ohh wat een popje!!!! en ja ik hoop echt dat we dan wat kunnen horen! zeiden ze van ziekenhuis wel, dat eerder waarschijnlijk te vroeg is maar dat dan de kans groot is dat het wel lukt!!! zo spannend..
Ik denk dat je het wel kan zien, maar dat ze het niet zullen laten horen. Dat komt meestal pas later. Je ziet dan een heel snel flikkerend knipperlichtje, het mooiste knipperlichtje ever
Proficiat Suus! Welkom terug! Het hartje horen was bij ons pas op week 16... Maar het zien is wel al vroeger he!
hartje hebben we wel zien kloppen maar hij zij dat het te belastend voor de kleine vrucht was om het geluid aan te zetten. Hartje is dan nog teer en nog niet zo sterk. Toen ik 11 + 4 was heb ik bij de termijn echo wel het hartje mogen horen kloppen! Zo magisch mooi geluid. !! Ja die 2 wk vliegen voorbij hoor..en ik was ook meteen gerustgesteld bij de 1e echo ik wist dat het goed zat en dat deze zou blijven plakken.
Goedemorgen meiden! Hier is de jeukende mama weer terug van haar heerlijk weekendje thermen! Thermen Bussloo is echt een aanrader en de hotelkamer was 1 en al luxe! Ben echt tot rust gekomen en dat is te zien aan mijn buik. Gisteravond mijn verjaardag gevierd en vandaag echt jarig, dus vanavond lekker uit eten met zijn allen. Verder had de Babypark volgende week donderdag al plek, dus alles wordt dan al geleverd! Vanavond de letters en vlinders op de muur plakken, dus ben helemaal in de baby-mood Ik heb dus ook niks terug gelezen, sorry! Vanaf vandaag lees ik weer netjes mee. Vanmorgen alweer hard aan het werk geweest, verder vandaag niet zoveel doen.
ok duidelijk... als ik het maar zie hahah.. dan ben ik al gerust gesteld denk ik... pfff spannend hoor.. ben er gewoon al een beetje zenuwachtig om... maar het is zo de 24e.. eerst gaan we nog even lekker een paar dagen weg en als we dan terugkomen mogen we al bijna heen...
Zealda vervelende situatie meid! Hopelijk komen jullie er samen uit. suus nog even geduld dus en dan baby kijken, super leuk!! Wij hadden met 5+6 (spoedecho) al een hartje te zien en 4 dagen later (geplande controle) zag je dat het al harder en beter klopte en dus goed ontwikkelde. Met 6+6 zal je dus zeker wat te zien krijgen! Horen was hier ook met termijnecho op 11+5. Kleine M wat moooooi!!!! En al bijna een kilo, super joh. Dacht dat ze pas rond 28 weken een kilo wegen. Blijkbaar niet dus. Zo schattig zeg. Nu wil ik stiekem ook 3D zien! Bij de oudste deed de gynaecoloog dat maar dat was een zelfstandige en had betere apparatuur. In het ziekenhuis kunnen ze dat volgens mij niet. Eens overleggen met vriendlief of ie dat ook nog wil mamadeluxe fijn dat je weer opgeladen bent! En heerlijk met alles rondom de baby bezig. Leuk leuk De dames die nog vroegen hoe het met vriend is, bedankt voor jullie bezorgdheid! Hij heeft geen last meer van zijn nek gelukkig en hoofdpijn ook niet meer gehad. We zijn vandaag bij de verzekering langs geweest en even bij zijn vorige werk. Waarschijnlijk zal de auto perte totale verklaard worden. De kosten gaan waarschijnlijk hoger zijn dan 60% van de catalogus waarde van de auto dus wordt andere auto aanschaffen waarschijnlijk... zullen we woensdag of donderdag normaal gezien weten.
kleineM wat een lekker ding is het al zeg! Heerlijk veilig en tevreden in de buik van mama! Lijkt wel of ze beetje lacht hihi.
Hier herstellende van een fikse buikgriep... Dat in combi met 6 maand zwanger zijn is echt geen pretje... Krampen dat heb ik gehad... En in plaats van dat de kleine meid mijn darmen/buik/maag wat rust gunde leek ze actiever dan ooit.. Mijn buik is sinds een week of twee ook echt veranderd in een dansende sambabal 😁 heerlijk! Zealda: wat een nare reactie van je moeder.ik zou net verwachten dat ze ontzettend blij zou zijn dat je een man hebt leren kennen die in jouw situatie met jou een relatie aan wil gaan... Vind ik heel erg knap.. Zouden veel mannen voor passen denk ik'. Dus inderdaad lekker aan jullie zelf denken hoor! Ooh suus! Fantastisch! Gefeliciteerd!! De rest ben ik al weer vergeten... Ik heb écht een geheugen als een zeef... Nog 10 keer erger als toen bij dl....
Zealda wat vervelend zeg! Gefeliciteerd mamadeluxe5, lekker even weg. Veel plezier vanavond. Oh nog twee weken tot de echo, dat is al bijna succes met wachten. Toekan wat heftig zeg Beterschap!
KleineM wat een prachtig plaatje zeg!! Echt genieten! Suus wat fijn dat je dan al terecht kan! Het hartje laten ze idd pas rond 12 weken horen.. de kans dat je het ervoor kan horen via de doptone is klein en maakt dan ongerust ..(ligt dan nog onder t schaambeen)
Suus wat snel al, komt goed joh! Toekan balen zeg Zaelda; pittig hoor! Ik ben echt bewust aan het insemineren geweest, dus dat is wel weer net anders. Wel knap dat je vriend voor jou kiest nu! Ik heb me toch een drukke dag gehad! Niet normaal! En morgen ook weer vrij volgepland, merk dat ik er wat onrustig van word, maar ja, het moet allemaal wel gebeuren... Zal dus even wat stiller zijn hier... Nu vlug slapen, dan heb ik in ieder geval genoeg slaap voor morgen gehad hihi
Ik weet nu al niet meer wie maar van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. Degene met buikgriep: Beterschap... Hier helpen de magnesium pillen als een tierelier... nergens geen last meer van. Had ik dit maar geweten bij mijn 1e kind... dan was ze veel nachten uit het bed springen bewaard gebleven... maar goed.. we weten het nu
Owh en idd hier ook net 6 weken een kloppend hartje gezien te hebben... en rond 11 weken gehoord met een doptone... maar jij krijgt die de 24e ook te zien. Zeker weten...
Hoe voel je je eigenlijk Suus? Heb je veel klachten of valt het mee? Ik zit te wachten op de mensen die het glas in de pui komen zetten. Ben wel benieuwd hoe onze mooie nieuwe dubbele deuren eruit zien met glas ipv die lelijke planken.
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 15 maart Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 12 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 7 ♥= 13 ♥= 14 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 8 december Kaatjekaa - groeiecho 9 december Besjes - controle vk kleineM - dietiste suiker 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 14 december E1ke - groeiecho (32wkn) Yummy - controle vk Plankje - suikertest 15 december Turkssnoepje - Controle vk Plankje - controle vk Toekan - 28 weken echo Izi - echo 16 december Plankje - 3D echo Yummy - echo Juf87 - echo 28 weken en controle KleineM - controle vk 17 december MamaDeluxe 5 - Verpleegkundig spreekuur Izi - controle vk kleineM - groei echo 28 weken 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo MamaDeluxe5 - Groeiecho 23 december Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag 24 december Wendy188 - groei echo Sahi- controle vk Suus123 - eerste echo 28 december Meisje89 - 30 weken echo 31 december KleineM - controle vk 12 januari juf87 - echo 32 welen en controle 14 januari Yummy - echo placenta kleineM - groefecho 32 weken + gyn 15 januari Wendy188 - groei echo MissyMissy - 20 weken echo 11 februari kleineM - groei echo 36 weken + gyn