1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Das ook wel netjes 1-2 x . nu hopen dat de oorontsteking weg blijf.

2. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    He hoi, jullie kletsen hier ook nog steeds. Leuk!! Dit vind ik fijner dan de app-groep. Daar komen per dag wel heeel veeel appjes binnen 😬 Hoe gaat het met iedereen?

3. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoi kaatjekaa .ja af en toe een bericht plaatsten 😄
    Hier gaat het wel goed . we hadden een paar maanden rot nachten maar dat is zo goed als voorbij.
    Hoe gaat het met jullie?

4. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Ik vind L zo'n lief koppie hebben. Echt een mooie baby. Hoe kwam het dat de nachten zo rot waren? Met S.anne en ons gaat alles helemaal goed. Ons valentijntje wordt alweer 1 over 1,5 week. Het is een supee lief meisje. Ze eet, slaapt, groeit en ontwikkeld perfect. Ze loopt overal langs sf en soms al aan 1 hand zelf.

Mijn schoonzus is 17-2 uitgerekend. Zooo leuk.

Plankje, jij geeft nig bv toch? Ik vind dat zooo knap!

5. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dank je kaatjakaa ze zeggen vaak he Knappert 😂 we weten waarom die nachten zo rot waren .ik heb hem 1x laten liggen en binnen 1 min sliep hij weer en het was gelijk over . ja ik geef nog bv .ik wil het graag tot 1 jaar geven dus dit zijn mijn laatste 4 weken bv geven 😢

Fijn dat het goed gaat met S en julli . Ja mooie Valentijn baby en wat is het snel.gegaan he. Leuk he om te zien hoe ze zich ontwikkelen 😄

Oh spannend misschien ook een Valentijn baby hihih .

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Kaatjekaa helemaal met je eens over L zoo schattig zijn gezichtje 😍.

Fijn dat alles zo goed gaat bij jullie en spannend dat je schoonzus ook op punt van bevallen staat.
    Mijn zwager zijn vriendin is uitgerekend 18 mrt en ik vind het niet zo leuk haha. Nu moeten we elke keer afspraken maken hoe en wat qua verjaardagen. Maarja loopt wel los uit eindelijk.

Plankje heerlijk hoor dat de nachten nog steeds goed gaan

7. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ikdus dank je 😄 ja de nachten gaan nog wel goed maar hoop dat de nachtvoeding (2x) er wel afgaat en een x mag blijven slapen tot 7 zonder een x wakker te worden hihihi.hoe gaat het bij jou?
    Misschien bevalt ze wel 2 weken eerder of later (duim) dan hebben jullie geen last tog?

8. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Ow plankje nog 2 voedingen snachts!! Diepe buiging voor jou! Sinds ze 8 weken is, slaapt ze door. En wij hoeven er gelukkig nooit uit snachts. Hoop dat die voedingen er snel af gaan.

Ow Ikdus, die verjaardagen rond dezelfde tijd.... hier hetzelfde. Veel kids van vrienden en nu dus ook mijn schoonzus. Ach... je kan het ook allemaalnieg plannen he. Zij helemaal niet. Heeft er 1,5 jaar over gedaan.

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Kaatjekaa wat heerlijk zo vroeg al door slapen! Willen jullie een 2e ? En ja het valt zeker niet te plannen en het is ook geen wereld ramp, maar toch 😂.

Plankje, ben benieuwd hoe het straks moet gaan als L geen bv meer krijgt. Krijgt hij nog helemaal geen kv?

Hier ook nog 1 - 2x pn een k#4^e fles.

10. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dank je kaatjekaa 😄oh doorslapen lijkt mij heerlijk hihi .

Indus ja dat word spannend .ik geef geen KV en flesje wilt hij niet. We wijn wel aan het oefefenen uit een tuitbeker en dat gaat wel dus dan kan ik snachts water geven en dat gaat we nu ook oefefenen en hopen dat hij het snachts ook drinkt

11. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Kaatjekaa gefeliciteerd met S 1e verjaardag🎉 fijne dag xx

12. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Sorry meiden ik heb jullie een beetje verwaarloosd. Ben zoo druk en zoo moe dat ik om.20:00 al in bed lig.

De echo was goed! En wij krijgen een dochter whaaaaa! Door het dolle hiero haha. Over 4 wk ben ik alweer op de helft ...gaat zooo snel niet normaal. Vergeet bijna te genieten. ..

Lees dat jullie ook nog rot nachten hebben.. hier is t niet veel.anders. F. komt na zijn laatste fles om 23:00 gerust om 3:00 - 4:00 nog een keer. Hij heeft echt gewoon honger. ..vreetzakje is het...hihi. maar hij slaapt wel altijd direct na de fles. Dat is wel fijn. F heeft ook nog nooit echt gehuild..ook als pasgeborene niet. Zo bizar...hij is gewoon heel vrolijk en tevreden. Hij huilt alleen als hij pijn heeft..niet eens als hij honger heeft. Dan gaat ie alleen onrustig lopen doen.

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Gefeliciteerd missy!
    Jaa gaat snel zo een 2e zwangerschp pfff. Hoe gaat het met je bekken? Werk je nog?

Hier is D vrijdag 11 mnd. Maar eet ook nog 2x per nacht.
    Maar hij slaapt niet direct, ook al wilt hij wel. Hij is erg onrustig na zijn fles.

Hopelijk slaapt F gauw door voor je weer opnieuw in de fase van nachtvoedingen komt. Heerlijk dat hij zo tevreden is, genieten hoor 😀

14. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Fijn dat het goed gaat missy en een meid leuk 😄(jongen zou ook leuk zijn hihihi) geniet meid.
    Hier hoor je L ook nooit huilen ofzo alleen als hij echt ergens last van heeft en snachts van een mamamelkje en hij slaapt heel snel weer.

15. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Gelukkig nog geen last van mijn bekken. Bij F kreeg ik t ook pas na de 2e helft. Heb wel vanaf t begin een pijnlijk stuitje hopelijk blijft dat zo. Ik werk nog altijd fulltime..4 dagen en heb elke week een halve dag ouderschapsverlof. Het is rennen vliegen hollen heel de week dus tijd om.stil te staan bij vermoeidheid is er niet eens haha.

Ergens is t ook wel fijn dat f nog niet doorslaapt zo blijf ik in t ritme van gebroken nachten en zal t minder zwaar vallen als nr 2 er is. Althans dat is mijn theorie! 😂

16. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    En wat fijn om te horen dat het met jullie ook lekker gaat. Kan mij ook niet meer voorstellen dat F er ooit niet was. Wat een liefde kan je voelen/hebben voor je kind he.. dat is echt onvoorwaardelijke liefde .

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hier ben ik ook weer! Fijn om te horen dat het met jullie goed gaat!

Kaatjekaa gefeliciteerd nog met jullie meisje!
    Missy jullie ook, maar met het meisje in de buik ;)

Hier sinds woensdag ook een 1-jarige in huis! Kan alleen stappen maar doet het nog niet haha. Doet al sinds half februari regelmatig enkele pasjes maar daar blijft het voorlopig bij. Kruipen gaat gemakkelijker denk ik :D

Ook hier nog steeds bv! Geen enkele keer kv of fles gehad. En snachts nog steeds om de 2u meestal. Eerste blokje vaak 2,5-3u en als ik pech heb, na 5u elk uur tot we opstaan om 7u15 haha.

Heeft ook wel voordelen, ben nog altijd niet ongesteld geweest :p en WHO raadt aan om minstens 2j te voeden dus wij gaan nog lekker door!

18. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Meisje super knap als jij het 2j volhoud bv geven .ik geef ook nog bv .ik was aan het afbouwen en gaf geen bv meer overdags maar water en savonds voor het slapen en snachts nog wel bv maar nu hij ziekjes is geef ik de hele dag weer bv omdat hij dat wel binnen houd en de rest niet .

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja we zullen zien hoe lang het duurt! Afbouwen zit er nog niet meteen in denk ik. Hij eet overdag ook nog vaak om de 2-3u ondanks dat de gewone maaltijden ook wel vlot gaan.

Als ze ziek zijn dan is bv niet slecht nee. Heeft hij wat extra voedingsstoffen en wat antistoffen van jou. Hopelijk is hij er snel bovenop!

20. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Das nog best vaak dan. Hier was het 6x per dag de laatste maanden.
    Vind het knap van je 👍🏻😄 hoop dat het je lukt

Deel Deze Pagina