Ja deel 2 pagina 100 en je had ook bericht nr 1000 😂😀😂😀 Gezellie he. Lekker kletsen, klagen en vragen hihihi
Net terug van de gyneacoloog voor de suiker. Ik ben niet veel wijzer geworden. Ja dat mijn zorgpad is veranderd (alle controles +bevalling in zh) en dat ik nu onder de gynaecoloog val en dat ze me gaat doorverwijzen naar een diëtist. Ik snap niet waarom dat niet meteen is gedaan want nu wordt het zeker na het weekend. Nou ja. De baby zag er verder goed uit. Bij de 20 weken echo was haar buikje iets voor op groei (toen is daar niets van gezegd) maar niet extreem of zo. Baby zelf en hartje zag er goed uit en mijn buik voelde ook iets groter aan dan mijn termijn. Over 2 weken een echte groeiecho waar ze alles nauwkeurig gaan opmeten en dan met 32 en 36 weken weer.
@yummy hier ook hypermobiel waardoor idd de klachten erger zijn dan normaal. Hopelijk kan je inderdaad "normaal" bevallen voor jou. @kaatjekaa succes morgen @kleinem komt vast goed meid! Niet te druk maken
Snel even reageren op jou kleine m: je schaadt de baby niet hoor. Ik had vorige zwangerschap heel erge diabetes (moest bij maaltijden en snachts insuline) pas 2w na mijn Suikertest moest ik op dieet en was toen al 30w. Isa woog 2900gr en 50cm bij de geboorte uiteindelijk. Ondanks dat ik laat was met test en dieet. Ik mocht vooral geen suiker en (bijna)geen koolhydraten. Maar dus ook fruit en volle yoghurt mais wortels en bieten enzo moest ik laten. Maar nogmaals het was erg bij mij. Daarom zetten ze me op insuline omdat ik geen koolhydraten meer at. Met insuline at ik Bvb smorgens wel een donkerbruine boterham. Dan over de middag wat magere yoghurt met fruit en Savonds rauwkost met wat kaas enzo.
Heb net de vk gebeld ivm felle steken aan de onderkant... weet iemand wat dit kan zijn.. Het is met vlagen en meestal als ik iets heb gedaan... het trekt ook vrijsnel weer weg... maar wordt er wel onzeker door.... niet dat ik me al te druk maak maar toch...wordt namelijk nog terug gebeld door de vk zodra ze tijd hebben tijdens het spreekuur...
Dank je wel E1ke. Ik zat me juist af te vragen of ik mijn maatjes 50 niet beter kon ruilen voor 56 of groter... Maar misschien nog even afwachten dus. Jemig wat heb jij karig moeten eten zeg, hopelijk mag ik wel iets meer koolhydraten verdeeld over de dag anders val ik van mijn stokje. Probeer sinds maandag al mijn eten te veranderen (minder, meer porties over de dag, alleen volkoren etc) en heb nu al honger steeds... Wendy ik herken het als bandenpijn... voelt niet lekker, heb er ook soms last van. Hopelijk kan de vk je gerust stellen.
KleineM: Goed dat je het zo bewust oppakt! Wel fijn dat ze jou en de kleine goed in de gaten gaan houden. Wendy: Ik denk inderdaad bandenpijn, ben je nog terug gebeld? Ik ben klaar met vandaag, de badkamer en keuken gedaan. Morgenochtend de beneden boel en dan lekker 2 dagen weg. Zondag als we terug komen mijn verjaardag vieren! Ik zal er dus niet zoveel zijn dit weekend.
Wauw mamadeluxe hoe red je dat huishouden toch? Knap hoor! Kleinem dank je wel voor je lieve woorden, ik ga zeker proberen lief te zijn voor mezelf Kaatjekaa ja wat een kletskousen he ☺️ Wendy was je al wat wijzer over die steken?
Vraag ik me soms ook wel eens af hoor Sahi . Ik doe elke dag een beetje. Normaal elke dag stofzuigen en een dweil er door en dat doe ik nu niet, omdat ik dan gewoon teveel last krijg. En heb standaard in elke ruimte van die glorix doekjes liggen
Hee meis, gelukkig heb ik er geen last van (van de steken) dat is Wendy. Maar de diëtiste heeft niet gebeld vandaag, ga gewoon morgen middag zelf bellen als ik nog niets heb gehoord! Oh lekker weg! Geniet ervan mamadeluxe!!
Dames het zijn waarschijnlijk mijn banden...sorry voor de late reactie maar was in slaap gevallen op de bank...😂 dus niks om me zorgen over te maken... nu tijd voor Expeditie Robinson.
Wendy Beter een keer vaker alarm slaan bij loos alarm. Dan dat je het een keer te weinig doet als er daadwerkelijk wat aan de hand is. Denk dat de nachtzuster die haar eerste nachtdienst als hoofd-zuster 9 jaar later nog steeds schrikt als ze er aan terug denkt. Was het een droom.
Geniet van je weekend weg mamadeluxe. Wanneer verjaar je? Ik vandaag maar ben echt zo ziek vandaag. Overgeven buikpijn keelpijn. Achja ik vier dat al liever niet meer. mijn leeftijd moet ook niet aangepast worden hoor
e1ke Gefeliciteerd meid! Ach je mag best nog een jaartje extra zeggen dat je nog niet jarig bent geweest. Compenseert het jaar dat we 15 waren maar geregeld zeiden dat we 16 waren.
Gefeliciteerd E1ke! Wat jammer dat je ziek bent meis! Beterschap! En ja een goede redenatie van Zealda! Ik ga mijn leeftijd ook weer een jaartje naar beneden zetten
Nog gefeliciteerd e1ke en Beterschap @Wendy gelukkig is het niks ergs maar kan wel vervelend zijn die banden Ik kan niet goed in slaap komen als ik ga liggen komt het zit omhoog. Kussen van manlief nu gestolen kijken of ik iets rechterop wel in slaap kom
Aaaahhhhh krampen....!! 😈😈iemand nog meer last van.. Iemand was er gister jarig. Van harte nog... Hier vandaag vroeg eruit ivm Sinterklaas die op de basisschool komt hier schuin tegenover...😂😂 ff wat pepernoten bietsen!😊
Elke nog een gelukkige verjaardag! Kleine M vervelend dat je pas na het weekend terecht kan bij de diëtist! Wendy je lichaam verbruikt veel magnesium tijdens de zwangerschap, een tekort zorgt voor oa kramp en onrustige benen ed. Gewoon bijnemen dus en dan ben je er vanaf! Bij de oudste wist ik dat niet en oh wat een pijn heb ik gehad!! Nu nam ik het voor de zwangerschap al, en blijf het bijnemen ondanks dat het in de multivitamine ook al zit. Heb nog geen enkele keer kramp gehad deze zwangerschap! Kaatjekaa hier is baby ook enkele dagen rustiger geweest. Sinds gisteren is hij weer volop in actie! Denk dat ze even door een groeispurtje gaan deze termijn. Jammer van die rechtszaak joh, dat ze zo belachelijk doen... succes bij de bedrijfsarts vandaag! Hopelijk hoef je niet weer aan het werk. En als die zegt van wel dan kan je nog naar je eigen huisarts om dat te weerleggen (hier in België toch) Rest ben ik beetje vergeten sorry! Dames die vandaag nog controle hebben, veel plezier !