Goedemorgen! Hier een drukke dag voor de boeg. Zoon moet om 08.15 bij een toernooi zijn (voetbal) en van daaruit rijd ik rond 12 uur met de kinderen naar mijn ouders. Zij passen vandaag op en ik mag lekker werken haha. Daarna om 19 uur de kids halen, snel weer richting huis en dan meteen door naar de verloskundige. Oftewel, ik hoef mij vandaag niet te vervelen haha. Fijne dag allemaal!
Plankje fijn dat je nu alles zelf goed kan bijhouden. Hopelijk zijn de resultaten over 2 weken goed! KleineM bij jou is de aanpassing ook al goed gelukt precies? Vriend heeft vannacht (ja echt tot 1u of zo volgens mij) nog vanalles liggen opzoeken over de auto Blijkbaar toch niet zo simpel om auto in te voeren en eenmaal hier komen er nog een hoop taks kosten bij. Veel te veel en nu wil hij dan toch niet gaan kijken. Niks Eindhoven shoppen dus. Maar hij zei wel dat we dan wel evenzeer een leuke dag konden hebben dus wie weet krijg ik ikea België er nog wel door haha. En moet een nieuwe zwangerschapdbroek, haalde gisteren een uit de was (pas gewassen) en zat een plek op heb al maar 2 broeken en nu dus nog maar eentje en dat is wel echt te weinig. Dus een babywinkel of c&a of zo zal toch moeten! Yummy drukke dag vandaag!
Wat een geklets hier! Ik heb het minder druk dan normaa, maar toch lukt het me niet zo goed om alles bij te houden. Dat is niks persoonlijk naar jullie hoor! Merk dat ik toe ben aan verlof hihi, vandaag en morgen nog een paar uurtjes en dan nog 5 weken, ik tel echt af! Meisje een auto invoeren is inderdaad een heel gedoe, zou als ik jullie was gewoon in belgie een auto kopen, anders ben je veel meer kwijt dan nodig is. Verder meid. Met de zw.suiker, sterkte! Is geen pretje zeg Missy waarom naar de gyn en de vk? Heb ik iets gemist of ben ik nou echt zo'n zeef?
Ja vanmorgen nuchter was 5,3 dus das op het randje. Ik moet maandag mijn waardes van 4 dagen (5x prikken per dag ) doorgeven en dan zal ik misschien al iets horen maar ze zeggen 2weken om goed te kunnen zien wat de waardes doen. Verder heb ik niet iets gehoord van als het vaak hoog is wat ik dan moet doen. Maar mocht altijd bellen of mailen.
Ik moet vanwege mijn auto imuunziekte ITP ook onder controle staan bij de gyn. ITP= te kort aan bloedplaatjes. Ik heb dus een groot risico op bloedingsgevaar. Als ik eenmaal bloed dan stopt het niet zomaar. Een keizersnee mag dan ook alleen in een uiterst geval plaatsvinden. Mijn bloedwaarden worden elke 6 weken geprikt en tot aan de bevalling (die verplicht in het zkh moet plaats vinden) loop ik bij zowel VK als Gyn. Zij hebben over en weer overleg. Heeft iemand ervaring met het Reinier de Graaf ZKH in DELFT? Tot op heden hoor ik alleen maar goede verhalen mbt bevallingen en ook zijn ze heel deskundig met lactatie gebeuren. Ze luisteren echt naar wat de moeder wil. Kan iemand dat ook bevestigen? Ben ik gewoon even benieuwd naar. babydoos oh nou ben ik heel nieuwsgierig. Ga hem zondag gauw ophalen. Gisteren gratis een box opgehaald. Bespaart weer de nodige centjes.
Bedankt meiden. 😄 Missy ja is echt een leuke box maar er zijn er nog veel meer. Je kan het op internet opzoeken als je blije doos of gratis zwangerschaps doos intikt. Gratis is altijd goed he hihihihi
@missy babydump doos is wel leuk hoor! @meisje jaaa auto invoeren is inderdaad hoop gedoe Hier net bij de vk geweest de kleine is eigenwijs kon het hartje slecht vinden en klonk wat onregelmatig. Maar ze kon niet goed horen of het nou alleen de hartslag van de kleine was of doe van mij er ook tussendoor. Als het de volgende keer weer zo is moet ik naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje maar het was vrij normaal zei ze dus zal wel goed zijn. Verder kort over de bevalling gehad. Moest wel op tijd bellen deze keer hihi kans is groot dat de bevalling korter dier dan de vorige en die was al vrij rap. Verder geen pijnbestrijding en Martin gaat als het kan de kleine aanpakken 😍 21 januari controle vk en 3 februari groeiecho
Besje. Als ze het niet goed hoorde dan ga je tog voor de zekerheid filmpje maken ? Ik hou niet van twijfel of denken dat. Maar van zekerheid 😄 Hoop dat alles goed is 😄
Nou ik ga erg vanuit dat de vk kundig genoeg is om in te schatten of een hartfilmpjewel of niet nodig is en ze legde uit van niet dus dan vertrouw ik daar op
Brrr besjes ik zou denk ik in paniek zijn vooral omdat je pas zo laat weer terug moet komen. Maar vk is inderdaad kundig genoeg. Yummy lekkere drukte pff Zwangerdozen, niet gehaald niet gemist en nu haal.ik het weer niet Meisje balen van het overschrijven kosten. Alsnog leuke dag gehad ? Missy, spannend zeg met de bevalling..dus zakken liggen dan sowieso klaar lijkt me ?
sorry dames, heel lang afwezig geweest en kan niet alles terug lezen. Heb ontzettend last van harde (vaak pijnlijke) buiken. Gisteren zat er ook echt regelmaat in en ik kon Bvb niet aan tafel blijven zitten tijdens avond eten. Heb veel last en vaak pijn en heb de fut niet om te lezen hier. Heb ps op 33w groeiecho, dus moet nog wel even voor ik mijn gyn zie. Als Ze regelmatig blijven ga ik wel even langs voor ctg. Maar nu rust ik voorlopig veel met Netflix als mijn dochter dutjes doet. Sorry dat ik zo afwezig ben.
Hihi heeft niks hoor misschien ben ik wel te nuchter 😛 maar de kleine beweegt goed dus voelt prima. Zodra mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt bel ik meteen
Goed dat alles in orde was besjes! KleineM heel gedoe dan met je bloedplaatjes lijkt me. Als je dan valt of zo, duurt even eer je bloed stolt dan. Veel NL 'ers posten hun auto op Belgische websites dus je zit er al snel aan haha. En zijn vaak nog degelijke auto's, zijn meerdere goeie bij terwijl er in België ook wel goeie zijn maar veel minder. We zijn naar Heerlen geweest. Ikea, prenatal en c&a. Hebben een eetstoel, kleertjes voor baby, zwangerschapsbroek, 2 zwangerschapsshirts, broeken en truien voor de oudste, alvast versiering (vlaggetjes en stickers voor op de ruiten) voor als baby wordt geboren hihi goed geshopt dus Elke doe maar rustig met je harde buiken, en inderdaad bellen als het toch verergert. Helpt een warme douche niet?
Oh meisje lekker geshopt zeg! E1ke: wat vervelend meid!! Doe inderdaad maar lekker rustig aan en ik zou gewoon eerder contact opnemen hoor, dit is toch ook niet te doen? Ik ben kleine gehaktballetjes aan het maken, morgen hebben we nieuwjaar/ oudjaarsavond bij vrienden. Lekker spelletjes doen en snoepen. Er zijn er 3 van de 4 zwanger, dus het wordt lekker relaxed met veel Faber alcoholvrije prosecco..
Wat heb ik toch weer mooie foto's voorbij zien komen! Heb alles gelezen afgelopen dagen maar kreeg niet voor elkaar te antwoorden.. Laatste dagen ontzettend moe en mn lichaam wil niet echt.. Hoofdpijn en MN lijf voelt heel zwaar aan vooral savonds.. Herkenbaar? Vandaag groei echo gehad.. Zou ook 3d hebben maar die is afgezegd maandag omdat die verkeerd ingepland stond.. Had dag nadat ik afspraak voor de groei echo gemaakt had gebeld om te vragen of ze ook gelijk 3d aanvast kon plannen (dus 2e afspraak daarna) moeilijk moeilijk uiteindelijk kon het wel.. Maar dan zou ze het anders doen... Heeft ze gewoon 3d in de tijd van de groeiecho en placenta lokalisatie gepland (dus alles zou dan binnen 15 min gedaan moeten worden) invalkrachten.. Placenta ligt nu goed maar MN mooie mannetje blijkt veel te groot te zijn en heb teveel vruchtwater.. Morgen suikertest doen.. Dus ben erg benieuwd.. Hadden degeen met suiker extra klachten?
Missy missy.. De babydump doos vond ik het leukst.. Weinig reclame en veel bruikbare producten! Setje lepels waar je er geen genoeg van kan hebben.. Ideaal maatje.. Rompertje.. Flesje.. Kleine bakjes om fruithap oid in te bewaren/ vriezen .. Erg leuk EN gratis hihi! Weet niet of er mensen zijn met een hoogvliet in de buurt... Is nml ook de moeite waard om je kaartje in te leveren na de geboorte van je kindje!! Dat was nog het meest bruikbare van alle gratis producten .. Kruidvat heeft btw ook een tas voor zwangeren