1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kleineM, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wij gaan ook voor de tripp Trapp!! Ben druk aan het zoeken naar aanbiedingen, en kijk ook op marktplaats. De tripp Trapp is smaller dan de steps. Dat is handig in onze smalle huis. Bovendien vond vl die mooier dan de steps (en hij is goedkoper).

Kaatjekaa: wat geweldig leuk joh!! Leuke cadeaus gehad?
    Er wordt ook iets voor mij georganiseerd in januari ergens 🤗🤗

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Stoel; ik heb zelf voor beide kids een tripp trapp en voor de baby ga ik nu nog een new born set kopen. Mijn keuken is apart van de woonkamer en heb een behoorlijk aanhankelijke kat, dus wil tijdens het koken en eten de baby in het zicht hebben. Dus als hij niet in een afgesloten kamer op bed ligt, dan lekker in de stoel erbij in de keuken.

Zaelda laat je wat betreft werk goed informeren! Geen beslissingen nemen op aannames, want je hebt in NL een hoop rechten!
    Over je hond heb ik weinig toe te voegen, heb weinig verstand van honden.
    En je vriend; tsja ik ben echt heel vaak belazerd en nu mn laatste vlam was de intentie prima, maar is ook heel verdrietig afgelopen (of pauze, ik weet het niet zo goed), maar ik ben echt heel huiverige met te hard van stapel lopen. En nu met een baby in mn buik, waar ik bewust alleen voor heb gekozen, heb ik daarom ook gekozen om juist alleen door te blijven gaan en me niet op die jongen te storten.
    Sowieso kan ik me voorstellen dat het nog heel pril is, aangezien je niet van hem zwanger bent.

Pfff rotdag gehad zeg.
    Op scouting liep alles mis, daar gaan nog een hoop woorden van komen.
    Mn dochter heeft dr haren afgeknipt, is sowieso echt vreselijk stout de laatste dagen
    En toen we thuis kwamen lag er een kerstkaart voor haar in de bus van opa, van mijn vader dus. Alleen aan haar gericht en niet aan mij.
    Gelukkig was het meteen bedtijd en heb ik me even kunnen verbijten tot ze erop ligt, maar wat trapt die man mij op mn hart zeg!
    Kon gelukkig een vriendin bellen om van me af te praten. Ik lig al wakker met en drukke kop de laatste tijd, dit helpt er niet aan mee.
    Voel me ook in de winter (en na die leuke tijd met die vlam) wat vaker alleen, terwijl ik dat nooit had. En nu al die hormonen
    Gadver, heb echt even de ogen uit mn hoofd gejankt 😭

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Kaatjekaa wat leuk! Wat heb je allemaal gekregen?

Wendy fijn nog eens van jou te horen, leuk vooruitzicht die 3D!

Sahi wat een stress met je vader. Dat hij zoiets durft! Je bent verdorie zwanger dat ie toch even nadenkt, zo'n heisa veroorzaken, allemaal niet goed voor die baby!! Hopelijk luchte het gesprek met je vriendin wat op.

Hier vannacht alleen geslapen, vriend had slapende nachtdienst weer... is normaal tot 6.45 maar hij is weer door zijn wekker heen geslapen denk ik want hij is nog niet thuis en antwoordt niet op SMS :p hij is nogal een vaste slaper haha. Dinsdag toen de wekker ging zei ik hem "schat je moet opstaan, de wekker gaat" kreeg ik als antwoord "ja mooi muziekje" en hij sliep gewoon verder hahaha. Nu is er dus niemand om hem wakker te schudden dus denk dat ie nog wel even daar zal zijn.. :D vanavond moet ie helaas weer al werken pff. Daarna eindelijk vakantie!

4. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Meisje89 mooi muziekje 😂😂😂Hoe verzint die het...!

Ja het valt me toch zwaarder als dat ik dacht... heb ook nergens geen puf meer voor. Normaal heb ik helemaal geen problemen met poetsen maar heb er gewoon geen zin meer in...
    En ja we verheugen ons eigen echt op die echo...! 😊😊

5. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha mooi muziek! Vervelend Sahi, ik hoop dat je het goed van je af kan praten. Ik ga denk ik weer een chico kopen, deze vind ik erg fijn. Moeilijk een keuze over je huisdier maken, maar een flat en weinig tijd uit te laten lijkt mij niet ideaal voor zo'n beest. Samenwonen is een gevoel wat je hebt.de een heeft dat gevoel naar een maand en de ander na twee jaar pas. Volg je gevoel.
    Pff kids zijn weer zo vervelend en mijn ma is een lamp op hangen.ben nu zo moe na de kinderen in bad gedaan te hebben en aangekleed dat ik met een harde buik op bed lig. Ben ook vreselijk geïrriteerd. Mijn bekken gaan ook steeds sneller pijn doen, ze kunnen niks meer hebben.sorry voor het klagen.

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Haha ja de lieve schat is altijd hilarisch ’s morgens :D:D vanmorgen was ie kwart na 8 pas wakker haha, gewoon 1,5u te laat ’ik he mijn wekker niet gehoord’ :D

Kan het geloven Wendy dat je nergens nog fut voor hebt!

Trotsema de kindjes komen veel bij in gewicht nu he, kan zijn dat je daardoor meer last hebt nu. Hier gaat het nog wel, merk niet heel veel verergering.

7. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Meisje89 hihihihi grappig en nu weer verslapen hihihihi tog een ander soort wekker halen die gelijk een kouwe douche geeft? Hihihi

8. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @Sahi balen van je vader zeg Hoe durft ie!

@meisje haha lekker 'uitgeslapen' vriend lief 😀

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja volgende keer maar een irritant deuntje kiezen en super luid zetten :D

Besjes uitslapen heeft ie niet echt gedaan, eer hij kon slapen was het 1u voorbij dus echt lang heeft ie toch niet gehad.

10. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bekijk bijlage 485469

Jeeeeeh 3e trimester we gaan aftellen 😄
    Morgen krijgen we voor de 2e keer de 3D echo.
    Hopen op mooie duidelijke foto's van ons wondertje.

11. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wat een leuke foto plankje! Min buik is deze week echt enorm gegroeid volgens mij! Welk fotoprogramma gebruik jij?

12. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Wat een lastige beslissingen zealda!
    Volg je hart die wijst de weg :)

Wij hebben hier ook de stomme Tripp trapp geen moment spijt van gehad.. De newbornset is prijzig maar z'n geld waard en goed door te verkopen :)
    Heb btw wel alles via marktplaats gekocht.. Het geld wat ik ervoor betaald heb krijg ik er dan ook wel weer voor terug

Nog 2 dagen werken dan 1.5 week vrij! Wat kijk ik ernaar uit zeg! Bijna kerst!

13. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb er meerdere hihihi
    Aviary gebruik ik voor de tekst en foto bijsnijden en oplichten, kleuren , bewerken enz.

14. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik plankje!

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mooie buik plankje!

Oh oh meisje, niet handig van je vriend!
    Tsja, dat mijn vader heel egocentrisch is wist ik al, maar dit is echt een sneer, bah!
    Vandaag gelukkig niet te veel meer mee gezeten, genoeg andere dingen te doen!

Vandaag een fotoshoot gehad met mn buik en mn kleine meid. Ik heb al wat foto's mogen bewonderen, de fotografe gaat het nog helemaal bewerken. Het was vooral als zwangerschapsshoot bedoeld, maar mn meisje bleek zo'n natuurtalentje, dat zij er vooral heel veel op staat, hihi
    Ik kom aan het begin van mijn verlof gewoon nog eens terug zonder dochter voor een echte dikke buiken shoot 😉

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Plankje wat een buik!!

Kleinem, zien

Sahi, blijf vooral praten over je gevoelens !
    Ben benieuwd naar je foto's

Haha meisje, mannen en hun wekkers ook he!
    Komt niemand hem dan ook wakker maken uit zijn slaap dienst ?

17. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bedankt 😄 Ja flinke toeter he hihihi ik draag het naar voren

Sahi. Leuk fotoshoot. Foto???😄

18. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @meisje meer uitslapen in de zin van later op dan moest

@plankje mooie buik al!

@Sahi leuk fotoshoot ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt voor zwanger shoot en alvast voor newborn shoot ik ben benieuwd

Ik kan weer eens niet slapen zodra ik ga liggen denk mijn zuur laten we omhoog zwemmen daarbij pijn in bekken echt heerlijk zeg zwanger zijn 😟
    Voor de rest gaal het wel goed heel blij dat manlief twee weekjes vrij is. En dinsdag groeiecho ben ik ook wel heel benieuwd naar 😊

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Plankje wat een buik al! Ik draag ook volledig naar voor. Bij de oudste ook. Langs achter zie je niet dat ik zwanger ben :D (buiten de meer bolle rug) veel plezier straks bij de echo!

Ik gebruik ook aviary op gsm om foto's te bewerken. Heel fijn programma! Op de pc heb ik photoscape.

KleineM heb je foto? :D altijd leuk,buikjes kijken!

Angel nog 2 daagjes doorbijten dan en dan lekker genieten!

Sahi goed dat je afleiding had gisteren, zoiets is je energie niet waard! Leuk zo'n fotoshoot!

Ikdus nee niemand komt hem wekken. Als ze willen dan mogen ze zelfs tot 10u of zo blijven liggen. Sommige doen dat ook. Vriend wil gewoon graag weer naar ons in plaats van daar uit te slapen.

Besjes oh op die manier, dat wel ja :) vervelend van dat zuur! Ik heb riopan en dat werkt heel goed. Zijn zakjes en ik gebruik telkens maar een half in plaats van een gans en dat werkt even goed. Maaltijden spreiden scheelt ook, dus meermaals kleine dingen. En niet pikant eten. En voor mijn bekken slaap ik sinds vorige week met een kussen tussen mijn benen want ik begon ook meer pijn te krijgen snachts, ook in mijn onderrug. Heb er nu geen last meer van tijdens de nacht.

20. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bekijk bijlage 485533

Hij lag heel lekker te slapen en heeft zijn handje over zijn oor hihihi 💙

Deel Deze Pagina