Hier gaat alles goed. Lief dat je het vraagt 😄 Volgende week (maandag)suikertest en (dinsdag)controle en (woensdag) 3/4D echo Ik lees wel eens mee maar het is soms zo veel om op te reageren en ik weet niet meer op wie en wat ik moet reageren hihihihi We zijn nog bezig met de winkel waar we de Combibed hebben gekocht. Want we missen een paar schroeven dus kan niet in elkaar gezet worden pffffff hoop dat t snel opgelost is anders halen ze het bedje maar weer op :x Hoop dat bij jullie ook alles goed is 😄
Ja dat weet ik nog!! Heb je die schroeven nou nog niet?? Jeetje dat duurt wel lang zeg! En het zijn zeker ook niet van due standaard schroeven die je in de bouwmarkten kan kopen? Wat ontzettend leuk een 3D echo!! Hebben wij laatst ook gedaan was echt geweldig. Je kindje krijgt echt een gezichtje. Waarom moet je een suikertest doen! Hopelijk komt er niets uit! Ik loop maar te klooien nu met dat dieet en suikerwaardes
Owja 3d/4d echo moet ik ook nog even inplannen, leuk! Neem ik lekker mn broer en schoonzus mee Missy wat fijn dat alles goed was, en weer een knul op de lijst, jeeeej! Nog genoten van je dag in amsterdam? Kleinem het is niet makkelijk met die suiker he Kilo's niet te druk maken meiden! Je kunt beter ietsje te zwaar zijn dan ietsje te licht als je nog moet bevallen! Je hebt die reserves na je bevalling keihard nodig! En lijnen kan altijd daarna er! Ik ga een hometrainer aanschaffen, dan kan ik toch weer bewegen, zonder dat ik oppas hoef te regelen. Yummy groot gelijk om wat minder te gaan werken! Plankje wat waardeloos van die schroefjes joh!
Meiden! Nog even iets anders.. Hebben jullie al een goede en voordelige zorg verzekering gevonden die zowel de eigen bijdrage van ziekenhuis bevalling (zonder medische reden) en kraamzorg uitkeren? Kwam gisteren delta Lloyd .. Leek mij wel een goede Suus zeker voor jou goed om naar te kijken voor eventuele vergoeding voor nekplooi meting enz.. Wij hebben nu alles uit eigen zak betaald terwijl met andere verzekering we miss voor zelfde verzekeringsbedrag wel dit vergoed hadden gekregen
Angel: ja ik zit bij zilverenkruis en heb hem naar 2 sterren gedaan. Alles word 100% vergoed. Ook kraampakket en 75 voor elektrische kolf. Betaal dan 118 p maand.
dank je voor de tip! ik heb het er al met manlief over gehad.. we hebben de 24e eerste echo en alles goed is, kunnen we dus nog op tijd mijn zorgverzekering aanpassen voor 2016!
Als ik nu al bekijk wat we zelf hebben moeten betalen .. En dag hadden moeten delen door 12 (maanden) was het veel voordeliger geweest om extra te verzekeren.. Hoewel ik nu bij Fbto zit en familiepakket heb.. Dus qua zwangerschap meest verzekerd wordt er alsnog bijna niets vergoed.. Gelukkig nu wel optijd voor bevalling
Missy Gefeliciteerd! Wat leuk een jongetje. Heb van mijn vriend een gigantische doos met 10 cadeautjes gekregen. 1 voor elke week de laatste 10 weken. Met een leuk grapje, hij had met de naam het verzoek dat het geen pauper naam word. Dus op elk cadeautje staat zo'n 'afgekeurde' naam. Ik plaag hem er altijd mee, schat ik heb de naam bedacht Jaylano Dyvano Giovanni. Met of zonder trema's op de A
Missy, gefeliciteerd! Wat leuk! En wat een geruststelling weer om weer even te zien dat alles goed is. Zealda, wat een lieverd die vriend van jou!! Ik zou je nu niet te druk maken over de relatie met je moeder. Ik weet het, het is makkelijk praten maar als dat hummeltje straks in de ogen van je moeder kijkt is het vast weer goed! Het levert nu alleen maar stress op en dat is slecht voor de baby! Suus, een zwangerschap is een reden om tussentijds je zorgverzekering om te mogen zetten. Je hoeft dus niet overhaast te beslissen. Donderdagavond had ik kerstdiner van mijn werk. Ben zi blij dat ik gegaan ben! Erg gezellig. Mijn directeur heeft gevraagd hoe het gaat en is gauw weer in zijn schulp gekropen. Haha Ik vind het vanaf nu wel zwaarder worden hoor! (Bijna 29wkn) schoenen/sokken aan doen. Omdraaien in bed, uberhaupt lekker liggen en slapen. Trappen op met die extra kilo's. Op harde stoelen zitten... Pff ik merk nu pas wat overgewicht is! Heb ook erg last van rugpijn. Heel laag. Beetje in de buurt van mijn stuitje. Langer zitten doet ook pijn. Ben een beetje bang voor bekkeninst. hoe kom ik hier achter? Naar de huisarts of vk? Heeft iemand oefeningen die ik zou kunnen proberen? Fijn weekend allemaal! Wij gaan dadelijk mijn trouwring op halen 😀
Kaatjekaa ik zou met bekkenklachten niet zelf gaan vogelen. Wat bij de een goed werkt, kan voor de ander funest zijn. Ik zou je vk even om advies vragen. Zaelda wat leuk dat je vriend zo betrokken is! Pff ik heb nu alwéér een koortslip, word er nu wel een beetje moedeloos van, is al de 6e deze zwangerschap... Hopelijk geen koortslip rond de bevalling!!
Oeh leuk Kaatjekaa je trouwring!!! gaaf wel ff showen he? Ik zou met je klachten naar geen van beiden gaan maar meteen naar een bekken fysiotherapeut. Kan je zonder doorverwijzing een afspraak maken en weet je meteen waar je aan toe bent. Wij hadden laatst bij zwangerschapsyoga een voorlichting van een bekkenfysio. Was echt super interessant! zealda: wat onwijs lief van je vriend!!! Word jij ook eerder ingeleid? Of heb ik die uitleg gemist? Oh edit: ik lees het al: voor de laatste 10 weken!
Hier even kort berichtje...lig sinds vannacht met griepsverschijnselen in bed. Blegh! Maar wilde jullie even bedanken voor de steun en felicitaties met onze zoon. Ik maakte mij voor nix zorgen. Ons mannetje doet het super goed! Iemand vroeg of ik voorgevoel had, weet even niet meer wie, maar jaaaaa ik dacht vanafdag 1 dat het een jochie was. Ik trok automatisch/onbewust naar jongenskleding e.d. had niet de drang om naar meisjesstuff te kijken hoe schattig ik die ook vind. Dus ja moeders intuitie was weer eens juist. Hihi. Ik ga weer even mijn ogen dicht doen. Zo moe en nog altijd zo misselijk helaas. suus heb jij nog last van kwaaltjes? kleinem bedankt voor het updaten van de lijst!
Ja lang he. Er kan altijd wel iets gebeuren of vergeten in te pakken met wat je besteld maar dit duurt echt veel te lang. Hihihi was het indd maar zo makkelijk ff naar bouwmarkt en schroefjes halen hihihihi Ja ben echt benieuwd op wie hij nu al een beetje lijkt hihi Suiker is gewoon voor de zekerheid. Had vooral snachts veel dorst ( niet door eten dorst krijgen ) en vader heeft type 2 met spuiten. Oh dat is biet fijn dat het nog niet werkt met je dieet pfffff hopen dat het snel goed gaar.
Ziekenfonds. Ik ben nu aanvullend verzekerd voor de zwangerschap en bevalling. Alles word vergoed bij mij. Zealda leuk van je vriend met de kadootjes
Zealda, wat liefff van hem ! Kaatjeka, je bent niet de enige haha egt alles gaat gewoon zoveel moeizamer 😂 maarja nog eventjes vol houde.. Kan nu echt niet wachten om der vast te houden en te zien en te knuffele etc etc 😍 Hier eve buikfoto
@zaelda wat leuk die kadootjes lief van je vriend @kaatje is de ring mooi? @turkssnoepje mooie buik @missy Beterschap! @ziektekosten ik zit bij delta loyd had basis nu start word alles in vergoed en vis mijn tussenpersoon nog collectiviteit korting dus ook fijn Hier vandaag date gehad met meiden uit nh die in maart zijn uitgenodigd was en beetje veel van het goede mijn rug doet zo een pijn nu net weer even lekker gejankt @bekken weet niet meer wie het was maar je kan idd gelijk naar een therapeut. Je kan het ook aan je vk voorleggen maar die zal ook zeggen naar een fysiotherapeut of mensendieck therapeut. Vak kunnen ze er wel een aanraden
En kaatje Hoe is de ring? Leuk Zaelda! Mooie buik hoor turkssnoepje. Missy Beterschap, ik lig nu ook ziek op de bank. Ik zit bij cz en moet voor de kraamzorg een percentage zelf betalen. Oh vervelend besje, even weer rustig aan. Je bekken kan je beter laten controleren of ze niet verschoven zijn of verweekt Door je zwangerschaphormonen, dit verschilt in de behandeling. Ik lig ziek op de bank, strontverkouden bah!