin en mijn vriend zijn broer. Maar 1 meter is ook goed he! Spannend morgen voor je!
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 6 ♥= 11 ♥= 13 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 9 november MamaDeluxe - controle gyn 12 november AnnaAnna - controle vk 13 november E1ke - suikertest 16 november Mamalap - controle vk 17 november Toekan - 24 weken echo en suikertest Lentevlinder - echo Plankje - controle vk Izi - Groeiecho Kaatjekaa - controle vk 18 november Besjes - controle vk Juf1987 - controle gyn MamaDeluxe5 - 3D/4D echo 25 november KleineM - controle vk 24 weken 26 november Wendy188 - controle vk Meisje89 - controle vk MissyMissy - termijnecho 30 november Missymissy - controle vk - hartje luisteren 1 december Danda - controle 2 december MamaDeluxe5 - Verloskundig spreekuur 4 december Sahi - afspraak vk 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 17 december MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo 24 december Wendy188 - groei echo 28 december Meisje89 - 30 weken echo 31 december KleineM - groei echo 30 weken 15 januari Wendy188 - groei echo 28 januari KleineM - groei echo 34 weken
Mijn vader is katholiek, daarom heb ik aan die kant van de familie wel een peter en een meter, maar moet eerlijk zijn dat ik niet eens meer weet wie die mensen zijn, ik zie ze nooit. Ik ben zelf (officieel met ex, maar in de praktijk alleen), petemoei van de 3 kids van mn vriendinnetje. Dat is niet vanuit geloof of traditie, maar zij zochten iemand voor hun oudste toen nog, voor mocht er zich iets voor doen, Dat niet automatisch de grootouders opdraaien voor de zorg. Eigenlijk moet ik voor dit kleintje dat wel echt gaan regelen, juist omdat ik alleen ben. Vind het alleen heel lastig om iemand uit te zoeken, omdat ik zoveel lieve mensen om me heen heb.
leuk idee meisje van die vacature! Ikdus van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! wat ga je doen? Fijn dat het net zo tussen nu en je verlof past! Fijn weekend meiden! Hebben jullie allemaal nog leuke plannen? En hebben jullie ook zon honger de laatste tijd? pfff
Sahi voor jou ook moeilijk dus! Vriendin vroeg gisteren of we misschien morgen kunnen komen ipv vandaag, ze hadden nog een verrassingsfeest namiddag en dat werd wat druk. Dus het zal morgen worden. Wel nog babybezoek straks dus wordt sowieso een leuke dag! KleineM ik niet maar mij vriend heeft wel regelmatig vreetbuien de laatste tijd haha
Leuk meisje ben benieuwd hoe ze reageert. Sahi, bij jou inderdaad extra belangrijk. Maarja wie he zonder andere vriendinnen voor het hoofd te stoten. @werk, is gewoon productie met kleding persen ofzo. Alles beter dan fulltime thuis zitten.
Ja is echt wel een dilemma. Voor nu is het mondeling duidelijk dat hij zal gaan naar het gezin met de petekinders. De buitenwereld weet niet wie de donor is, maar uiteindelijk zal hij dan toch bij 'papa' terecht komen. Meer zal ik er online maar niet over zeggen, voor er links kunnen worden gelegd. Maar ik ga er even van uit dat ik mn kinderen zie opgroeien tot ze zelfstandig en volwassen zijn he Honger heb ik juist niet zo heel erg, ik zit echt heel snel vol. Ik probeer dus echt genoeg tussendoor te pakken, kleine porties. Ik ben zelf snel geneigd om veel te weinig te eten en dat is niet heel handig nu natuurlijk.
Hoi! Ik zal mama worden van een meisje (echt super leuk! ) 20 weken echo is gepasseerd en alles zag er goed uit. Bedankt !
Goed hoor! Baby nog steeds niet te groot, hartje klopte goed. Bloeddruk was ook netjes. Voor de harde buiken een stap terug doen. Overig gaat dat nu goed hij gaat steeds meer ontspannen. Kan dan niet teveel doen.
Sahi fijn dat de verloskundige luisterde! Ikdus gefeliciteerd! Ik heb soms dagen er tussen dat ik meer eet maar meestal vergeet ik het ook als ik druk ben.
Zoooo wat mis je een boel als je even een tijd niet online geweest bent! Heb mij zo beroerd gevoeld afgelopen weken. Heb nu medicijn tegen misselijkheid gekregen van de vk en dat helpt gelukkig goed! Ikdus wat fijn dat je weer aan de slag kan! Binnen 4 muren zitten word je ook niet echt vrolijk van! Veel plezier met je nieuwe baantje! dementie ik had hier voor mijn zwangerschap al last van als ook niet op woorden kunnen komen en woorden omdraaien (kun je nagaan hoe erg het nu is!). Erg leuk en grappig allemaal voor de mensen om je heen al die versprekingen, maar voor jezelf is het wat minder! Maar wel erg fijn om te lezen dat ik niet de enige hierin ben, hihihihihi. Als we straks onze baby's maar niet ergens achterlaten en vergeten! OEPS! Sahi wat fijn om te horen/lezen dat je je weer wat beter voelt. Praten kan al zoveel wonderen doen! En je gesteund voelen door je vrienden en familie is ook heel erg pretttig! Dikke knuffel meis. Juf Je bent niet de enige die het geslacht nog niet weet, hahaha. Wel een dwarsliggertje he, die beeb van jullie. Wanneer mag je weer voor een echo? Ik mag 11 dec weer, en dan meteen geslachtsbepaling. Zag trouwens ook nog een leuk babykamertje voorbij komen! Ik heb dezelfde commode/dressoir! Zo handig en multifunctioneel. Vraagje: Hebben jullie, nu jullie al in de 20+ weken zitten nog last van zere borsten? Ik weet soms niet hoe ik liggen moet in bed, en mijn kat wil juist (als ik op de bank lig) steeds daar gaan liggen en dan ook nog ff masseren met zijn pootjes, AUWWW (hieronder ff fotootje van mijn kat)
Voor de lijst: Woensdag 18 november heb ik mijn controle bij de verloskundige Ik kreeg vandaag het bericht dat het behang vandaag geleverd wordt. Zo leuk. Van Eijffinger. Ook heb ik een ledikantje gekocht en een wieg. De wieg is een co-sleeper en komt naast ons bed. Haar ledikantje ga ik zelf verven en komt dan samen met de commode (grote Hemnes ladenkast van Ikea) op haar eigen kamertje. Hangt een beetje van de borstvoeding (etc) af wanneer ze naar haar eigen kamertje gaat. Ik weet nu met 2 kids dat je dat van te voren echt niet kunt zeggen Mijn zoon sliep echt heerlijk naast mij. Heeft ruim 14 maanden borstvoeding gehad en ging toen hij 6 maanden was (zonder problemen) naar zijn eigen kamer. Dochtertje ging na 6 weken al naar haar eigen kamertje want daar sliep ze echt véél beter. Zij had juist stilte nodig (terwijl ik haar veel liever nog een paar weken bij ons op de kamer had gehad). Ze sliep alleen héél slecht en onrustig naast ons. Dus we gaan het zien bij dit meisje Dit weekend hebben we met schoonfamilie een huisje op een mooi park. Dus even lekker genieten, zwemmen etc. Maandag maar eens beginnen met behangen en verven!
Wij mogen 18 november terug Ja een dwarsliggertje, koppig ding he . Dat belooft! Ik had maar last tot 12 weken ofzo van mijn borsten, en het werd al snel minder... Dus het was voor mij het ergst rond 8 weken denk ik, Ik zie net dat jij ook 8 weken bent.. bij mij minderde het toen stilletjes aan... Ik heb ook een poes, en die komt nu de laatste tijd op mijn buik liggen en dan prutske maar stampen, zo voelde ik hem/haar voor het eerst
Missy fijn dat de medicatie helpt! Scheelt al een pak hè. Pijnlijke borsten gaat inderdaad binnenkort wel over. Mijne zijn wel nog gevoeliger dan normaal, maar niet meer zo pijnlijk als de eerste weken! Nog even geduld dus mooie kat ook trouwens. Ben je immuun voor toxoplasmose? Anders opletten met uitwerpselen!! Yummy geniet van jullie weekendje! Wij gaan dadelijk naar schoonmoeder en daarna babybezoek. Lig nog even op bed omdat bloeddruk geloof ik wat aan de lage kant was. Voelde me ineens niet zo heel super.
juf & meisje: fijn vooruitzicht dat de pijnlijke borsten straks gaan afnemen! Hiep hoi kijk er nu al naar uit hahaha Ik ben niet imuun voor toxoplasmose dus hoef 9 mnd geen kattebak schoon te maken! wel apart overigens heb mijn hele leven al katten. Toxoplasmose schijnt vooral in uitwerpselen van kittens te zitten zei de vk. Nu ik mij eindelijk beter voel heb ik meteen de hele onderverdieping (woonkamer slaapkamer badkamer en toilet ) gestofzuigd en gedweild. Nu ff kopje thee en voetjes omhoog. Straks nog ff boodschappies doen en vanavond vrienden op bezoek. Fijn weekend allemaal
Fijn dat het beter gaat missy!! Ik verschoon gewoon zelf de kattenbak, handschoenen aan en daarna wassen. Maar mijn kat gaat niet naar buiten, dus kan geloof ik zelf niet besmet raken. Die van jullie is wel groot zeg 😀 Juf hopelijk weten jullie straks wat prutske is !
Ik weet niet of binnenkatten niet besmet kunnen raken met toxoplasmose. Ik heb begrepen dat niesziekte bijvoorbeeld ook via de schoenen van de baasjes mee naar binnen kunnen worden gelopen. Maar goed, je beschermt je al preventief met handschoenen dus dat is super goed! Ook met tuinieren kan je het oplopen (uitwerpselen van buurtkatten). Onze kat is een half pers half gewone kat....hij is heel fluffy, heel knuffelig en gebruikt echt never nooit zijn nageltjes. Het is echt een knuffelbeer en de kinderen uit de buurt zijn dol op hem. Een lieve, grote, stoere tijger! zoals de kinderen hem noemen
Leuk hoor hier speelt ze wel met nagels en tanden. Bij onze dochter amper, wel een periode dat ze haar ook krabte. Maarja dochterlief denkt dat het een pop is ofzo haha. Onze is half maine coon half europse korthaar. Ik heb dr wel laten in enten, dus niesziekte zal dan ook mee vallen. Schoenen zijn in huis uit en ik stofzuig en dweil elke dag. Dus hopelijk valt het dan allemaal mee.
awww wat een scheetje! Maar maine coons zijn ook vrij groot van postuur qua ras. Ik hou daar wel van. Ikk ben benieuwd hoe mijn kat gaat reageren op de baby als het er is. Ik ben er niet zo bang voor dat hij uit zal halen naar de baby, Hij weet niet eens waarom hij nagels heeft hahahahaha. Tis echt een goedzak 1e klas!