Ikdus: Super dat het hartfilmpje goed was! E1ke: Fijn om te lezen dat het bloeden gestopt is, en de vermoeidheid is heel herkenbaar. Geen 15 maandertje, maar één van 3 en 7 jaar met hele drukke agenda's. Pff. En waar het normaal altijd redelijk rustige en makkelijke kids zijn, zoeken ze elkaar de laatste dagen constant op. En dan niet eens ruzie maken, maar wel constant elkaar een beetje klieren en druk doen. En dat combineren we met ons eigen bedrijf, mijn werk, de reorganisatie en alle verplichtingen die bij december horen. Blegh! Nog eventjes en dan hebben we vakantie. We gaan lekker een weekje naar Vaals.
Ja hier is er nog mijn pluszoontje van 9 en dan de buurjongen die hier altijd speelt met hem. Zijn gelukkig alleen de weekends dat hij er is. Vind vooral zwaar dat ik de avonden eens niet vrij heb. Gewoon rustig een bad nemen ofzo. Mijn dochter gaat slapen om 21u en eer ze dan slaapt en in alle rommel van de grond geraapt heb, ben ik zelf doodmoe. Dan meestal nog de afwas van koken enzo. En dat pakken en hangen aan mijn been de hele dag. Vermoeiend. Heb spijt dat ze niet af en toe naar de opvang kan. Achja we komen er wel door, af en toe klagen kan eens goed doen zit natuurlijk wel in ziektewet voor iets. Dus zou wel meer moeten rusten. Toekan: prachtige foto's! Ben ik wel jaloers op.
Toekan wauww Turkssnoepje wat een gedoe zeg bij jullie E1ke lijkt me echt pittig zeg, wil je je dochter niet naar de opvang brengen ?
@meisje al wat gehoord ondertussen? @toekan mooie echo's zeg @ikdus Hoe is het verder gegaan fijn dat het filmpje iig goed was
Oh vervelend meiske dat je hem niet kan bereiken! Heb je al wat gehoord? Mooie echo's toekan! Ikdus Hoe was je hart filmpje? Ik ben echt zo moe. Baby beweegt constant en voelt niet altijd fijn meer. Ik heb weer constant harde gespannen buiken. Moet echt veel doen nog vanavond en morgen maar wil alleen maar liggen.
Dank u dank u ben er zelf heel erg blij mee.. Hier ook een dochter van iets voorbij de 2 jaar. Gaat gelukkig wel 3 dagen naar de opvang. Ik voel het goed als ze een hele dag is thuis is geweest... E1ke: ik weet niet van waar je bent, maar we zijn er voor naar de roze wolk in holsbeek voor geweest
Wauw roekan, wat een prachtige foto's! Meisje al wat gehoord? Kan me voorstellen dat je er over in zit. Turkssnoepje lastig hoor, dat het daar zo anders is geregeld. Yummy zouden ze zo druk zijn vanwege de vakantie voor de deur? Mijn dochter is niet te houden, pfff Vandaag een dagje vrij weinig gedaan, wat ben ik moe zeg! Voelt zo nutteloos, maar het is natuurlijk een drukke periode en morgen 29w, ik moet mezelf niet vergeten
Haha toekan, bij Melissa ga ik ook! Is vlakbij. Maar hij lag niet goed, lag met gezichtje in placenta omdat die vooraan ligt. Wazige Foto's als gevolg, dus werd het een gewone controle. Daarom afdruk van echo apparaat zelf. Ik ga altijd bij Melissa. Lieve vrouw he! Zal mijn echo nog eens posten. Mijn dochtertje gaat niet naar kdv, omdat dat niet aangeraden wordt met haar ziekte
Prachtig toekan!! Wat bijzonder he dat je daar gewoon bij je draagt en dat het al zo klaar is en we nog ZO lang moeten wachten
Hier met de dochter ook bij haar geweest.. Ook voorliggende placenta, 'aar heel veel geluk dat ze toen net goed lag inderdaad een heel lieve!
Hartfilmpje was goed, echo hoor ik 5 januari maar de echoscopiste vond het er goed uit zien. Nu heb ik een 48uurs holter om. E1ke ik vind die van jou ook gewoon mooi hoor. En een medisch kinderdag verblijf of gast ouder ? Missy ik zie niets op de prenatal site, fijn dat je zo goedkoop kon shoppen 😀
Rond half 4 kreeg ik via WhatsApp eindelijk teken van leven. Hij had zich kunnen aanmelden op het wifi netwerk van school. Hij kon ook niks versturen, mobiel Internet werkte niet Heel vreemd! Heeft geduurd tot bijna half 5 eer de berichten door kwamen! Heb met de provider gebeld maar ze vond niks waardoor het kwam. Alle facturen waren ook betaald dus daar lag het ook niet aan, heel vreemd! Was echt behoorlijk ongerust pff Ikdus goed dat je filmpje goed was! En de ruis is normaal dan nu doordat het hart harder moet werken voor de bloedtoevoer naar de baby? Elke jij krijgt ook niet veel rust dan, kan je niet een keer gewoon alles laten liggen en zelf ook om 21u gaan slapen? Kan je wat inhalen. Toekan wat een mooie foto's!! Zo lief!! Sahi morgen 29 weken ja, ik ook het gaat vooruit hè, is niet meer zoals in het begin.
Fijn dat je hem na zolang toch te pakken kreeg. Nooit leuk dat soort dingen ! De cardioloog zei dat hij een ruis hoorde omdat mn hart zo hard werkte, denk dat dat met de echo is gecontroleerd. Ik maak mijzelf nog steeds geen zorgen.
Neen tussen mechelen en lier maar door de goede ervaringen te lezen 2,5 jaar geleden bij haar terecht gekomen