Izi, bedankt, mijn opa doet het nog redelijk naar omstandigheden. Gelukkig he! Veel succes met een naam zoeken, lijkt me idd geen makkelijke opdracht bij jullie. L Welkom heidsb en gefeliciteerd! Nog een jongen erbij. Staan ze weer met lichte voorsprong nog nooit gehoord van zulk café. Kleine m. Ze berijpt er echt niets van hoor. Ligt gewoon makkelijk denk ik Ah en angel ik heb dat boekje intussen gekocht sinds een paar dagen en is echt wel voor hun leeftijd. Ze leren ze toch wat over het begrip baby en hoe ze er opeens komen. Mamadeluxe wat een pech met die 3D echo's. Ik heb 1 op 8dec. Ben erg benieuwd. Voorlopig ligt hij in stuit. Ideaal dus alleen mijn blaas heeft het al wel hard te verduren gehad. De kleine ligt ook tegen mijn ribben rechts als ik zit. Pijnlijk. En al erg vroeg he. Nog mensen last van? Mijn baarmoeder komt toch al 8 a 10 cmm boven mijn navel uit precies. Is dat bij jullie ook? Turkssnoepje veel plezier met uitpakken. Ik heb mij vorig weekend een dubbele mountain buggy aangeschaft. Zitten ze lekker naast elkaar in en wordt toch vooral voor daguitstapjes gebruikt. Mijn enkele stokke hou ik ook want hij is nog veel te mooi en nieuw. Heb de dubbele 2de hands gekocht en vandaag en gisteren alles mooi opgepoetst en gewassen. Weer helemaal fris nu. Zalig!
Oh, Turkssnoepje: ook al zon mooie buik en wat leuk je kinderwagen!!! Spannend!! Welke heb je besteld? Geniet er maar lekker van! E1ke ja ik heb ook het idee dat mijn baarmoeder al boven mijn navel zit ineens. Ik heb afgelopen dagen ook bandenpijn en buik is echt een stuk groter geworden.
Mijn baarmoeder zit al op mijn ribben.mooie buik turkssnoepje. Mijn bekken heb ik ook heel veel last van, vooral s'avonds.
Hi dames, ff niet meer geweest hier. Elke dag probeer ik bij te lezen maar dan lukt het me niet om alles te lezen. Zo raak je steeds verder "achter op". Maar nu is het dan eindelijk gelukt! Lees diverse berichten. Elke, veel sterkte met je opa!! Turks snoepje; leuk!! De wagen. Dat zijn leuke dingen he. Ik had afgelopen dinsdag controle vk. Alles was goed. Ben inmiddels 8kg (!!) aangekomen in het totaal. Baarmoedermond is weer opgemeten en die was gelukkig weer goed. Mijn baarmoeder was erg gegroeit. Zat een dikke vinger boven mijn navel. Veel last van bandenpijn en slaap iets beter. Maar ik moet enorm veel (lees; 6x per nacht) plassen. Dat is wel echt vervelend. volgende afspraak is 8 dec. Start met groeiechos en op 23 dec (onze trouwdag 😊 bespreking van bevalling heb allelei informatie toegestuurd gekregen om ons te verdiepen in de bevalling. O.a. pijnbestrijding, manieren van bevallen en kindje voelen vanaf nu. Goed weekend!
Heidsb welkom! Mamacafe's lees ik hier ook wel eens wat over, weet niet waar je vandaan komt? Turkssnoepje mooie buik hoor! En de kinderwagen binnen, leuk! Kleinem; ik vond die 24wk ook echt wel een mijlpaal. Leuk, dat erkennen Mijn baarmoeder zat bij de laatste controle al op 3/4, daarmee bedoelen ze half tussen de navel en het middenrif. Niet gek bij een 2e, hij heeft echt zeeen van ruimte dus. Ik ben zelf ook maar een klein meisje, dus ik voel al regelmatig wat in mn ribben en als ik ook maar iets in elkaar gedoken zit, dan word ik gepord hahaha
@izi vervelend dat je slecht slaapt. Misschien als het kan af en toe een middag dutje. En moeilijk hè en naam. Meisjes naam zijn wij ook nog niet helemaal over uit. @yummy Hoe was de verjaardag van je zoontje? @trotsema Hoe was de operatie? Je vader in middels thuis? @heidsb welkom hier. Hier heb je ook mama café Ik heb me al een paar keer voorgenomen om te gaan maar ben eerlijk gezegd nog nooit geweest. Hier ook last van mijn bekken vanaf 9 weken al heel vervelend sterke ermee @ meisje voel je je al weer wat beter? @mamadelux Ja groeit echt goed bij de eerste niet veel buik vind dit wel leuk eigenlijk hihi. Jammer dat de kleine haar gezicht verstopte. @kleinem fijn dat het erkennen is gebeurd toch leuk! En de kraamzorg gehad komt wel al dichterbij nu hè @turkssnoepje mooie buik. Hoe was de kinderwagen? @e1ke heb de laatste keer eigenlijk niet gevraagd waar mijn baarmoeder zat ze zij wel dat het goed groeide. Ik kan het zelf nooit zo goed voelen maar zou kunnen toch dat hij al wat hoger zit @kaatjekaa vervelend zo vaak plassen snachts zeg! Wat is het rustig hier vandaag. Allemaal druk? Wij gaan morgen naar het buurthuis hier sint en piet opzoeken met mijn dochter ben benieuwd hoe ze het vind.
KleineM leuk dat jullie baby nu erkend is! Mamacafé, zoiets doen ze hier ook bij de vroedvrouw thuis. In september waren we naar een infomoment geweest over wasbare luiers en aansluitend was zo'n Mamacafé, waren veel kindjes, veel lawaai en eigenlijk een iets te kleine ruimte. Ik was heel blij toen we weg gingen haha, was echt veel te druk voor mij. Besjes ja intussen gaat het weer gelukkig. Tot vrijdagavond ging het nog niet zo heel goed maar gisteren was het weer zoals normaal. Grootte baarmoeder: heb vanmorgen nog eens gevoeld en hij zit tot een ruime 2 vingers boven mijn navel. Baby zit ook sinds paar dagen regelmatig net onder mijn rib in. Moet hem er dan beetje onderuit vissen of meer gaan liggen zodat er plaats is want echt aangenaam is het niet hihi kaatjekaa wow zo vaak opstaan! Je zal ook wel helemaal gebroken zijn zo! Hoe vlotten de voorbereidingen voor jullie huwelijk? Lijkt me spannend ik wil ook haha Hier gisteren de suikerbonen gaan halen. Vullen van de zakjes en glaasjes kan beginnen nu!! Super leuk! We waren wel nog aan het twijfelen wat we de meter meegeven met de geboorte. Hebben jullie daar al over nagedacht?
Mijn vader is gister thuis gekomen en het ging allemaal goed. Leuk naar sinterklaas en pieten, die van mij vinden het prachtig. Wij vandaag naar mijn schoonouders en gister heel de zolder leeg geruime en s'avonds gegourmet. Was erg lekker!
Fijn dat je vader thuis is en alles goed gaat 😄 Trotsema Jeeeeeh de 24 weken grens bereikt. 💙 Wat gaat t snel ge de tijd. Voor we t weten hebben we onze wonder in onze armen 💙
Fijn dat je vader weer thuis is... Weet iemand iets wat je mag gebruiken voor een koortslip..? 😈 Sinds vrijdag een koortslip en hij wordt steeds groter... niet echt een geweldig gezicht maar goed. Weet dat die ook weer vanzelf verdwijnt maar het is gruwelijk vervelend...
Was inderdaad rustig hier. Ik had gisteren een goeie dag, echt fijn pepernootjes gebakken met mn kleine meid, lekker met vrienden afgesproken, leuk! Wendy ik heb gewoon zovirax van de drogist in huis, dat mag je gewoon gebruiken. Heb zelf helaas ook regelmatig een koortslip... Straks na de bevalling mee uitkijken voor de baby he?! Meisje; fijn dat het weer beter met je gaat Hier doe ik niks met doopsuikers, dus heb ook niet echt ideeen voor je, sorry Besjes leuk he, die sinterklaastijd hoe vond je dochter het? Plankje: yes, ook de 24 weken grens voorbij! Bedenk me dat ik ook echt eens moet gaan rondkijken voor geboortekaartjes, tijd gaat zo hard ineens!
Goedemiddag meiden! Zo ik ben weer bekomen van mijn shopping trip Het was echt superleuk, vond ik. Mijn arme vriend had het wat zwaarder, want we zijn uiteindelijk 5 uur in Babypark geweest Heel veel leuke keuzes gemaakt, dingen gekocht, ook dingetjes gezien voor kraamcadeau/babyshower. Maar het was een groot succes. Even een opsomming: cybex autostoeltje+ easybase, een voedingskussen, heel gaaf boxkleed en box matras, drie verschillende dekentjes ( voor ledikant, reiswieg en gewone wieg), mobile, verzorgingssetje, swaddle doeken, diaperchamp, zensykruik, etc. Wauw. Mijn zus was mee en die heeft 2 kids, dus die had veel goede tips voor me. Tegelijkertijd was zij ook weer verbluft over alle nieuwigheidjes die er ondertussen op de markt waren (mijn neefje en nichtje zijn al 7 en 7plus). Ze heeft ook al ons kraamcadeau gekocht (een opgoiitentje dat heel klein is, maar een ideaal ding ipv campingbed) en een geweldige schildpad die allerlei sterrenbeelden op het plafond projecteert. Was zo leuk om samen alles uit te zoeken Vl kreeg het even zwaar toen we op de dekentjes afdeling waren ("kijk, die is mooi!", "Nee en deze dan?" "Maar die past ook!" "Wat vind jij..?" "Oh, en deze dan?") Op een gegeven moment zat hij moedeloos en geduldig op de grond whaha... zucht helemaal leuk. ben nu de babykleertjes aan het wassen die zus mee had genomen, hebben mijn neefje en nichtje nog aangehad en er zitten ook een paar bospakjes tussen die wij zelf hebben aangehad. xx
Oh en nog even een aanvulling. Mamadeluxe e.a. die ook dol zijn op baby only, die deken was bij ons "afgekeurd" (nou ja afgeraden) door de kraamzorg omdat het niet 100% katoen is! (Alles waar aan de binnenkant fleece zit is eigenlijk niet ademend genoeg, Koeka heeft er ook dekens van). Wij hebben hem voor de zekerheid geruild (kaartje etc zat er nog aan). Gelukkig is er genoeg leuke keuze met 100% katoen. Dit hebben wij uiteindelijk gekocht: 2 van fair & cute en 1 van Domoo. Die was fiar & acute voelen wel "zwaar" aan, dus hopelijk niet teveel gewicht voor de kleine. Maar ik vond ze zo leuk, ook straks als peuter als plaid of speelkleden etc.
Hai meiden! Toekan: Dat is zeker een verrassing, super leuk wel! Gefeliciteerd en welkom in team roze. KleineM: Klopt wat de dekentjes betreft, die van ons is 75% katoen, ik heb dit toen besproken met onze kraamverzorgster en die gaf ook aan, als het echt gevaarlijk zou zijn, mogen ze niet verkocht worden, dus ik heb er nu 2, die van baby's only en 1 van 100% katoen, het merk weet ik even niet! Wel leuk he al dat shoppen, ik ben ook al het hele weekend aan het shoppen, gisteren in de stad en vrijdag online De kleurtjes van het dekentje is ook wel heel lief! mooie combi. Wendy: Je mag gewoon zovirax gebruiken toch? trotsema: Wat fijn dat hij weer thuis is, nu daar weer verder aansterken! Sahi: Tijd gaat zeker hard he! Ik vind het ook voorbij vliegen. Ik ben dit weekend dus ook bezig geweest met nog wat losse spulletjes kopen! De kerstkaarten zijn geschreven en liggen klaar en de adressen op de enveloppen van de geboortekaartjes ook. Tot aan de eerste week van januari heb ik daar gewoonweg geen tijd meer voor. Dus ben blij dat, dat afgerond is. Fijne zondag meiden.
Wat leuk! Gefeliciteerd! KleineM: klinkt als een zeer geslaagde shoptrip! Ik gebruik puckababy slaapzakken dus weinig dekens nodig. Ik weet alleen wel dat de meningen uiteen lopen wat materiaal voor dekentjes betreft. Koeka heeft gelukkig meer dan genoeg 100% katoen dekens. Zo natuurlijk mogelijk vindt ik zelf het fijnst (dus 100% wol of katoen) Gisteren een hele gezellige verjaardag van onze zoon gehad. Druk, maar erg leuk. 7 jaar oud alweer! Nu aan het wachten. De box wordt zo bezorgd!
Wat leuk toekan! Gefeliciteerd! Trotsema fijn dat je vader weer thuis is! Kleine m. Leuke zo shoppen he. Woensdag gaan wij de geboortlijst leggen Whaaa nog 100 dagen en ik ben uitgerekend! Ik heb net de box gezet. Zo leren de katten dat ze er niet in mogen.
Ja ik hoor nu van 2 mensen dat je Zovirax mag gebruiken en ja ik kijk zeker uit als de baby geboren is. Gelukkgi had ik bij mijn dochter geen koortslip na de geboorte. Zou het verschrikkelijk vinden maar goed. Owh shoppen in het babypark,ik zou me ook uren kunnen vermaken daarzo. Gelukkig hadden we nog maar 2 uurtjes bij onze dochter omdat we om 12 uur de 20 echo hadden en daar nog naartoe moesten rijden.. hahaha anders was vriend ook helemaal gek geworden denk ik... 😊😊😊
Doordat je nu een koortslip hebt Wendy, heeft de baby wel antistoffen tegen jouw herpesvariant na de geboorte dacht ik. Als papa dan een koortslip zou hebben zou dat veel erger zijn. Heb ik toch gelezen ergens.