1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    E1ke wat een goed nieuws! Ben blij dat je het hebt laten controleren én dat alles goed is natuurlijk! Nu maak je er igg geen zorgen meer over.

Zo ik ga me klaarmaken voor een ochtendje ziekenhuis. Ben benieuwd wat er allemaal uitkomt. Zeker mbt de groei echo. Tijdens de 3D echo 2 weken geleden heb ik ook om een meting gevraagd (ze was nml ook medisch echoscopiste). Dus ik weet precies hoe groot ze toen was, ben benieuwd of ze harder is gaan groeien.. Hoop het niet. Vorige keer lag ze netjes op schema rollen liep alleen haar buikje 2 dagen voor, keurig dus.

2. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    E1ke fijn dat het een adertje was. Maar beter te veel dan te weinig laten controleren indd. Ookal denk je het is niks dan kan het tog iets zijn maar gelukkig nu niet 😄😄

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Gelukkig geen enge dingen e1ke, lekker geslapen daarna?

Sterkte kleinem!

Hebben jullie ook van die gebroken nachten? Mijn dochter is bij haar papa deze nachten en dan nog slaap ik niet door. Ik herinner me het nog van mijn dochter, is dat al rond deze termijn?

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Elke goed dat het maar een adertje was!

Sahi ja hier ook vaak wakker. Weet niet waarom maar word dan wakker en val als het goed is even later weer in slaap. Soms lig ik wat langer wakker.

KleineM succes in het ziekenhuis vandaag!

Yummy mooi die echo's en leuk dat je de andere kindjes er al in herkent!

Ikdus denk niet dat mijn mama het snapt. Ze voelde zich al meteen "in de grond geboord" en "ze was dan toch wel een hele slechte vrouw en moeder", echt erg. Probleem proberen verschuiven in plaats van bij zichzelf te kijken. Zeker gezien mijn jongste broer al minder langskomt owv haar bemoeizuchtige gedrag. Je zou denken dat ze dan even bij zichzelf zou gaan kijken en er aan werkt, maar nee dus.. ik ben nu ondankbaar en onredelijk in haar hoofd terwijl ik enkel maar mijn grens aangeef. Ben in geen enkel moment onredelijk, onbeleefd of respectloos geweest. Alles op een rustige manier gezegd, in de hoop dat het doordringt maar vrees er beetje voor..

5. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh kleineM ook naar ziekenhuis, inderdaad drukke dag succes! Oh Gelukkig een gesprongen ader. Yummy mooie echo hoor! Ik word ook vaak wakker hoor. Meestal slaap ik een paar nachten Door en dan hebben weer een paar Rot nachten. Ik wil dan graag s'middags slapen maar dat kan nooit.

6. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Even een ego berichtje, maar wilde me even laten horen!

Buiten de slapeloze nachten, de pijn van het CTS en de jeuk gaat het prima ;).
    Het is deze week echt super druk, veel regelen op de zaak, alles voor kerst regelen, laatste week voor de kids, kerstviering op school enz.
    Vanmiddag weer naar het zkh en vanmiddag worden ook de spulletjes geleverd!
    Ik kom snel weer even uitgebreid op iedereen reageren.

7. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Mooie echo's. Altijd leuk plankje als je nog een keer mag hihi

@meisje vervelend zeg dat het niet zo lekker gaat tussen jou en je moeder

@missyhier ook meer afscheiding sinds zwangerschap is hek normaal hoor

@e1ke gelukkig was het niks ergs

@Kleinem succes met de groeiecho

@slapeloze nachten hier ook vaak wakker snachts en smorgens vroeg maar kan daarna wel weer goed in slaap komen gelukkig

8. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    De groei echo was prima gelukkig! Maar Krijg nu langwerkende insuline voor de nacht... Volgende week weer terug naar diabetes verpleegkundige en afspraak bij de internist. Vind het ergens een beetje vreemd dat ik al insuline krijg zonder dat ik de internist heb gezien, maar volgens verpleegkundige is dat normaal bij deze waardes. Ik begreep van anderen ook dat de diabetes verpleegkundige dat mag voorschrijven. Dus tja... Maar het heeft nogal wat gevolgen, oa dat ik met 38 weken ingeleid wordt.:$ Moet allemaal nog even bezinken...
    Qua dieet doe ik het super dus hoef niet anders te eten (eet nu kh arm). Mag ook niet minder ivm voedingsstoffen en gelukkig prik ik daar ni nog goed op. Nuchter (dus na de nacht) is wat te hoog. Eten heeft daar geen invloed op. Ben benieuwd!

Hier ook meer afscheiding. Manadeluxe leuk je spulletjes!! Wel ff showen hoor!!!

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Kleinem goed dat de echo goed was! Jammer wel dat je moet beginnen prikken maar het is niet anders.. gaat dat na de bevalling gewoon weer over?

Mamadeluxe leuke vooruitzichten! Ben benieuwd naar je spulletjes!

Besefte daarstraks dat het nog maar 2,5 maand is! Wat vliegt het!

Hier daarstraks achter de befaamde muis zitten vangen met vriend en hond (zelf een muis van 1,5 kilo onze chihuahua hahaha). Was een super lief ding, maar heb ze toch liever buiten of dood eigenlijk hihi. Vangst was tevergeefs, ze verstopte zich uiteindelijk IN de wasmachine, achterin ergens. Kunnen we niet aan dus, helaas! ;) vannacht de val maar weer zetten (nu gaat niet owv de hond haha denk dat zij ook dood blijft als ze er tussen zou geraken :D)

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Oh, wbt afscheiding, hier ook hoor. Soms paar dagen veel meer en dan weer wat minder. Wisselt zowat. Ik draag elke dag inlegkruisjes en wissel ze ooit tot 5 keer op een dag of zo. Zolang je geen jeuk hebt en er inderdaad geen vreemde geurtjes of zo aan zitten, is het normaal.

11. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Plankje hoe is je echo vandaag uitgepakt?

Yummy, mooie fotos echt heel leuk!

KleineM fijn dat de groeiecho in orde was.

Hier ook even een wat positiever bericht dan gister. Hebben besloten verder te gaan met de controles bij een doktor waar ik begin in de zwangerschap heen ging. Ieder geval tot de bevalling en waar ik dan ga bevallen zal ik wel zien, kan er tog niks over zeggen 🙃.
    Gelijk een echo gehad, niet zo mooi als die van julie maar ag ik weet nu dat ze nu 1474 gram weegt en der hartje klopte weer goed, mooi der hoofdje in beeld gehad en der neusje stond wat naar boven, net als mijn neus zij de doktor hihi. Hoofdje wel wat groot maar niet om zorgen over te maken. En weer met der handjes(duimen) richting der mondje, was bij 24 weken ook al zo.. Zou dat betekenen dat ze een duimer zou worden, of als mn man een nagelbijter of zegt het egt helemaal niks???!! Oh en me bloeddruk was 14/9, hoog dus heb daarvoor magnesium en nog een ander medicijn voor gekregen, hopen dat het wat daalt. Morgen nog test voor suiker en ik ben helemaal tevreden!

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @Kleinem fijn dat de echo goed was en tja die insuline het is niet anders hè je moet maar zo denken kan altijd erger. Spannend dat je word ingeleid

@turkssnoepje fijn dat je echo hebt gehad en iets positiever bent dan gister

13. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    KleineM gelukkig dat je echo goed is.

14. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Turkssnoepje ik had gister de echo 😄
    Mooie foto

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahah meisje en de muis.
    Vervelend van je ma dat ze zo blind is.

Kleinem balen van het spuiten
    Wel fijn dat de echo goed was

Turkssnoepje fijn dta je er positiever in staat.
    En inderdaad neusje staat omhoog schattig

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Fijn dat je nu meer op je gemak bent turkssnoepje en mooie echo!

Ikdus lach maar :p kom jij ze vangen? :D

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je mag mn kat(poes) lenen 😂😂

18. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

2 maart
    mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥

3 maart
    anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥
    zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥
    Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥

6 maart
    izi - 28 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥

11 maart
    fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥
    Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥

15 maart
    Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥

13 juni
    MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥

12 augustus
    Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥

♥= 7 ♥= 13 ♥= 15

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

18 december
    Toekan - 3D echo
    Ikdus - cardioloog

22 december
    Besjes - groei echo
    Danda - 30 weken echo
    MamaDeluxe5 - Groeiecho
    Plankje - gynaecoloog ivm suiker

23 december
    Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag :)
    Sahi - 4D echo
    KleineM - internist en diabetes verpleegkundige

24 december
    Wendy188 - groei echo
    Sahi- controle vk
    Suus123 - eerste echo

** Merry Christmas ladies!**

28 december
    Meisje89 - 30 weken echo
    Missy - controle vk

30 december
    Besjes - controle vk (bespreking bevalling)

31 december
    KleineM - controle vk

12 januari
    juf87 - echo 32 weken en controle
    Plankje - groei echo
    Toekan - 32 weken echo
    E1ke - groei echo 33 weken

14 januari
    Yummy - echo placenta
    kleineM - groei echo 32 weken + gyn

15 januari
    Wendy188 - groei echo
    MissyMissy - 20 weken echo

21 januari
    kleineM - bespreking bevalling

28 januari
    kleineM - controle vk

11 februari
    kleineM - groei echo 36 weken + gyn

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Katten spelen eerst met hun prooi, dan loopt ze hier nog wel even rond denk ik :D buiten zitten katten, maar helaas zit die muis niet buiten! De vorige is wel nog naar buiten gegaan en die hebben ze toen wel gevangen. Helaas vindt deze het te goed binnen haha

20. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Zo de lijst staat weer klaar, jullie mogen ook afspraken voor januari en februari doorgeven he meiden!

Toekan: jij hebt morgen een leuke dag! Een 3D echo, helemaal geweldig!

Ikdus: jij hebt morgen een spannende dag bij de cardioloog, heel veel succes. Ik hoop dat het gewoon een zwangerschapsverschijnsel is. Dat denk ik ergens wel, maar toch fijn als je daar geruststelling in krijgt.

Turkssnoepje: wat fijn dat je weer een goede dokter hebt gevonden. Hoe werkt dat in Turkije? Hebben jullie geen vaste dokters? En zoiets als een vk bestaat dat daar? In ieder geval een hele snoezige echo! Wat een lief profiel! Morgen een suikertest: is dat standaard of omdat het hoofdje wat groter is? Geniet lekker van je prachtige meisje in je buik!

E1ke: hoe voel jij je nu? Ben je wat uitgerust na alle spanningen van gisteren? Is het bloeden gestopt?

Meisje: love jouw verhalen! :p:):D Ik zie een hele reeks verschijnen: De avonturen van Meisje... Lees nu na 'het mysterie van de verdwenen tenen' ook 'de mysterieuze strijd met de ongrijpbare muis'!

Mamadeluxe: hoe gaat het meid: ben je de nieuwe spulletjes aan het uitpakken en bewonderen??

Missy en Suus: hoe gaat het met de zwangerschapsklachten? Suus nog 1 weekje...!! Heb jij nog meer aankopen gedaan Missy?

Besjes: hoe gaat het met jou? En met je bekken? Heb je ook af en toe betere dagen?

Inleiden: ik vind dat wel een heel spannend idee. Het lijkt me extra pijnlijk omdat je lijf er (misschien) nog niet rijp voor is. Is iemand van jullie wel eens ingeleid en hoe was dat?

Deel Deze Pagina