Wat gaan de weken ook snel voorbij he. Voor je het weet heb je jullie wondertje in jullie armen 💙💗
@duola heb ik ook wel eens wat over gelezen maar mee niet zo in verdiept. Kraamzorg bedoel goed de vorige keer een de vk ook :-D Vanmorgen groeiecho gehad. Alles groeit goed en wee hebben ook nog 3d echo gemailt gekregen helemaal leuk. Was 1208 gram nu. Zal later nog ff foto toe voegen
Leuk he dat de tijd zo snel gaat Ben echt klaar met zwanger zijn. Leuk besjes. Ben benieuwd naar de foto! Ik heb pas groeiecho op 33w. In België is 28w hartje luisteren en 32w groeiecho. Duurt nog zo lang. Hier standaard eigenlijk enkel echo op 12w 20w en 32w.
@e1ke hier ook niet normaal hoor die groei echo's ik doe mee aan een studie daarom extra groei echo. In nl is het normaal alleen met 12 en 20 weken en echo te hebben die de meeste hier hebben wel mazzel met alle echo's Hier fotootjes
Net terug van gyn over zwsuiker. Was niks bijzonders alleen gevraagd hoe het gaat. Naar het hartje geluisterd en afspraak gemaakt voor groepsconsult dat is waar je uitleg krijgt over hoe ik de waarde thuis kan meten en opschrijven en over de voeding. En dan 2 weken later kijken ze naar de waardes en ook gelijk groei echo. Afspraken 29-12. Diabetesverpleegkundigen 11-01. Gyn groei echo + controle suiker
Wauw besjes wat een heldere foto's prachtig!! Fijn dat alles goed was. Gewicht ligt toch ver uit elkaar precies, die van jou nu 1208 en die van kleineM geloof ik al 1474 of zoiets. 200 gram op zo'n klein baby'tje hihi. Gisteren was in België een documentaire over prematuren, waren baby's van 900 en 990 gram. Jeetje zo klein! En onwerkelijk dat onze smurfjes zelfs al groter zijn dan wat daar lag! Je kunt dan echt beginnen vergelijken en bekijken hoe groot je eigen baby zijn handjes ed zou zijn, echt bijzonder. Dat groeit gewoon in onze buik nu!! 😍
Thanks meiden zijn inderdaad wel erg mooie foto's ze hebben bij onze vk ook pas nieuwe apparatuur. @meisje die 1400 was volgens mij van Mamadelux en die is en weekje verder wat dat betreft klopt het wel aardig hihi
Ah ik weet niet meer wie het was maar dan kan het inderdaad wel kloppen! Net op youtube filmpjes gekeken van baby's van 30 weken even dromen over hoe ons mannetje eruit ziet... hij moet alleen wel nog even blijven zitten natuurlijk hihi
Echt prachtige foto's! Kussen heeft bij mij nog niet zoveel verschil gemaakt, ik moet morgen naar de bekkentherapie en dan vraag ik wel even hoe en wat. Sowieso wilde ze me gaan laten trainen, maar denk dat dat er niet meer in zit Ik heb van alles gelezen, maar ben het natuurlijk weer kwijt, het is echt verschrikkelijk hahaha Heb verder ook weinig bijzonder te melden hihi
allemachtig wat een prachtige foto besjes!! Daar zou ik echt dolblij mee zijn! Dat is serieus een van de helderste 3D foto's die ik ooit heb gezien (en ze heeft er ook zoveel gezien hum ) Wij hebben net onze eerste gezinsauto gekocht!! helemaal geweldig: een 4 jaar oude Mitsubishi Outlander. Hij is echt luxe met lederen bekleding, automaat enzo. Ik ben gewend aan mijn 9 jaar oude fiat panda, dus die is echt een belevenis. De auto van vl is zelfs 16 jaar oud, dus we zijn door het dolle heen hier Mijn meisje was met 28 weken 1117 gram meisje, gelukkig maar. Mamadeluxe loopt bijna 2 weken op mij voor dus dat klopt volgens mij precies. Anders zou mijn suiker wel heel snel gevolgen hebben gehad (en dat kan natuurlijk wel!!) Verder spuit ik sinds donderdagnacht insuline en heb nu toch nuchter al 2x te hoog geprikt. Morgen naar de internist en de diabetesverpleegkundige, ben benieuwd wat ze er van zegt. Plankje spannend, wat apart dat je een groepsbijeenkomst hebt. Dus nu nog geen dieet voor jou? Das wel fijn met de kerstdagen, maar ik zou toch zeker al opletten hoor! Ik zie nu door de dagelijkse 4x meten hoe enorm snel je waardes oplopen (al na 1 stokbroodje of pistolet!) dus kijk uit als je er gevoelig voor bent. Veel vlees, vis, kaas en groenten eten.Brood. rijst/ pasta / crackers alleen volkoren. Aardappelen, rijst en pasta max 150 gram bij de warme maaltijd (gekookt). Het is niet leuk dat dieet, maar ach.... alles voor die kleine veel liefs allemaal ik stuiter weer even verder!
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Heidcb - ? jaar - 1e kindje - zoon ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 15 maart Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 12 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 7 ♥= 13 ♥= 15 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 22 december Besjes - groei echo Danda - 30 weken echo MamaDeluxe5 - Groeiecho Plankje - gynaecoloog ivm suiker 23 december Kaatjekaa - bespreking bevalling en trouwdag Sahi - 4D echo KleineM - internist en diabetes verpleegkundige 24 december Wendy188 - groei echo Sahi- controle vk Suus123 - eerste echo ** Merry Christmas ladies!** 28 december Meisje89 - 30 weken echo Missy - controle vk 29 december Plankje - diabetesverpleegkundige 30 december Besjes - controle vk (bespreking bevalling) Yummy - controle vk 31 december KleineM - controle vk 11 januari Plankje - gyn, groei echo en controle suiker 12 januari juf87 - echo 32 weken en controle Plankje - groei echo Toekan - 32 weken echo E1ke - groei echo 33 weken 14 januari Yummy - echo placenta kleineM - groei echo 32 weken + gyn Meisje89 - controle vk 15 januari Wendy188 - groei echo MissyMissy - 20 weken echo 21 januari kleineM - bespreking bevalling 28 januari kleineM - controle vk 11 februari kleineM - groei echo 36 weken + gyn
Prachtige echo besjes! Wij mogen de 30ste voor groei echo en 3d gelijk.. Ben erg benieuwd.. Laat alles op cd/ dvd zetten kan ik thuis weer nagenieten
KleineM leuk een nieuwe auto! Wij zijn ook op zoek naar een nieuwe auto. Na het ongeval van vriend waren we al op zoek maar vandaag kregen we te horen dat de auto perte totale verklaard is. We houden hem en verkopen hem zelf omdat het bod van de opkoper echt te laag was. Mogelijk proberen we mijn auto in te leveren bij een handelaar, en dan beetje bijleggen en dan met de opbrengst van de auto van vriend nog een andere te kopen. Wie weet wij dus binnenkort 2 andere auto's als we wat geluk hebben! Mijn auto is ook alweer 14 jaar en heeft ruim 281000 km vind de zoektocht naar een andere wel spannend. Dit is mijn eerste auto eigenlijk (vorige auto was van ex en dus niet van mij, is toch anders). Heb hem al ruim 6 jaar nu! Angel spannend! Doen ze in het ziekenhuis dan ook 3D tegelijkertijd? Wij mogen de 28e voor groeiecho maar denk nier dat ze 3D doen. Sahi jij morgen ook 4D, spannend joh! Geniet er van! Kaatjekaa jij klaar voor je huwelijk??
Thanks meiden ben ook erg blij met de echo's :-D @meisje leuk ook op auto jacht @Kleinem gaf hoor nieuwe auto lekker van genieten straks hihi