Vl moest ff wennen maar vind de naam wel mooi. Dus hoop als hij het nou een paar keer hard opzegt dat vl het net zo mooi en stoer vind als ik 😀 En anders verder zoeken
Geeuw, hier gaan we weer hoor. Wakker van 3u, ventje heel de nacht snurken, nachtmerrie van hem er bovenop. Hij begon opeens te roepen, ik schrok me een ongeluk 😳 Binnen anderhalf uur weer opstaan maar wordt kort dagje en de rest vd week gelukkig vrij. En ons meisje is ook al bezig met ochtendgymnstiek dus ben gelukkig niet de enige wakkere bakker😁
Hoi allemaal, Het is een tijdje geleden. Ik heb ook niet alles gelezen hoor. Voelde me veel moe en misschien zelfs wel depri. Ben nu heel erg verkouden en aan het hoesten. Beeb doet het goed. Krijg de indruk dat zij groter is dan de eerste... Het is dus een meisje We hebben drukke plannen, de zolder te verbouwen...pfff zou wel een winterslaap willen doen. Hoe gaat het hier? Groetjes
Oh marloescha wat herkenbaar. Ik zit hier ook aardig in een winterdip en tijdens zwangerschap kan je er niet alles aan doen wat ik normaal doe. Maar trek wel aan de bel hoor, weet niet of je dat al hebt gedaan? Depri blijven rondlopen is echt voor niemand goed, jouzelf niet, de beeb niet en je relatie en dochtertje ook niet! Als je wil mag je me pb'en, kunnen we er samen lekker over sparren Ik ben misselijk wakker geworden, beetje zeurderige buik, groeipijn denk ik? Ik kan uitslapen vandaag, lange dag voor de boeg, dus probeer ook niet te vroeg op te staan, maar lig al uren te draaien...
Oh vervelend zo'n winterdienst meiden. Ik heb vooral honger. Niet handig als je geen grote porties mag eten. Ik heb nu al op wat ik normaal over heel de ochtend eet. Ik ga straks maar yoghurt halen want die heb ik al leeg gegeten. Iemand nog tips om honger weg te halen?
Goedemorgen meiden! Trotsema: Een glas (lauw) water wil ook nog wel eens helpen, voor even! nog een uurtje dan mag je lunchen! Marloescha: Dat is nog een hele klus de zolder verbouwen, wel vervelend dat je, je zo voelt. Heb je dit al aangegeven bij je vk? Sahi: irritant he, dan kan je een keer uitslapen, ben je alsnog vroeg wakker haha. Kat: Ik ben dus niet de enige die 's nachts wakker ligt Hier gaat het wel, manlief en ik hebben allebei het idee dat het wel goed komt, maar toch.... ben blij als het maandag is! Vandaag wel de magische grens van 24 weken bereikt! En weer een buikfoto gemaakt, groeit nog steeds net zo hard als mijn kont
Zo de ochtend met honger weer door gekomen. Nu gaat het wel weer. Mamadeluxe5 al een mooi buikje hoor!
Marloescha nog een hoop werk voor de boeg bij jullie dan! Hier ook nog steeds super moe. Ik probeer elke namiddag een dutje te doen en dan slaap ik toch wel ooit 2 uur hoor. Ik mag wel niet gaan werken dus heb daar de tijd gelukkig voor. Mooi buikje mamadeluxe! Is 24 weken de overlevingsgrens in NL? Hier vandaag weer moe, heb ook weer harde buiken gehad terwijl ik niks heb gedaan vandaag dan heel kort boodschappen (waren paar dingen vergeten gisteren haha). Echt vervelend.. ben soms bang dat ik hem niet zal uitdragen omdat ik al zo vroeg harde buiken heb. En platte rust lijkt er zo ook aan te komen.. Doe nu al niks pff.
mooie foto's mamadeluxe! Ik zie dat zelf niet zo van je billen hoor Je hebt het al eerder gezegd maar het valt mij niet enorm op. Verder heb ik al de hele dag barstende koppijn en een beetje buikpijn, dus houd het kort hier. Fijne avond dames!
Jeetje mamadeluxe ze gunnen jouw ook geen enkel moment van rust/roze wolk. Weet je waar ze aan denken met dit verschijnsel? En hoe gaat het met je oma? meisje super mooie reactie op je "vacature" als dat geen super meter wordt! Patricia wat een mooie foto's. Je zou al bijna trekjes van jezelf of de papa kunne zien. Heel leuk! elke heeft de tandarts je klachten kunnen verhelpen? Sterkte. plankje lijkt me heerlijk als je uit de naam bent. Dat vind ik toch wel de moeilijkste opgave. Je vriend het er ook mee eens? Of moet ie nog wat langer wennen? kleienM ik ken je gevoel dat je graag over die grens wil zijn. Met 23,5 weken zeggen ze dat het levensvatbaar is. Ookal hoop ik natuurlijk dat we allemaal ons kindje mooi mogen voldragen. Wel zo fijn. En sterkte met je hoofdpijn! Hier gaat het verder prima. Vandaag was eigenlijk mijn uitgerekende datum van mijn bbz. Toch een beetje een rare dag. Maar natuurlijk wel heel erg dankbaar dat er nu toch een klein mensje in m'n buik groeit
Missy Het enige wat geheim (voorlopig ) is. is zijn naam 💙 Izi vl is nog niet overtuigd hihihi
Izi daar zijn we ook van overtuigd! Meter gaat dat goed doen Dubbele dag voor jou zeg, maar wel fijn dat je nu inderdaad gezond zwanger bent. En hopelijk mogen we allemaal onze baby's tot eind februari of half maart dragen! KleineM verzorg je maar wat meid, lekker op tijd in bed kan wonderen doen!
Meisje, ik had bij mn dochter met 16 weken al heel veel harde buiken. En heb nooit rust moeten houden, en ben met 40+2 met behulp bevallen 😊
Bah ik mag pas volgende de week maandag nr de tandarts... ben dus niet I de stemming. Sorry. Heb wel alles gelezen maar kan niet op alles reageren. Kan enkel aan de pijn denken. Angel, mijn dochtertje is 14mnd en echt nog te jong om het te begrijpen. Hoe krijg jij dat voor Elkaar?
Dat is al een geruststelling! Hier de eerste harde buiken met 12 weken. Sinds ik niet meer werk is het zo goed als weg. Maar sinds vorige week heb ik er elke dag wel meerdere. Bij de oudste begon dat pas na 30 weken ergens (weet niet meer wanneer juist) daarom dat ik me wat zorgen maakte. Elke balen!! Dat duurt nog lang dan...
Of hij het echt snapt.. Ik denk het niet.. Maar benoem t vaak.. We gaan ong om de avond samen in bad aai ik over mn buik en zeg kijk daar is de baby.. Of vraag overdag waar is de baby? Daar is de baby.. Dus kan ook zijn dat hij nu denkt dat mn buik een baby is.. Of de baby mn buik is... Veel meer dan dat kan ik niet doen.. Mn mannetje is natuurlijk ook maar 14 mnd
Ik dacht eventueel babyboek van lilliputiens te kopen. Maar kost 50 euro. Wel op hun maat natuurlijk.
Mamadeluxe mooi buikje hoor! En je billen vallen reuze mee niet druk om maken hihi Meisje die harde buiken zeggen vrij weinig over wanneer je gaat bevallen. De termijn in NL is 24 weken, vanaf dan gaan ze je kindje ondersteunen als het geboren wordt, daarvoor doen ze daar in principe geen moeite voor. Tenzij een kindje laat zien dat het een poosje vecht om te blijven leven, maar dat is natuurlijk niet realistisch op die termijn. Ik moet zeggen dat het toch weer voelt als een mijlpaal, die 24wk Voor het eerst dat ik echt wakker lig van de baby, heb net al een filmoje gemaakt van mn buik, het is 1 groot feest daar. Leuk, maar ik moet slapen, morgen weer werken...
Te veel harde buiken kan overgaan in weeën hè. Daarom is rust zo belangrijk als je vaak harde buiken hebt. Dat is wat de vk zei tegen mij. Leuk zo'n feest in je buik maar inderdaad niet wanneer je wil slapen hier is ie ook vaak snachts wakker maar ik word er nog niet wakker van. Voel het omdat ik zelf zo vaak wakker lig snachts.