In nederland is de bedrijfsarts adviserend..dat houdt in dat de werkgever zelf mag bepalen wat hij met dat advies doet. Als de werkgever toch vindt dat je moet komen werken (tegen advies bedrijfsarts) dan moet je komen werken en anders zal je verdere stappen moeten ondernemen. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt maar het kan zo lopen. Wil je niet onnodig ongerust maken kaatjeka maar het is wat het is...
Bedankt voor de wensen dames. Wendy dat van die magnesium is echt wel waar. Ik had ook constant spierpijn (en soms krampen) in bovenbenen en sinds ik extra magnesium slik is het weg.
Vervelend dat de diëtiste nog niet heeft gebeld. Kramp ja als ik mijn uitrek erg irritant . Nu weer vreselijk het zuur, suiker nog te hoog dus kan nog niks eten. Vanmiddag echt pillen er voor halen pff. Vandaag zo moe, emotioneel kan ik ook niks hebben. Wil het liefs in bed kruipen en over tien weken er pad weer uitkomen
Ow missy dat wist ik niet dat dat zo ging. Wat een gedoe krijg je dan pff. Trotsema vervelend dat je je zo slecht voelt zuur heb ik ook vaak last van en best erg meestal. Maar daar bovenop dan nog met je suiker sukkelen is ook niet ideaal... snap heel goed dat je liefst gewoon effe een winterslaap houdt tot het zo ver is! Elke goed dat magnesium bij jou ook zo helpt! Je moet het maar weten hè. Als ik 2 dagen geen magnesium neem dan bloedt mijn tandvlees ook weer. Gek he. Hangt met zoveel dingen vast, het is allemaal zo snel weer opgelost maar je moet het maar weten natuurlijk.
Hoi meiden hoe is het hier? Kaatjekaa hoe was het bij de rechter? Ik vind het nog steeds heftig dat het zover moest komen zeg! Vandaag een hele drukke dag gehad, op adviesgesprek geweest geweest voor testament etc. en dat was super interessant verder nog langs mijn oom en tante en langs mijn ouders, die wonen hier ruim een uur vandaan, dus ben helemaal op. Gelukkig zijn we (sinds gisteren) helemaal klaar met alle surprises en gedichten. Heb er helemaal zin in! Wij vieren het altijd met mijn zus &zwager en hun kinderen. Super gezellig. Wat gaan jullie doen? Ben vandaag gebeld door het ziekenhuis en kan woensdagochtend terecht bij de dietiste. Ben benieuwd. Heb wel een folder gemaild gekregen en daarin staat eigenlijk dat ze de schijf van 5 volgen bij suiker, dus dat je alles kan eten (nou ja, geen snelle suikers en alles volkoren). Dus ben benieuwd. Moet gaan prikken dus dan ga ik vanzelf ervaren waar ik wel en niet tegen kan. Fijne avond dames!
Ja ik eet geen dingen waar suiker in zit en eet niet teveel koolhydraten. Ik kan meestal 23 koolhydraten per maaltijd nemen. Het is te doen hoor en inderdaad Door te prikken kom je erachter wat jij kan eten.
Oh das handig om te weten, ik heb mml geen idee hoeveel koolhydraten je mag per maaltijd, maar 23 is nog best veel toch? Nou ja, in ieder geval te doen als je een beetje oplet! Natuurlijk moet ik er nog achterkomen hoeveel het voor mij is, maar dit is in ieder geval de komende dagen een beetje een richtlijn.
Eindelijk weekend!!! Wat heb ik er naar uit gekeken... Werken wordt steeds zwaarder.. Deze week was ik dagje uit geroosterd omdat i nog zoveel uren had staan... Dus gisteren zou ik lekker dagje voor mezelf hebben... Helemaal naar uitgekeken.. Werd m'n collega ziek en kon ik last minute alsnog op komen draven... Had m goed zitten.. Nu weer vroeg op bed met rugpijn enz.. M'n mannetje is idd geen baby boy meer.. Hij wordt al zo wijs en moet soms zo om hem lachen met alle nieuwe dingen die hij kan en probeert... Van de week heeft hij al z'n luiers over het hekje bij zn deur uit z'n kamer gegooid hihi bah bah zei hij.. Wijsneus... Wordt ook steeds nieuwsgieriger naar de baby.. Kan niet meer wachten... 30 dec hebben we 3d echo van jullie dat ook doen? Btw veel plezier allemaal morgen .. Sinterklaas!!
Oh leuk angel! Wij hebben het al laten doen vorige week, ze lag er niet helemaal goed voor dus as zondag mogen we nog een keer. Maar de beelden die we al hebben gezien, vonden wij fantastisch!!! Je kindje krijgt echt een eigen gezichtje.
Hoi meiden! Ik heb jullie even weer opgezocht want ik heb goed nieuws! Ik ben weer zwanger! !!! Kan het nog niet helemaal geloven maar de test hieronder was binnen 1 minuut! !!! Stond helemaal te trillen! !!!
Jaaa jaaa jaaaaa!!!!! Jippie suus wat fijn!!!!!!! Ben zo blij voor je! Denk nog altijd asn je als ik iets van Nijntje zie! Geniet ervan!
Dank je! ! Zo blij! ! Nu duimen dat als goed gaat. .. Als het goed is krijgen we nu eerder echo dus we hoeven denk ik niet heel erg lang te wachten. .. niet zoals vorige keer! ! Als testen zo mooi blijven ga ik maandag ziekenhuis bellen! !!
KleineM wat vieren jullie juist met surprises en gedichten? Ben niet helemaal mee hihi. Fijn dat je nu weet wat je allemaal moet doen qua eten en dat je het zelf kan opvolgen ook. Angel de deugnieterij komt er aan, wacht maar zo'n leuke leeftijd nu! Morgen inderdaad sinterklaas! Savonds mag zoon hier zijn bord zetten. Namiddag gaan we naar sm en daar krijgt ie ook maar dat weet ie nog niet Suus gefeliciteerd!! Hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan!
Suus, wat een geweldig nieuws!! Het is jou zo gegunt! Gefeliciteerd! Nu is de groep weer compleet. Missy, ik denk dat je je vergist. Het advies van de bedrijfsarts is bindend. De werkgever is geen arts dus kan deze absoluut niet inschatten hoe ernstig de situatie is. Juist daarom worden bedrijfsartsen insgeschakeld. Ik hoef iig niet meer te weeken tot mijn verlof en hoef ook niet meer terug te komen bij de bedrijfsarts. Hij vindt dat er te veel spanningen kunnen ontstaan als ik weer ga weeken. Gezien de arbeidsrelatie nu. Iemand was er jarig, van harte! De rest vergeten. Lig al half op apengapen! Fijne sinterklaas allemaal.
suus ik had je uiteraard al gefeliciteerd maar nogmaals Van Harte! Ben zo blij voor je! KleineM : dat heb ik ook altijd als ik nijntje zie..denk ik.ook meteen aan suus, haha
Wij vieren Sinterklaas In nl doen we dat ook vaak met surprises, gedichten en cadeautjes. Heb er helemaal zin in! Qua eten is het nu nog beetje gokken, woensdag naar de diëtiste en dan krijg ik meer te horen + prikmachine om bloedsuiker zelf te meten, dan zal ik al snel ontdekken waar ik tegen kan en niet. Fijne Sinterklaas allemaal! Zo meteen komt de aannemer om de achterpui af te maken en dan begin vd middag naar mijn zus. Suus kom je weer gezellig hier kletsen of sluit je je aan bij je eigen bevallingslijst? Goed dat je eerder terecht kan voor echo! Kom je vandaag weer even je test showen?