Oh vervelend zou gewoon gelijk bellen dat je toch graag vandaag nog langs wil komen omdat je onzeker voelt over je klachten. Belt ze maar weer iemand anders af ik voel mij hetzelfde, zijn echt klachten van het laatste trimester maar door controle voel je wel zekerder. Gewoon bellen hoor!
Elke heeft ie niet gezegd dat je secretariaat moet bellen voor een nieuwe afspraak of zo? Ik zou onmiddellijk bellen en eisen dat je vandaag nog terecht kan owv aanhoudende harde buiken ed. Dat is iets wat ze normaal toch serieus moeten nemen. Als je er al van moet opstaan omdat ze zo vervelend zijn, zou ik zelfs naar spoed gaan hiervoor. Alleen zit je daar dan een paar uur te niksen misschien. Hoewel ze mij vorige keer rechtstreeks naar het verloskwartier brachten, en daar meteen aan de monitor gelegd. Echo deden ze daar ook dus dan heb je hetzelfde als een gewone controle en ben je toch gerustgesteld. Niet twijfelen, gewoon gaan! Juf fijn dat de echo goed was gisteren. Gek dat je bloeddruk zo hoog was, hebben ze er een verklaring voor? Als bloed en urine al in orde is dat is natuurlijk wel al goed. Turkssnoepje hier ook nog altijd van die stomme nachten, heel vaak wakker. Heb voormiddag al een dutje gedaan toen was vriend uit huis dus even gebruik gemaakt van de rust Yummy rust maar goed! Mamadeluxe dat zou jij beter ook doen ipv poetsen! Zeker na het ziekenhuisbezoek vorige week. Straks de envelopjes halen voor de geboortekaartjes, kan ik beginnen met overal de adressen op te schrijven! En vanavond info avond over schoolrijpheid. Zoon mag in september naar het eerste leerjaar en we krijgen vanavond dan uitleg over de ontwikkeling op deze leeftijd of zoiets. Hopelijk hou ik het vol om daar zo lang op een stoel te zitten en is het niet voor niks. In de uitnodiging deden ze er nogal wat over, leek alsof je meteen een slechte ouder bent als je niet zou gaan of zo dus toch maar gaan... hebben 2 maand geleden al een gesprek gehad met zijn juf en die zei dat hij sowieso klaar is om over te gaan, plus eer het september is, is hij nog wat ouder en wat minder (of anders) speels dan nu en zouden er sowieso geen problemen zijn. Daarom dat ik eigenlijk eerst niet wou gaan. Maar de juf vroeg me gisteren of ik kwam dus toch maar toegezegd...
Heb sinds een uur of 1,5 uur ineens zeurderig gevoel in buik en rug, is dat het indalen? Voelt alsof ik ongesteld ben pff... iemand die het herkent? voelt echt niet aangenaam bwuuurgh
Meisje ze zei op mijn voicemail dat ze zou proberen om me vandaag nog terug te bellen voor een nieuwe afspraak. Als in zelf bel, kom in uit bij een bedrijf dat verschillende dokters hun agenda beheert. Daar zeiden ze dat ik donderdag avond mss wel terecht kon of zaterdag voormiddag. Donderdag lukt niet en zaterdag moet ik dan ook de voetbalwedstrijd van mijn stiefzoontje afbellen. Lijkt me ook nog zo ver weg ook. Als ik dan zei van harde buiken zei ze ja als het dringend is moet je langs spoed. Maar loop al weken zo rond dus zo dringend zal het niet zijn. Ach ik doe vast ook gewoon moeilijk omdat ik echt op ben van de stress met dat onderzoek morgen van mijn dochter. Ik moet gewoon Wenen van niets vandaag. Hormonen en stress zijn echt een slechte combi. Ondertussen heeft ze nog steeds wel niet terug gebeld.
Herkenbaar, had vannacht ongesteldheidsgevoel. Weer alleen niet of dat ook indalen is. Bij mij zijn dat steken en druk op schaambod indalen.
Ik heb het sinds vorige week ook, je lichaam is aan het verweken en je krijgt lichte voorweeën. Ook kan hij inderdaad verder indalen. Mijn buik was ook beurs toen hij indalen. Ik vind het ook geen fijn gevoel, meestal is hij ook nog erg druk en dan heb ik een harde buik een baby die mij duwde en ongesteldheide krampen. Pff ga we al bevallen? Sterkte meid!
Ik moet bij twijfel altijd komen. Je weet niet wat er in je lichaam gebeurt. Al is het nu om jouw de zekerheid te geven dat het goed gaat.
Ik voel op mijn schaambot niks, het is echt net hetzelfde als ongesteld zijn. Zeurderig, lichte kramp. Niet zoals een eerste menstruatiedag echt fel, maar toch behoorlijk ongemakkelijk. Heb het bij de eerste niet gehad dus vond het wel apart. Weet ook niet hoe voorweeën voelen, als dat is zoals gewone weeën maar dan minder fel, dan is het dat niet. Zal wel indalen zijn dan. Bevallen lijkt me toch nog niet, dan moet je toch echt aan het puffen geraken nee? Heb wel vaak gevoel dat het elk moment kan gebeuren, zo van "ja hij is klaar, kom maar" maar stiekem is het nog bijna 2 maand en dat is nog ZO lang bij de oudste nooit problemen gehad maar nu is mijn geduld wel op. Misschien door de vele lichamelijke klachten. Bij de oudste had ik niks dus dat was heel anders.
Ja maar hij beweegt de hele dag, dus niet echt reden voor spoed. Wou het gewoon erg graag weten. Hopelijk valt de afspraak voor mijn dochtertje morgen beter mee
Ik wil je niet ongerust maken maar toen ik dat had vorige keer moest ik meteen bellen... Hoeft natuurlijk niks te zijn
Rond 18-19u begon het te minderen en heb het nu niet meer, dus is denk ik toch het indalen? Hij bleef ook gewoon bewegen zoals normaal en nu nog steeds. Had er ook geen harde buik bij of zo. Moest dat wel het geval geweest zijn dan had ik wel gebeld. Maar nu lijkt het over. Nog even een warme douche nu en dan hopelijk een heerlijke nacht!
Zo eindelijk even tijd en puf om hier te komen reageren, ha dal wel wat op de app gezegd, maar wa snog niet aan het forum toegekomen. Bij de echo bleken de buik en de benen heel erg voor op de termijn (p95), terwijl het hoofdje juist achterliep daarop (p25). Ze zou overleggen en me terugbellen als er iets extra nodig was. Had om 1800 nog niks gehoord, dus had er niet meer aan gedacht, maar toen werd ik om 1900 alsnog gebeld. Ik moet vrijdag bij de gyn komen voor een extra echo. En dan aansluitend een gesprekje met de gyn. Ik hoefde geen opvang te regelen voor mn dochter, ik zou zo klaar zijn. En toen vond ik het ineens toch spannend, terwijl ik me al vanaf het begin totaal geen zorgen maak om de kleine man. Ik ga er maar vanuit dat het allemaal wel meevalt. Meisje dat zeurderige zou ik in de gaten houden hoor, kunnen voorween zijn, maar je weet het niet. Ik moest er op letten dat ik geen 'balgevoel' kreeg in de vagina, zolang ik het tegen mn schaambot blijf voelen is het prima en hoort het erbij. Elke ik zou toch even extra bellen voor advies hoor! Al contact gehad inmiddels denk ik?
💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -29 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 29 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 11 maart kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ Lentevlinder - 27 jaar - 1e kindje ♥ 15 maart Zealda - 25 jaar - 1e kindje ♥ 13 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ 8 augustus Suus123 - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 12 ♥= 12 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 14 januari Yummy - echo placenta kleineM - groei echo 32 weken + gyn +diabetes vp Meisje89 - controle vk Suus123 - derde echo (termijnecho?) Plankje - diabetes vp 15 januari Wendy188 - groei echo MissyMissy - 20 weken echo Suus123 - intake VK Sahi - extra groei echo gyn 18 januari Kaatjekaa - Liggingsecho 19 januari MamaDeluxe - Controle gyn Juf1987 - monitor + gyn + echo 20 januari Yummy - vk 21 januari kleineM - bespreking bevalling Besjes - controle vk 25 januari Missy - controle vk Sahi - controle vk 26 januari Plankje - gyn + echo + controle 28 januari kleineM - controle vk 2 februari MamaDeluxe5 - Controle gyn 3 februari Besjes - groei echo 5 februari Yummy - ligging - groei echo 11 februari kleineM - groei echo 36 weken + gyn
Nee ze heeft gewoon niet terug gebeld Heb zelf nogeens gebeld maar ze zeiden dat ze wel zou bellen en dat ik moest wachten. niet dus... Lig ondertussen wakker over de onderzoeken morgen Sahi: wel even schrikken. Maar alles zal vast goed zijn he. Succes
E1ke, das wel heel naar zeg! :x Heel veel succes morgen!!! Hopelijk is alles goed met je dochtertje, ik denk aan je en probeer nu wat te slapen of in ieder geval te rusten xxxx
Elke nog geslapen? Heel veel sterkte vandaag! En gewoon die gyn blijven bellen als je weer tijd hebt hoor!
Succes vandaag elke!! Wat spannend sahi maar zou heel bijzonder zijn als ze op dit termijn nog rare of grote afwijkingen zouden vinden lijkt mij....
Elke heel veel succes vandaag!! Hoe laat mogen jullie? Hopelijk heb je nog wat geslapen. Sahi vreemd dat zijn hoofdje zoveel kleiner zou zijn. Hopelijk ergens verkeerd gemeten of zo en is vrijdag alles oké. Heb geen zeurderig gevoel meer gehad, en tegen mijn schaambot voel ik niks. Vannacht wel bar slecht geslapen pff. Om 23u voelde ik me heel vreemd, best beroerd. Mijn maag en darmen maakten constant geluid ook, geen idee waarom. Nu weer al dus geen idee waarvan het komt. Voelde baby ook vanmorgen links onder mijn ribben hikken Toch niet ingedaald dan?! Zo vreemd! Wat was dat gisteren dan?
E1ke wat belachelijk zeg! Sterkte met dochter vandaag Sahi, kijk eens naar jouw hoofd en van donor zijn die ook klein ? Ik heb toen bij dochter begrepen dat hoofd best te klein mag zijn. Al is dit wel buiten proporties lijkt zo. Maar dochter had ook een klein hoofd nooit iets over gezegd. Wij zelf hebben ook een klein hoofd.