1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Zaelda: jeetje meid, wel een nare reactie. Ik hoop dat ze nog bijdraait!

KleineM: Wat een duidelijke foto! Ik ben zooooo jaloers ;) Bijzonder hoe goed ze het in beeld kunnen brengen he.
    Was je nu al je dagcurves aan het bijhouden, of nog niet?
    Wat zal jij een licht in huis krijgen, als de platen weg zijn!

Kaatjekaa: Veel plezier bij de groeiecho!

Toekan: Ah nee meid, beterschap! Er heerst ook van alles!

Sahi: Succes met je drukke dag vandaag!

Suus: Gefeliciteerd!! Al lekker snel de echo en zoals al eerder is gezegd, ik denk dat je dan wel een kloppend hartje ziet, zo mooi!

Wendy: Dank je wel, ik was jarig ;) 29 jaar alweer haha

Hier de volgende mijlpaal bereik, 28 weken! Vandaag weer de altijd drukke dinsdag, dus nu gauw aan het werk!
    Veel plezier vandaag meiden.

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben best wel moe hhihi... heb niet zoveel zin in eten, maar soms juist ook wel weer heel veel.. borsten doen ontzettend zeer en zijn volgens manlief ook al groter haha... daarnaast steeds het idee van spierpijn in mijn buik en wat last van de onderrug.. klinkt wel heel er zo haha maar ik heb het er voor over!

3. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Hier nog steeds misselijk, doodmoe en nog steeds geen eetlust. Zit echt met tegenzin eten naar binnen te proppen. Mijn borsten zijn ook enorm gegroeid en lijkt nog niet op te houden. Als je er alleen al naar kijkt of wijst doen ze al zeer, kanonnen! Hahaha

Lekker je rust nemen suus als je moe bent.

Kaatjekaa...veel plezier met de groei echo!

4. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    doe ik ook hoor.. gisteravond na het eten in slaap gevallen op de bank haha. manlief maakte me na een uur weer wakker.. verder slaap ik heel veel 's nachts. zal er wel bij horen hihi... buik begint ook al op te zetten maar dat had ik vorige keer ook... heb altijd last van mijn darmen en denk dat ze daarom sneller opzetten... we zien wel weer wanneer de zwangerschapsbroeken uit de kast moeten hahaha....

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Nou ik ben voor een paar uurtjes naar huis, kijken of het straks beter gaat
    Werd al wakker met harde buiken, heb ik de laatste dagen vaker en net kreeg ik er echt buikpijn bij, dus vk gebeld en die wil dat ik 2 uurtjes rust houd en kijk of het dan beter gaat. Als het dan niet beter is moet ik thuis blijven, als het erger wordt moet ik meteen bellen.
    Nu krijg ik aandrang om te plassen en heb ik meteen weer buikpijn. Vanmorgen bij de ha geen blaasontsteking, het staat wel voor de zekerheid op kweek.
    Vind t toch een beetje spannend nou ineens hor, heb dit echt nog niet gehad, voelde me lichamelijk echt kiplekker tot afgelopen weekend...

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Suus zolang je goed slaapt, lekker van genieten! Kans zit er in dat je over paar weken super slecht slaapt zoals velen hier nu :D Overdag moe ben ik ook nog, plus dan 's nachts weinig slapen helpt ook niet echt maar goed. Over paar maanden slaap je sowieso nog maar in stukken van 2u of zo ;)

Sahi dat is even schrikken dan, hopelijk helpt het rusten nu. Dutje kan ook wel helpen (doet meer af dan gewoon bankhangen ondervind ik zelf) Maar dan moet je al kunnen slapen natuurlijk. Kan zijn dat je even te veel ineens gedaan hebt of zo, dat je daarom nu wat meer moe bent en harde buiken zijn daar een eerste signaal van. Hoeft niet perse wat te betekenen. Is je baby actief? Daar wordt mijn buik nl. ook al hard van omdat de lieve schat zo wild is ;) :D

7. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    #1107 e1ke, 8 dec 2015
    Laatst bewerkt: 8 dec 2015
    Suus, hartje luisteren is idd pas later. Maar dat knipperlichtje werkt even geruststellend hoor ;) succes met wachten!

Kleine m: mijn dochter is geboren op 38+5. Ingeleid op 38+3. Ze schatten haar toen op 3,5 kilo ipv 2,900. Die schattingen kloppen dus voor geen meter...
    Prachtige echo ook trouwens!

Toekan ik heb ook buikgriep gehad vorige week. Paar dagen goed ziek van geweest. En dan ligt die baby nog de hele tijd tegen je maag. Geen pretje he!

Gefeliciteerd mamadeluxe. Fijn dat je genoten hebt!

Hier vandaag 3D echo gehad. Maar door placenta aan de voorkant dus weinig te zien :( heb niet moeten betalen, maar twijfel om nog terug te gaan. Zal Wsl weer met gezichtje in placenta liggen. Ik kreeg wel een afdruk van echoaparaat zelf mee. Maar dus wazige foto door placenta.
    Oh hij woog 1183 gr. Wat 2 dagen 'achter' loopt op gewicht. Maar dat is verwaarloosbaar.

8. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    wauw das al heel leuk E1ke!! Ik vind het wel een mooie foto. Sommige delen op mijn foto zijn ook wazig omdat ze met haar gezichtje tegen mijn (ook voorliggende) placenta ligt. Wij zijn wel gratis terug gegaan en de tweede keer waren de foto's beter. Zo leuk toch?

Sahi sterkte meid! Hoe lang duurt dat op kweek zetten? Hopelijk kan de vk je straks geruststellen x

9. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    De groeiecho was goed! Onze kleine meid groeit keurig binnen de lijntjes! Had haar al even niet gezien, dus dat was weer even fijn! Merk heel duidelijk dat ze minder ruimte heeft. De bewegingen voelen veel anders. Heb gelukkig geen last meer van maagzuur. Wel nog steeds enorm veel plassen. Soms wel 5 a 6 keer per nacht. Overdag ook vaak. Sahi hoe gaat het nu met je?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,7 KB
      Weergaven:
      3
  10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Mooie echo's weer!
    En die van elke al over de kilo, wat groeien ze snel!!

11. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Super nieuws kaatjekaa!

Meisje die van jou zal nu ook een kilo voorbij zijn Wsl. Rond 27w zitten ze op een kilo en dan 200gr per week erbij ongeveer.

12. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    En Oh ja... Als je de lengte wilt weten is het het aantal Zwangerschapsweken delen door 4 en dan maal 5. Dus 28w is 35cm :)

13. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooie foto's 😄

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Dat klopt wel hoor volgens mij. Ik heb tijdens die 3d echo om een groefecho gevraagd ivm suiker en op 26,2 woog ze 999 gram. Goed binnen de lijnen. Dus op 28 week in de 1100 lijkt me kloppen

15. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wat een leuke foto Kaatjekaa! Fijn dat alles goed was, heerlijk om naar je frummel te kijken he? Mocht vandaag ook spieken want ik had me bij Fontys opgegevm voor het echo examen.Dus dat was een mooie bonus!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ja mooie echo weer!

Hier wel redelijk gerust, geen ontsluiting, baby is nog helemaal tevreden, maar ze vond de buiken inderdaad wel hevig. Ze verplicht me daarom om vandaag en morgen thuis te blijven en daarna te kijken. Als het echt niet verbetert overweegt ze een ctg.
    Maar de bloeddruk is nog goed en totaal geen aanwijzingen voor ontsluiting, dus dat is nu nog niet aan de orde.

Kleinem de kweek duurt 24 uur, dus morgenochtend meteen even bellen. Als het wel een blaasontsteking is, verklaart het voor mijn idee wel een hoop. Hopelijk word ik morgen dus wat wijzer, we gaan het zien.

Verveel me nu al, hihi

17. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    oh oh helemaal een paar dagen vergeten hier te kijken. Tenminste ik had zondag avond een heel verhaal getypt was iets niet goed gegaan met plaatsen dus toen was ik er klaar mee haha.

@iemand vroeg hoe het ging of ik nog goed had geslapen. Die nacht wel heel kort geslapen en nog steeds slaap ik slecht maar gelukkig kan ik goed functioneren op een paar uur

@suus wat super meid gefeliciteerd!!!

Ik zag ook nog mooie echos. E1ke, kaatjekaa en kleinem als ik mij niet vergis :D LEuk die echo's

Was ook nog iemand ziek (toekan geloof ik) beterschap, heerst nogal geloof ik hoor het veel om me heen valt mij mee dat ik het nog niet te pakken heb

@kleinem hoe ging het met het glas in de pui (ofzoiets haha)

De rest weet ik echt niet meer sorry.Zo te lezen ook een hoop gezellig sinterklaas geviert. Dat was hier ook gezellig wel druk.

Vandaag weer gezwommen met mijn dochter, merk wel dat het echt lastiger word om vol te houden de laatste twee weken, volgende week nog en dan twee weken vakantie. Even kijken of ik daarna nog ga. Morgen weer controle bij de vk zal alles wel weer prima zijn hihi

18. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige foto's allemaal! ! Kan niet wachten! Hihi

19. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden!

KleineM: Hoe was het bij de diƫtiste vandaag?

Sahi: Hoe gaat het nu met je?

Besje: Hoe was het bij de VK?

Hier een dagje thuis en verschrikkelijk last van schoonmaak/opruim woede haha.
    Alles moet schoon en opgeruimd worden, heb al 3 zakken met vuil weg gegooid :)
    Zo lekker wentelteefjes maken en vanmiddag warme chocolademelk met slagroom en een filmpje kijken met de kids!
    De eerste babywasjes zijn gedaan en hangen te drogen!

20. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben ineens heel zenuwachtig...al paar dagen. Alsof het niet goed zit :)..geen idee waar het vandaan komt maar krijg het niet uit mijn hoofd. Hoop vrijdagmiddag de kleine weer levend en wel te zien. Je hangt nu beetje in het luchtledige...de baby voel ik nog niet dus er is nog geen houvast tussen de echo's door. Oh wat kan ik mijzelf gek maken zeg!

Deel Deze Pagina