1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh ja dan haal ik makkelijk 10-12x denk ik! :D

Maar lukt goed hoor. Is eigenlijk nog steeds zelfde als in het begin bijna. Ben zelfs op dieet nog steeds voor hem omdat hij nog intoleranties heeft. Maar we zijn via bioresonantie in behandeling nu 2 weken, normaal is ie over 4wk dan overal vanaf (behalve mandarijn en appelsien). Eind april hebben we nieuwe vervolgafspraak, ben benieuwd!

2. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oh wis niet dat je een dieet had. Maar fijn dat het goed gaat. Ik ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat 😄

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja hij heeft sinds hij 3m is ongeveer eczeem. En hij gaf veel terug na banaan en tomaat. Ben begonnen met melk, daarna soja omdat dit een veel voorkomende reactie is bij baby's. Daarna banaan, tomaat, ei, cacao. Hij was in augustus 2 weken eczeemvrij en daarna kwam het helaas geleidelijk weer terug. Toen nog geëxperimenteerd met varkensvlees, mandarijn, tarwe, paprika, aardappel... denk dat het dat is ja. Varken en aardappel terug mee begonnen en de rest nog gelaten.

Uit de test kwam tarwe, paprika, tomaat, banaan, mandarijn, sinaasappel, E120 (kleurstof) en formaldehyde (zit in vaccins, lijm waarmee ze meubels zoals die van ikea plakken ed). Ik had er dus een aantal goed en de rest ben ik nu geleidelijk opnieuw aan het introduceren. Ei gaat al 2 weken bijna goed! Ben nu dus begonnen met melk. Mijn lichaam moet weer lactase aanmaken om de lactose af te breken dus gaat echt met theelepel per dag. 1tl ging goed (voor mij, voor L voorlopig ook) en heb daarstraks 2 rijstwafels met smeerkaas gegeten. Ikzelf kon het nog niet verdragen (uur later al op toilet.. haha), en zullen zien of L er reactie op zal krijgen de komende dagen. Hopelijk niet! Kan ik binnenkort weer yoghurt en melksaus en chocolade ed eten, jammie!

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Woow wat een dieeet meisje en wat veel bv nog.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Went wel hoor! In het begin vond ik enkel melk mijden al moeilijk. Nu gaat de hele lijst vlotjes :D ben sinds de tarwe wel 3kg kwijt. Ik at ervoor echt heel veel boterhammen en dat kan nu niet meer.

Maar hopelijk kan over enkele weken alles weer! Ken nu iig wel voldoende gezonde alternatieven voor koeken ed dus die ga ik sowieso achteraf niet meer eten. Nadat we due e120 opzochten, sloegen we helemaal achterover van al die E-nummers en zijn sindsdien op zoek naar de producten zonder e-nummers of zonder de schadelijke althans.

Deel Deze Pagina