1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Super meid gefeliciteerd 😄

2. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ja hier ook flink verend. Ze mocht een aantal kleine cadeautjes uitpakken. Nou het waren er wel iets meer...😨😨😨 maar goed... Ze vind het leuk en nu kan ze moederen want ze heeft een babypop gekregen en wandelwagen... puzzels enz enz... teveel als je het mijn vraagt

3. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve reacties meiden! ! Het voelt heel dubbel. . Aan de ene kant ben je ontzettend blij maar aan de andere kant ook wat terughoudend want ja vorige keer ging het ook fout. . Maar ik ga morgen bellen!

Dit was de cb van vanochtend! !

Bijgevoegde bestanden:

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Suuss yeah gefeliciteerd en welkom terug 😊😊😊

Missy wat een mooi plat strak buikje. Ik was ook zo bii dochter. Met 18 weken kreeg ik een zichtbaar bolletje.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Heerlijk suus! Geniet ervan!

6. Zealda

Zealda Lid

1 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen een fijne Sinterklaas gehad?

Mag ik even gal spugen?
    Weer heerlijk het zelfde familiedrama als altijd. Had met mijn ... vriendje afgesproken dat we beide thuis het rustig zouden vertellen dat we een beginnende relatie hebben. -hij is niet de vader.-
    Heb vrijwel elke fout die ik in mijn leven heb gemaakt aangehoord.
    En wat voor trut moet ik wel niet wezen een onschuldige man met mijn problemen op te zadelen.
    Heb mijn gourmet-pakket gepakt en ben vertrokken.

Dat deed echt pijn. Alweer het corrigerende vingertje van mijn moeder. Als volwassen persoon ben ik mij er echt wel van bewust dat ik fouten heb gemaakt. Heb het op de netste en beste manier voor de baby geprobeerd op te lossen.

Hij is gisteravond nog langs geweest. Was uiteraard wel nieuwsgierig wat zijn familie had gezegd. Zijn familie vind dat het zijn keus is. En als hij er vol voor wil gaan dan staan ze achter zijn keus.

7. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Suus wat een leuke foto!!! Heerlijk! En ja onzeker blijf je nu wel. Had ik ook, dat is ook heel normaal. Wrs kan je het iets meer loslaten als je de termijn van de vorige keer voorbij bent.

Zealda wat jammer joh! Klinkt als een lastige situatie waar jij uit komt. Maar jouw nieuwe vriend is neem ik aan oud en wijs genoeg om ervoor te kiezen en dat is zijn keuze en niet die van jouw ouders. Lastig en pijnlijk als je je niet gesteund voelt, je situatie lijkt me al ingewikkeld genoeg. Sterkte meis, hopelijk draaien ze bij!

8. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Zealda wat spijtig dat je moeder je jouw geluk niet gunt. Hopelijk draait ze wat bij of kan je er genoeg afstand van nemen meid. Je vriend zal wel echt van je houden als hij zich daaraan waagt. Super toch dat!

9. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    meisje en ikdus: fijn om te horen dat jullie pas later in de zwangeschap een bolletje begonnen te zien. Stelt mij weer gerust...was even bang dat mijn kindje niet goed groeide....moet dus nog even geduld hebben.

suus ik heb tot dat ik week 12 bereikt had ook de angst gehad dat het nog mis kon gaan...dat is niet leuk maar wel heel normaal. Gelukkig kon ik al snel terecht voor een vroege echo en ik zag meteen dat dit kindje perfect groeide en geen weken achterstand had zoals de eerste. Die had 2 weken achterstand. Gelukkig mag jij bij elke twijfelen/of angst terug komen bij de gyn, dat moet een enorme geruststelling zijn. De spierpijn die jij in je baarmoeder voelt had ik ook...dat is een goed teken meis...je baarmoeder groeit steeds een beetje meer.

Zealda wat de andere meiden al eerder genoemd hebben: Iedereen maakt fouten in zijn leven en dat is helemaal niet erg . Vind het erg jammer dat je moeder alleen de negatieve kanten ziet en niet ziet hoe goed jij de dingen oppakt een aanpakt. Het is erg kwetsend wat zij zegt en die stress en problemen kan je nu al helemaal niet gebruiken in je zwangerschap. Ik zou als ik jou was nu echt even voor jezelf en je kindje kiezen...je kindje is nu belangrijker dan je moeder. En je vriend is wijs en oud genoeg neem ik aan om zelf beslissingen en verantwoording te nemen. Als jullie er voor willen gaan, moet je er voor gaan al is de hele wereld er tegen. Het is jullie leven. Hopelijk ben je weer wat rustiger. Denk alsjeblieft aan jezelf en je kindje meis. Knuffel

10. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje wat vervelend voor je. ... ik ben het helemaal eens met wat de andere meiden ik zeggen. .. je bent oud en wijs genoeg om zelf beslissingen te maken. .. jammer dat anderen niet zien. ... maar inderdaad je vriend 'weet waar hij voor kiest' op een positieve manier! Jammer dat je moeder zo reageert.... maar wat missy zegt: jij en je kindje zijn nu het belangrijkst! !

11. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    turkssnoepje hoe gaat het inmiddels met je schoonzus?

12. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Allereerst suus123 wauw wat een goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!
    Mn vriendin zei van de week (was ook ong gelijk met ons uitgerekend) dat ze vandaag begin AG aan al gevoel had dat het fout zat ondanks twee goede echo s
    Van de week ook weer positieve test... Zo blij voor jullie!!

Kleine M hoe was de 3d echo vandaag? Wilde ze nu wel meewerken?

Zealda.. Wat vervelend zeg dat je niet gesteund wordt door je familie! Iedereen maakt zijn eigen fouten.. En wie weet hoe dit afloopt?! Je vriendje kan juist een geweldige vader zijn terwijl de bio vader dat helemaal niet hoeft te zijn..
    En als hij bij jou wil zijn ondanks dat het zijn kindje niet is heb je toch goud in je handen...
    Fijn dat zijn familie wel achter hem staat!

Meisje.. Hoe is het nu met je vriend?

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zaelda ik ben nu wel heel benieuwd naar je hele verhaal. Ging jij bewust alleen voor een kindje, zoals ik?
    Jammer dat het zoveel gedoe oplevert. Maar dat zul je moeten loslaten. Mijn vader vindt dat ik mijzelf kapot maak met de keuze om alleen een kind te krijgen. En hij vindt het niet normaal voor het kindje. Die band staat nu dus op een erg laag pitje.
    Ik had ook een soort vriendje, heb ik zelf op een laag pitje gezet vanwege mijn verleden, het haalde te eel naar boven en maakte me te onzeker. Maar zijn hele omgeving vond het alleen maar leuk, zo'n vrouw met kind en baby op komst. Als hij daarvoor zou kiezen, staat iedereen daar achter, ondanks dat hij nog maar 21 jaar is.
    Alleen ben ik er dus zelf niet zo klaar voor, dus staat het op een waakvlammetje, maar dat terzijde...

Hihi meisje zo'n uitpuilende navel heb ik ook sinds een paar dagen :) en die voetjes inderdaad, hahahaha

Leuk dat jullie allemaal een goede sinterklaas hebben gehad!
    Mijn dochter was ook laaiend enthousiast, helaas wel meteen weer poepproblemen van de spanning, maar daar komen we de komende dagen wel weer doorheen, we weten nu hoe het werkt bij haar.
    Ze is in ieder geval heel blij met alle kado's, ze is super dankbaar en de petekindjes ook :) super lief!

14. Zealda

Zealda Lid

1 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bewuste keuze. Heb er natuurlijk wel goed over nagedacht of ik het wilde houden. Wilde graag een kindje alleen niet in de situatie waarin ik zat. Toen ik besloot het kindje te houden ben ik echt gaan doen wat ik het beste voor het kindje vond.

Biologische vader zal niets met de baby te maken hebben. Mocht hij dat willen dan zal hij als persoon drastisch moeten veranderen.

Mijn vader heeft even een heel goed gesprek met mij gevoerd.
    Wat wel echt het omkeer punt was.
    Mijn vader wou overal wel mee helpen. Maar mocht ik terug naar mijn ex gaan dan zou hij per direct bij jeugdzorg op de stoep staan. Of mij in het vliegtuig naar oma zetten.

Heb hem vandaag verteld van mijn vriend. Hij was terughoudend. Had er nog geen mening over. Hij wilde hem eerst zien en spreken voordat hij er enige verdere uitspraak over wil doen.

15. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    #1075 kleineM, 7 dec 2015
    Laatst bewerkt: 7 dec 2015
    bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

2 maart
    mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥

3 maart
    anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥
    zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥
    Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥

6 maart
    izi - 28 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥

11 maart
    fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥

15 maart
    Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥

13 juni
    MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥

12 augustus
    Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥

♥= 7 ♥= 13 ♥= 14

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

7 december
    Yummy - bloedprikken suiker en check leverwaardes

8 december
    Kaatjekaa - groeiecho

9 december
    Besjes - controle vk
    kleineM - dietiste suiker

11 december
    MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa

14 december
    E1ke - groeiecho (32wkn)
    Yummy - controle vk
    Plankje - suikertest

15 december
    Turkssnoepje - Controle vk
    Plankje - controle vk
    Toekan - 28 weken echo
    Izi - echo

16 december
    Plankje - 3D echo
    Yummy - echo
    Juf87 - echo 28 weken en controle
    KleineM - controle vk

17 december
    MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur
    Izi - controle vk
    kleineM - groei echo 28 weken

22 december
    Besjes - groei echo
    Danda - 30 weken echo
    MamaDeluxe5 - Groeiecho

23 december
    Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag :)

24 december
    Wendy188 - groei echo
    Sahi- controle vk
    Suus123 - eerste echo

28 december
    Meisje89 - 30 weken echo

31 december
    KleineM - controle vk

12 januari
    juf87 - echo 32 welen en controle

14 januari
    Yummy - echo placenta
    kleineM - groefecho 32 weken + gyn

15 januari
    Wendy188 - groei echo
    MissyMissy - 20 weken echo

11 februari
    kleineM - groei echo 36 weken + gyn

16. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    dank je kleine M! leuk om er weer op te staan! Ik ben 31 jaar :)

17. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb net gebeld met ziekenhuis! mag over 2 weken al heen!!! de 24e, dan is de kans er al dat we het hartje zien/horen!!! dan ben ik 6 week en 6 dagen.... oh kan niet wachten!!!

zo fijn dat ik niet weer tot 10 weken hoef te wachten... zei gyn ook gelijk.. mocht morgen anders ook wel komen, maar dan kan ze echt nog heel weinig tot niets zien en dat kan ook veel stress opleveren! maar 2 weken is wel vol te houden! hoop dat we goed nieuws hebben met kerst hhii.. manlief en ik hebben afgesproken dat als echo goed is, dat we het met kerst vertellen aan onze ouders... hoe leuk zal dat zijn!

18. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Jippie! Wat fijn suus! Ik had het ook rond die tijd...7 weken en 1 dag en je zag al klein beebje met armpjes / beentjes. Zie echo hieronder. Wanneer je een goede echo gehad hebt, ben je zo enorm gerustgesteld. Ik kreeg daarna 4 weken later de termijnecho. Vond die 4 weken erg lang duren maar was blij dat ik ukkie weer kon zien! Lekker spartelen en draaien...zoo mooi suus. Ga jij ook nog meemaken :D

19. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Zooo de Sint drukte is weer voorbij.Ook wel weer lekker maar ik vind het ook altijd heel erg gezellig! Nu op naar de kerstkaarten schrijven ;)

Sahi en Suus: jullie afspreken/ uitgerekende datum staan weer in de lijst. Suus ik weet alleen je leeftijd niet meer uit mijn hoofd... Aah zie net je aanvullingen, die ga ik zo aanpassen. Wat spannend en super leuk zo net voor kerst!!! Met 6,6 heb je zeker kans op ene kloppend hartje!! Oh is het echt nog maar 2 weken tot kerst? Time flies!!

Zaelda, is alles weer een beetje tot rust gekomen in je hoofd? Ik hoop dat je een beetje lekker geslapen hebt.

En hoe gaat het nu met onze jeukende mama's Yummy en Mamadeluxe: is het nog een beetje vol te houden?? Ik hoop dat alle cholestase-waarden onder controle zijn, voor zover dat kan.

Meisje wat een onwijs leuke buikfoto! Haha echt schattig die teentjes em je navel. De mijn puilt nog niet uit, gebeurt dat eigenlijk altijd? En heeft je vriend nog last van zijn nek gekregen?

Angel: wat fijn dat je vriendin ook weer zwanger is. Dat wachten tussendoor lijkt toch altijd wel heel lang te duren he? Hopelijk gaat nu ook bij haar alles goed!

E1ke hoe gaat het bij jou? Ik las net nog even terug. Je gaf aan dat ondanks de suiker jouw dochter maar 2900 gram woog bij de geboorte. Met hoeveel weken is zij geboren?

We zijn gister nog voor onze 2e kans bij de 3D echo geweest en het was super! We hebben haar zien drinken, slikken, gapen, tong uitsteken, én lachen :):) Zo lief! Ze speelde weer volop met haar voetjes, maar was nu wel regelmatig goed in beeld. Hier bij ook een supersnoezige foto.
    De echoscopiste is ook een medische echoscopiste en heeft voor mij een meting gedaan (dan kan ik dat straks met de groei echo op 28 weken vergelijken). Ze heeft een ietsjes groter hoofdje en buikje, maar nog ruim binnen de marges, niets geks dus! We zijn er lekker op tijd bij. En ze woog 999 gram, bijna een kilo :) Klinkt al goed he?

20. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ohh prachtig! heb jij het hartje toen ook al gehoord?? oh kan niet wachten haha.. denk inderdaad dat het dan wat echter wordt en dat we dan ook iets meer gerustgesteld zijn.... we hebben hier weer 3 maanden op moeten wachten dus die 2 weken kan ook nog wel hahaha...

Deel Deze Pagina