E1ke: Leeeuk!! Onze box staat inmiddels ook! Zo leuk! Ook ivm de poezen en het afleren om erin te gaan liggen. Nu alleen nog opzoek naar boxkleden. We hebben gekozen voor deze box: TWF Box Sofie Wit | | Baby-Dump
Ik heb alles genomen van my first collection. Maar twijfelde ook met de collectie van Royal baby collectie. Is nieuw merk maar alles is personaliseerbaar. Keuze tussen velours of katoenen stoffen. Kleuren en kleuren combinaties zelf kiezen en aanpassen, namen borduren. Alles kan en veel goedkoper dan first. Dus als je van klassiek houdt. https://www.facebook.com/2015royalbabycollection/
Toekan gefeliciteerd met jullie meisje! Hoe komt dat jullie het nu toch weten? Goed geshopt kleineM ocharm je vriend haha Sahi zelf pepernoten maken, is dat moeilijk? Heb vrijdag zelf kleine broodjes gebakken met sesamzaadjes, was super lekker! Elke en yummy al zo vroeg alles klaar, heerlijk wel om naar te kijken denk ik! Wij hebben nog geen haha moeten nog op zoek naar eentje. Hier namiddag de doopsuiker gemaakt! Bedoeling was eerst van elk eentje te maken om te zien hoe het was. Ja en toen dacht ik, hm kan misschien die voor in zoontje zijn klasje ook al maken hij vond het zo leuk, die zakjes vullen. En toen dacht ik ja dan kan ik misschien die andere zakjes ook doen... en omdat de suikerbonen toen bijna op waren, moest ik de glaasjes ook vullen want er moest maar eens te weinig zijn dan konden we dat meteen bijhalen. Toen ook maar strikjes rond gedaan want half weg zetten is ook te zot na 2,5 uur was alles klaar en is zo mooi! We zijn er super tevreden van!! Ivm koortslip: propolis tinctuur van bij een imker. Mijn ouders gebruiken het al vanaf ze iets of wat voelen aankomen. Dan breekt ie niet zo fel uit en is op 2 dagen volgens mij helemaal weg. Wondermiddel! Degene die de 24 weken grens gehaald hebben: geniet er van hier gisteren de 25 al gehaald. Gaat zo snel! Kan niet wachten om onze kleine superheld te zien!
Wauw E1lke en Yummy: wat een leuke boxen! Prachtige aankleding ook E1ke! Hier in Nederland doen we dat allemaal een stuk simpeler volgens mij (en misschien ook wel saaier). Toekan: een meisje! Wauw gefeliciteerd! waar komt dit nieuws nu ineens vandaan? Heb ik iets gemist? Ik ga het in ieder geval op de lijst zetten! Meisje: je doopsuiker al klaar, wauw dat is op tijd! Leuk zeg, dat zal er feestelijk uitzien bij jullie!
Poeh wat wordt er weer lekker veel gekletst dames, gezellig! Toekan wat leuk een meisje! Ben ook nieuwsgierig hoe dit nu ineens zo ontdekt is. hihi Trotsema fijn dat paps weer thuis is, was wel schrikken he kleine m gefeliciteerd met de erkenning en de aankopen! Elke leuke box! Maar hoe leer je de katten af om niet in de box te gaan liggen? Alu folie er in leggen? Wij werken overdag dus er is dan geen zicht op de kat. sahi waren ze lekker de pepernoten? Rest weet ik even niet meer, oh ja zag nog een nieuwe deelnemer: welkom! Erg leuk om te lezen dat jullie al zo ver zijn. Inkoop van spulletjes en kleding en zelfs al gesprekken met Kraamzorg. Ik heb gisteren zojuist kraamzorg aangevraagd...wil niet te laat zijn! Inkoop van spulletjes gaan we pas na 11 dec doen als we weten welk geslacht het is. Even een andere vraag : ik ben pas 11 weken dus mijn baarmoeder zit nog onder het schaambot of ietsjes erboven. Laatst hebben vriendlief en ik het gezellig gemaakt en ik kreeg daarna volgens mij een harde buik. Ik heb nog niet eerder harde buiken gehad dus ik herken het niet. Maar kan het zo zijn dat ook al zit mijn baarmoeder nog zo laag en achter het schaambot dat dan ter hoogte van mijn navel een harde buik ontstaat? Ik voelde daar namelijk samentrekken en voelde dat het strak stond en een bolletje vormde. Aanstaande donderdag eindelijk termijnecho! Wil ons ukkie wel weer eens zien... Verder nog altijd geen buik te zien, wel een lichte sixpack
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 6 ♥= 13 ♥= 14 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 25 november KleineM - controle vk 24 weken 26 november Wendy188 - controle vk Meisje89 - controle vk MissyMissy - termijnecho 27 november E1ke - Controle echo 30 november Missymissy - controle vk - hartje luisteren 1 december Danda - controle E1ke- Terug guo echo van baby schildklier 2 december MamaDeluxe5 - Verloskundig spreekuur 4 december Sahi - afspraak vk 7 december Yummy - bloedprikken suiker en check leverwaardes 8 december Kaatjekaa - groeiecho 9 december Besjes - controle vk 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 14 december E1ke - groeiecho (32wkn) Yummy - controle vk 15 december Turkssnoepje - Controle vk Plankje - controle vk Toekan - 28 weken echo Izi - echo 16 december Plankje - 3D echo Yummy - echo Juf87 - echo 28 weken en controle 17 december MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur Izi - controle vk 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo MamaDeluxe5 - Groeiecho 23 december Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag 24 december Wendy188 - groei echo 28 december Meisje89 - 30 weken echo 31 december KleineM - groei echo 30 weken 12 januari juf87 - echo 32 welen en controle 14 januari Yummy - echo placenta 15 januari Wendy188 - groei echo 28 januari KleineM - groei echo 34 weken
Toekan wat leuk een meisje... E1ke manlief heeft nooit een koortslip dus ben daar niet zo bang voor en dat willen we graag zo houden... Maar zoiets over die anti stoffen heb ik ook gelezen... Maar dan is het nog oppassen met een pas geboren baby....
Toekan: je meisje staat erop! Kaatjekaa: goed weer wat van je te lezen meid! Is het je trouwdag of ga je die dag trouwen? En heb je dan ook een groei echo of alleen de bespreking van je bevalling? Dat lijkt me wel heel spannend en echt ineens: je geboorteplan/ bevallingsgesprek Fijn dat het goed gaat en al ben je redelijk wat aangekomen, het is niet buiten proportie toch?? Wat zei de vk? Missy: het lijkt me wel dat het kan hoor. Je spieren en je buik en je baarmoeder verandert behoorlijk. ik heb het ook na de gemeenschap. Voelt heel gek en hard. Niet echt pijnlijk maar wel onprettig. Alsof iets samentrekt, maar niet meer los laat.
Oh ik besef me net dat ik a.s. dinsdag de intake kraamzorg heb. Komt echt totaal niet uit dus morgen maar even bellen om te verplaatsen. Snap ook eigenlijk totaal niet waarom het niet gewoon telefonisch kan. Het is m'n derde.. Haha. Het kan ook alleen tussen 10 en 16 uur op doordeweekse dagen. Niet zo handig als je fulltime werkt.
Missy bij isa hadden wij het vol gelegd met ballonnetjes. Maar idd alufolie helpt ook! Kan je kiezen. Ik ben nu thuis en laat ze telkens schrikken als ze willen proberen. Of plantenspuit wil ook wel eens helpen. Dat linken ze niet aan jou, maar dan moet je idd thuis zijn.
Zo net een verhaal getypt is hij met opslaan weg:x echt leuk die box, ja in Nederland is het dan echt saai. Missy het schijnt wel te kunnen hoor, ik heb het ook altijd. Leuk pepernoten bakken ga ik morgen denk ik doen yeah weer een meisje erbij, gefeliciteerd! Ik heb een telefonisch gesprek met de kraamzorg, alleen bij de eerste een gesprek thuis gehad. Mannen houden echt niet van shoppen, als mijn man dat woord al hoort word hij gek vandaag zo benauwd, zal ik daar nu al last van krijgen pff.
Missy ik had vanaf 12 weken al harde buiken. Ben ook al thuis sinds die tijd, ik kreeg het door te werken. Maar inderdaad na gemeenschap ook, na klaarkomen spant ie effe en daarna is het weer over. Doopsuiker inderdaad heel goed op tijd, veel te vroeg eigenlijk maar ik verveel me kapot! Mag voor de rest amper wat doen dus ja.. heb het in een doos in de kast gezet. De naam staat overal op dus moet goed uit het zicht voor als er onverwacht bezoek zou komen Ballonnen en alu folie hielp destijds bij mijn katten niet. Maar die waren ook apart heb nu geen katten meer.
Meisje pepernootjes bakken is echt zo gedaan, vooral het maken van die kleine nootjes is het meeste werk E1ke leuk die box! Nog 100 dagen, woooww dat gaat hard! T vliegt me ineens wel een beetje aan hoor, hihi Trotsema: gelukkig da tje paps weer thuis is Aaahh nu wilde ik alles zo goed onthouden en nu ben ik het toch kwijt. Er had iemand heel uitgebreid geshopt, leuk! In de box ballonnen leggen, die tip ken ik ook. Gemeenschap is hier al weer even terug, maar weet dat ik t bij dochter ook had, zo'n harde buik. En hoe groter de baarmoeder wordt, hoe vervelender het is. Maar dan gewoon niet klaarkomen hihi, dan heb je dat toch minder. Hier verder een dochter die volledig overprikkeld is door de sint-perikelen, pff. Aanpoten dan hoor, ze kan alleen maar jammeren en boos zijn...
Wij hebben er ook ballonnen in als we van huis gaan. En als ze er in gaan als we thuis zijn dan gebruiken we de plantenspuit. Mobiel hadden we nog! Een van de weinige dingen die we bewaard hebben (we dachten het eigenlijk bij 2 te houden, maar het ging toch kriebelen hihi).
Het geslacht Wel wij hadden eigenlijk al heel snel een meisjesnaam en zo goed als een jongensnaam. Een dikke maand geleden werd die meisjesnaam plots afgeketst omdat hij eigenlijk echt niet bij de naam van onze dochter ging. Hoe vaker je het zei, het harder je het hoorde. Sindsdien hardnekkig op zoek, maar geen naam en dus naamstress. Op de vorige echo hadden we het geslacht in een envelop laten steken, we gingen bij het leggen van de geboortelijst een pop laten inpakken en meegeven met het juiste geslacht. Zodat we die in het zh aan onze dochter konden geven om mee voor te zorgen. Afgelopen dagen nog eens met de meisjesnaam bezig geweest, zonder resultaat, alleen met meer stress. Waarop mijn man zei: ik heb geen aanmoediging om voor een meisje te zoeken want ik denk echt dat het jongen is!... Dusik nog meer stress. (Ik dacht bij onze dochter ook dat het jongen was, dus wist dat dat niks moest zeggen).... Dus na veel wikken en stressafwegen de envelop open gedaan met eigenlijk het idee: we gaan van de stress af zijn: het gaat een jongen zijn... Niet dus dus nu rust omdat we weten dat we moeten verder zoeken, maar toch ook stress, alhoewel misschien iets minder omdat ml nu actief mee gaat doen Box: staat hier nog niet, sowieso komt er eerst een wieg en dat zal ook maar rond 36 weken zijn denk ik... Wij hebben ook katten, vorige keer geen last gehad dat ze er in kropen. We hadden er een wit laken ingelegd om snel haren op te sporen Doopsuiker: amai meisje: snel! hier is het idee er al, de uitvoering gaat ook niet zo lang duren. Tenzij ik nu de naam er op ga schilderen ipv een kaartje aanhangen... Dat weet ik nu nog niet..
Niet meer klaarkomen wordt toch een moeilijke hou ik geen 3 maand vol hahaha Yummy mooi! Mobiel moeten we ook nog zoeken. Maar zal sowieso pas laatste maand komen denk ik. Sahi toch veel werk dus haha. Toekan leuk! Nu dus inderdaad flink op zoek naar een meisjesnaam Wbt doopsuiker, we hadden al snel een ontwerp van kaartje gezien wat we absoluut wilden hebben. Daar dus verder op gaan zoeken voor de doopsuiker. Zowel online als bij drukkers ed. Uiteindelijk toch online besteld alles en super tevreden van. En de winkel waar we de doopsuiker gehaald hebben, die ligt toevallig dicht bij mijn schoonmoeder dus jaaaa dat kun je dan ook niet laten natuurlijk
Hihi meisje ik weet niet tot hoever ik hier in detail kan gaan over seks. Ik ben ook niet zo goed in lange onthouding, maar had me voorgenomen om in mn zwangerschap niet zo losvast te zijn en nu die vlam dus even op een laag pitje staat zal het wel even rustig zijn. Maar ik bedoel wel gemeenschap en dan maar niet klaarkomen he, dat was in mijn vorige zwangerschap prima voor mij, omdat ik er echt buikpijn van kreeg. Laat ik het maar niet te veel over seks hebben haha, straks raak ik nog gefrustreerd Toekan een wiegje in de woonkamer bedoel je? En sliep je dochter dan in haar eigen bedje? Ik wil een wiegje op mijn kamer erbij, dus dan moet toch de box ook opstaan voor in de woonkamer.
Wat fijn om te horen dat jullie ook zo vroeg al harde buiken hadden (door gemeenschap). Stelt mij weer gerust. Maar ik vind het niet echt een prettig gevoel moet ik zeggen. Al duurt het gelukkig maar eventjes. toekan haha dus de nieuwsgierigheid heeft jullie doen besluiten om toch maar te spieken. Je weet nu tenminste wel waar je aan toe bent en jullie hebben nog een maand of 4 om een naam te vinden. Dat gaat jullie vast lukken!
Haha ik snap je we zullen er over stoppen. Niks zo frustrerend als jouw situatie zo op dat vlak sorry haha Missy voelt inderdaad niet zo heel fijn maar zolang het enkel van dat is, kan het geen kwaad. Moest je het tussen in ook nog merken dan even je vk raadplegen. Dan is het namelijk niet zo goed (wat ik dus had) en dan is rusten een must. Goed in de gaten houden maar komt wel goed
Missy, neen niet de nieuwsgierigheid, absoluut niet! Wel de stress omdat we maar geen meisjesnaam vinden en mijn man dat ook absoluut niet nodig vond omdat zijn gevoel een jongen zei. maar dus absoluut niet nieuwsgierigheid. Bij een derde willen we net zoals bij ons 1ste kindje weer gewoon een verrassing. Maar nu weet mijn man wel at hij gewoon mee moet zoeken naar beide namen Sahi, familiewieg in de woonkamer, co-sleeper in de slaapkamer