Mamadeluxe fijn dat je weer thuis ben. En gelukkig zit ze nog lekker warm binnen 😄 Ik zie allemaal leuke namen voorbij komen 😄 Gelukkig zijn wij er ook uit hihihi Whatsapp. ? Ik heb persoonlijk liever fb. Krijg al veel appjes dan heb ik helemaal geen rust meer hihihihi wie weet denk ik er straks anders over maar nu ff niet 😄😄😄
Mamadeluxe gelukkig is alles in orde! En meisje jij ook al, zo schrikken zeg. Ik heb ook veel harde buiken, denk zo 8x per dag. Maar ze doen ook niets. Baarmoederhals was bij vorige controle nog 3,2 cm. Gelukkig Whatsapp ik heb ook persoonlijk liever Facebook. Whatsapp komt zo direct constant op je telefoon meldingen geven. Een Facebook groepje bekijk je als je even tijd hebt en kan je per vraag of onderwerp reageren.
Ik heb geen facebook en dat hou ik graag zo. Wat is er mis met dit forum? Is voor iedereen toegankelijk.
@kleinem Ja we vonden abby en leuke naam maar ik wilde het graag met een e soort van op zijn Nederlands hihi fb hebben we het al eens over gehad idd niet oosten had dat geloof ik
Mamadeluxe5 fijn dat je weer thuis bent. Ik ga het vrijdag ook vragen, lees op Internet wel dat er meerdere zijn met zo vroeg indalingsweeen. Vandaag ook heel de dag buikpijn, benauwd en ik moest echt af en toe zuchten. Werd er echt sacherijnig van, het is vooral bij beweging en spanning. Tussen Door draaide hij nog een paar keer, gevoelsmatig Door mijn huid heen. Geen goede dag vandaag dus. Herkennen jullie dat? Ik herkennen het van de laatste 3/4 voor m8jn verlof zou je het met een derde sneller hebben. Oh wat een leuk wipstoelen zeg! WhatsApp apparaat kan je de melding ook uitzetten, dan kijk je erop wanneer je er zin in hebt. Ik heb ook veel groepen het maakt mij niet uit.
Mamaseluxe en meisje: fijn dat jullie beide weer thuis zijn en iets of wat gerust zijn. Facebook/whatsapp: ik blijf gewoon hier. Fb groepjes heb ik al genoeg en aan whatsapp doe ik niet...
De controle bij de vk was helemaal goed. Dikke 2 vingers boven de navel al mijn baarmoeder!en hartje klopte mooi sterk en regelmatig. En tja dat minder voelen, dat hoeft nu ook nog niet. Komt nog wel zei ze...
Facebook vind ik weer niet handig hihi Kleinem fijn dat alles goed was! Wel opletten met zo'n appgroep dat we dit topic niet vergeten he!
Ja we hebben het indd al eerder over fb gehad en toen zeide we. beter aan het einde van de zwangerschap een gesloten fb aanmaken want anders word het hier zo stil. Eigenlijk gaat het nu wel goed toch zo op t forum ??? Deel 2 en al 82 blz verder hihihi kletskousen hihihihi Maar meiden wat jullie zelf willen fb of whatsapp of hier op forum. ( als het maar Gezellie druk blijft xx)
Mamadeluxe wat super fijn dat je weer thuis bent en het goed gaat, echt een opluchting. Twijfel inderdaad over het wipstoeltje, er zijn zoveel leuke modellen. Maar ga gewoon voor deze , deze kan je ook gebruiken als ze groter is als gewoon stoeltje. Whatsapp/facebook : ik vind het forum ook wel gewoon oke, maar op zig zou whatsapp handiger zijn, hoef je niet telkens het forum te openen en teruglezen is dan veel gemakkelijker. Facebook heb ik ook geen problemen mee alleen is dat niet echt om op deze manier te kletsen, alleen als je wat te posten hebt post je het, denk dat het dan juist wat stiller word...
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 6 ♥= 13 ♥= 14 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 26 november Wendy188 - controle vk Meisje89 - controle vk MissyMissy - termijnecho 27 november E1ke - Controle echo KleineM - 3D echo 30 november Missymissy - controle vk - hartje luisteren KleineM - suikertest 1 december Danda - controle E1ke- Terug guo echo van baby schildklier 2 december MamaDeluxe5 - Verloskundig spreekuur 4 december Sahi - afspraak vk 7 december Yummy - bloedprikken suiker en check leverwaardes 8 december Kaatjekaa - groeiecho 9 december Besjes - controle vk 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 14 december E1ke - groeiecho (32wkn) Yummy - controle vk 15 december Turkssnoepje - Controle vk Plankje - controle vk Toekan - 28 weken echo Izi - echo 16 december Plankje - 3D echo Yummy - echo Juf87 - echo 28 weken en controle KleineM - controle vk 17 december MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur Izi - controle vk 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo MamaDeluxe5 - Groeiecho 23 december Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag 24 december Wendy188 - groei echo 28 december Meisje89 - 30 weken echo 31 december KleineM - groei echo 30 weken 12 januari juf87 - echo 32 welen en controle 14 januari Yummy - echo placenta 15 januari Wendy188 - groei echo 28 januari KleineM - groei echo 34 weken
Missy wat een spannende dag voor jou!! De termijnecho! Hoe voel je je? En hoe laat mag je? Pff heb slecht geslapen maar weet niet waarom. Nou ja, maakt ook niet uit. Whatsapp groepje heeft mamadeluxe ondertussen aangemaakt. Erg leuk ook on foto's Ed makkelijk te delen. Maar ik blijf hier ook lekker actief, het is gewoo een leuk extraatje. Meiden met controle: veel plezier!
Ik heb met 2 vriendinnen een WhatsApp groepje, als zij 2 even praten dan heb ik ooit 60 bberichten te lezen. Is dat wel handig als je dan een groep met 10-15 hebt? Hier ook een super slechte nacht. Komende nacht heeft vriend weer nachtdienst en moet ik alleen slapen langs ene kant wel goed want dan kan ik van hem al niet wakker worden. Hij beweegt nogal veel in zijn slaap Hier dadelijk beetje eten, mag geen volledige maaltijd owv suikertest, vervelend! Heb om 10.45 de afspraak! missy hoe laat mag jij? Spannend zeg!
Meisje! succes met de suikertest Missy Missy: succes ook vandaag... wat zal het toch spannend zijn... Voor de tweede keer deze week dat ik echt GEEN zin heb om te gaan werken, dat heb ik normaal nooit! Heel vreemd... Maar ja, ik zal maar eens vertrekken Eenmaal begonnen zal het wel beter gaan...
Meisje ja misschien wordt de app onoverzichtelijk, ik zie wel. We hebben altijd nog het forum! Mag jij wat eten zo kort voor je suikertest? Ik moet binnenkort ook maar mag dan vanaf 21.00 uur de dag ervoor niets meer eten. Maar misschien hebben jullie een ander soort testen.
Bbbalen van de slechte nachten kleinem en meisje Meisje ik zit in heel veel actieve appgroepen. Ik zit s avonds nagenoeg altijd alleen op de bank, dus voor mij is het wel gezellig. Kan me voorstellen dat het voor anderen anders is Ik ben ook wel redelijk verslaafd aan mn telefoon hahaha, dus ik zal het forum ook niet snel vergteen hoor Missy veel plezier vandaag! Turkssnoepje zou gewoon lekker voor dat stoeltje gaan hoor! Juf ik heb dat ook sinds deze week, geen zin om te werken. Had ik bijj mijn dochter na een tijdje ook, je gaat bijna dat 3e trimester in he, dan krijg je meer behoefte aan je eigen coconnetje en dan is dat werk niet zo belangrijk meer... Ik zit trouwens na te denken over de zorgverzekering voor komend jaar. Ik heb nu alleen een basisverzekering ik betaal al etxra voor de bekkenbodem mevrouw, wat doen jullie hiermee? Ik ben er voor mijn clienten heel goed in, maar voor mezelf weet ik het allemaal niet zo goed...