bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 6 ♥= 13 ♥= 14 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 25 november KleineM - controle vk 24 weken 26 november Wendy188 - controle vk Meisje89 - controle vk MissyMissy - termijnecho 27 november E1ke - Controle echo 30 november Missymissy - controle vk - hartje luisteren 1 december Danda - controle E1ke- Terug guo echo van baby schildklier 2 december MamaDeluxe5 - Verloskundig spreekuur 4 december Sahi - afspraak vk 7 december Yummy - bloedprikken suiker en check leverwaardes 8 december Kaatjekaa - groeiecho 9 december Besjes - controle vk 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 14 december E1ke - groeiecho (32wkn) Yummy - controle vk 15 december Turkssnoepje - Controle vk Plankje - controle vk Toekan - 28 weken echo Izi - echo 16 december Plankje - 3D echo Yummy - echo Juf87 - echo 28 weken en controle 17 december MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur Izi - controle vk 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo MamaDeluxe5 - Groeiecho 23 december Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag 24 december Wendy188 - groei echo 28 december Meisje89 - 30 weken echo 31 december KleineM - groei echo 30 weken 12 januari juf87 - echo 32 welen en controle 14 januari Yummy - echo placenta 15 januari Wendy188 - groei echo 28 januari KleineM - groei echo 34 weken
Meisje jij ook al voorzichtig aan hoor meid! Ik moet zeggen dat ik sinds een aantal dagen ook wel echt buik en rugpijn heb, ik ga er zelf van uit dat het groeipijnen zijn, maak me er niet te druk over Kleinem; hahaha nee, 15 weken is ook niet lang meer, maar die vraag wordt meestal bedoeld dat je nog maar een paar weken hoeft hahaha Nou, hier mijn buikje dan hoor!
Toch maar naar spoed gegaan vanavond. Ecg was goed, echo was goed, baarmoederhals nog ruim 4cm dus de harde buiken doen niks aan de bmh gelukkig. Tijdens ecg zag ik dat vanaf ik aangeef dat er harde buik is, ze vaak niet eens zo fel zijn. Normaal zat het tussen 15-20, en heb harde buiken gehad rond 45-60 en tussenin van slechts 30 ongeveer dus veel minder dan dat het leek. Mogelijk is dat dan toch doordat de baby zo actief is. Hij was tijdens de ecg nl ook echt goed wakker. Er waren ook wat leucocyten in mijn urine te vinden dus waarschijnlijk een blaasontsteking. Heb een zakje meegekregen om mijn blaas al wat te spoelen of zoiets. En vrijdag kan ik bellen voor de uitslag van de kweek. Dan weet ik of er toch nog antibiotica nodig is of niet. Verder advies gekregen om goed te rusten (nog meer dus ) en zeker ook goed te drinken. Ook zei ze dat bij een tweede vaker harde buiken voorkomen, en dat als je bekkenpijn hebt, harde buiken blijkbaar ook weer vaker aanwezig zijn. Weten we dat ook weer! De kans was ook vrij klein dat ik, na een voldragen zwangerschap, nu ineens al zo vroeg zou bevallen zei de gynaecoloog. Stelt ook wel gerust! Allemaal goed nieuws dus! Kan ik toch met een gerust hart slapen. Sahi mooie buik ! Zo dik is ie toch niet alsof je bijna moet bevallen. Gekke mensen Trotsema nu al indalen? Is dat niet heel snel? Baby ligt hier vaak nog dwars. Vanavond tijdens de echo wel toevallig hoofdje naar beneden. KleineM fijn dat je bekken weer beter is en je geen bi hebt. Scheelt inderdaad wel. Hier doet elke stap pijn (maar went wel en is nog verdraagbaar dat scheelt) Nu lekker slapen, ben moe!
Meisje, dat is nog eens goed nieuws! Hopelijk kan je nu een deel van die spanning loslaten en ik hoop ook dat je lekker geslapen hebt. Zorg maar goed voor jezelf. Ben benieuwd hoe het met mamadeluxe is. Maak me nu toch wel (hopelijk onterecht) beetje zorgen, het is zo stil... Kom op mamadeluxe en dochter!!!! Toitoitoi
Nou meisje gelukkig valt het allemaal mee En een blaasontsteking kan ook een hoop problemen opleveren hoor, ik ken iemand die daardoor te vroeg is bevallen zelfs! Gelukkig is het bij jou allemaal rustig gebleven. Ja miijn buik is aardig rond, heerlijk om te pronken, laat ze maar kletsen hoor haha Ik ben ook erg benieuwd naar mamadeluxe! Ben je al lekker thuis? Ik had vannacht en nu net ook wel vaak harde buiken, niet pijnlijk, dus maak me geen zorgen. Goed om te lezen dat het bij een 2e hoort en bij bekkenproblemen. Zal daar wel van komen dan.
Ik maak me ook een beetje zorgen om mamadeluxe5.. Maar hopen dat geen nieuws in dit geval goed nieuws is..
Ja eerst durven mensen niet te vragen of je zwanger bent en dan denken ze dat je gaat bevallen. Fijn dat er geen weeen waren. Veel meiden hier die rust moeten houden, kop op dames nog even volhouden. Mooi buikje Sahi, inderdaad mooi rond. Fijn dat het geen bi is. Ja baby kunnen nu al indalen maar zitten dan nog niet vast en kunnen gewoon omhoog en weer draaien. Bij mijn oudste was het ook zo snel, op Internet lees je dat er best veel zwangere zo vlot zijn. Hoop dat het een blaasontsteking is want dan gaat het straks weer wat beter. Ik ben weer moe toch teveel gedaan, vanmorgen na de kinderen en m8jn zelf douchen weer een harde buik. Vanmiddag leuke spulletjes voor in huis kopen, heb er zin.
Kaatjeka en sahi mooie buiken! Vervelend van de dames met suiker. Bedankt voor de tips over borstvoeding. Ik ga volgende maand een maandelijkse zwangerschalscursus volgen waar alles in terug komt van borstvoeding tot de bevalling tot de verzorging. Blij dat ik deze cursus gevonden heb want hier in turkije sta je er tog alleen voor na de geboorte. Veel hulp en verzorging krijg je niet, en zelfs zwangerschapscursussen zijn er dus nauwelijks. Gelukkig komt me moeder rond de bevalling, maar geen kraamverzorging of lactatiedeskundige voor mij helaas. Ojee meisje dat was schrikken, gelukkig heb je goed nieuws gekregen. Inderdaad blaasontsteking kan ook veel doen denk ik want 2/3 weken geleden had ik dus ook een kleine infecfie waarvan ik niet eens iets merkte maar wat wel super veel harde buiken veroorzaakte snachts. Goed dat je tog naar het ziekenhuis bent gegaan!. Ik vroeg me af of iemand wipstoeltje van fisher price heeft gebruikt ? Zijn van plan deze te bestellen...
Je kan inderdaad bevallen door een blaasontsteking, maar er waren nog niet zo veel leukocyten te vinden dus we zijn er wel op tijd bij normaal. Ook was mijn baarmoederhals nog ruim 4 cm wat de gynaecoloog al goed vond gezien ik al vanaf 12 weken harde buiken heb. KleineM veel plezier op je controle vandaag ! Wij hebben morgen weer controle en de suikertest. We gaan ook vragen of we nog kunnen meedoen met een zwangeren cursus, hier is dat gewoon bij de vroedvrouw thuis. Jammer dat het bij jou niet te vinden is turkssnoepje. Ook qua kraamhulp ed. Wordt een pas bevallen vrouw daar niet opgevangen door de moeder en tantes en zo? Mamadeluxe hopelijk is bij jou alles in orde!!
Mamadeluxe was vanmorgen nog online en heeft gisteren in een ander topic gereageerd dat ze thuis is en alles in orde is. Gelukkig!
Sorry meiden! Ik had een heel bericht hier getypt en op enter gedrukt en gelijktijdig viel mijn laptop uit en ik dacht eigenlijk dat hij mijn update nog geplaatst had... Ik ben sinds gisteren gelukkig weer thuis, helaas blijft het toch wat onrustig, dus vandaag ook niet gaan werken en de boel een beetje de boel gelaten! We zijn best geschrokken en bevallen in 2015 is gewoon geen optie Wat een lieverds zijn jullie toch allemaal, misschien wordt het toch tijd voor een whatsapp clubje, dat scheelt misschien bezorgdheid Meisje: he bah jij ook al, gelukkig ook loosalarm! Jullie zijn gelukkig op tijd bij de blaasontsteking. Lekker rustig aan doen meid! Sahi: Mooie buik meid!!! Trotsema: Ik zei in het ziekenhuis dat ik ook dacht dat het indalingsweeen waren, maar dat kon toch echt niet volgens de dienstdoende vk, heb het later ook niet meer aan mijn gyn gevraagd. KleineM: Gelukkig meid geen BI, al klinkt dit ook niet echt fijn! ik hoop dat behandelingen snel aanslaan en je er geen last meer van hebt. Turkssnoepje: Wij hebben een andere van 4Moms de Mamaroo, maar ik vind deze wel super schattig! Twijfel je om deze te nemen? Sorry meiden de rest ben ik wel een beetje kwijt!
Oh mamadeluxe: blij te horen dat alles oké is! Meisje: Hopelijk blijft het bij jou ook nog even rustig? Ik schrik me steeds rot van zo'n berichten... bedankt iedereen voor de feedback op mijn zinnetjes... Maar jullie zijn het niet allemaal eens dus ben nog niet echt geholpen... KleineM: wij gaan ook dat zinnetje gebruiken op het kaartje: ik had het vorig jaar al ergens een keertje gehoord en toen opgeslagen op gsm en dat vat alles zo mooi samen... Op de voorkant komt dus : Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. Daaronder haar naam in het groot en daaronder de datum... niets van tekening of dergelijke... Bedankt nog voor de complimenten over onze naam Wij zijn er zelf ook blij mee, ik denk dat mensen deze naam niet echt verwachten bij ons... Alhoewel ik weet het niet... Voordeel is dat ze deze naam niet snel zullen 'raden'... Mijn schoonfamilie is ondertussen op de hoogte over het geslacht, nu mijn familie nog... Haha: op zondag moeten we altijd gaan eten bij mijn schoonouders en we kregen geen eten tot ze het wisten Maar eigenlijk was ik er wel blij mee... Ik ben heeeel slecht in het bewaren van geheimen (over mezelf...) Ik ben een echt openboek want mijn beste vriendin zei al: oh dus als ik je zie ga ik het ook weten, jij valt zo door de mand... Dat was de reden waarom ik het eerst niet wilde weten.. Ik wilde het mijn mama en papa niet over telefoon vertellen dus wachten tot ik ze zie! Bedankt voor de tips i.v.m. borstvoeding... Wat vind ik het zo fijn hier terecht te kunnen, vooral ook omdat er sommige zich herkennen wat betreft het eerste kind, maar die ervaring van de anderen met al kinderen vind ik ook echt de max! Ik hoop dat ik zo wat op iedereen heb gereageerd...
Oh, mama deluxe, wat fijn dat je weer thuis bent!!! Heb zo aan je gedacht! Zelfs vannacht nog gespiekt of je al iets gepost had. Hoe bedoel je hormonen & hechten Doe maar lekker rustig aan. Wanneer moet je weer bellen? Hopelijk is het niet nodig en blijft alles (ja heel 2015) rustig! Rug gaat al een stuk beter hoor! Er zijn nog 3 vervolgafspraken ingepland, dus ik he er alle vertrouwen in! O en vrijdag gaan we voor de 3D echo!!! Zo spannend. Hoe zou ze eruit zien ps ik sta open voor een whats app groepje!
Juf: haha ik moet wel lachen om je verhaal... bij mijn dochtertje wilde we het weten, maar zouden we het niet verklappen... ik moest op elk gesprek zo erg letten dat ik me niet versprak en toen sloot ik mezelf buiten... en binnen hing een roze wasje... dat was ik vergeten enn mijn zusje liep zo naar binnen met haar sleutel, tja die riep meteen aaaaah dat is geen kleding van *naam zoontje* uhm nee... hahaha KleineM: Sowieso woensdag weer op controle en als ik maar weer iets meer pijn krijg, of bloedverlies gelijk weer bellen, liever een keer te veel dan te weinig bellen. Baarmoedermond kan nu 4cm zijn maar over een uur weer heel anders. Whatsappgroepje: Ik wil hem best aanmaken, ik zit immers toch op de bank haha.. Als iedereen dan zijn naam en 06 nummer in een pb wil sturen, als ik dat dan van iedereen heb, maak ik er 1 aan!
Ik heb je een PB gestuurd, mamadeluxe! Euhm: ik weet dat ik het hier al eens heb gelezen maar toen was ik er niet mee bezig... maar hebben jullie nog tips voor sites met leuke babykledij en liefst niet TE duur
Blij dat je weer thuis bent mamadeluxe! Rap rustig aandoen jij he Ik was eerst niet zo voor een whatsapp groepje, maar inmiddels beginnen we elkaar toch te kennen he ik zit zo vaak te niksen op mn bank met mn telefoon, een beetje aanspraak is dan wel fijn, heb zo een heleboel whatsapp groepjes, echt fijn. Dus zal zo mn nummer even pb'en Turkssnoepje dat wippertje krijg ik van mn vriendinnetje, die heeft 'm heel veel gebruikt voor haar kids, echt een aanrader hoor! Is ook lang door te gebruiken!
@kleinem gelukkig geen bi wel fijn als de fysio er wat aan kan doen. Mijn dochter word 2 geen uitgebreid feest hoor dat trek ik echt niet. Gewoon naaste fam en vrienden dan is het alweer druk zat ook voor ebby hihi @sahi mooi buikje maar idd niet zo groot dat je denkt doe staat op ontploffen @meisje gelukkig niets ergs wel fijn dat ze je even gecheckt hebben dat je gerust kon slapen. Hopelijk suiker ook goed @turkssnoepje wij hadden een wipstoel, geen idee welk merk, maar ik heb hem nooit gebruikt @kleinem spannend 3d echo het is bijna vrijdag @mamadelux gelukkig weer thuis! Rustig aan doen hè 2015 id idd wil wat vroeg! Ik pb je zo ook even