Kaarjekaa hopelijk was het een leuke dag! Heb je genoten! Suus zo spannend morgen! Ik kom wel refreshen Wsl. Heb je wat kunnen genieten van je daagjes weg? Ik voel me heel beroerd vandaag. Krijg weinig lucht en de baby dit hele vreemd gedraaid. Ik ga wat proberen slapen
suuuuus hebben jullie een paar heerlijk ontspannen dagen gehad? Hopelijk trek je de spanning een beetje vandaag? Ik was echt bloednerveus maar oh zo opgelucht en blij toen alles goed bleek te zijn. Hoe laat hebben jullie de echo vandaag? In gedachten ben ik bij jullie vandaag hoor! 😉
Hier gister alles goed bij de uitgebreide 3d echo.... Ze lag heerlijk te stampen... Hihi vandaag om 9 uur de groei echo... ben benieuwd hoe goed ze groeit. Ze had al behoorlijke dikke wangen en het is een kopie van haar vader en zusje...😍😍😍
Ja ik ga altijd laat slapen. Slaap meestal van 12 a 1u tot 8u A half 9. Nu vroeger gaan slapen en al een uur wakker Horecaritme heb ik, laat slapen en laat opstaan. Mooie echo! Suus zoveel succes straks. Denk aan je!
Bedplassen is zeker heel vervelend. En wat meisje zegt; ik weet nooit hoe eerlijk ex is. Ik probeer er online maar niet te veel over te zeggen Maar ze is ook duidelijk bij mij aan het uitproberen hoor, t is natuurlijk ook spannend, zo'n baby op komst. Altijd leuk, die meevallers! Ik had ook een leuke kerst gratificatie, dus dat komt weer goed terecht Onder andere de 4d ejpcho van gisteren, ik zal zo apart nog even een fotootjes hier plaatsen. Ik ben weer vrij onrustig, drukke dagen. Dat heeft dochter natuurlijk ook, dat onrustige gevoel, ik heb het nu zelf ook. Het lukt me dan niet zo goed om hier op iedereen te reageren, dus voel je allemaal niet persoonlijk genegeerd hoor komt na die gekke dagen vast wel weer goed.
Hier een fotootje van mijn kleine man, hier lachte hij gewoon 😍 Zo gaaf! Ik heb nog een half boekwerk aan foto's, maar dat wordt een beetje te gek hier hihi
Wat een mooie foto's 😍😍 sahi bij jou zie je al echt zo goed zijn gezichtstrekjes. En wat lief dat ie lachte! Vriend vind het beetje zonde van het geld dus hier komt geen 3D echo meer. Maandag dus laatste keer baby kijken! We hebben aan de meter gevraagd of ze mee wil naar de echo en waarschijnlijk lukt het haar wel. Ze vond het super dat ze overal zo in betrokken wordt zei ze we zijn gisteren nog met haar en de kindjes naar de kinderboerderij geweest. Was gezellig! Suus hopelijk alles goed daar! Je bent hier al even niet meer geweest. Veel succes straks! Wij hebben vanmiddag kerstdiner bij vriend zijn moeder. Lekker gourmetten! Zoontje is hier nog steeds behoorlijk aan het misdragen, zo frustrerend. Lacht je gewoon uit in je gezicht, zo'n vieze grijns. Hij weet het goed genoeg. We zijn thans heel streng maar zelfs dat is blijkbaar nog niet streng genoeg. Nooit meegemaakt bij andere kinderen. Zou aan geboortejaar liggen hoorde ik van iemand, 2010 zijn blijkbaar allemaal van die moeilijke kinderen. Hebben wij weer...
Die van mij zijn uit 2011 en 2013 maar zijn ook stront vervelend. Zo dwars en inderdaad die gezichtsvermogen uitdrukking pff. Dochter constants nee zeggen en het ook niet doen.
Oh jij hebt er ook zo van die dan gezellig! Hier ook zo, en bewust je steeds verder drijven tot je niet anders kan dan uit je slof schieten. Heeeeel irritant. Geen idee waarom ie dat doet!
Suus succes vandaag, hopelijk deel je goed nieuws met ons @vervelende kids. 2012 hier een ook zwaar vervelend. En het is niet eens om aandacht ofzo
Sahi en Wendy geweldige foto!! Mama's met jongens in hun buik, heeft jullie kleine ook al dikke ballen ? Ik weet dat het na de geboorte sowieso altijd wel dik is. Maar pfoee zijn piemel en ballen zijn wel al groot, zijn voeten trouwens ook (5,5 cm)
@Sahi en Wendy mooie echo's meiden Vervelend al die vervelende kids maar dit is ook wel een pittige maand voor ze met al doe speciale dagen. Straks vast wat meer rust @suus hopelijk alles goed @kaatjekaa Hoe was je dag gister?
Lieve allemaal, bedankt voor al jullie lieve reacties! We hadden ons voorbereid op een hele rustige trouwdag. We hebben immers zelf gekozen voor wo ochtend 9:00 u. En zonder poespas. Toch was het best een leuke ceremonie. Diurde maar een paar minuten maar toch! Romantisch muziekje op de achtergrond.... Daarna hebben we lekker gelunched bij ons thuis met beide ouders en zus. Tijdens de lunch werd het eerste geweldige bloemstuk afgeleverd! Van de buren! Super mooi. Niet veel later een prachtige en enormd bod bloemen. Van mijn werk. Mijn ouderd en zus hadden nog cadeautjes en zijn ns dr lunch vertrokken. Wij hadden een afspraak bij de vk om de bevalling te bespreken. Alles was duidelijk. Savonds samen fijn uit eten gegaan en daarna moe maaf voldaan naar bed gegaan. Vanmorgen weer de bel... Komt er iemand twee enormd dozen brengen. 2 uitgebreidr ontbijtjes!! En we hadden nog niet ontbeten dus dat kwam goed uit. Maar wie ons daarmee verrast heeft.... Is een raadsel!! Daar komen we nog wel achter. Al met al dus toch een fijne dsg en ochtend gehad. We hebben genoten! Fijne feestdagen allemaal!! En sorry voor mijn ego berichtje. volgende afspraak: 4 jan. Controle en 18 jan. Liggingsecho.