1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    en ik sluit dan nu echt de week met een mooie echo. armpjes, beentjes, hersentjes gezien. evenals het neusbeentje, niet geheel onbelangrijk voor uitsluiting down syndroom. 6 foto's meegekregen en termijn klopt

2. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @doemaar, wat een mooie echo! idd een mooi afsluiter van deze week! op naar een voor mij, hele spannende week!
    @ de rest, ik heb mijn gebruikersnaam laten veranderen!

gr. joyce marcus (voorheen:))

ps. heb gelijk nogmaals de lijst aangepast, sorry!

Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be
    Klik op het mei 2013 mama's clubje

datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht
    27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh/tb - bv - wil het weten
    28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje
    30-04 Danijelle (40) - 4e kindje
    30-04 Sandra1987 (??) - 3e kindje
    ??-05 Ytest (24) - 1e kindje
    01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten
    01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje
    01-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje
    02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    02-05 MamavanK (22) - 3e kindje
    02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten

03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel
    03-05 kopjethee79(32)-1ste kindje-zh-wil het weten
    03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje

03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten
    03-05 Poon (??) - 2e kindje
    04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten
    04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten
    05-05 N1986 (26) - 1e kindje
    05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh
    06-05 tassie221 (??) - 2e kindje -
    06-05 pink99 (??) - 1e kindje
    07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten
    07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend
    08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten
    10-05 liefje2013 (27) - 1e kindje - zh - bv/fv - wil het weten
    11-05 DTtje (24) - 2e kindje
    13-05 JongeMama2013 (23) - 1e kindje
    13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten
    14-05 Flotsje (29) - 3e kindje
    25-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv

Totaal: 35 zwangeren

Afspraken

datum naam - afspraak
    26-10 Doemaar - echo
    29-10 kopjethee79- vlokkentest
    01-11 Liefje2013 - termijnecho
    06-11 MevrS - controle gyn
    06-11 nelly - controle vk
    08-11 Seallable - intake nieuwe vk en echo
    08-11 Natasha - geslachtsbepaling
    14-11 Zustertje12345 - echo
    16-11 Doemaar - controle vk
    21-11 MevrS - geslachtsbepaling
    27-11 Anke - controle vk
    04-12 MevrS - controle gyn
    06-12 Natasha - 20 weken echo
    19-12 MevrS - SEO 20 wkn echo
    04-01 MevrS - controle gyn

Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
    En laat deze "instructie" ook maar staan...

3. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey meiden,

Ik zit een hele zak yochurtpepernoten leeg te eten momenteel .... Pfft. Me moeder en vriendlief hebben een wedden schap lopen over of ik binner een uur moet spugen of niet! En bedank .... :(

@seal, alles weer oke daar?

@kopjethee, haha leuke naam, doe mij maar een kopje, lekker bij de pepernoten. Maar voor de stoelgang, heeft roosevicee niet iets tegenovergestelds van de laxo? Volgens mij heet het roosevicee stop? Bij de apotheek laats zien staan dacht ik?

@doemaar, mooi, wat duidelijk al zeg, mijn echo van de 9 wkn is net een boontje met een arm uitstulpseltje. Van jou echt duidelijk joh!

Haha, vriendlief probeert inmiddels andere mensen te vinden vor z'n weddenschap, ga hem ff de telefoon afpakken.

Groetjes

4. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @anke, LOL! Geniet er maar lekker van! Ik moet niet aan eten denken!:(
    Dank je voor de tip! Ik het bekijken!
    Nu w8 op m'n mannetje tot die thuiskomt van het werk, vanavond ff een drankje doen in de stad ( als ik niet te moe ben:p)

5. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @anke:jaah echt onbeschrijvelijk!wat een wondertje!!ze had nub theorie toegepast, dus 75% zeker...toch ff afwachten tot de 20 week echo...
    had de echo ook op de nubforum neergezet,, dachten ze allemaal een meisje haha
    en de pepernotenweddenschap,, deed mijn man gister bij de chips!ik lekker genieten hij sarcastisch:HOE lang gaat dit duren??grrr...
    @seallable:Mannen!!hihi...komt vast wel goed hoor,, mijn man was ook zo onverbiddelijk bij de eerste:tot de kleine er was!een echte papa...nu is hij veel zorgzamer!echt sweet!net of hij nu bij de tweede pas echt beseft dat er een kleintje in mijn buik zit!
    @kopjethee:darmen!hopeloos,, het hoort er helaas bij...ik herken het...echt pijnlijk af en toe:( ik weet niet wat helpt dus lees met de tips mee:)
    @doemaar:super gave echo!wauw een echt minimensje!!!

@hier:mannetje een weekend weg,,ik hier alleen met mijn kleine hummeltje...hopen dat ik me een beetje goed voel;)nu lekker gtst kijken!!

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anke, 9 weken 6 dagen. En week verschil maakt ook het verschil;)

@kopje thee leuke naam

@dtje, ja h zooo duidelijk

Slaap lekker iedereen

7. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Hier weer eens weinig puf om uitgebreid te reageren. Heerlijk om die positieve berichten te lezen en de fotootjes te zien! Geniet ervan!
    En die mannen... Tja... Erg herkenbaar... Knuffie!
    "Fijn" dat de vlinderlijst nu verwijderd is. Moeilijk, maar de meeste meiden komen hier inderdaad toch niet meer.

Ik wilde jullie even laten weten dat manlief en ik morgen naar Antwerpen gaan voor de voorpremiere van de nieuwe James Bond film!
    Weet iemand misschien een goed restaurantje? Dan maken manlief en ik er een gezellig dagje van met zijn tweetjes.
    De meiden logeren bij mijn ouders, dus wij kunnen eindelijk weer een keer heerlijk uitslapen. En dan wordt de klok nog eens verzet. Dat extra uurtje slaap kan ik zeker wel gebruiken!

Oh, vandaag heb ik na veel wikken en wegen een angelsound besteld. Ik ben benieuwd of ik het hartje kan vinden...

Ik heb trouwens in mijn profiel een fotoalbum aangemaakt met daarin allerlei themataarten die ik voor onze meiden gemaakt heb. Naja, maken... Besteld heb bij de H-ema. Als jullie er iets leuks tussen zien zitten, stuur me gerust een pb-tje, dan krijg je van me de link, waar je het originele plaatje (zonder naam/leeftijd) kan downloaden, wat je dan ook kan gebruiken voor een fototaart.

Groetjes,
    Nelly

8. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Hey :)

Hier alles weer rustig kwa mannen dan haha. Hij heeft zelfs vandaag mijn ontsteking tussen mn billen doorgeprikt, wat een mooi uitzicht ofniet :p Haha. Tja wel ff duidelijk gemaakt dat ik op 1 wil staan de aankomende tijd. En gaan slapen zonder uitgepraat te zijn is not done! Dat roken geef ik voor nu maar even op....toch een verloren strijd en kan mn energie beter voor andere dingen gebruiken. Wil volgende week ff stukje voor stukje van t huis goed opruimen en schoonmaken.

Iedereen goed weekend gewenst en de lijst ziet er goed uit!!

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelly, misschien lukt het je snel het hartje te vinden hihi. ik probeer t nu al zo af en toe maar tis alleen maar woesj woesj nog

@seallable, is het geen optie om buiten te roken, ik heb die regel gewoon zo ingesteld... toen ik nog rookte, rookte ik al buiten, was die stank binnen zat... en hij rookt soms nog wel maar wel buiten. dat scheelt de helft hoor

nou effe dora kijken, douchen aankleden en naar de zwemles

10. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @nelly, veel plezier met het zoeken! :)
    @ seallable, fijn dat de rust is weder gekeerd! En idd is het geen optie buiten te roken? Mijn man rookt ook, maar ik niet en alleen daarom al rookt hij buiten...
    @doemaar,vroege vogel! Spetter de spatter! ;)
    @hier, zo opstaan, douchen, saampjes ontbijten en dan naar het vlietland zh voor open dag kraam afdeling... Eens kijken of ik hier zou willen bevallen:p
    @ de rest, fijne zaterdag!

11. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    good morning!!
    Ik heb ff een vraagje willen jullie nog wel even naar mijn echo kijken:wat denken jullie bij de nubtheorie:Jongen of Meisje...
    Nu had ik de foto op het NUB forum gezet en denken ze allemaal een meisje??ik kan het maar niet loslaten!misschien willen jullie daarom je mening ook even geven!bij de 20weken weten we het natuurlijk pas zeker:)

12. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @doemaar : mooie echo geniet ervan

@Nelly : geniet van de James Bond premiƩre. aan een goed restaurantje kan ik je helaas niet helpen

@seal; gelukkig is het beter ...mannen zijn helaas nog nooit zwanger geweest he ;)

@kopje thee ..leuk zo'n opendeurdag. klinkt het weer wat echter voor jullie he

@Dtje: ik ken helaas helemaal niks van. waarom kan je het niet loslaten, is het omdat je zo verlangt naar een meisje?
    spannend ...misschien pretecho aan 16 weken?
    wij krijgen hier 1ste geslachtsbepaling op 16 weken
    als de baby goed ligt natuurlijk

Hier: om 10h00 uit bed gerold, zalig om eens uit te slapen. zal morgen nog beter zijn met het uur die veranderd.
    vanavond heb ik avonddienst, dat zijn wel zware, want staan veel gehandicapte mensen op. hoop het te overleven :)

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @dtje, is er echt een specifieke voorkeur voor geslacht dat het je zo enorm bezig houdt, of gewoon alleen nieuwsgierig? ik ken er ook niets van dus aan mij heb je een slechte. heb wel je foto bekeken maar zie niet zoveel. wordt denk ik toch wachten op een echo of een geslachtbepaling laten doen. er zit een echo centrum in belgie vlak over de grens bij eindhoven (Lommel) die het vanaf 14 weken doet. ze schijnt goed te zijn

@natascha ja bedankt.

@Kopje thee, ja half 9 moet ze zwemmen. dan nemen ze ook het meeste op:)

14. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Ik ben met beidde geslachten allebei even blij!meer nieuwschierigheid en koopdrang!vind het wel leuk om kleertjes etc...in roze of blauw te kopen...dat is het denk ik! misschien wel omdat ik ervan uitging dat het een jongentje wordt en nu twijfel door de meningen op het forum...

15. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    O ja ik woon in Drenthe...dat is wel te ver voor mij:)

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @dtje, neutrale dingen dan halen of gewone spullen die je nodig hebt na de bevalling zoals hydrofiele luiers, kruiken, rompers ed

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oh dat heb je natuurlijk al met een zoontje:D

18. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Ja,mmmm....koopziek in zwangerschap denk ik haha

19. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Zijn jullie niet zo nieuwschierig??

20. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meimoeders,

Ik mag me bij jullie aansluiten!
    Hebben jullie het al aan iedereen verteld? Wij wachten nog even, nog 1-2 weken tot we de uitslag van de vlokkentest krijgen. Een aantal mensen weten het al, gelukkig. Het is soms wel moeilijk om niks er over te zeggen.

Groetjes!

Deel Deze Pagina