sahi ik begrijp je hoor wat betreft je vader. En tuurlijk hoef je niet alle banden door te snijden, dat stukje ging over mijzelf. Wilde alleen laten weten dat ik je begrijp Knuffel Zijn er meerdere meiden die de placenta voor dragen? De echoscopiste vertelde mij dat ik daardoor het kindje minder snel en goed zou voelen. Iemand hier ervaring mee?
Ja hier! Ik heb mijn placenta over de voorkant alleen onderin rechts niet. (ligt helemaal schuin over de voorkant). En daar voel ik haar ook het beste. Ik voel haar vooral als ik rechtop zit op een rechte stoel (ij eettafel) of op mijn rechterzij. Ik voel niet zo duidelijk als de rest hier echte trappen. Af ent oe natuurlijk wel een schopje. Ik voel vooral geschuifel en geborrel en kleine tikjes en dan idd vooral rechtsonder. Ik voelde wel vanaf week 18 voor het eerst die borreltjes (idd al typende aan deze laptop aan de eettafel). Maar het is tot nu toe niet zo sterk. Als je hele voorkant bedekt is kan ik me voorstellen dat het zo tot week 22 ouzo kan duren dat je iets voelt. choscpiste gaf aan dat ze wel steeds sterker wordt dus straks ga ik die karatekicks ook wel voelen (ik denk tussen nu en een paar weken).
Eigenlijk ook wel weer een voordeel dus ....je wordt niet zo bont en blauw gestampt! en hebt dan nog enigszins een nachtrust gok ik Ik weet niet in hoeverre mijn placenta mijn buik bedekt. Dat vraag ik 11 dec wel als ik bij dr Papa ben. Nu gaat het toch wel hard hoor, morgen ga ik de 13e week alweer in! JIPPIE!
Jeetje wat een ellendige verhalen over moeders en vaders... Ik heb een geweldige band met beide, thank God ook met mijn broer en zussen heb ik een fijne band... Maar damn wat worden we op de proef gesteld... 2015 bracht ons al het volgende: - twee operaties voor mijn mama aan haar been (na een heel zwaar verkeersongeval maart 2014) - een galoperatie voor mijn mama - een opa met eerst darmkanker, chemo en dergelijke, nu leverkanker waar niets aan te doen is - een papa met huidkanker en 2 operaties... Hij kreeg vorige week te horen dat hij is uitgekozen om aan een uitgebreid onderzoek mee te doen omdat hij een 'perfect' profiel heeft, toen hij meer uitleg vroeg kreeg hij het volgende te horen: een heel agressieve vorm van huidkanker dat in 90% van de gevallen terugkomt... - een oma met borstkanker (wordt 7 december geopereerd) En nu gisterenochtend kreeg ik te horen dat mama in het ziekenhuis ligt met pijn in de borststreek, ze zag het nog zitten dacht dat ze naar huis ging mogen, ik toch in mijn auto gesprongen (200 km gereden), om toch op bezoek te kunnen gaan, en 's middags kregen we bericht dat de cardioloog hartruis heeft gehoord en dat ze maandag verder onderzoek kreeg (papa kreeg te horen dat hij moet rekening houden met een kijkoperatie en een stend steken) We zijn als gezin heel sterk, maar mijn veer is even gesprongen... (zo nu hebben de mensen van het whatsapp groepje ook wat meer uitleg) Ik kom snel terug als het rustiger is, maar als ik dus even minder reageer dan ligt het niet aan jullie
Wat een ellende!! 😯😟😟. Heel veel sterkte! Wat fijn dat jullie zon hechte band hebben en hier gaan jullie ook weer doorheen komen. Je ouders boffen met zon lieve dochter! Sterkte en als he even je verhaal kwijt wilt; gewoon doen! Xx
@kaatjekaa vervelend zeg dat het zo moet gaan op je werk! @missy Ik haf bij mijn eerste en voorliggende placenta echt pal voor. Voelde haar pas voor het eerst met 22 weken. De hele zwangerschap niet veel gevoeld ervan. @juf sterkte met je moeder!
Juf dat is niet niks zeg! Heel veel sterkte en eendikke knuffel! Placenta; ik had hem bij mijn dochter ook deels voor liggen, maar ik voelde haar toch al best vlot hoor. Alleen van buiten voelde anderen haar niet zo tot het 3e trimester. Maar het komt echt goed hoor, je gaat de kleine echt nog wel voelen!
Hier ligt t ook voor en zag op echo ook best dik. Ik voelde de kleine pas bij 23wk+4dg eerst dacht ik wat is dat en toen hoorde ik dat dat de kleine is hihihi. Ik had een soort gevoel van bellen in bubbelbad die kapot klapte. Lastig uit te leggen hihihi
Heel veel sterkte, dat zijn heel veel vervelende dingen te gelijk Of je nou een goede of een minder goede band je familie hebt het blijft altijd lastig situaties met famile. Ik duim voor je dat je weer een rustige tijd krijgt.
Als of het aan het weer ligt problemen met familie. Bij blijft het ook aan de gang nu weer een mening verschil. Zou het liefste heel deze maand thuis blijven en niet naar de feestdagen gaan, wat ligt liefde en haat dicht tegen elkaar. Ik moet helaas wel voor de kinderen.
het ligt echt aan het weer, net een nare whats app wisseling met schoonzus das ook nog nooit gebeurt. Nou ja "waait" wel over...
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 6 ♥= 13 ♥= 14 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 30 november Missymissy - controle vk - hartje luisteren KleineM - suikertest 1 december Danda - controle E1ke- Terug guo echo van baby schildklier 2 december MamaDeluxe5 - Verloskundig spreekuur 4 december Sahi - afspraak vk 7 december Yummy - bloedprikken suiker en check leverwaardes 8 december Kaatjekaa - groeiecho 9 december Besjes - controle vk 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 14 december E1ke - groeiecho (32wkn) Yummy - controle vk 15 december Turkssnoepje - Controle vk Plankje - controle vk Toekan - 28 weken echo Izi - echo 16 december Plankje - 3D echo Yummy - echo Juf87 - echo 28 weken en controle KleineM - controle vk 17 december MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur Izi - controle vk 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo MamaDeluxe5 - Groeiecho 23 december Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag 24 december Wendy188 - groei echo 28 december Meisje89 - 30 weken echo 31 december KleineM - groei echo 30 weken 12 januari juf87 - echo 32 welen en controle 14 januari Yummy - echo placenta 15 januari Wendy188 - groei echo 28 januari KleineM - groei echo 34 weken
Zo de lijst staat weer klaar voor de komende dagen (pagina 92) E1ke: hoe was jouw echo/controle eigenlijk afgelopen vrijdag? En is nu eigenlijk zeker dat jouw zoontje de ziekte niet heeft? Kat: ik ben benieuwd naar je geboortekaartje! En bij jou ook al de doopsuiker binnen. Hoort dat zo vroeg? Ik ga zo lekker slapen, morgen zo vroeg mogelijk de suikertest doen, dan kan ik daarna tenminste een beetje bijtijds eten. ik heb altijd erge honger 's ochtends. slaap lekker alle lieve dames!
Oh ik ga dat in de gaten houden als ik ook zo ver ben!thanks ladies! kleinem succes met de suikertest juf dikke knuffel Ik zag dat mijn 20 weken echo nog niet in de lijst staat. Deze is 15 januari. Zo om half 8 naar fysio en vanavond hartje luisteren...yeah! En vandaag de 13e week bereikt!! Fijne dag allemaal!
Zo twee drukke dagen, daardoor mijn zoontje voor het eerst overblijven en gelijk twee dagen. dames succes deze week zal wel lezen maar minder reageren. Week 27 is begonnen, derde trimester we komen eraan
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 6 ♥= 13 ♥= 14 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 30 november Missymissy - controle vk - hartje luisteren KleineM - suikertest 1 december Danda - controle E1ke- Terug guo echo van baby schildklier 2 december MamaDeluxe5 - Verloskundig spreekuur 4 december Sahi - afspraak vk 7 december Yummy - bloedprikken suiker en check leverwaardes 8 december Kaatjekaa - groeiecho 9 december Besjes - controle vk 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 14 december E1ke - groeiecho (32wkn) Yummy - controle vk 15 december Turkssnoepje - Controle vk Plankje - controle vk Toekan - 28 weken echo Izi - echo 16 december Plankje - 3D echo Yummy - echo Juf87 - echo 28 weken en controle KleineM - controle vk 17 december MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur Izi - controle vk 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo MamaDeluxe5 - Groeiecho 23 december Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag 24 december Wendy188 - groei echo 28 december Meisje89 - 30 weken echo 31 december KleineM - groei echo 30 weken 12 januari juf87 - echo 32 welen en controle 14 januari Yummy - echo placenta 15 januari Wendy188 - groei echo MissyMissy - 20 weken echo 28 januari KleineM - groei echo 34 weken