1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @ doemaar en Anke, bedankt voor jullie support!:) doet me goed en ik ga uit van het positieve....

Ja chippendales is zkr ontspannen!:p alhoewel, met al dat oestrogeen in de zaal? :) ben er al eens eerder geweest en ze maken er echt een feest van!

Spannend hoor, bijna de magische grens van 12eeken! Hoe voel je je?

@ seallable, idd vreemd dat ze geen verdere info heeft gegeven... Ook al doe je er misschien niks mee, het is toch fijn te weten wat er voor mogelijkheden zijn, toch? Ik zou het gewoon aan je nieuwe vk vragen hoor!

2. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Combinatietest is een deel ervan

Erfocentrum. Prenatale Screening

Rustig blijven, ze kijken ten eerste of je verhoogt risico hebt .... Hoge leeftijd, handicaps in familie enzovoorts ... Heb je dan niet? Is een test niet nodig, maar mag nog steeds.Onderdeel van die test is nekplooimeting Als je de test neemt krijgt daadwerkelijk, zoals je al zei, een kans uitslag 1 op ..... .
    Aan de hand daarvan komt evt vervolgonderzoek, als je dat wenst, vruchtwater punctie of vlokkentest om een duidelijkere uitslag tekrijgen. Die tests worden niet zomaar aangeboden. Zo datis hetin het kort, geen zorgen dus ... Mocht je nog meer willen weten kijk ff op de link. Die link staat bij mij op de site van de vk dus is vast een goede link ;)

Je kunt altijd voor de zekerheid je vk bellen meid, beter 10x te vaak dan 1x te weinig, zegt mijn vk!

3. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Super Anke heb het gelezen :) dankjewel. Ja we hebben geen verhoogd risico, gelukkig. Heb net gebelt en mijn verloskundige gaf aan dat een nekplooimeting alleeen geen betrouwbaar resultaat weer geeft maar als we dat willen dat het kan. 65% van verdikte nekplooi hebben geen down vertelde zij me. Pfff ik ben weer gerustgestelt :)

4. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    is logisch dat we ons snel zorgen maken hè!
    we moeten nog allen leren genieten denk ik :)

5. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Fijn dat je weer gerust bent gesteld meid. Hoestie verder? Hoe bevalt je weekje alleen?

@kopjethee, deel je een paar mooie foto's van vanavond met ons;)

6. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    Idd natasha!:)

Als jullie dat willen, zal ik wat foto's met jullie delen! :p

7. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @kopjethee, eerlijk zullen we alles delen, lief en leed. En leed hebben we inmiddels genoeg gehad ;) dus DELEN

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anke, als ik nu een fb duimpje had, had ik m neegezet haha:D
    Dus kopjethee, DELEN

9. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Haha zeker Natas :) Komt ook juist dat ik nu alleen ben, man is altijd de wat nuchtere in deze situaties :D :D

Ennn ja ik slaap echt heerlijk alleen! Maar de avonden zijn wel lang hoor! Normaal kijken we altijd series samen, die kan ik nu niet zien omdat hij ze ook wil zien natuurlijk haha. Heb een schilderset dus daar ben ik nu mee bezig, heb er vorig jaar ook een gemaakt, zal wel ff een foto erbij doen. Het is schilderen op nummer hoor. Maar ben er toch wel een beetje trots op ;) Verder vandaag mn huispak gekregen, ziet er niet uit MAAR zit echt heerlijk!!! heb hem een maatje te groot gedaan, zodattie straks ook nog past. En heb een dure maar mooie stretchbroek van nike gekocht. Zit goed en het ziet er best goed uit, zou er gewoon mee naar de winkel kunnen gaan. Zo heb ik een stuk minder last van de ontstekingen.

Bijgevoegde bestanden:

10. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    En natuurlijk kopje thee, delen :D :D

11. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    Ok meiden, ga m'n best doen!
    En seallable, leuk schilderij, mooi gedaan! Lekker vrolijk met al die kleuren...

12. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Seal : mooie schilderij ...nummers of niet, ik kan er niks van
    Kopje thee: tuurlijk moet je delen :p

hier: een spelletjes namiddag achter de rug met mijn zoontje.
    Morgen gaat hij met speelpleinwerking naar bobbejaanland, zal dus kunnen doordoen aan mijn huishouden

vinden jullie ook dat de tijd zo traag gaat?
    8 november is nog veel te lang weg

13. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Meiden wat schrijven jullie toch veel!! Niet normaal :$....

Ik kan het gewoon bijna niet meer bijhouden... Maar Thanks voor alle lieve reacties.. Wij gaan er gewoon vanuit dat alles goed is en natuurlijk zit ik in spanning.. En zelfs meer dan spanning.. Heb echt pas rust als die GUO van 19 dec ook goed is!!

Maar... Bijna de geslachtsbepaling!!:p

14. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @seal, mooi hoor, ik heb dat geduld niet, teken wel heel veel. Heb vroeger ook veel muur schilderingen gemaakt. Maar ben net niet goed genoeg :( nu echt geen tijd meer voor. Geniet er ng maar ff van, straks als de kleine eris heb jij er ook geen tijd meer voor ;)
    Heerlijk een huispak, me to, thuis is ontspannen strakke spijkerbroek/nette rok uit en heerlijk iets makkelijks aan. Ziet er niet uit maar wat maakt het uit?

@kopjethee, waar blijven die fotos :p

@doemaar, die knop mis ik ook regelmatig.

@natasha, have fun met schoonmaken.

@hier, vriendlief heeft een griepje (met nadruk op JE), pffft, hij is zo zielig. Vindhet heel sneu maar hijkan zooooooo zielig zijn! Dan denk ik "ik heb een aantal weken gespuugd. En voelde me meerdere weken slecht, moe, slaperig, blegh. En zorg dan ondertussen voor ons kind en het huishouden! Doe niet zo zielig!" maar goed ga wel ff kopje thee nog voor hem maken en dan slapen! ;)

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natascha, gezellig toch

@mevrs, tuurlijk is het goed

@kopjethee, en hoe was het... fotootjes spammen;)

@anke, ja er moeten ook meer smileys zijn, maar dat vind ik al jaren sinds ze zp helemaal hebben aangepast.. en dat is al lang geleden:D
    ze hadden altijd heel veel smileys dacht ik me te herinneren
    tja mannen en griep.. als ik echt griep heb sta ik nog mn dingen te doen, mannen zijn ziek zwak en misselijk, puffen, steunen en kreunen

@geslachtsbepaling, ik ga dat niet doen, maar bedacht me gisteravond ineens dat ik zoveel echo's nog krijg voor de 20 weken dat ik het waarschijnlijk voor de 20 weken ook al wel weet... :D:cool:

16. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Om de lijst compleet te maken, voor ons is 8 mei dè dag.
    Bij 10 weken hadden we een echo. Toen zei degene die de echo maakte dat ze een verdikte nekplooi zag, maar dat ze er niet voor opgeleid was, dus daar verder niets over kon zeggen, maar hij viel haar wel op.
    Toen we vorige week voor de vlokkentest weer een echo kregen meldde ik dat, degene die toen de echo maakte heeft eens goed gekeken en zei dat er niets opvallend te zien was.
    Opluchting! Nu wordt het elke dag wat spannender omdat volgende week de uitslag komt.

@anke apart hè, dat mannen dan zo zielig doen, terwijl ze dat zelf dan helemaal niet doorhebben.

Hoe doen jullie dat toch, reageren en dan precies weten wie wat heeft gezegd? Maken jullie aantekeningen met pen en papier? Ik vergeet gewoon wie wat heeft gezegd.( zal het de leeftijd zijn 😉)
    Iemand vroeg ook wat ik niet vierde, maar ik vier m'n verjaardag niet.

@natasha ja, de tijd gaat heel langzaam. 8 november... Morgen over een week, of nog 8 nachtjes slapen. Dan klinkt morgen over een week dichterbij.

Groetjes!

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @gezelligheid, lekker dan zo een troela die effe zegt een verdikte nekplooi te zien..... maar goed dat de andere niets bijzonders zag..
    en ja heb je een vlokkentest gedaan... wij misschien ook. afhankelijk van de nekplooi volgende week

onthouden, gewoon onthouden, heb ook wel als ik echt op veel paginas wil antwoorden dat ik word open, a reageren en het in word opschrijf gelijk en dan copy paste. maar nu nog niet hoeven doen;)

18. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey meiden,

Vandaag ga ik weer me 2 uur buigen over een overlopende strijkmand! Dan ga ik naar de MAKRO want ik heb wat leuke cadeaus gezien voor Sint, Kerst en haar 1e verjaardag, dus die ga ik maar meteen halen... Want dan ben ik eigenlijk al klaar... En als laatste de boodschappen... Pffff

Ik heb een loopwagen gezien als een wandelwagen met een stoffen pop erin... Echt super leuk! Dat had ik nog nergens gezien dus die MOET ik hebben hahaha...

Anke vervelend hè die zieke zielige mannen... Hahaha ik heb hier een zieke baby en een zieke man.. Oftewel 2 kinderen waar ik voor mag zorgen! :$

Seallable wow!! Wat een super gave schilderij!! Daar ben je vast lang mee bezig geweest? Ik krijg ook meteen zin om creabea uit te hangen!!;) echt heel mooi!!

19. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe maar blijft allemaal spannend hè, die extra onderzoeken. Heb je al bloedgeprikt? En dan volgende week de echo?
    Wij zijn naar het WKZ geweest, daar zijn ze nu bezig met een onderzoek om vanaf week 9 via het bloed van de moeder afwijkingen op te sporen. Dat zou een hoop stress schelen. Als ze een afwijkingen vinden wordt er, voor de ze zwangerschap afbreken, een vlokkentest of punctie gedaan, om het 100% zeker te weten.

seallabledat schilderij ziet er echt heel mooi uit. Ik wist niet dat ze zulke mooie schilderijen met nummertjes maken!

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Hier zooo over de zeik.... k*t werkgever....
    ik ben in maart voor het eerst naar de arbo gemoeten, toen ik daar aankwam was de arts er niet die was weg maar zou me even bellen. ze belt me en vraagt naar mijn zw klachten... :$ ik over de zeik ze had dr info dus niet gelezen. ben ik later in april geweest zei ze ik roep je over een week of 6 op en gaan we dan reintergratie bureaus benaderen en 1 uitzoeken die jij fijn vind..... nou ok ik dat in mei al gedaan, met verschillende bedrijven in contact gekomen. eind mei kreeg ik terugval door het overlijden van mijn dinnetje.... daarnaast heb ik ook nooit meer wat van een arbo gehoord. IK hield contact met mijn baas door over mijn plannen te vertellen en waar ik mee bezig was... dat was maar mondjesmaat... vervolgens krijg ik in juli te horen dat mijn baas weggaat en dat we effe snel een plan moeten maken.... en dat er eind aug een NIEUWE arbo kan langskomen voor controle in eerste instantie zei ik en waarom moet ik weer al dat verdriet oprakelen om weer mijn verhaal te doen bij een vreemde... dat zie ik niet zitten en vind ik moeilijk hij begreep dat. maar het bedrijf wilde perse een nieuwe arbo arts.. ik zei geen probleem.. bleek dat hub een verrassing voor mijn verjaardag had en de dag dat de arbo wilde komen in de ochtend zou ik pas tussen 1 en 2 thuis zijn... ik mijn baas teruggebeld.. die zei regel het maar met de arbo... ik die kerel gebeld 2 keer voicemail ingesproken, en een email gestuurd... geen reactie, krijg ik op de dag van de controle een telefoontje van mijn baas dat ik de afspraak geannuleerd had. terwijl ik m gewoon naar smiddags wilde verplaatsen... nu dan kwam de arbo uiteindelijk langs, heeft een rapport geschreven en mij niet beter gemeld, maar gezegd dat ik evt verder kan proberen een reintergratie bureau uit te zoeken.. toen kreeg ik een email van pz of ze me kon bellen nav de brief van die arbo en of dat op een vrijdag kon, ja geen probleem, krijg ik die vrijdag om 16.00 een emailtje met de vraag op wat voor een telefoonnummer ik te bereiken ben:$. reintergratie dat had ik al gedaan, heb dat bedrijf teruggebeld, hebben een plan gemaakt, na 2.5 week nog geen reactie van mijn werkgever. krijg ik nu een SMS-je van pz waar ik 9 maanden niets van gehoord hebt of ze me om 2 uur kan bellen want ze heeft de vorige arbo gesproken en of ze dat met mij kan bespreken. wat moet ze nu van me.. ik heb me aan alle afspraken gehouden, ik heb mijn plan getrokken, geaccepteerd dat er een andere arbo is en nu moet ze bespreken wat ze met de vorige arbo heeft besproken.. hoezo een heen en weer spelletje... mochten ze meelezen en dit verhaal herkennen.. ik heb een hele goede advocaat... en jullie zijn k*tvolk:$:x

Deel Deze Pagina