Ja mijn hele lichaam bonst dan mee. Je hart klopt inderdaad wat sneller in de zwangerschap vanwege extra bloed. Maar mijn hartslag is hoog en onregelmatig en ik word er naar van, krijg het gevoel dat ik erg benauwd ben. Zondag was hij in volledige rust 120/130 een uur lang. Veels te hoog dus. Het kan best bij de zwangerschap horen maar de verloskundige wilt het over laten aan de cardioloog. Misschien vind de cardioloog wel dat ik tijdens de bevalling in de gaten gehouden moet worden etc
Ze zegt dat meestal na 30 weken de placenta echt een plekje heeft gevonden en dat het niet meer "rekt" dus beter te beoordelen. Ik dacht wel te voelen dat hij onregelmatig klopt. Maar dacht dat het aan mij lag haha. Ik maak mijzelf niet zoveel zorgen om mijn hartje, voel me dan gewoon even rot en klaar. Maar iedereen om mij heen vind het abnormaal etc.
Ikdus oke bedankt ga ik ook ff navragen. Hoop dat het goed komt bij jou en je geen zorgen hoef te maken
Wat een prachtige buiken dames! ! Nog een paar weken en ik mag mijn zwangerschapsbroeken ook weer aan hihi. ... Wat schrikken met je hart Ikdus! Blijf je vaak onder controle? Ik zou wel even bellen E1ke! Ook schrikken zeg. .. wat is dat ctg?
Ik heb een vraagje: hadden jullie in het begin ook last van meer afscheiding? Het is meer dan normaal met ruikt niet of zo. . Had het ff opgezocht.. is waarschijnlijk normaal en als het anders begint te ruiken (sorry) dan naar huisarts.... maar had het vorige x niet zo erg. . Dus vandaar nog ff de vraag! Nog een week en we mogen hopelijk eindelijk een mooie echo zien! ! Eerst even lekker paar dagen weg met ml... even uitwaaien. .
Mooie buiken zie ik voorbij komen E1ke ik zou als ik jou was wel gelijk even naar de verloskundige ofso gaan.. Het hoeft niks ernstigs te zijn natuurlijk maar voor de zekerheid. Suus, niet alleen in het begin maar nog steeds! Vervelend iets maar gelukkig niet 1 van de zwaarste symptomen. Zolang het niet ruikt hoef je je geen zorgen te maken denk ik. Ikdus, dat is schrikken zeg! Kleding: 2 broeken van voor de zwangerschap pas ik nog gewoon, doe dan alleen elastiekje om de knoop zodat het net wat ruimer zit en heb 2 zwangerschapsbroeken maar die zakken ontzettend af. Bovenkleding gewoon hetzelfde als ervoor ook. Ik had niet gister maar vandaag "controle" maar weet even niet wat ik moet vertellen... Zit er een beetje door heen in verband met de slechte slechte zorg die hier gegeven word. Wil julie er eigenlijk niet mee lastig vallen, maar wees maar echt heeeeel blij met de goede zorg in nederland. Ik heb nu geen idee meer waar en bij welke doktor ik op controle zou gaan tot de bevalling en waar ik uberhaupt ga bevallen etc etc. Heb net ontzettend zitten janken omdat er ook even oneenigheidje tussen ml en mij was mbt de "controle" vandaag, gelukkig kwam hij lief zn excuus aanbieden en is het weer goed maar ben nog steeds in de war. Voor hem ook lastig mij begrijpen, ik weet hoe alles rondom zwanger zijn en bevallen in nederland eraan toe gaat en heb dus ook zo mijn verwachtingen, als ik dan zo teleurgesteld en verward ben door de zorg hier kan het voor hem vreemd lijken omdat hij niet beter weet.. Maarja op een of andere manier zou ik het moeten accepteren en een bepaalde weg gaan weten te vinden voor deze laatste loodjes, makkelijk is het niet in ieder geval. Heb ik nu julie er tog mee lastig gevallen haha maar lucht wel even op. 😉
E1ke wat naar!!!! Heb je al gebeld? Wel doen he? O wat jammer turkssnoepje. Maar daar mag je ons zeker mee lastig vallen, daar zijn we toch ook voor?! X
Elke heb je gebeld intussen? Ik zou toch ook even bellen, ben je zeker dat er niks is. Ikdus goed dat je hartslag al wat lager was Suus ctg meet de hartslag van de baby en mogelijke weeën of harde buiken (de intensiteit daarvan) ze hangen dan sensoren op je buik en meten vaak een half uurtje of zo. Ze kunnen op die manier zien of er schommelingen zijn en hoe vaak en hoe fel je harde buiken of weeën zijn. Turkssnoepje vervelend dat je niet de zorg en opvolging krijgt waar je op hoopte! Kan je nergens terecht waar ze je beter controleren? Toekan leuk dat deze 3D rond dezelfde periode zal zijn, kan je inderdaad echt al gaan vergelijken. Hier bij de oudste eentje met 25 weken gehad en nu (nog) geen. Ben hier wel benieuwd of ze op elkaar zullen lijken, zien of ik sterke genen heb is van verschillende vaders vandaar. Heb daarstraks telefoon gekregen van de kraamzorg dienst, ze gaan alles opsturen dus dat is binnenkort ook geregeld! Verder ruzie met mijn moeder, sinds maandag eigenlijk al. Stond ze ineens voor de deur met hun tuinstel waar ze vanaf wilden (werd verloot tussen mijn broers, ik heb er geen plaats voor dus gunde het hen. Maar nu zag mijn broer er vanaf en mijn andere broer had intussen zelf al een gekocht) dus ik gezegd ja oké dan zal ik het toch maar nemen, maar niet nu want garage staat nog vol, dak lekt vreselijk (pas verhuisd deze zomer en nog niet kunnen opknappen.) Maar nee, zij wou er vanaf... ik blijven herhalen dat het gewoon niet gaat. Had ze maandag op mijn voicemail ingesproken dat ze zouden langskomen met alles, dat ze er graag vanaf wilden (ik sliep dus wist van niks). Geen enkele keer vroeg ze of dat moment paste, of het paste dat ze dat zouden brengen. Werd toen uit bed gebeld (deur) en ze zaten te kloppen op de vensters en dan zo "waar zat je" uhm... ik nogmaals duidelijk gemaakt dat dit niet de manier is en dat ze ook eens aan een ander moest denken in plaats van constant haar eigen zin door te drijven ookal zeg je dat je iets niet wil. Dat ik niet leuk vond dat ze constant met alles moest bemoeien. Nu staat het tuinstel onder een open afdak, dak kapot dus is binnen no time rot. Dat wilden we net allemaal voorkomen. Maar ja, ZIJ wilde het weg, nu is het bij haar weg dus probleem is voor haar opgelost. Pffff ja dus net nog discussie er over. Helemaal in haar kont gebeten ja ze was dan wel echt zo'n slechte vrouw en zo'n slechte moeder jeetje zeg. Kritiek kan ze dus ook niet verdragen. Maar ja hints snapt ze ook niet dus kan niet anders dan rechtuit zijn. Maar dat kan ze dus niet hebben. Jammer. Mijn jongste broer komt er oa ook al minder omdat hij haar gemoei beu is. Maar ze blijft het doen... zonde
Oh vervelend als mensen niet naar je luisteren vooral je eigen moeder, het enigste is dan accepteren en dat is soms wat moeilijk. Turkssnoepje jammer dat ze daar geen goede Hulp hebben, ik hoop dat je voor je bevalling iets vind naar tevredenheid. E1ke al gebeld en hopelijk goed nieuws! Ikdus ik hoop dat het gewoon een zwangerschapskwaal is en na de zwangerschap over gaat, sterkte voor de controles. Ik heb ook echt last van slijm, ik wissel soms wel drie keer per dag van onderbroek. Net even was opgevouwen en gelijk weet een harde buik. Nog een keer zeven krijgen deze week voor mijn suiker en ik moet de diabetischverpleegkundige bellen vrijdag, niet goed dus. Ik lig alleen op de bank maar door de baby heb ik wel even veel honger.
Bekijk bijlage 484985 We mogen volgende week maandag terug want het was niet zo goed gelukt hihihi. Armpje ervoor of arm en beentjes met navelstreng hihihihi Dus 21-12 3D (2e. x)
Ff snel, ben zoooo moe. Echo was super goed. Een flink kindje haha. Schatting kwam nu op 1500 gram en dat was best fors bij 28 weken haha. Ik merkte wel dat deze apparatuur echt minder was dan waar we eerder een 3d echo hebben gehad, maar toch hebben we mooie beelden gezien. Ze ligt volledig in stuit en de placenta lijkt al mooi opgeschoven. Toch kon ze niet beoordelen hoe laag ie ligt dus ik krijg in januari weer een echo om te zien of het onderaan ook ver genoeg bij de baarmoedermond weg is getrokken. Hele opluchting!
In vergelijking met de foto's van onze dochter echt veeeel minder scherp, maar toch kun je wel echt enorm veel zien. Zo bijzonder. Helemaal verliefd!
Oh mooi yummy! Turkssnoepje je mag hier best even spuien hoor, is ook niet makkelijk met zulke andere zorg dan hier! Ikdus wat eng van je hart joh! Goed op jezelf passen hoor! Zo vanmiddag even een dutje gedaan tussen mn werk door, was net op tijd voor mn volgend afspraak, oeps! Hoop dat ik het allemaal blijf volhouden, pfff
wat leuk meiden die 3D echo's! Lijkt ze op je andere kindje Yummie? En Plankje wij mochten ook nog een keertje terug en de 2e keer waren ze veel duidelijker en het is zo gaaf om 2x je kindje zo lang in 3D te zien
Mond is exact zoals bij zoon en dochter, neusje lijkt op die van zoon en vorm gezicht weer op onze dochter haha. Dus ja, veel herkenning. Zo leuk!
KleineM ja daar ben ik wel blij mee om nog een keer de kleine te zien 😄 Liefst elke dag hihihi
Snel een berichtje want ik ben erg moe. Moest natuurlijk langskomen, nadat ik belde. Alles was ok. Mooie ctg, baarmoederhals zag er ok uit en in mijn bloed was geen bloed van de baby te vinden. Dus Wsl gesprongen adertje. Zoals ik zelf al dacht. Achja beter een keer te veel zeker... Morgen lees ik alles bij. Slaapwel
E1ke inderdaad liever te vaak als te weinig. Ik had ook zoiets zal vast niets zijn. Maar stel je voor het is wel wat. Fijn dat alles goed is Meisje balen dat je ruzie hebt met je moeder, ik hoop wel dat het duidelijk is dat het opdringerige gedrag moet stoppen. Sahi oepsie ! Soms heb je het gewoon nodig he dat slaapje. Het wordt toch wel zwaar allemaal Yummy mooie echo! Leuk dat je de herkenning ziet. Plankje fijn dat je terug mag komen Ik heb 21 ook 3d echo, ik ga een glas cola drinken en zorgen dat mijn blaas vol is. Zo was het bij mijn dochter ook het best te zien, ze lag eerst met koppie naar beneden met haar gezicht in mijn rug. En de 2e keer met die tips lag ze dwars, dus beter te zien. Mannetje ligt ook al met koppie naar beneden.