💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 7 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 6 oktober Appelboompje - 32 jaar - 1e kindje ♥ ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 18 april Trotsema - cb voor prikjes 20 april Missy - Groei echo 21 april Missy - controle vk 22 april Appelboompje - afspraak vk (ziekenhuis) 26 april Plankje - cb voor prikjes 18 mei Appelboompje - 20 weken echo + afspraak gyn GEBOREN 9 februari E1ke - 37.0 weken - V.inn Mamadeluxe - 37.0 weken - J.aelyn 14 februari Kaatjekaa - 37.5 weken - S.anne 15 februari Trotsema - 37.6 weken - J.oey 19 februari KleineM - 37.0 weken - L.ily 21 februari mamalap - ? - B.o 22 februari Wendy188 - 38.6 weken - N.ikki 24 februari Sibainu25 - 38.6 weken - I.saac N.ovi 26 februari Juf - ? weken - L.eeloo 1 maart Toekan - ? Weken - J.asmijn Plankje - 38.2 weken - L.iam 2 maart Izi - ? weken - L.ieske 3 maart Angel - 39.0 weken - M.ace Turkssnoepje - 40.2 weken - A.nisa 5 maart Sahi - 40 Weken - F.edde A.lexander 6 maart 636 - ? weken - C.em 8 maart meisje - 40.3 weken - L.evi 9 maart kat80 - 40.0 weken - R.oxanne 11 maart Davina - 41.3 weken - L.ogan 12 maart Besjes - 40.3 weken - M.ika Yummy - ? weken - Meisje 17 maart Ikdus - 41 weken - D.evante 17 maart Arikla - ? weken - T.obias
Wat raar dat het overal weer anders is. Ik heb toen mijn bmm 3 cm was (en bloedverlies) geen eens rust als advies gekregen. Ik heb dus gewoon gewerkt en alles. En 3 cm was hiet dus ook gewoon netjes
ikdus als alleen je bm mond 3 cm is mag je ook gewoon alles doen. Maar omdat ik vele harde buiken heb en het hoofdje van het kindje al op de bm mond drukt (waardoor bm mond nog korter kan worden door de druk).....én omdat het buikje van het kindje net iets onder de onderlijn zit, heb ik rust opgelegd gekregen. Dus op zich klopt het dat jij gewoon je dagelijkse dingen kon voortzetten.
Missy da's niet zo best! Hopelijk helpt de rust, het is nog wat vroeg om te bevallen nu. Appelboompje bij jou gaat het ook al goed vooruit zeg!! Gaan jullie geslachtsbepaling laten doen? De fotoshoot heb ik afgelopen weekend resultaten van gehad maar vind het wat teleurstellend.. de fotograaf heeft weinig creativiteit en vind dat het wel zichtbaar is in de foto's. Maar goed! Volgende keer toch maar eens kijken bij een andere. De buurvrouw is vorige week bevallen, onze kleintjes schelen 5 weken! super leuk! De oudste 2 (zoon bijna 6 en buurmeisje bijna 2) spelen al super vaak samen en hopelijk klikt het binnenkort met de kleintjes ook zo! Hier sinds gisteren diarree, dadelijk maar even naar de apotheek want vind er niks aan! Heb gelukkig wel nog genoeg melk. Las op internet dat je makkelijk een liter extra kan drinken als je diarree hebt, om het vochttekort te compenseren. Maar bv onttrekt ook al vocht dus zou dan NOG meer moeten drinken had gisteren ruim 2 liter op maar moet dus eigenlijk nog meer best.. Levi doet het super goed! Woog afgelopen weekend 4,9 (op onze eigen weegschaal gewogen) en morgen hebben we de laatste controle bij de vk. Hij is alweer 6 weken, wat vliegt de tijd!!
De tijd gaat zeker snel. Wat groeit hij goed 👍🏻 leuk veel kleine kinderen bij jullie in de buurt. Hier hebben we maar 1 stel vrienden die een dochter hebben van 2 jaar die dichtbij wonen. Hoop wel binnen 2 jaar te verhuizen naar een buurt met kinderen
meisje beterschap! En wat fijn dat L.evi het zo goed doet. Lekker genieten hoor! update: gisteren heb ik weer groei echo gehad en vanmorgen had ik een afspraak bij de vk om eea te bespreken. Buikje van het kindje blijkt nog altijd net onder de onderlijn te liggen. Ook het vruchtwater is ietsje minder dan normaal. Vooralsnog maak ik mij geen zorgen, het kan ook gewoon de bouw van het kindje zijn (ik heb ook geen buikvet en woog ook maar 2600 gr bij de geboorte) en het kindje beweegt volop en dat is voor mij een teken dat het goed met hem gaat. Wel stuurt de vk mij wel voor de zekerheid door naar de gyn om ook de werking van de placenta te meten. We zien het dan wel weer, voor nu weer even lekker onderuit op de bank en goed mijn rust nemen en er ook van genieten want straks is het gedaan met de rust! hihihi
Vervelend dat het buikje net onder het gemiddelde blijft liggen. Is dan onder de p10 toch ? Nouja mama gevoel zit meestal goed 😊 Hoe gaan de hardebuiken nu ? Meisje leuk zeg hier precies hetzelfde dochter van 3 speelt heel leuk met buurmeisje van 8. En hebben ook een baby gekregen 3 weken jonger dan onze. En wat groeit hij goed!! Hoe zwaar was hij bij de geboorte ? Hier woog hij met 4 weken 4.8 zal nu 5 kilo zijn. Hoe is het met je diarree nu ? Goed blijven drinken hoor Plankje ook niets aan dan. Hopelijk jullie volgende huis in een heerlijke kinder buurt
Missy ja indd meid maak je niet druk 👍🏻 als jullie ook klein of smal zijn kan de kleine dat ook zijn. Maar ben wel benieuwd wat de gyn zegt Ikdus ja dat hopen we. Dan kan hij ook lekker buiten spelen met kinderen
Nou zijn buikje ligt niet net onder het gemiddelde maar onder de onderste lijn...p4. De rest ligt wel op de middenlijn. Ik zelf ben mager, altijd al ondergewicht gehad en mijn vriend is wel lang 1.98m maar normaal gewicht/postuur. Ik ga er vanuit dat de kleine de lengte van zijn vader heeft en de slankheid van mij! Bij de 20 weken echo zeiden ze al dat hij een slank maar gespierd ventje is...was ik ook als baby. Maar vind het wel fijn dat het in de gaten gehouden wordt. Zodra ik meer weet dan post ik het hiero. Oh ja de vk zei dat ze de babies na de geboorte niet meten qua lengte, dat dat niet goed is voor de heupjes om de beentjes te strekken. Hoorde het voor het eerst...kan mij er wel iets bij voorstellen...maar ja ze kunnen toch ook met de bocht mee meten hihihihi Hoe was jouw weekend met je moeder ikdus? Viel het allemaal mee?
Missy kans zit er wel in dat jullie jongen zelfde bouw heeft als jij! Buurmeisje zou ook heel licht zijn en onder p25 en ze woog ruim 3200 bij geboorte dus weer lekker zorgen om niks voor de buren Diaree is over, heb gisteren 2 pillen enterol genomen en dat heeft geholpen gelukkig! Drinken deed ik inderdaad extra, beide dagen ruim 2 liter gedronken! Melk is nog steeds op en top dus ben blij! Ikdus hij woog bij geboorte 3840 en daarstraks bij de vk 4900. Hij had vandaag zelfs pakje in maat 62 aan al. Is niet eens echt te groot of zo hij groeit zo snel amai!
Meisje ik herken het hoor van je buren, hier zou hij net 3 kilo wegen bij geboorte. Nou mooi 3800 gram, 800 gram ernaast dus. Nu ben ik wel een week overtijd gegaan. Maar in die week zal hij geen 800 gram aan zijn gekomen 😜. Ik denk dat mijne nu 5kilo + is. Gelukkig nog wel maat 56 hoor. Al zullen sommige 62 ook passen. Fijn dat de diaree over is en productie nog goed. Is enterol speciaal tegen diarree?
Mijn kindjes zijn niet ingeschreven op kdv. Dus dat wordt dan wel een probleem ja ikdus ;-( Maar ik hoop thuiswerk te kunnen doen voor de zaak binnenkort. Missy hier zaten ze er bij mijn dochter ook geel naast. 3,600 geschat en 2900 geboren ongeveer. Bij zoontje ze wel pal op. tss 3,3 en 3,4 geschat en 3,39 geboren maar je moedergevoel zit idd meestal juist. Meisje wat fijn dat Levi het goed doet. Fijn nog wat van jou te lezen! Hier begint V door te slapen af en toe (2x tot nu toe) van ongeveer 21u30 tot 6u. Zalig
💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 7 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 6 oktober Appelboompje - 32 jaar - 1e kindje ♥ ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 22 april Appelboompje - afspraak vk (ziekenhuis) 26 april Plankje - cb voor prikjes 2 mei Missy - controle vk 18 mei Appelboompje - 20 weken echo + afspraak gyn GEBOREN 9 februari E1ke - 37.0 weken - V.inn Mamadeluxe - 37.0 weken - J.aelyn 14 februari Kaatjekaa - 37.5 weken - S.anne 15 februari Trotsema - 37.6 weken - J.oey 19 februari KleineM - 37.0 weken - L.ily 21 februari mamalap - ? - B.o 22 februari Wendy188 - 38.6 weken - N.ikki 24 februari Sibainu25 - 38.6 weken - I.saac N.ovi 26 februari Juf - ? weken - L.eeloo 1 maart Toekan - ? Weken - J.asmijn Plankje - 38.2 weken - L.iam 2 maart Izi - ? weken - L.ieske 3 maart Angel - 39.0 weken - M.ace Turkssnoepje - 40.2 weken - A.nisa 5 maart Sahi - 40 Weken - F.edde A.lexander 6 maart 636 - ? weken - C.em 8 maart meisje - 40.3 weken - L.evi 9 maart kat80 - 40.0 weken - R.oxanne 11 maart Davina - 41.3 weken - L.ogan 12 maart Besjes - 40.3 weken - M.ika Yummy - ? weken - Meisje 17 maart Ikdus - 41 weken - D.evante 17 maart Arikla - ? weken - T.obias
Vandaag heeft Liam zijn eerste 2 prikjes gehad en hij heeft het echt super goed gedaan. Hij lag bij mij te drinken (bv) en zij prikte hem 1 in elk been en hij heeft 5 sec gehuild na elke prik en dat was het en hoop dat hij er straks weinig of geen last heeft. Heb wel al 120 mg paracetamol in huis voor als hij last heeft en zij zei dat 120 mg mag. 1 juni volgende afspraak cb Hoe gaat het met jullie ??????
Ikdus; hoe gaat het met je moeder? Wat leuk dat de buren ook een kindje hebben gekregen wat een paar weken scheelt met jullie D.evante. En dat jullie dochter ook met hun dochter speelt. Missy: Bizar he wat een zwangerschap voor een energie vraagt van je lichaam he? Inmiddels voel ik ons Kruimeltje af en toe bewegen. Vooral nadat ik sommige mensendieck oefeningen heb gedaan, dan is het net of hij of zij even laat weten dat ie het er niet mee eens is Misselijkheid is gelukkig haast weg, af en toe omhels ik de wcpot nog even, om te laten weten dat ik hem nog niet vergeten ben Afspraak vorige week bij de vk ging goed. Was de eerste keer bij hen, want voorheen werd het door de gyn gedaan. Helaas zal ik wel elke keer andere vk's zien omdat ik in het ziekenhuis loop, maar deze was zeker wel aardig. Hartje gehoord, bloeddruk netjes laag (is altijd zo) Meisje; we laten geen geslachtsbepaling doen, we willen het graag voor onszelf als verrassing houden, dus ook voor onze omgeving Wat jammer dat de foto's van de shoot tegen vielen. Wel ontzettend leuk dat jullie buren ook net weer ouders zijn geworden en jullie kids weinig schelen. Leuk ook voor de toekomst! Plankje: zielig toch die prikjes he. Ik hoop dat L.iam niet zoveel last ervan krijgt. Hoe gaat het nu met hem?
💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 7 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ 6 oktober Appelboompje - 32 jaar - 1e kindje ♥ ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 2 mei Missy - controle vk 18 mei Appelboompje - 20 weken echo + afspraak gyn 1 juni Plankje - afspraak cb GEBOREN 9 februari E1ke - 37.0 weken - V.inn Mamadeluxe - 37.0 weken - J.aelyn 14 februari Kaatjekaa - 37.5 weken - S.anne 15 februari Trotsema - 37.6 weken - J.oey 19 februari KleineM - 37.0 weken - L.ily 21 februari mamalap - ? - B.o 22 februari Wendy188 - 38.6 weken - N.ikki 24 februari Sibainu25 - 38.6 weken - I.saac N.ovi 26 februari Juf - ? weken - L.eeloo 1 maart Toekan - ? Weken - J.asmijn Plankje - 38.2 weken - L.iam 2 maart Izi - ? weken - L.ieske 3 maart Angel - 39.0 weken - M.ace Turkssnoepje - 40.2 weken - A.nisa 5 maart Sahi - 40 Weken - F.edde A.lexander 6 maart 636 - ? weken - C.em 8 maart meisje - 40.3 weken - L.evi 9 maart kat80 - 40.0 weken - R.oxanne 11 maart Davina - 41.3 weken - L.ogan 12 maart Besjes - 40.3 weken - M.ika Yummy - ? weken - Meisje 17 maart Ikdus - 41 weken - D.evante 17 maart Arikla - ? weken - T.obias
Appelboompje fijn dat het goed was bij de vk Dank je met Liam gaat het wel goed hij heeft niet zo veel last gelukkig.
Appelboompje wauw al zover dat je de kleine voelt, spannend een verrassing! Morgen krijgt mijn moeder de 2e chemo kuur, maar ik erger me helemaal kapot aan haar. Dit is weer haar weekend bij ons. Maar we hebben net koorts gehad en zij mag absoluut niet ziek worden en het boeit er niets. Maar ze wilt wel dat we in isolatie leven wanneer zij er is zodat ze niet ziek wordt. Ik heb gezegd dat ze lekker dr mond moet open maken tegen dr stiefzoon. Pfff als ik die gozer ooit tegen kom zal ik hem flink de waarheid vertellen. Plankje nog nodig gehad de pcm ? 120 is wel veel hoor voor zo een ukkie 60 is beter als het nodig is. Ik gebruik helemaal geen pcm bij dochter en als het moet dan nog steeds 120 (volgende maand wordt ze 4 jaar)