1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een foto gemaakt, zondag 20 weken.

Bijgevoegde bestanden:

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Nik kom even zwaaien. Ik ben vreselijk moe en heb nu alle pagina's gelezen, maar er is niks blijven hangen...
    Morgen ochtendje meedraaien met de kleuterklas van mijn dochter, is gebruikelijk op die school voor nieuwe ouders, dus nu mag ik hihi
    Ben pedagoog als beroep, maar heb beloofd om er als mama te proberen te zitten ;)
    Maar nu ben ik zo moe, ga maar gauw slapen, hopen dat het morgen goed lukt.

3. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @kleinem Thanks.... spannendddddd de kraamzorg al op bezoek. Ik zou geen vragen weten eigenlijk hihi Veel plezier met erkennen

@missy wel fijn dat je een beetje nuchter bent maar wel fijn inderdaad om weer even te spieken. Stom dat ze inderdaad niet meteen een paar oefeningen mee geeft Ik kreeg na de eerste kennismaking ook meteen wat oefeningen stom dat je nu twee weken moet wachten
    Bedankt voor de sterkte Ik vermaak me wel hoor ga gewoon hier 10 keer per dag reageren hihi

@e1ke mijn fysio zei inderdaad ook dat het met 20 weken soms beter gaat omdat je lichaam went aan de hormonen. Lijkt hier alleen maar erger te worden. Herken dat wel van mijn dochter toen ook met sprongetjes slechter terwijl ik niks raars doe. Dus er even nieuw ritme gaan oppakken. Hopelijk is het wel na de bevalling weer snel wat beter!
    Leuke foto

@trotsema wauw wat een buikje al joh

Hieronder mijn buikfoto gelijk even verschil met 4 weken geleden

4. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    yummy gefeliciteerd met je trouwen!

elke fijn dat je Suikertest goed was. Wel vervelend dat je zoveel last hebt van je gebit. Hoe gaat het met je opa?

angel wat een leuke foto zo met een soort echo foto op je buik. Leuk gedaan! En ook een leuk kaartje.

Trotsema jeetje wat schrikken zeg. Hoop dat hij er geen restverschijnselen aan over houd en dat ze hem goed kunnen helpen met de andere vernauwingen. Sterkte.
    En hoe gaat het met het kindje wat geboren is met 25 weken?
    En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ook al gaat je weekendje niet door.

kleineM bedankt voor het vragen, echo was goed.
    Wij zijn vorige week ook naar het gemeentehuis geweest voor het erkennen. Vond het wel iets speciaals maar ook weer niet. Wij gaven de achternaam door en moesten een handtekening zetten en dat was het dan. Maar dat er op papier staat dat hij de papa is maakt het wel weer bijzonder. Nu moeten we nog naar de notaris om alles vast te laten leggen.

juf gefeliciteerd! Welkom in team roze. Eindelijk heeft ze het laten zien.

besje natuurlijk ben je welkom! Fijn dat je terug bent. Blij dat je je weer wat beter voelt.

Hier slaap ik ook steeds minder goed. Ben vaak wakker, kom ik daarna niet meer in slaap, want dan ga ik piekeren over van alles en nog wat. Of ik droom heel intens, en meestal niet leuk.
    En uit de naam komen we ook nog steeds niet, wat vind ik dat een opgave zeg, een leuke naam bedenken. Dus laat staan dat we al met de kaartjes bezig zijn.

Over 4 weken moeten we weer voor echo, 15 december en de gewone controle bij de vk is 17 december weer

5. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    bedoel je niet 25 of 26 weken? :D mooie ronde buik als zeg! leuk joh!

e1ke: wat lief zeg!! Vind je dochtertje het leuk??

Oh Izi lastig he een naam! Kunnen we je helpen met sparren? Wij hebben er ook een tijdje over nagedacht, veel geroepen, en langzaam kwam deze steeds vaker boven drijven, hangen en het is em nu. Dus het was ook niet van: JA nu per direct is het deze naam geworden .. Maar helemaal happy mee, was wel degene die hem bedacht en erg (erg) leuk vond.

Juf: ik heb iets bedacht: ze is niet eigenwijs: ze is preuts :D:D

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Goedemorgen!

Mamadeluxe: Hoe was de echo? :D
    KleineM: Veel plezier vandaag met erkennen!
    Besjes: Mooie buik hoor!

Hier moet ik nu toch echt bekennen dat mijn buik een gigantische groeispurt heeft doorgemaakt. Met 22 weken kon je nog amper zien dat ik zwanger was, maar inmiddels heeft mijn buik het echt dubbel en dwars ingehaald en kan ik toch echt wel merken dat dit mijn derde zwangerschap is haha.
    Bekken gaan gelukkig weer een stuk beter!

Vandaag een drukke dag. ABN Amro gaat naar de beurs en aangezien ik in de financiele sector werken en veel met de aandelenmarkt te maken heb verwachten we top drukte. En dat terwijl ik nog zoveel dingen moet doen voor de verjaardag van mijn zoon morgen. Dan ben ik met mijn werk bezig en ineens betrap ik mezelf erop dat ik tegelijkertijd aan het berekenen ben hoeveel taart ik er nog bij moet halen haha.

7. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja 26 weken. Mooie buik hoor Yummy.
    Met het baby'tje gaat het goed, hij blijft vooruit gaan. Wij hebben ook nog geen naam, is best moeilijk.
    Vandaag word mijn vader weer geopereerd en mag misschien daarna naar huis.

8. Heidsb

Heidsb Nieuw lid

19 nov 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik ben nieuw hier op het forum, ik merkte dat ik het contact met andere zwangere dames wel mis, dus vandaar dat ik mij hier heb aangemeld. In mijn omgeving zijn er momenteel weinig zwanger. Ik heb een hier een beetje terug zitten lezen, leuk en veel herkenbaar! Kon het lastig inschatten, maar zijn er veel mensen actief in deze thread?

Net als jullie ben ik in Maart uitgerekend, vandaag ben ik 25 weken en 1 dag, 3 maart uitgerekend. We krijgen een zoon. :)

Aangezien ik nieuw ben hier... Zijn er misschien groepen o.i.d. die jullie kunnen aanbevelen? :)

Groetjes!

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Mooie buikjes trotsema en besjes!

Heidi welkom!

Mamadeluxe hoe was de echo? Ben benieuwd naar foto's van jullie meisje! Nu zijn ze al heel mooier zo in 3D rond deze periode. Heb er van de oudste ook van met 25 weken. Hele leuke herinnering!

Hier gaat het minder, darmen liggen overhoop, gisteravond en vanmorgen kramp en vaak naar toilet geweest. Voel me wat beroerd :(

10. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Heidsb: Welkom en gefeliciteerd met je babyboy! We hebben een lijst van actieve gebruikers met hun gegevens en afspraken als je daar op wilt, graag even doorgeven!

trotsema: Spannende dag dus weer, hier draaien mijn duimen voor jullie! Mooie buik!

Yummy: Oei drukke dag inderdaad en ik snap dat je met de verjaardag bezig bent, zolang je taart maar niet naar de beurs gaat ;)

Besje: Mooie buik meid! Je ziet het verschil echt goed!

KleineM: Veel plezier met je babydagje, super leuk! Erkennen hebben wij inderdaad ook gedaan en maakt het ineens heel echt!

Angel: Gaaf die foto zo!

Nou meiden, ons meisje lag nog steeds in de perfecte bevalhouding :D... Niks te zien voor ons, alleen een paar billen! We mochten nog een keer terug komen, maar aangezien ze al 5 weken zo ligt hebben we maar geaccepteerd, dat ons meisje liever met haar billen op de foto gaat, dat met haar gezicht ;)
    Wat we konden meten, hebben we gedaan en dat kwam wederom op 1 maart precies uit! Ben benieuwd hoe we de groeiecho over 4 weken gaan doen haha.

Buiten de jeuk gaat het eigenlijk wel goed, mijn bekken houden zich redelijk, zeker nu ik niet til, of nou ja zo weinig mogelijk!
    Sinds een paar dagen wel wat misselijker, denk omdat mijn maag een beetje in de verdrukking zit!

Alvast een heel fijn weekend allemaal.

11. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Jippie de baby is erkend! Was toch een heel leuk moment!!

Heidi welkom! Leuk als je hier mee wilt kletsen! We hebben een actieve groep moet ik zeggen! We hebben een lijst met alle gebruikers en hun afspraken. Je gegevens kan je gewoon doorgeven in een berichtje. Liefst dikgedrukt zodat ik (of mamadeluxe) het snel zie want er wordt soms veeeel gekletst haha. Hoe gaat je zwangerschap? Leuk een jongetje!

12. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Jippie ben heel gelukkig met mijn banner vandaag "levensvatbaar".... Mag wel nog ff blijven zitten, maar toch...:)

13. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Oh ja ik vind de threats baby namen, uitzet, gezondheid en zwanger zijn leuk/ interessant om te lezen. Staan allemaal onder "ik ben zwanger"
    Ook helemaal onderaan onder veiligheid staan wel wat handige tips mbt de babyuitzet. De lounge is gewoon gezellig.

14. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    heidsb welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap van jullie babyboy.

kleineM mee sparren voor een naam is lastig denk ik. We weten helemaal niet in welke richting we het zoeken. Zelf vind ik een bijzondere naam die je weinig hoort leuk, Vl vind een oerhollandse naam leuk. Dus een hele uitdaging;). Moet dus een naam worden die je bijna nooit hoort maar wel met een Nederlandse klank.

Leuk dat je het erkennen nu is gebeurd. Staat wel mooi op dat papiertje.

15. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh mamaluxe5 ik ben ook al een paar dagen misselijk, hoofdpijn, duizelig en zo erg moe. Net voor de zekerheid bloeddruk laten meten.
    Balen weer geen mooie foto!
    Heidsb welkom hier.

16. Heidsb

Heidsb Nieuw lid

19 nov 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie welkom! :)

kleineM bedankt voor de tips, daar ga ik zeker eens kijken dan. Naar die lijst ga ik ook even kijken.

Met mijn zwangerschap gaat het goed, ik geniet echt van de bewegingen die ik voel in mijn buik, zo bijzonder! Helaas kamp ik sinds week 11 al met rug en bekkenklachten. Ik begreep dat er hier meerdere mensen zijn die daar ook last van hebben?

Dit is ons eerste kindje. Ik las op internet ergens iets over het Mamacafé, die schijnen in verschillende plaatsen te zitten en is voor zwangeren en moeders met jonge kinderen. Wie is daar wel eens naar toe geweest? Het klonk wel interessant, maar op de foto's stonden alleen maar moeders met kinderen... Daar ga je als enige zwangere dan ook weer niet tussen zitten misschien...;)

17. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

2 maart
    mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥

3 maart
    anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥
    zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥
    Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥

6 maart
    izi - 28 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥

11 maart
    fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥

16 juni
    MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥

♥= 6 ♥= 12 ♥= 14

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

25 november
    KleineM - controle vk 24 weken

26 november
    Wendy188 - controle vk
    Meisje89 - controle vk
    MissyMissy - termijnecho

27 november
    E1ke - Controle echo

30 november
    Missymissy - controle vk - hartje luisteren

1 december
    Danda - controle
    E1ke- Terug guo echo van baby schildklier

2 december
    MamaDeluxe5 - Verloskundig spreekuur

4 december
    Sahi - afspraak vk

7 december
    Yummy - bloedprikken suiker en check leverwaardes

9 december
    Besjes - controle vk

11 december
    MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa

14 december
    E1ke - groeiecho (32wkn)
    Yummy - controle vk

15 december
    Turkssnoepje - Controle vk
    Plankje - controle vk
    Toekan - 28 weken echo
    Izi - echo

16 december
    Plankje - 3D echo
    Yummy - echo
    Juf87 - echo 28 weken en controle

17 december
    MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur
    Izi - controle vk

22 december
    Besjes - groei echo
    Danda - 30 weken echo
    MamaDeluxe5 - Groeiecho

24 december
    Wendy188 - groei echo

28 december
    Meisje89 - 30 weken echo

31 december
    KleineM - groei echo 30 weken

12 januari
    juf87 - echo 32 welen en controle

14 januari
    Yummy - echo placenta

15 januari
    Wendy188 - groei echo

28 januari
    KleineM - groei echo 34 weken

18. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Izi en Heidsb jullie afspraken / gegevens zijn aangevuld! Heidsb hoe oud ben jij? Dan voeg ik dat nog even toe.

Net intake gehad met kraamzorg, was erg leuk, maar pff wat veel informatie! Ga ff een uurtje liggen haha :)

19. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Dank je KleineM.
    Das mooi op tijd. Hier komt de kraamzorg pas na week 32.

20. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    KleineM jeej gefeliciteerd

Heidsd, welkom en gefelicuteerd met de zwangerschap

Mamadeluxe hahaha misgien draait ze zig over 4 weken eens om :p

Zag mooie buikfotos dus wou ook even showeb, dit was op 25+1... Ennn ik zit hier te schriiven belt de postbode aan, de kinderwagen!! Wacht nog even met openmaken tot ml thuis is, gezellig samen doen 😄

Deel Deze Pagina