1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @kleinem aah balen van je test. Hopelijk word het niet heel erg.

@sahi fijn wat uurtjes vrij

@missy leuk hartje gehoord! Wat de rest al zegt piemeltje is nog niet te zien rond deze termijn :-D

2. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    zijn degene die nog zwart zijn in de kist qua geslacht zo lang niet geweest? Behalve missy natuurlijk :-D

3. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Mamadeluxe, ik ga bv geven maar geb laatst een reclame op tv gezien van nutrilon. Als je bestekd via de website is het altijd leverbaar.

Iemand ook zo'n last van maagzuur?? Heb er volgens mij hier al eens iemand over gehoord. Pff... Heb het nu sinds 2 dagen. Bleh!

4. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Maagzuur pfff ja met vlagen heel erg net of mijn keel in de fik sta zo erg brand het. Maar van maag zelf geen last
    Iemand tips ????

5. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ga proberen bv te geven maar wel ook een doos voor fv voor als het niet lukt en denk gewoon eigen merk want de inhoud moet aan een waarde voldoen dus denk net zo goed als Nutrilon

6. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    #946 missy missy, 1 dec 2015
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015
    Dank je wel meiden voor jullie reacties! Nog 1,5 week inderdaad en dan weten we het! Maar blijft leuk om te speculeren. Mijn gevoel zegt al heel lang jongetje. Ik betrapte mijzelf erop dat ik ineens realiseerde dat ik onbewust steeds naar jongenskleding en inrichting keek. Werd er gewoon naar toegetrokken. We zullen.zien, hihi

besjes diegene die zwart in de lijst staan heb ik al tijden niet meer op het forum gezien. Maroescha in het begin nog wel...nu ook niet meer. Maar misschien lezen ze nog wel mee?
    Ik heb shibanuook al een tijdje niet meer gezien. Zou alles goed zijn?

kleineM is het al zeker dat je een dieet moet volgen? Je zat qua waarde echt net op de grens toch? Misschien hoef je niet zo lang op dieet dan?

BV ik wil ook graag borstvoeding geven maar ja je weet niet van tevoren of dat ook gaat. Ik heb van de etos begrepen dat wij als 'niet chinezen' gerust 2 😄pakken nutrilon mogen kopen. Of dat echt zo is weet ik niet...

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Juf wat een zwaar jaar hebben jullie met jullie familie gehad! Hopelijk volgend jaar veel beter!

Missy wat leuk dat je hartje gehoord hebt! Mijn bmi wat bij de oudste 18-19 geloof ik en ben toch maar 9 kg bijgekomen toen hoor. Nu bmi 19-20 denk ik (weeg 2,5 kg meer als toen) en voorlopig nog geen 7 kg erbij dus zal weer rond dat gewicht ergens uitkomen gok ik. Geslacht is inderdaad nog te vroeg nu. Even geduld nog :p

kleineM balen dat je waarde te hoog is joh! Ik hoor er deze week van denk ik.

Maagzuur hier nog eentje. Gisteren hele dag last van gehad. Savonds half zakje riopan genomen zoals altijd. Word ik om 12u wakker omdat het weer enorm erg was. Bah bah zo goor!! Toen opnieuw half zakje genomen en toen ging het weer. Wat een drama. Was ook om 5:10 alweer wakker. Gisteren ook al om 5:25 :( dadelijk als zoontje op school is dan kruip ik weer bed in.

Mijn mama komt vandaag gordijnen maken voor in onze living en gaat daarna strijken.. Ze waren zondag hier en ze moeit zich nogal graag... mijn wasmachine en droogkast staan in de keuken dus de ongevouwen was bijgevolg ook. Niet echt charmant maar weinig aan te doen. Ik kan momenteel bijna niks dus die blijft ook langer staan dan ik zelf zou willen. Hopelijk begint ze niet te zagen over opruimen of dergelijke want dan kan ze weer naar huis. Ga echt niet hele huis rondhollen omdat zij mijn huishouden wil regelen. Want dan zit ik straks weer op de spoedafdeling met harde buiken. En dat willen we niet!

Waar shibainu zit, weet ik eigenlijk ook niet. En er staan in de lijst inderdaad een aantal die ik al weken niet meer gezien of gehoord heb. Sommige hun naam zegt me zelfs niks :)

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Meisje hopelijk is ze gewoon een fijne hulp en is het niet vervelend ;)

Ik heb een aantal ook al lang niet gezien. Misschien even pb'en? Zou lullig zijn om ze er zomaar af te gooien denk ik

Missy dat ze aan niet chinezen wel meer meegeven is een hele rel over geweest, want dat is natuurlijk discriminatie. Er zijn ook chinese mama's in NL die hun eigen kind er gewoon mee willen voeden. Dus iedereen mag gewoon maar 1 pak kopen. Want ook niet chinezen kunnen de pakken voor dik geld doorverkopen...

Maagzuur heb ik al zeker een week of 10, met rennies is het nog goed uit te houden.

Verder ben ik ineens echt niet fit, de 5e koortslip al dit jaar, heb er normaal hooguit 1, aftes in mn mond en ik vermoed een keelontsteking. Dat heb ik ook wel vaker. Nog geen koorts, dus mag morgen naar de ha, had nog geen spoed.
    Ik probeer wel een beetje te werken vandaag, maar het is niet echt fijn zo...

9. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    sahi ik weet het. Ik ben het er ook niet over eens. Maar dat was wat het etos personeel mij vertelde. Ik vind dat ook niet kunnen.

10. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Vanmorgen stond ik bij de kruidvat en daar werd een man weg gestuurd.. hij ging een hoop herrie staan maken, omdat hij perse 2 pakken wilde.. Ik geloof dat mijn voorkeur toch uitgaat naar kruidvat H.A.

Sahi: Balen meid, je weerstand is ook wel wat lager als je zwanger bent! Wat extra verse jus d'orange nemen en lekker op tijd (proberen) te gaan slapen. Beterschap!

Meisje: Ohoh ik hoop voor jou dat het gewoon gezellig wordt hoor vandaag!

Maagzuur: Hier geen last van gelukkig, heel af en toe eens een oprisping maar that's all. Wel merk ik dat mijn maag in de verdrukking komt, moet vaker kleine beetjes eten.

Buikje wordt aardig bol hier!

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Wat vervelend van die fv, als ik het goed begrijp dan kopen Chinezen dit hier en sturen het naar China omdat ze de productie van daar niet vertrouwen? Wat een gedoe! Ik ga gewoon de borst geven dus hopelijk geen heisa nodig ;) bij zoontje gaf ik na de bv ook gewoon kruidvat huismerk. Volgens mij is het allemaal dezelfde rotzooi haha. Voor de ene moet je gewoon meer betalen omdat het een naam heeft :p

Heb net nog proberen slapen maar lukt nauwelijks ondanks de vreselijk slechte nacht. Zucht... mama is er nog niet dus heb wel nog even rust haha.

Mooi buikje mamadeluxe! De bolle rug zie je ook steeds beter, is bij mij ook :D

Hier eentje van gisteren met 26+2 (waren het zaterdag vergeten haha, typisch)
    20151130_155911.jpg

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh en ben al 7,5 kg bij :) ineens 700g extra sinds vorige week woensdag of donderdag.. oeps!

Ah daar is mama.. hopelijk wordt het rustig,wish me luck!

13. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @meisje hopelijk is het rustig met je moeder :-D mooi buikje

@sahi vervelend zo vaak koortslip zeg hopelijk niet teveel last ervan

@ maagzuur hier ook sinds paar dagen last van vitaal savonds heb nu extra kussen in bed zodat ik wat minder lig dat helpt wel

@mamadelux leuk zo die foto's

@flesvoeding kan ik niet bij helpen. Hoop dat hier de bv er lukt. Ik ga ook niks in huis halen mocht het niet lukken wel ik eerst kijken voor donor melk in ieder geval voor de eerste weekjes

14. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Oeh donormelk zou ik zo 1,2,3 niet durven. Je weet tenslotte niet wat die donorvrouw allemaal eet en binnenkrijgt. Ik ben orthomoleculaire therapeut en weet wat voeding met je kan doen en welke uitwerking dat kan hebben...ook op het kindje. Weet niet of er ook controles plaatsvinden bij donormoeders die donormelk afstaan? Soort keurmerk hahaha

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Lijkt me dat die donormelk wel wordt gecontroleerd.
    En mensen die melk doneren lijken me behoorlijk toegewijd, dus ik zou dat wel vertrouwen hoor.
    Ik ben ook altijd erg druk met voeding, maar juist zulke dingen zou ik wel overwegen.
    Alleen besjes: wat als je op een avond loopt te tobben en je kindje honger heeft? Dan heb je niet binnen een uur die donormelk in huis.
    Ik kwam op zaterdagavond thuis met mijn dochter en we hadden niks in huis. Ze kon niet goed aanhappen, dus ze haar vader moest naar de nachtapotheek voor voeding, terwijl ik met een hongerige baby zat van nog geen 24uur oud. Das echt niet heel fijn.
    Ik zou zelf wel wat kv in huis halen, maar dat is mijn mening. Je hebt ook hele kleine verpakkingen voor nood.

Meisje heb je wat aan je moeder gehad?

Ik neem even een lange pauze. Met wat rust red ik het wel door de dag heen. Vrijdag bij de controle ook maar aangeven dathet niet zo gaat de laatst dagen.
    Terwijl ik juist psychisch weer stukken relaxter ben...

16. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    en meisje is je huis weer lekker schoon? Hopelijk is het redelijk probleemloos verlopen. Ik had vandaag ook zoiets stoms met mijn moeder... ik bellen en vertellen over baby en suiker etc. Zegt ze "nou eerst maar eens zien dat het gezond en wel (levend) geboren wordt"... :$
    Nou dat triggert behoorlijk aan mijn onzekerheid dus dat vond ik NIET leuk :x

17. Zealda

Zealda Lid

1 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

Mag ik meekletsen? Ben 15 maart uitgerekend.
    Is mijn eerste kindje. Ben nog 24 dagen 25. Momenteel werk ik niet. Zit in de ziektewet thuis.

18. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @missy wat sahi al zegt ik ga er vanuit dat het word gecheckt en idd die vrouwen zijn wel erg toegeweid denk niet dat die wat raars zullen doen en daarbij weet ik ook echt niet wat er allemaal in de fv zit hihi :p

@sahi Ik maak me er niet zo druk om ga er vanuit dat het wel goed komt. Zal de eerste 24 uur niet snel naar een alternatief grijpen denk Ik Veel aanleggen. Mocht de nood echt hoog zijn wilt mijn zusje altijd nog doneren hihi

@kleinem naja wat een rare opmerking van je moeder echt niet tof

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Welkom zealda. Wat voor werk doe je normaal? Weten jullie wat het word?

20. Zealda

Zealda Lid

1 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk in de schuld hulpverlening.

Het geslacht is niet bekend, ik wil dit ook niet weten.
    De vader is er wel heilig van overtuigd dat het een jongetje is.
    Dit is gebaseerd op dat hij een piemeltje zag op de eerste echo.

Deel Deze Pagina