Mijn hele was is gestreken hoera! En ze heeft zich goed gedragen. Beetje gemoeid maar niet veel hihi. Venster in de living is ook gewassen en de gordijnen zijn bijna klaar. KleineM wat een kut opmerking van jouw moeder zeg Zealda welkom! Wij zijn ongeveer even oud heb je veel last van je zwangerschap?
Last van de hormonen ja. Stemmingswisselingen, Emotioneel. Heb in 5 jaar minder gehuild dan in de afgelopen 10 weken. Heb last van mijn stoelgang. En mijn oog voelt droog en stug. Zie soms, voornamelijk als ik moe ben een wazige vlek aan de buitenkanten. Had hier eerder al een beetje last van maar nooit zo erg. Heb ook trek in de meest rare dingen. Nooit geweten dat je zo van een stuk komkommer kan genieten.
Welkom zealda Waarom zit je in de ziektewet? Meisje fijn dat je huisje weer aan kant is beetje bemoeien moeten we ook maar over ons heen laten komen denk ik Besjes ja als je zus nog voedt is dat natuurlijk een goede optie heb toen ook de voorraad van mn vriendin kunnen opmaken, omdat zij er niet doorheen kwam met een flesweigeraar wij maar janken, zij een flesweigeraar en ik een borstweigeraar, pff... Ik ga maar eens een poging doen om op tijd naar bed te gaan
Zealda hier hielp afgelopen dagen 2 mandarijntjes om naar toilet te kunnen gaan. Misschien helpt het voor jou ook? Komkommer is sowieso al mijn lievelingsgroente denk ik, ik begrijp dat je zo kan genieten, ik geniet er al heel mijn leven zo van Jammer dat je zo emotioneel bent. Dat zal ook wel weer voorbij gaan! Sahi grondig poetsen mag ook nog wel een keer eigenlijk maar ik klaag niet hahaha. En ons mama heeft er een handje van om haar mening nogal op te dringen. Merk het zelf niet altijd omdat ik van haar niet beter weet. Maar vriend ergert zich er regelmatig aan en nu besef ik pas hoe vaak ze het doet eigenlijk. En dat is dan wel weer minder leuk. Nog een half uurtje dan is ie weer thuis, de lieve schat. Dinsdags is ie altijd weg van 8-23u, behoorlijk lange dag Lig al in bed, weer flink het zuur pff... ben nog aan het twijfelen of ik riopan zal nemen of niet. Wil wel kunnen slapen maar wil het ook niet te vaak nemen... hmmm
Welkom nieuweling... spannend een verrassing... Hier waren we bij de eerste ook overtuigd van een jongen maar het is en was toch echt een meisje 😂.... Weet niet meer van wie het een uitspraak was van haar moeder,maar ik zou me er flink van over de zeik van voelen.. Gelukkig zal mijn moeder nooit zoiets zeggen...
En morgenmiddag afspraak gyn... ik vind het nu al spannend wat we gaan afspreken...😊😊😊
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 15 maart Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 7 ♥= 13 ♥= 14 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 2 december MamaDeluxe5 - Verloskundig spreekuur Wendy - gyneacoloog 4 december Sahi - afspraak vk KleineM - gyneacoloog suiker 7 december Yummy - bloedprikken suiker en check leverwaardes 8 december Kaatjekaa - groeiecho 9 december Besjes - controle vk 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 14 december E1ke - groeiecho (32wkn) Yummy - controle vk Plankje - suikertest 15 december Turkssnoepje - Controle vk Plankje - controle vk Toekan - 28 weken echo Izi - echo 16 december Plankje - 3D echo Yummy - echo Juf87 - echo 28 weken en controle KleineM - controle vk 17 december MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur Izi - controle vk 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo MamaDeluxe5 - Groeiecho 23 december Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag 24 december Wendy188 - groei echo 28 december Meisje89 - 30 weken echo 31 december KleineM - groei echo 30 weken 12 januari juf87 - echo 32 welen en controle 14 januari Yummy - echo placenta 15 januari Wendy188 - groei echo MissyMissy - 20 weken echo 28 januari KleineM - groei echo 34 weken
Zealda ; je staat in de lijst, leuk! Lastig he die hormonen! Komt vast goed. En anders kom je maar hier lekker klagen! E1ke- jij zou vandaag de guo echo terugkrijgen van de schildklier van je baby. Is alles goed?? Je bent sowieso wat stil d laatste tijd, ik hoop en duim dat alles goed gaat met jou, je kleine meisje en de baby natuurlijk. Wendy: heb je afspraak met de gyn erbij gezet, wist niet dat je die had, stond er niet bij sorry. Is het iets spannends?? Plankje: jij ook suikertest? BLEH. Is het routine of is er een aanleiding? (dames de lijst staat nu op pagina 97)
Welkom zealda! kleineM wat moeders betreft bedoelt ze het vast niet op een klote manier...maar is het ook maar gewoon bezorgdheid. Ik weet natuurlijk niet 'hoe' ze het zei qua toon...bezorgd of met wijzend vingertje. Maar ik begrijp jou ook hoor...als zwangere ben je kwetsbaarder voor zulke opmerkingen. Als je niet zwanger zou zijn zou je er misschien niet eens bij stil staan. Maar ja...blijft niet leuk natuurlijk. Word weer een lange nacht ben ik bang. ...kan niet slapen. Zucht.
KleineM ik krijg vandaag te horen of ik een keizersnede krijg of vaginaal ga bevallen. Maar heb nu weer probleempjes aan de onderkant dus ga zeker voor een keizersnede. Dat ze beneden niet nog meer kapot gaan maken. Gelukkig heb ik dezelfde gyn die me voor al die probleempjes heeft gezien en geholpen dus daar ben ik wel blij mee...😕 maar goed. Nog even een paar uurtjes werken... en dan om 1 uur lekker naar huis.. ff douchen en dan gaan... ik laat het jullie weten.
Spannend Wendy! Maar als ze alles gezien heeft dan zal je wel goedkeuring krijgen voor een keizersnede. Ik zal evenzeer nog duimen voor je Ik moet namiddag naar de controle arts van het werk. Ben zaterdag 6 maanden zwanger en krijg vandaag dus werkverwijdering tot ik bevallen ben. Hoef ik niet elke maand mijn ziekenverlof te verlengen. Werkte als huishoudhulp en dat werk mag je maar doen tot je 6 maand. Daarna wordt het gezien als fysiek te zwaar (hoewel ik dat ervoor eigenlijk ook al te zwaar vond maar dat is misschien omdat ik deze keer een vrij moeilijke zwangerschap heb).
Wendy spannend! Ik ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen! E1ke ik vind je ook stilletjes, alles goed? Meisje: fijn als de werkverwijdering bevestigd is denk ik he Huishoudelijk werk is ook zwaar, vond ik voor de zwangerschap op zware dagen op werk al. Miss nog geslapen?
Oh fijn niet heen en weer te hoeven, kost je alleen maar energie. Herken het dat een zware zwangerschap, tel best vaak af hoor. Sterkte ik hoop voor je dat je een keizersnee krijgt. Ik zelf heb al een keer een keizersnede gehad en een totaal reptuur met insteken van hechtingen. Maar ik kies toch voor een normale bevalling (als het gaat lukken) ik wad daar sneller van hersteld. Maar in jouw situatie snap ik je keuze hoor.
KleineM suikertest is bij mij voor de zekerheid omdat ik heel veel dorst heb zelfs wakker van word. En zus heeft zwangerschapssuiker gehad en suiker heeft mijn vader(kuch kuch L.L) Dus daarom ff voor de zekerheid
sahi nee heb niet meer geslapen vanaf half 2 vannacht ...zucht. Zit nu erg vermoeid en slapend op mijn werk. Maar even kijken hoe ver ik kom.vandaag.
Missy: Ik kan je de hand schudden! Balen dat je zo slecht slaapt meid. Zaelda: Welkom! Meisje: Zou wel fijn zijn als je niet elke keer daar opnieuw heen moet. Succes vanmiddag. Plankje: Goed dat ze het testen, ook al is het geen fijn onderzoek wat ik begrijp van iedereen. Op de verjaardag van mijn dochter E1ke: hoe is jet GUO gegaan? Wendy: heel veel succes met je afspraak, maar zoals ik je verhaal begrijp, zal je gyn en zeker wel mee instemmen! meisje: heerlijk weer alles schoon en dat het goed gegaan is. lange dag inderdaad, gebeurt hier ook regelmatig, ben dan altijd blij als hij weer thuis is. Hier heb ik de vlinders en de letters van onze dame haar naam roze gespoten, liggen nu te drogen, dan kan manlief ze mooi (recht) ophangen, dat gaat mij niet lukken denk ik! Vanmiddag controle bij de gyn, maar denk dat alles wel goed is!