1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    elke en kleineM veel plezier vandaag met de echo's!

Ben benieuwd naar de 3D echo!

2. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen Sahi en heel herkenbaar. Sterkte vandaag.

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's hoor! Fijn een paar dagen vooruit. Lekker genieten.

4. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Missy: Gefeliciteerd meid!! Echt hele mooie foto's, ik snap dat je niet kon slapen hihi, gelukkig is het bijna weekend. Ik vroeg het van de medicatie. Ik hoop voor je dat het gauw minder wordt en die paar dagen extra zijn mooi meegenomen.

KleineM: Veel plezier met de 3d echo, ik hoop dat deze beter gaat dan de echo's van ons meisje ;). Hoe laat mag je?

E1ke: Succes en veel plezier bij de controle!

Sahi: Ai balen zo'n nacht dat hakt er dan flink in he! Sterkte vandaag. Hoe is het met je liefde? Spreken jullie elkaar nog?

Hier een drukke ochtend gehad en nu lekker rustig aan doen!
    Morgen de verjaardag van alle 4 de kids vieren! Ze zijn al een hele week aan het stuiteren.

5. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Hier een hele trotse mama!!! We hebben haar gezichtje maar eventjes ten dele gezien want als een volleerd turnster lag ze met haar voeten voor haar gezicht.Ze was met haar handjes aan het spelen met haar voetjes. We mogen dus nog een keertje terug, maar nu al zo gelukkig en blij! Niet te geloven dat dit maar echo is en geen echte foto's. We hebben haar zien slikken, drinken, gapen, bewegen. Zo lief!!!

6. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Wow!! KleineM wat een prachtige foto's van een uber prachtig meisje! Daar smelt je toch van!!

Zie je al herkenning in d'r van jou en je vriend?

Lekker van genieten hoor!

7. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ondanks de slachte nacht (geen oog dichtgedaan) en de euforie van gisteravond heb ik mijn examen verrassend goed gemaakt.

Over 2 weken krijg ik de uitslag.

Bedankt voor het duimen allemaal.xxx

8. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    mamadeluxe ben je inmiddels weer thuis? En is het weer beetje rustig in je buikje?

9. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    KleineM: Wow meid wat een super duidelijke foto's!! Ik ben jaloers haha, misschien kan jullie kleine meid het die van ons even influisteren hoe ze moet liggen :D

Missy: ja gelukkig maar 1 nachtje! Helemaal niks voor mij het ziekenhuis :(, buik blijft wel onrustig maar niet zo erg als maandag, woensdag checken ze nog een keer alles!
    Dat klinkt als een heel mooi cijfer wat je gaat krijgen, super!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Missy wat goed van je examen! Wel zonde van je nacht...

Kleinem prachtige foto's!

Mamadeluxe; ik spreek hem af en toe eens, niet meer zo veel als voorheen. Ik denk er nog wel superveel aan, maar probeer het juist een beetje los te laten.
    Maar als we elkaar spreken is het wel goed.

Succes met de verjaardag morgen!

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @sahi wat een rot nacht hopelijk niet teveel last van vandaag

@kleinem wat fijn dat de echo zo goed was en jullie veel hebben kunnen zien en leuk dat jullie nog een keer mogen!

@mamadelux Veel plezier morgen zat een druk dagje worden

@missy fijn dat het examen toch best goed ging nu ter werken wachten hihi

hier mail gehad van de kraamzorg 5 januari telefonisch intake gesprek :-D

12. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    sahi hoe is je vader er nu onder dat je zwanger bent. Is ie inmiddels gewend aan het idee?

13. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mooie foto's, echt leuk om te zien.
    Vervelend Missy dat je niet geslapen hebt.
    Mamadeluxe5 doe je rustig, weet dat het moeilijk is word er ook onrustig en sagerijnig van.
    Sahi ik hoop dat het nog goed komt!
    Ik heb een drukke dag gehad en ben moe daardoor net weer een harde buik. Ik voel hem constant bewegen in m8jn buik en het voelt niet altijd prettig. Bij de gynacoloog was alles goed en hij lag opeens in een stuit. Dus hij is veel aan het draaien.

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Heerlijk missy dat je test zo goed is gegaan.

Trotsema: rustig aan met je harde buiken he? Hopelijk is ie nu al over, we hebben er al 2 in het zh gehad deze week, dat is de komende 2 maanden wel genoeg ;)

Besjes: een telefonische intake? Is dat normaal? Ik vond het wel prettig dat ze langskwam, maar ja het is ook de eerste keer hier.

Sahi: hopelijk lig jij al lekker op 1 oor ondertussen na je korte nacht en lange dag. Of is het teamuitje toch wel leuk?

Mamadleuxe: veel plezier morgen met je vierdubbele verjaardag! (wel lekker: én buitenshuis én meteen 4 verjaardagen in 1. Die rust kan jij nu wel even gebruiken)

We genieten nog van van de foto's. Bedankt voor alle reacties. Herkenning? Tja, vind ik wel lastig. Volgens mijn vriend heeft ze zijn lippen en mijn kinnetje :) Ik hoop zeker zijn lippen want hij heeft van die mooie volle.

Ben vanavond helemaal moe en zit zo vol dat ik er bijna buikpijn van heb. Ik ga zo slapen, morgen begint een kleine verbouwing. we krijgen aan de achterzijde glazen dubbele deuren waardooor er eindelijk zicht op de tuin ontstaat. Heerlijk om later ons kleintje te zien spelen. Nu is het een blinde muur, dus we gaan er enorm op vooruit :) We wonen al helemaal leuk hoor, maar er was gewoon geen achterkant met ramen (lange smalle pijpelaar uit de jaren 30).

Morgen om 8.00 staat de aannemer op de stoep, dus... ik ga maar eens naar bedje toe.

Slaap lekker dames!

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik was uiteindelijk nog best vroeg thuis, dus heb om 23u mn kussen kunnen raken. En voor mijn doen mega goed geslaoen, tot 7uur.
    Wel hoofdpijn, maar ben ook verkouden, zal daar wel van zijn.

Missy ik heb mijn vader niet meer in real life gesproken sinds in heb verteld dat ik zwanger ben. Af en toe eens bel en mail contact gehad, maar toen ik het geslacht onthulde zei hij alleen; jammer, nu is de verrassing eraf... Sindsdien wacht ik op hem af en hoor ik niks meer... Met mn broer besloten dat we hem niet uitnodigen met de kerst...
    En dat terwijl we deze zomer zoveel voor hem hebben gedaan. Hij had een hartinfarct gehad, dus ik heb daar (op een uur afstand rijden) 2 keer per week zn huis staan poetsen, alle zorg ingeschakeld, alle gesprekken met het ziekenhuis gedaan en dat terwijl ik pril zwanger was en zo vreselijk misselijk was dat ik niet aan het werk was....

Kleinem; leuk zo'n verbouweing! Gaaf hoor, openslaande deuren naar de tuin!

Trotsma voorzichtig aan hoor met die harde buiken!

Mamadeluxe veel plezier vandaag!

Besjes; had toevallig bekkenbodemtherapie, door dat gesleep heel de nacht met mn dochter en haar bed had ik enorme pijn, dus ze kon me goed behandelen. Vandaag lijkt het tot nu toe beter te gaan.

Ik ga eerst maar eens lekker aan de haak en rustig aan doen, vanmiddag scouting en vanavond denk ik gezamelijk eten en naar de film ofzo, even kijken hoe ik me voel.

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Kleine m wat een mooie foto's!! En zo leuk dat je nog een keer terug mag gaan!

Mamadeluxe geniet van de verjaardag vandaag!

Missy fijn dat je examen toch goed gegaan is. Alleen maar goed nieuws van jouw kant deze week, super gewoon!

trotsema rust maar goed dit weekend dan

Sahi wat vervelend van je vader... helemaal niet leuk!
    Gisteren kregen we ineens bericht van schoonmoeder dat ze contact met haar dochter verbreekt.. schoonzus heeft zich bekeerd tot islam en is zichzelf niet meer. Vriend heeft er gisteren de hele avond mee zitten appen maar ze wil het zelf niet inzien hoe ze veranderd is en zegt constant dat wij gewoon haar geloof niet willen aanvaarden. Maar ze is zo fel veranderd in zoveel opzichten, en dat doet voor haar naaste familie zo pijn. Ze kunnen het niet meer aanzien en dat kan ik echt begrijpen. Meter van baby haar zus is ook bekeerd en die is net zo fel veranderd en gaat zelfs niet meer naar verjaardagen en zo. Zo pijnlijk. Vriend was er echt niet goed van gisteren :( vrees dat we schoonzus niet meer zullen horen...

Verder hier vandaag trimester 3 bereikt :$ wat gaat het snel!! Harde buiken (of wat er op lijkt) heb ik wel nog de hele dag door maar niet meer pijnlijk dus is al positief. Moest gisterennamiddag bellen voor de uitslag van de kweek maar ben dat gewoon knal vergeten :) weet niet of ik er vandaag ook nog voor kan bellen. Straks eens proberen.

17. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ja Sahi, ga jij maar eens flink aan de haak! :):p:p:p

18. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Oh meisje dat is verdrietig zeg! Snap goed dat je vriend er kapot van is, het is toch je zus! Wat sneu zeg. Heeft hij nog meer broers of zussen? Sterkte ermee, zal toch even een plekje moeten krijgen, hopelijk verbetert het nog. Wel bijzonder trouwens, hoor je niet zo heel vaak, of heeft ze een partner die al tot de islam behoort?

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja vroeger hadden ze een hele sterke band, dat maakt het nog zwaarder. Plus met hun vader hebben ze al geen contact meer, hun gezin valt nu dus eigenlijk voor de tweede keer uit elkaar... :(

Ze is getrouwd met een man van Marokkaanse afkomst ja. Een zus van hem is getrouwd met een halve Belg halve Italiaan en die heeft zich ook bekeerd, is zo ver gegaan dat hij zelfs naar Syrië zou vertrekken...

"Niet-gelovigen" mogen niet trouwen met moslims. Dus ofwel bekeer je jezelf ofwel stopt het. Of de man kan kiezen er toch voor te gaan maar dan wordt hij uitgesloten door de familie of in extreme gevallen worden ze beiden vermoord omdat zoiets echt niet kan in de islam cultuur. Ze hebben samen ook een dochtertje van 1 jaar. Ze is helemaal gek van vriend en zijn moeder en herkende mij ook al goed, hij heeft zich nooit volledig willen binden omdat ze met de angst zitten dat die man hen ooit mee naar Marokko zou nemen. Wie weet komt dat ook nog nu, en zullen we het misschien nooit weten..

Vriend heeft nog een jongere broer. Hijzelf is de oudste. Altijd heel beschermend geweest over haar en zo. Echt zielig :(

20. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh vervelende situatie meisje. Familie blijft toch altijd het moeilijksteeds met problemen. Ik hoop dat de ruzie bekoeld en dat ze gaan inzien wat voor pijn ze er iedereen mee doen.
    Sahi ook vervelend zo reactie. Van je vader die weer opa word verwacht je toch een enthousiaste reactie. Mensen zijn vaak niet dankbaar voor Hulp en denken dat het allemaal gewoon en vanzelfsprekend is dat iemand komt helpen. Jammer!
    Ja we zitten al het derde trimester, de afgelopen weken wel heel beseft dat het t och bijzonder is om het te halen en ben er ook echt blij mee.

Deel Deze Pagina