1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Waarom pas volgende week ?
    Ik heb (weer ) kiespijn en heb net gebeld en om half 11 proppen ze me ertussen.
    Hoop dat je dan niet zo veel last heb.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ja heel gzellig dat getrappel, maar was dus ook al voor 6 uur weer wakker.
    Het helpt ook niet dat ik dan meteen ga nadenken en moeilijker in slaap kom, kwaaltje wat ik al heel mn leven heb.

E1ke wat plankje vraagt, vraag ik me ook wel af, weet niet hoe dat in belgie werkt, maar met pijn word ik er hier ook gewoon tussen gepropt op een spoedplek.

Meisje; klopt, harde buiken kunnen wel over gaan in weeen. Het is sowieso een teken om rustig aan te doen. Maar dat doe je al. Balen hoor, dat het zo gaat bij je....

Ugh ik ben echt chagrijnig van zo'n korte nacht en het nadenken wat ik dan ook meteen heb.
    Winterdipje is nog echt niet over...

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was vanacht ook weer wakker vanaf drie uur. Ik kan overdag niet slapen dus dat word een leuke dag.

4. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    #504 missy missy, 11 nov 2015
    Laatst bewerkt: 11 nov 2015
    Hier nog zo één die weer vanaf half 2 vannacht wakker heeft gelegen. Is het niet van de misselijkheid dan wel van pijn in de buik door constipatie...naar de wc gaan is al een hele bevalling! Haha. Maar wat gebruikten jullie ook.alweer daar voor? Ik heb wel wat in huis maar mag niet gebruikt worden tijdens zwangerschap. Verder zijn mijn rode bloedplaatjes te laag maar ijzer is goed! Toch ben ik dodelijk vermoeid, duizelig en heb last van wegtrekkers...vage sizzle!

Ach ja...je moet er wat voor over hebben he :D:D

Vandaag dagje vrij genomen ...even bijtanken!

5. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend missy! Ik heb ook dat ik opeens duizelig ben. Erg vervelend. Ik heb niks voor de observatie.

6. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    @missy missy: ik gebruik lactulose als het me niet goed afgaat maar had het ook enkel de eerste 12 weken. Nu gaat het zowat op en af maar niet meer zo erg dat ik wat moet innemen.
    Hier trappelt er een ook eentje lustig op los. Was 4u toen ik vanochtend weer in de zetel zat. Toch maar weer bij ventje in bed gekropen rond 5u, in slaap gesukkeld tot 8u. Daarna ben ik naar de winkel geweest, wasjes gedraaid, badkamer gekuisd en de keuken geschrobd. Dus zo is het wel genoeg geweest voor vandaag. Nog 4 daagjes vrijaf nu: ZALIG! ga er lekker van genieten!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Kat geniet van je vrije dagen!

Missy ik gebruik nu dagelijks forlax, dat is wel op recept. Je wil echt geen aambeien voor je uberhaupt bevallen bent, dus ik raad het iedereen aan!

Trotsema; ik sleep me hier ook tussen werk de dag door, met zo weinig slaap. Punt is dat je er dan met je koppie niet bij bent he, heb ik tenminste heel erg en dan is mn concentratie weg en maak ik me druk om van alles, waar ik normaal nuchter over kan nadenken.

8. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Dank je sahi en kat80...ik ga een en ander navragen. Weet niet of lactulose op basis van lactose is?

sahi ik heb ook last van concentratie als ik een rotnacht gehad heb...moet dan echt werk doen waarbij je niet na hoeft te denken!

9. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee consentreren lukt niet meer. Ik wil ook alleen maar op de bank liggen, alles kost mij zoveel moeite. Vandaag was mijn er en heeft een was gevouwen en gestreken, best fijn. Vanavond voor mijn trouwdag patat en snacks gegeten, mini snacks omdat mijn man dat wilde. Mijn suiker waarde was 9, nog nooit zo hoog geweest. Vanavond maar augurken gegeten.

10. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Hij had echt geen plaats vrij vroeger maar ging me bellen als iemand afbelde... :( hier is 1 of andere regeling dat je ieder jaar op controle moet of bepaalde tandartskosten vallen het jaar erna niet meer onder de verzekering. Vele denken blijkbaar dat ze niets meer terugkrijgen van de verzekering en willen dus allemaal nog snel een afspraak voor het einde van het jaar. Indien het niet veranderd is, geldt dit alleen om tandplak te verwijderen dacht ik. Maar heel veel mensen denken hier dat het om alles gaat.

11. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Net opgezocht en het is idd veranderd. Je krijgt 15% minder terug betaald als je dit jaar niet bent geweest als je dan volgend jaar een gaatje krijgt.

12. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Pfffff dat is best gek. Maar als ik pijn heb zou het mij niet uitmaken of ik een deel of alles moet betalen hihihi
    En een avond / weekend tandarts hebben jullie dat ???
    Hier niet na 10uur voor pijn maar wel absessen of erge tandproblemen is er een noodtandarts dus eigenlijk als je eige tandarts niet kan die dag en na werktijden pijn dan kan je die andere tandarts bellen maar dan moet je meestal wel iets voorschieten ( geld )

Hier vandaag een plekje kunnen krijgen door kiespijn. Het was wel ff weg maar dat komt denk ik door de verdoving want lig nu weer wakker van de pijn. Dus morgen weer tandarts bellen pffffff

Meid heel veel succes. Hoop dat je weinig last heb.
    Knuffel

13. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Tjonge wat vervelend dat je geen spoed plekje bij de tandarts krijgt. Bij mijn tandarts is het ook zo dat je met pijn altijd even mag langs komen.
    En plankje, jij hebt ook geen geluk. Mag je langs komen maar die die terugkomende pijn is ook niet prettig.

Sahi, jou probleem herken ik helaas ook. Heb ik ook al m'n hele leven. Maar heb het ook als ik moet gaan slapen aan het begin van de nacht. En als ik dan eenmaal wakker ben... Kom dan nog maar eens in slaap... Nu dus beneden maar even op de bank in de hoop dat ik weer moe wordt en straks even kan slapen.

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Izi ja zo irritant. Ik heb vannacht wel beter geslapen gelukkig, inslapen was moeilijk, maar daarna wel doorgeslapen tot mn wekker. Ik had natuurlijk mn slaap hard nodig.

E1ke wat stom dat jij dan nu moet wachten. Hopelijk kun je het goed volhouden tot je afspraak.

Ik heb gisteren al mn gal gespuwd bij die vlam van me, hij heeft veel aan zn hoofd, dus ik hoorde niet zo veel van hem. Ik heb nogal problemen met vertrouwen (ik ga zo'n baby natuurlijk niet zomaar alleen krijgen) en toen ik hem dat voor de voeten gooide reageerde hij niet heel erg. Alleen dat 'ie me graag wil zien als hij weer tijd heeft.
    Heb er gewoon hoofdpijn van.
    Baal ook, had begin dit jaar met mezelf afgsproken dat ik niet meer aan zulke dingne ging beginnen, omdat het steeds zo afloopt en nou ben ik echt bang dat het weer zo is...
    Maar de deur is nog niet helemaal dicht hoor ;)

Hopelijk heb ik hierna wel weer een beetje de rust terug, want dit was wel een groot pieker-punt
    Naast de naderende kerst enzo... ;)

15. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend die onzekerheid Sahi, ik hoop dat het goed komt. Ik heb ook lekker heel de nacht geslapen pff had ik echt nodig. Vervelend dat jullie pijn hebben aan tanden/kiezen, sterkte.
    Hebben jullie ook van die onrustige benen? Kan niet meer stil liggen/zitten pff. Vandaag en morgen werken en dan zaterdag mijn verjaardag vieren. Ik ben met de Kids maar gaan knutselen want ik word gek van het thuis zitten . Twee dagen zo moe geweest en als ik dan niet rust hou krijg ik gelijk weer harde buiken dus op de bank gehangen. Gelukkig kwam mijn moeder gister even, even afleiding.

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Elke hopelijk belt nog iemand af! Ik ben al 6 jaar niet meer naar de tandarts geweest :)

Sahi vervelend die onzekerheid met je vlam! Probeer maar niet te veel te stressen, maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk :p

Trotsema je lichaam gebruikt veel meer magnesium tijdens de zwangerschap, daardoor kun je die onrustige benen ook krijgen. Ik neem bovenop de zwangerschapsvitamines ook nog magnesium, anders heb ik bv ook bloedend tandvlees.

Hier vanmorgen naar de huisarts geweest, ziekenverlof bij Tot 5 december en daarna krijg ik werkverwijdering. Morgen naar de controle-arts van het ziekenfonds en 2 december controle-arts van het werk. Daarna moet ik opnieuw naar de huisarts om de werkverwijdering te laten ingaan... wat een gedoe zeg! ;)

17. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Sahi: ahh meid, liefde is heel mooi en leuk, maar heeft inderdaad ook een keerzijde! Lekker de deur op een kier laten staan en het even van hem laten komen. Lekker je eigen plan trekken en aan jezelf denken.

Kiespijn: Ai meiden kiespijn is echt heel naar! Ik heb echt nog nooit wat gehad *klopt af*. Ik hoop dat je snel terecht kan en plankje dat je er na vandaag vanaf bent!

Hier is het gewoon giga druk, scheelt wel dat ik dan niet teveel kan piekeren ;). Iemand vroeg naar mijn oma, het gaat een stuk beter, ik ga vanavond even langs, ben eindelijk weer een beetje beter!

18. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

2 maart
    mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥

3 maart
    anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥
    zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥
    Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥

6 maart
    izi - 28 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥

11 maart
    fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥

16 juni
    MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥

♥= 6 ♥= 11 ♥= 13

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

12 november
    AnnaAnna - controle vk

13 november
    E1ke - suikertest

16 november
    Mamalap - controle vk

17 november
    Toekan - 24 weken echo en suikertest
    Lentevlinder - echo
    Plankje - controle vk
    Izi - Groeiecho
    Kaatjekaa - controle vk

18 november
    Besjes - controle vk
    Juf1987 - controle gyn
    MamaDeluxe5 - 3D/4D echo

25 november
    KleineM - controle vk 24 weken

26 november
    Wendy188 - controle vk
    Meisje89 - controle vk
    MissyMissy - termijnecho

30 november
    Missymissy - controle vk - hartje luisteren

1 december
    Danda - controle

2 december
    MamaDeluxe5 - Verloskundig spreekuur

4 december
    Sahi - afspraak vk

11 december
    MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa

15 december
    Turkssnoepje - Controle vk

17 december
    MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur

22 december
    Besjes - groei echo
    Danda - 30 weken echo

24 december
    Wendy188 - groei echo

28 december
    Meisje89 - 30 weken echo

31 december
    KleineM - groei echo 30 weken

15 januari
    Wendy188 - groei echo

28 januari
    KleineM - groei echo 34 weken

19. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Hey Tnx meiden. Het gaat wel vandaag met de pijn hoor.
    ik ga echt ieder jaar 1 a 2x naar de tandarts voor controle. Maar tijdens de vorige zwangerschap had ik ook zo veel last. Is blijkbaar een zwak punt. Hier moet je altijd alles voorschieten en krijg je het daarna deels terug plankje. En zo een tandarts van wacht denk ik niet dat bestaat hier. Dan moet je via de spoedafdeling van het ziekenhuis en zo erg is het nu ook weer niet. Is het bij jou intussen wat beter?

Sahi, het is zo herkenbaar he. Die twijfel van beginnende liefde. en net nu in een moeilijke periode. Probeer je best niet te hechten denk ik, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Sterkte meid!

Mijn opa is heel slecht. Hoe voelt zich heel erg slecht en bij controle bleek dat als de arts zijn pacemaker uit zetten, zijn hart ook niet meer zelf klopte. Spannend pffff. Mijn oma is namelijk een paar maanden geleden overleden.

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ow das minder elke! Hopelijk voelt ie zich snel beter. Zal voor hem ook nog wel moeilijk zijn, zonder zijn vrouw?

Deel Deze Pagina