Oh nee he missy, griep! Dat is echt niks aan Verzekering: ik heb op zo'n vergelijkingssite gekeken, normaal zou ik in de basis 104 kwijt zijn bij mijn oude verzekering en nu 116 met een pakket voor fysio en een pakket dat de eigen bijdrage kraamzorg vergoedt en daarin zit ook nog lactatiekunde en nog wat dingen voor kinderen. Dus het geld heb ik er alleen al uit met die eigen bijdrage kraamzorg. Omdat ik alleen ben heb ik ook recht op extra uren kraamzorg, dus dat was duurder geworden dan toen bij mijn dochter en nu kan ik meteen een lactatiekundige laten komen als dit jochie net als mijn dochter moeite heeft met de voeding.
Hoi meiden, wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Ik heb weinig energie (heb zowel voor als na het ontbijt te hoog geprikt dus misschien komt het daardoor? Morgen toch maar even contact opnemen), maar ga zo proberen lekker de bovenverdieping op te ruimen en schoon te maken. Heb ook net op de babykamer matrasje, de hoes, borstvoedingskussen, etc uit de plastic verpakkingen gehaald zodat alles een beetje kan luchten. Ruikt behoorlijk chemisch als het zo lang in de verpakking zit. Doen jullie dat ook al of en ik weer te vroeg? Heb bij de babydump trouwens een matrasbeschermer gekregen die onder het matrasje moet (tussen lattenbodem en matrasje). Een kant heeft nopjes, weten jullie of die onder of boven moet? Fijne dag allemaal!
Te vroeg? Nee hoor! Bij mij is het bedje al opgemaakt.. Kast is ook al ingeruimd.. Scheelt wel dag alles nog stond van m'n zoon en alleen matrasje omhoog moest (en wat andere aankleding natuurlijk)
@Angel bij delta loyd heb je vrije zorg keuze weet ik toevalt omdat ik daar bij zit. Weet niet welke dit nog meer hebben
Angel dat was bij fbto. Enige waar ik naar heb gekeken is dat mijn eigen ziekenhuis erbij stond, dus weet eigenlijk niet of het helemaal een vrije keuze is voor alle andere ziekenhuizen. Wat een heerlijk kamertje! Ik heb alleen nog een grote bende in die kamer, hihi Mooi buikje ook angel! Kleinem zou zeker even bellen morgen, samen met weinig energie is het toch niet helemaal goed, dat hoog prikken steeds. Ik heb wel redelijk wat energie, moet juist opletten dat ik niet mn hele huis ga doen nu, want na de boodschappen, de was en de bedden is mijn buik toch wel moe. Moet ook eens denken aan een buikfoto weer!
Angel: Mooie buik en kamertje! Stoer, maar toch ook rustig! KleineM: Ik weet wel dat je door te hoge/lage suikerwaardes je, je behoorlijk rot kan voelen! En uhm nee hoor, als de spullen donderdag komen haal ik dat ook meteen uit de verpakking! Trotsema: Beterschap meid! Hier een lekker weekendje, vannacht wel echt even ingestort... ik heb zo'n last van het carpaal tunnelsyndroom aan beide handen (ben ik al 3x voor geopereerd) dus vrees het ergste... en dan die jeuk... manlief die gisterochtend de wekker wilde om 7 uur en ik vroeg nog, mag het aub om half 8, dan kan ik mooi ook nog 1,5 a 2 uur slapen, want vaak val ik rond half 6 wel in slaap, dan zakt de jeuk af. Maar nee moest echt om 7 uur... en wat doet meneer ik maak hem wakker om 7 uur en hij zegt, ik draai me nog even om ik ben zo moe.. maar ik ben dan wakker en kan dus niet meer slapen dan.. ik was woest... wat nou moe, je hebt de hele nacht naast mij liggen slapen :O Dat kwam er gisteravond dus uit toen ik om half 11 zei, ik ga echt naar bed, want dat vond meneer niet gezellig.. heb een potje zitten janken, hij schrok wel. Hij zei ook je gaat ook altijd maar door, daardoor vergeet ik het ook. Maar goed vannacht dus weer een horrornacht, maar vanmorgen van even na 5 uur tot even voor 9 uur geslapen! Ik voel me uitgerust Vandaag lekker in huis gerommeld, keukenkastje schoongemaakt en nu staan de stoofpeertjes lekker op en de fricandeau gaat de oven zo in! We hebben net de naam en de vlinders op haar muur geplakt! Gelijk een vuilniszak erover heen, want mijn dochter ging gelijk al stiekem kijken Fijn weekend meiden!
Ik las iemand cz verzekering. Die heb ik ook maar heb per 1jan pakket gezin erbij genomen en nu word alles vergoed dus geen rekeningen achteraf. Griepje pfffff ja hier ook. Geen fut meer bah Beterschap meiden Mooie meubels. 😄 Gelukkig hebben we bericht gekregen dat onze schroeven opgestuurd zijn dus hoop maandag of dinsdag de Combibed inelkaar te kunnen zetten en inrichten (eindelijk) Mooie buikfoto 😄 Ik heb net mijn buikomvang gemeten 27 wk 120cm 😄 Best wel een flink bolle buik hihihi Meten jullie het ook wel eens? En?????? 😄 Sorry dat ik jullie namen er niet heb bijgezet maar dat onthou ik niet zo goed als ik wil reageren 🙊 Oeps
Dank jullie wel voor de tips ivm mijn bekken. Zal morgen mijn vk ff bellen of ze een goede weet. Hierbij ook een foto van ring 😍 wat vinden jullie ervan?? Ik zit nu ook bij CZ. Moet nog omsluiten maar dat gaan we in de kerst vakantie doen. Ff goed bekijken allemaal.
Ik zie volgens mij wel wat je bedoelt trotsema, maar ergens vind ik het ook lastig om te zien want je staat net iets anders gedraaid. Is het niet een beetje vroeg om al in te dalen?
Ha meiden bedankt voor jullie reacties over t kamertje.. Staat nu een grote doos van de douchedeur die pas eind januari gemonteerd wordt.. Daarna zal ik hele kamertje op de foto zetten.. Sahi ik zit nu ook bij Fbto maar ga daar dus weg omdat je maar 250 krijgt voor kraamzorg of ziekenhuis bevalling.. Dus als je op eigen verzoek in ziekenhuis bevalt krijg je nog flink wat kosten voor eigen rekening.. Maar aan alle zorgverzekeringen zitten wel haken en ogen..