Kaatjeka fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad 😄 Suus wat fijn dat alles goed is. Gefeliciteerd 🎉 Missy. Het buik(je) komt vanzelf 😄 Iemand ? Voetje 5,5 😄 Wij hadden vorige week ook zijn voetje gemeten en was 5,3 (27 wk) hihihi lijkt zo groot het. Verder sorry vergeten 😬 Hier: gister bij schoonouders kerst gevierd. Gezellig met zn alle gegeten en kadoos uitgepakt en onze kleine is nu ook al verwend met leuke kleding hihihi. Iedereen fijne feestdagen 💋
Vl heeft zijn mooiste kerstcadeau (tot nu toe) gehad Hij heeft vanmorgen voor het eerst onze kleine gevoeld. Hij schok een beetje en zei ik voelde iets was dat de kleine hihihi Echt super leuk hihihi. Fijne dagen 🎅🏻
Hallo meiden. Merry Christmas!!!! Hier vandaag wezen brunchen bij mijn schoonouders en we zijn fantastisch verwend met een wipstoeltje en een speelkleed, super leuk! Verder vanmiddag wezen wandelen en lekker rustig aan gedaan. Heb beetje buikpijn (niet van het eten). Heel laag, kan et niet goed omschrijven... maar ik denk dat mijn meisje misschien gedraaid is!! De linkerkant voelt niet meer zo hard (ze lag dwars in stuit), nu voel ik meer in het midden iets hards, het viel mijn vriend ook op. Vannacht ook paar keer wakker geworden van diezelfde buikpijn, dus dat zou kunnen. Maar verder helemaal heerlijk hier!
Goeie 1e kerst gehad allemaal? Ik heb het heerlijk geha dbij vrienden, vanavond naar mijn broer. Plankje wat een mooi kado! Missy dat buikje komt vanzelf meid! Kleinem: zou chekcen voor een blaasontsteking na het weekend, maar ik had ook veel last de laatste weken en nu meneer met zn koppie beneden ligt gaat het weer stukken beter. Dus wie weet was het ook gewoon dat draaien. Fijne dag nog allemaal!
Meisje89 en Missy: schoonouders waren erg blij, sprongen gelijk op! Mijn ouders waren heel emotioneel.. is toch anders he als je dochter dit door moet maken... maar allemaal zo blij! gisteren mijn man zijn zussen verteld en vanmiddag mijn broers... het is vroeg, maar ze hebben ons zo goed bijgestaan tijdens de mk, dat goed nieuws ook gedeeld mag worden! we zijn alleen met ons gezin vanmiddag dus dan kan het wel! @buikje Missy.. komt vanzelf toch? ik heb al een heel klein buikje, maar ik heb altijd gedoe met mijn darmen (PDS) dus daarom kan het zijn dat mijn buik al wat 'uitzet'... maar komt vast allemaal goed hihi.. wat een leuk cadeau Plankje! en jij ook verwend KleineM! Fijne 2e kerstdag allemaal meiden!
Plankje wat leuk voor je vriend! Is bijzonder he Suus fijn zeg! Hier vandaag nog kerstfeest van 1 kant van de familie, we zijn met zoveel dat er een zaaltje wordt afgehuurd vandaag zullen er 63 personen aanwezig zijn, op 3 na is iedereen aanwezig! Wordt weer gezellig. Ga alleen een tuinstoel meenemen waarvan de leuning naar achteren kan. Anders heb ik na een uurtje al rugpijn vrees ik... en we zullen er waarschijnlijk nog tot een uur of 6 zitten.
Nog een fijne kerst allemaal!! De drukte doet er hier geen goed aan... Best wel veel harde buiken.. Ik geniet heel erg van al dat samen zijn, maar ga nu stiekem wel blij zijn als al de drukte voorbij is en ik weer wat meer mijn rust kan nemen.. Kaatje: gefeliciteerd! De rest al weer vergeten sorry
KleineM hoe gaat het met je buikpijn???? Sahi gezellig fijne 2e kerstdag en natuurlijk ook jullie allemaal fijne 2e kerstdag suus123 hihihi leuk he hoe je familie reageert. Het is jd gegund meid. Geniet ervan. Meisje89 ja zeker heel bijzonder lijkt net of onze kleine op kerst heb gewacht om zich te laten zien / voelen Toekan neem straks lekker je rust en hoop dat je harde buik minder word Vl werd wakker en legde gelijk zijn hand op mijn buik om te kijken of hij nog een keer HALLO wou zeggen hihihi en moest ff geduld hebben en toen heel zachtjes een tikje hihihi vl is echt blij en ik ook. Het samen voelen is veel leuker dan alleen voelen 🎅🏻🎄🎁🎉 fijne dag
Suus wat geweldig! Fijn zulke reacties! Meisje jeetje 63 man! Succes en plezier! Toekan ik merk dat ook wel hoor, ik ga zo vertrekken naar mn broer, heb nog een dutje op de bank gedaan, ben eigenlijk versleten. En dat terwijl ik eerst bang was om alleen te zitten met kerst... Plankje: zeker leuk dat samen voelen!
Sahi: druk maar wel fijn, voel je je toch gekoesterd als je straks in bed ligt Meisje: jeetje wat een gezelligheid met 63 man! pff zou mij op een gegeven moment wel te druk zijn, ik ben soms wat snel overprikkeld. Misschien campingbedje meenemen haha. Plankje: mooiste kerstcadeau ever! Wat lief dat je vriend meteen weer gig voelen vanochtend! Buikpijn, had ik gisteren weer een tijdje, volgens mij is ze gedeeltelijk weer terug gedraaid. Het voelt wel iets anders maar links is weer opnieuw wat gevuld. Maar ach, mijn moppie probeert het (denk ik), dus ze heeft nog even de tijd. Mijn vriend zei wel ineens vandaag: lijkt wel alsof je buik wat lager zit, dus wie weet Vandaag geen buikpijn en lekker geslapen, heb net 2 auto's gewassen ze waren zo verschrikkelijk vies! En we gaan de ene verkopen nu we een andere auto gekocht hebben, dus moet even blinken natuurlijk! heb eerlijk gezegd meer last van mijn tennisarm dan van mijn buik, maar voel wel dat ik een hele tijd intensief bezig ben geweest. Ga zo even lekker in bad met een leuke kerstfilm op netflix. Vanavond lekker gourmetten met mijn liefste en een spelletjes doen en een kerstfilm kijken, lekker even niks. Hij is nu druk bezig met onze bijkeuken, die waren we toch aan het verbouwen met een nieuwe pui? Nou, het wordt echt al super mooi (nieuw aanrechtblok erin, muren schilderen, nieuwe kastjes, plafond witten met spotjes etc etc... een heel werk. Oh maar wel veel afscheiding (slijm) vandaag en gisteren..
@plankje mooi kerst kado van de kleine hihi Iedereen is lekker aan het genieten lees ik. 63 man meisje wauw date is wel druk Hier lekker rustig, vandaag even naar baby dump geweest. Eerste pakje gekocht een nieuwe stokke stoel een buggy voor onze grote meid en ze mocht nog een knuffel uitkiezen. Al meer al weer goed geslaagd. Voor de rest nu op de bank ben weer kapot
Iedereen is weer druk bezig geweest zie ik! En ja was veel man gisteren maar wel heel gezellig. Uren vlogen voorbij! Was blij dat ik de tuinstoel meegenomen had. Zat lekker zacht en kon wat meer naar achteren leunen. Anders had ik het nooit zo lang kunnen volhouden op een gewone stoel! Iedereen was ook benieuwd naar hoe lang ik nog moest en sommige wensten ons niet alleen zalig kerst , maar ook een gezonde baby! Dat is wel leuk Plankje heeft je vriend baby nog gevoeld? Hier zei gisteren ook iemand dat mijn buik laag zat maar denk dat dat net is omdat ie nog dwars ligt. Bovenin is buik vaak leeg en dan lijkt het misschien gewoon laag te hangen. Eergisteren heeft ie volgens mij even met hoofdje naar beneden gelegen maar intussen ligt ie weer dwars KleineM heb hier soms ook meer afscheiding dan anders. Geen idee waar het aan ligt. Morgen mogen we weer naar ons ventje gaan kijken!! Zo benieuwd!
Iedereen de kerstgekte weer overleefd? Kleinem doe je rustig aan! Plankje wat leuk 😊😊 lag jouw placenta ook voor ? Besjes weer goed geslaagd dus Meisje wat een drukte maar wel gezellig. Hier weer veel last van mijn hart gehad en bloedverlies (1 malig kleind mini beetjes). Ik vind zwanger zijn geweldig. Maar ben wel blij als mijn hart straks weer normaal doet.
Meidje89 vandaag heeft hij nog niet gevoeld. Hij ging pas heel laat naar bed en ik was er al uit toen hij wakker werd. Ikdus ja mijne ligt ook voor. Kan de kleine alleen voelen als ik op mijn zij ligt en dan voel ik de kleine in mijn zij die boven ligt. Doe rustig aan he. Hoop dat t snel over is.
Ikdus hopelijk ben je er snel vanaf. Hier is het muis-mysterie eindelijk opgelost!! mijn chihuahua is een monster haha. Ze ging ineens als een speer van de keuken naar de eetkamer en begon te miepen aan de koelkast. En ja hoor, na even zoeken met licht, vonden we het monstertje onderin! Na even opjagen het er onderuit gekregen en de hond er flink achter als een echte jachthond vriend had het al lichtjes geraakt en toen de hond de kans kreeg viel ze het beestje aan en beet em gelijk dood. Ze is er nu nog naar aan het zoeken haha. Echt een wild beest is ze nu hahaha. Zeg nu nog maar eens dat chihuahua's geen honden zijn
Iedereen een fijne kerst gehad? Had een week geleden een nieuwe broek gekocht bij de V&D. Had nog een andere broek gepast maar die zat 2 weken geleden al krap. Ik dus mooi mijn kerst-outfit tevoorschijn getoverd. KUT! Had ik per ongeluk de verkeerde broek meegenomen. Die nu dus écht niet meer dicht past! Snel met vriend's moeder de stad in voor een nieuwe jurk. Baby is gruwelijk verwend met kerst. Thanks to vriend is zijn familie er heilig van overtuigd dat we een jongetje krijgen die zo'n pauper naam krijgt. De humorist kon het weer niet laten op elk cadeautje een afgekeurde-naam te zetten. Kinderwagen uitgezocht. Vriend begon een beetje zo van ja denk er eerst maar even over na etc. Je kan hem volgende week ook bestellen is wel veel geld etc. Zat hij met mijn vader in het complot. Vriend ging mee uitzoeken. Zou het merk,model en kleur opschrijven zodat mijn vader hem kon bestellen online. Hij is besteld nu 2 weken wachten tot hij komt!! Ben helemaal gesloopt! Heb gister en vandaag dan ook lekker voor Netflix op de bank gelegen. Heb last van een vervelende buikpijn.