Meisje ja idd je kan kiezen, maar wordt standaard aangeboden. In ndl niet. Goed dat hij goed ging he. Was vergeten te reageren op je bericht van cosleeper. Ik heb de next to me van Chicco besteld, heb ook 2de hands zitten kijken maar ze zijn dan nog 150 en nieuw 200. Daarom heb ik hem nieuw gekocht en verkoop ik hem daarna wel door. Kost me uiteindelijk maar 50 euro dan en ik moet er niet half Belgiƫ voor rondrijden. Heb ook wel al zelfgemaakte cosleepers gezien van Ikea bedjes. Maar hier om 2 redenen daar niet voor gekozen. De eerste wij hebben een bed in leder met een brede rand en niet elke cosleeper past erop. Heb graag dat hij over die rand komt en niet ertegen. Verder sliep mijn dochter slecht als het bed te ruim was. Ze sliep liever in een knusse omgeving. Ze lag ook ingebakerd tot 3m on die reden.
Ja ben ook wel nieuwsgierig naar missy! Die is vast aan t genieten joh 😉 Keizersnee kan volgens mij alleen met medische indicatie ja. Vaginisme valt zeker onder een medische indicatie, dus snap jou heel goed Wendy! Zou er zelf niet vrijwillig voor kiezen, ga vele malen liever vaginaal bevallen, ze snijden toch allerlei spieren door en je baarmoeder open, langer herstel etc, bbrrr Maar als het niet anders kan, is het niet anders he. Cosleepers heb je ook wel goedkoper volgens mij hoor, heerlijk idee trouwens ook, dat co-sleepen! De bedjes van ikea voldoen ook, daar kan de zijkant van open, om er een peuterbed van te maken, dus dat kan ook als co-sleeper. Ik ben ineens een partij verkouden zeg, bah bah Lekker aan de haak op de bank, niet te veel doen vanavond
Sorry meiden ...na de echo kwamen nog andere dingeb tussendoor maarrrrrr.......ben BLIJ!!! Alles is goed met mini me! Heb gewoon hele fotoshoot gekregen. Maar liefst 8 fotos meegekregen. Hij/zij was heel beweeglijk en heeft nu al lange benen. Dat heeft ie van zijn vader ...die is 2 meter.
En hier fotootje van bovenaf...linker armpje met vingertjes. Maar wow hoe scherp zeg! Lijkt alsof ie 6 vingers heeft??
Ben echt zoo blij en opgelucht! Nou heb ik morgenochtend examen maar denk niet dat dat wat gaat worden....ben echt een zeef! Duimen jullie morgen voor mij?
We hebben al een bedje dus moet even zien of het met die gaat. En is inderdaad heerlijk zo baby lekker dichtbij! Plus met borstvoeding ook gewoon veel praktischer. Ja missy wat leuk!!! Ziet er goed uit zeg, mooie echo!! Lekker genieten nu!
Maar bij jou vind ik dat gewoon een medische indicatie... En zou ik die keuze snappen... helemaal... Mijn verhaal ging meer over mezelf... ze stelde gisteren de vraag of iemand bewust voor keizersnede zou kiezen: ik dus niet, MAAR als het kindje in stuit zou liggen, zou ik dat minder erg vinden omdat ik een keizersnede ook link met enkele belangrijke voordelen...
Fijn Missy Missy, Ik ben ook wel jaloers op je mooie foto's, ik heb echt nog geen enkele mooie echo! Maar hey, het zal een verlegen kindje zijn he
Wow missy wat heb je een mooie foto's zeg. Fijn dat alles goed is met die kleine spruit...! Ja hier is het zeker een medische indicatie maar ze zeiden bij de vorige bevalling al dat het beter was dat ik natuurlijk zou bevallen. Ook misschien beter voor mijn vaginisme... maar ja mevrouw wilde niet verder komen als 5 cm ontsluiting... en heb daar een dag over gedaan. Dus daarna besloten voor een keizersnede uiteindelijk. Maar of je uit eindelijk zonder medische indicatie mag kiezen voor een keizersnede lijkt me niet.. Want ze gaan niet zomaar snijden in een " gezond " lichaam... ach we zien wel woensdag....
Jeetje Wendy...krijg echt de rillingen als ik aan een keizersnee denk. Maar ja soms (zoals in jouw geval) vind ik het heel logisch dat je daar voor kiest. Ik daarentegen mag juist absoluut geen keizersnede...dit ivm mijn ITP. Dat is een auto immuunziekte die mijn bloedplaatjes (voor bloedstolling) afbreekt. Ik heb een groter bloedingsgevaar. Mocht het wel een keizersnede worden dan moet dat vooraf heel goed gepland worden ivm extra bloed infuus...maar dat geeft ook weer complicaties.. maar vandaar mijn rillingen!
Oh ja mijn bevallingsdatum is naar voren gezet. Is nu 13 juni ipv 16 juni. Zal mijn broer leuk vinden..die is dan jarig. Maar ach...als je bedenkt dat 4% daadwerkelijk op bevallingsdatum bevalt ...acht ik de kans niet zo groot.
JIPPIE Missy wat geweldig meid! Van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws en wat een prachtige foto's! Ik heb nooit zulke heldere of scherpe gekregen (hopelijk morgen ). Lekker genieten nu! Drie dagen vooruit is ook heerlijk, ben je bijna meteen op die 12 weken grens, tadaaa!!! Wanneer heb je je volgende afspraken? Hoe is bij de andere meiden de controle gegaan?
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 6 ♥= 13 ♥= 14 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 27 november E1ke - Controle echo KleineM - 3D echo 30 november Missymissy - controle vk - hartje luisteren KleineM - suikertest 1 december Danda - controle E1ke- Terug guo echo van baby schildklier 2 december MamaDeluxe5 - Verloskundig spreekuur 4 december Sahi - afspraak vk 7 december Yummy - bloedprikken suiker en check leverwaardes 8 december Kaatjekaa - groeiecho 9 december Besjes - controle vk 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 14 december E1ke - groeiecho (32wkn) Yummy - controle vk 15 december Turkssnoepje - Controle vk Plankje - controle vk Toekan - 28 weken echo Izi - echo 16 december Plankje - 3D echo Yummy - echo Juf87 - echo 28 weken en controle KleineM - controle vk 17 december MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur Izi - controle vk 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo MamaDeluxe5 - Groeiecho 23 december Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag 24 december Wendy188 - groei echo 28 december Meisje89 - 30 weken echo 31 december KleineM - groei echo 30 weken 12 januari juf87 - echo 32 welen en controle 14 januari Yummy - echo placenta 15 januari Wendy188 - groei echo 28 januari KleineM - groei echo 34 weken
Super nieuws Missy!!! Gefeliciteerd met die kanjer en wat een super mooie foto's! Succes met jouw examen. Wendy hopelijk doen ze dan nu niet moeilijk he. Ik vind dat ook wel echt medische indicatie. Hier wil ik echt natuurlijk bevallen, maar als hij in stuit ligt is het een heel ander verhaal. Vermits placenta voor logt heb ik het niet zo voor het draaien van het kindje en dan stem ik in met keizersnede. Leg me er dan wel bij neer. Zou het ook spijtig vinden ivm verzorgen van je kindje de eerste dagen.
Kan gewoon niet slapen...zit steeds naar die mooie echo fotos te kijken..hihi. Zo blij dat alles goed is. Aan mijn buik is trouwens nog niets te zien..maar dat komt nog wel. Iemand had het erover of ik geen medicijnen tegen de misselijkheid had. Ja die heb ik maar het nadeel is....je wordt er ongelooflijk suf van en je mag 3 dagen niet autorijden. Dus dat is niet echt een optie...althans doordeweeks dan ivm werk. En zolang de misselijkheid te doen is (dus niet al hangende boven de pot) red ik mij wel. @kleineM: mijn volgende afspraak is 15 januaride 20 wk echo. Nou...ga toch maar proberen wat te slapen. Wil toch wat fris en fruitig zijn straks op het examen.
Succes Missy... stiekem kan je het wel! Snap dat je met je hoofd in de wolken zit... zaten wij ook allemaal hoor...
Noh missy wat fijn zeg! Lekker dromen en genieten, dat examen merk je vanzelf wel of het goed komt. Nare ziekte, die ITP 😖 Ppfff wat een nacht hier zeg, gadverdamme Ik sliep pas tegen 2330, dochterlief had om 400 in bed geplast en is daarna gaan spoken. Elke keer als ik eindelijk sliep (ik heb nogal moeite met inslapen), dan had ze wel weer wat, plassen, poepen, dr nachtlampje was leeg, noem maar op... En nu is het bijna tijd om op te staan... En dan natuurlijk een drukke dag voor de boeg...