MEGAPOST!! @ Natasha, hier gaan de sympthomen ook een beetje op en af, zal er wel bijhoren. @ Nenny, heb wel vaker gehoord dat mensen zeker nog tot 6 weken last hebben van ongi krampjes. Probeer je nog niet druk te maken als er geen bloed bij komt kijken! Snap wel dat het moeilijk is, dikke knuf! @ Mama Marinda, gefeliciteerd!! Spannende tijd he! Hier weet ook niemand het nog hihi. @ Anzza, toevallig net een afspraak gemaakt. Op 26 sept hebben wij intake en eerste echo, kan niet wachten! @ Nenny, als we straks genoeg kletsen worden we vanzelf verhuist naar clubs @ Nelly, gefeliciteerd!! @ Darmen, ik heb niet echt krampjes maar ik moet nu sinds een week wel bijna 3 keer per dag! Terwijl dat eerst 1 keer per 2 dagen ofzo was @ Nenny, wat bedoel je met je verleden? (als je dat wil delen hoor) Heb je het dan over je MK? @ Natasha, wow wat een knaltest!! Waar maak jij je nog druk om hihi... @ Joyce, had jij die indicator nog gedaan? Zal anders zo ff in je album blieken was nog wel nieuwsgierig Heb niet meer in het andere topic gekeken waar ik het vroeg.... @ Miep80, gefeliciteerd!! En je bent de eerste op 2 mei!! Als je nog even je leeftijd wil doorgeven zet ik je ook op het lijstje @ Vertellen, aanstaande zondag vliegen wij naar Turkije en mijn moeder gaat dan met ons mee op vakantie voor het eerst. Dus als we daar dan zijn aangekomen dan krijgt zij een turks vakantie kaartje (haha) met een leuk gedichtje erop vanuit mijn zoontje "geschreven" zeg maar. Dat we nu niet met zn 4en maar met 5en op vakantie zijn en blabla. Als we terugkomen van vakantie zullen mijn schoonouders wel meteen op de stoep zijn om mijn zoontje te zien, dus daar wil ik dan die chocolaatjes (van mijn foto) serveren bij de koffie. En het weekend daarna gaan we het aan mijn vader, stiefmoeder en zusje vertellen, doe ik onze vakantiefoto's al in een album en dan als laatste foto doe ik een foto van test of iets dergelijks. Mijn schoonzus en zwager krijgen 14 sept te horen wat het geslacht is van hun kindje, dus stel dat het een meisje is dan doen we een klein rompertje met tekst "Ik ben een klein zusje, maar wél een grote nicht" (hun hebben dan al een dochter). De rest pas na 12 weken en bij vrienden doen we mijn zoontje dan gewoon een t-shirtje aan met iets van grote broer ofzo. @ Testen, had nog 1 test liggen van KV, had die nog ff gedaan om te kijken of ie donderder was dan die van zaterdag en dat was ie!
in 2010 ben ik al een keer zwanger geweest en toen we het gingen vertellen aan mijn schoonouders was hun eerste reactie dat ik een abortus moest doen. ze hebben toen zo op mijn vriend lopen inpraten, (hij woonde toen nog thuis) en zijn autosleutels afgepakt hem niet zonder toezicht weg laten gaan, zijn telefoonnummer veranderd etc etc.. dat ik toen uit pure wanhoop een abortus heb gehad waar ik tot op de dag van vandaag zo'n spijt heb, en door de angst van de reactie van mijn schoonouders heb ik met mijn vorige zwangerschap zoveel stress gehad dat dat is uitgelopen op een miskraam! nu wonen we samen en we zijn er super blij mee, mijn vriend die mij gerust heeft gesteld door te zeggen dat wat de reactie ook is van zijn ouders dat we er boven staan en dat ze er maar blij mee moeten zijn geeft me nu een enorme geruststelling.
Kom net terug van de dokter! Heb een formuliertje meegekregen om bloed te laten prikken, hij wou toch even mijn leverwaarden checken, aangezien ik steeds diaree heb en omdat het grijs van kleur is. Lekker verhaaltje he Bloedruk enz was allemaal goed! @ Nenny, wat een verhaal zeg Ik hoop voor jou en voor al deze Mei-mama's dat we volgend jaar rond deze tijd met gezonde kindjes op schoot zitten. Naja ik dacht ik meld ff hoe mn doktersbezoekje was Fijne dag iedereen!
Hallooooooo Dames Alle nieuwkomers GEFELICITEERD!!! Ik heb nog niet alles goed doorgelezen. Vandaag een digitale test gehaald en zie foto voor resultaat! HELP hoe lang ben ik dan al zwanger??? http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=270384&stc=1&d=1346075858 Owja voor de nieuwkomers, ik had in de week van 13 aug gewoon mijn normale menstruatie en snap er dus nu niks meer van
hahahahaha Bella Noa .. ja dat kan ik dus niet he, dat bijhouden maar goed.. Haaaaai schatten!!..nou ik ben dus geweest vanochtend, en van mn ha, heel lieve vrouw btw.. moest ik toch echt uitgaan an 25 juli laatste ongi.. dan ben ik nu 5 + 4 .. Ikke uitgelegd dat mn ei dag 20 pas was.. en ik dus 3 + 6 ben.. maarja ik heb een afspraak voor 20 september voor de eerste (inwendige) echo, en dan 28 sept intake bij verloskundige. kijken ze dan wel hoe ver ik ben. Komt wel leuk uit, 24 sept ben ik jarig, en de 21ste is mn feest.. dan kan ik mooi aan mn naaste fam, ouders etc de eerste echofoto laten zien ghehehehe.. in een enveloppe: mama dit kreeg ik in de bus weet jij wat het is? die gaat gillen denk!!!!
Ik ben nu wel een beetje bang dat mijn menstruatie een miskraam was. Of kan de digitale test dan niet meer zo hoog aangeven? Denk dat ik morgen maar even ga bellen met de huisarts voor een eventuele echo. Als ze dat willen doen.
Even denken hoor, want je hebt gewoon een bloeding gehad en bent nu 2-3 weken zwanger.. dat kan wel gewoon.. was het een echte ongi of hevige innesteling, week ie af van je normale ongi of niet?
Precies hetzelfde als altijd... Ben gewoon van ma tot vrijdag ongesteld geweest. Laatste dag was het wel een stuk minder maar dat is eigenlijk altijd wel zo. * grrr* dit maakt mij onzeker haha en dat ben ik over het algemeen niet. Zit niks anders op dan even bellen morgen denk ik dan maar.
Ja inderdaad, je moet wel even weten, dat als jij gewoon iedere maand ongi blijft worden, dat dat geen kwaad kan. maar hopelijk was het alleen deze keer..
Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar ik zou inderdaad gewoon even bellen, misschien doen ze idd ff een echo. Mijn schoonzus is trouwens de eerste maand ook gewoon ongesteld geworden vandaar dat ze ook niet wist dat ze zwanger was, kwam ze pas de maand erop achter en toen was ze toch al mooi 8 weken zwanger. Niet te snel in paniek raken, het gebeurt wel vaker... Zou persoonlijk toch even bellen, al was het alleen om jezelf gerust te stellen.
@Bellanoa Hierbij de digital test , wou even wachten tot 16:00 tot manlief thuis was. Samen is leuker! X Joyce