1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    #2081 kopjethee79, 31 okt 2012
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
    meiden, ik kan het ook niet allemaal bij houden hoor!:) doe mijn best, maar als ik meiden vergeet, alvast sorry!

@chippendales; SUPER!!!! wat een mooie mannen! ik zal proberen een paar foto's te plaatsen,sommigen zijn niet heel duidelijk, want we moesten het stiekem doen, want er mochten geen opnames tijdens de show gemaakt worden:(
    chip 3.jpg

chip 6.jpg
    als jullie meer willen dan hoor ik het wel!:p

@gezelligheid, wat een spanning allemaal hè? hoe was de vlokkentest gegaan? nog last? wij hadden afgelopen maandag de vlokkentest gehad, as. vrij de uitslag...
    wel goed dat ze steeds blijven verbeteren en verder ondezoeken om de stressfactor wat te beperken...

@mannen en ziek, nou idd, wel aandoenlijk hoor, maar als het te lang duurt heel vermoeiend! die van mij is van de week door z'n rug gegaan,dus nu ligt ie zielig op z'n bed en hoor ik af en toe 'oe,ah'geluiden uit de slaapkamer...:) wat zijn wij vrouwen toch bikkels hè?:pals wij ziek zijn, zorgen we dat het huishouden toch doorgaat, eten koken, kinderen verzorgen, huishouden, boodschappen etc.:)

nou fijne dag voor iedereen!

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @gezelligheid, nee vind het niet spannend... bij ons is nekplooi en bloedprikken op 1 dag. en dan prik ik ook gelijk voor de zwangerschap. spannend is iedere echo... of het hartje het nog doet;)

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @kopjethee, heeeee wat een nare foto's haha

4. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @doemaar,
    ik hoop dat fot's je een beetje kunnen opvrolijken! wat een gezeur zeg, kan me voorstellen dat je er ff helemaal klaar mee bent! alles wat aan hun kant fout kan gaan, gaat ook fout geloof ik...jij bent daar weer de dupe van...kan je nu ook echt gebruiken, maar niet heus...nou gooi je frustraties er maaar lekker uit hoor!
    foto.jpg

chip 8.jpg
    nog een paar om je op te vrolijken!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    :D:cool:hahaha, ja hoor het helpt

6. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey meiden,

@doemaar, enige wat ik kan zeggen is "argh, idd K*TVOLK" met hoofdletters. Blegh, en hoe gaat het verder nu?

@mevrS, het begint idd weer druk te worden, 19 dec dus zekerheid? Neem aan dat je moeder gevoel nu al je iets van zekerheid geeft? Ben wel blij datje meer rust nu hebt meid. Alle cadeautjes kunnen vinden?
    Ps. Blij da je weer actiever terug bent :)

@kopjethee, Wat een heerlijke fotos, daar wordt een mens gelukkig van! Begrijp dat de chipendales mooi waren? En de show ook? ;)

@gezelligheid, heerlijk van die mensen die je zo onzeker maken.... Zou je wat aan willen doen of niet? Wanneer krijg je de uitslag?

@reageren, ik werk met een ipad, en heb naast de site de app notities open, daar typ ik, en dan heen en weer tussen site en typen ... Haha. Moet toch wat.

@mannen en ziek, argh!

Fijne dag nog dames (ff kijken naar die verschrikkelijke foto's en dat moet toch lukken ;))

Liefs

7. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be
    Klik op het mei 2013 mama's clubje

datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht
    27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh/tb - bv - wil het weten
    28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje
    30-04 Danijelle (40) - 4e kindje
    30-04 Sandra1987 (??) - 3e kindje
    ??-05 Ytest (24) - 1e kindje
    01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten
    01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje
    01-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje
    02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    02-05 MamavanK (22) - 3e kindje
    02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten

03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel
    03-05 kopjethee79(32)-1ste kindje-zh-wil het weten
    03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje

03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten
    03-05 Poon (??) - 2e kindje
    04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten
    04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten
    05-05 N1986 (26) - 1e kindje
    05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh
    06-05 tassie221 (??) - 2e kindje -
    06-05 pink99 (??) - 1e kindje
    07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten
    07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    08-05 Gezelligheid (40) - eerste kindje
    08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend
    08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten
    10-05 liefje2013 (27) - 1e kindje - zh - bv/fv - wil het weten
    11-05 DTtje (24) - 2e kindje
    13-05 JongeMama2013 (23) - 1e kindje
    13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten
    14-05 Flotsje (29) - 3e kindje
    25-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv

Totaal: 36 zwangeren

Afspraken

datum naam - afspraak
    01-11 Liefje2013 - termijnecho
    02-11 Kopjethee - uitslag vlokkentest
    06-11 MevrS - controle gyn
    06-11 nelly - controle vk
    08-11 Seallable - intake nieuwe vk en echo
    08-11 Natasha - geslachtsbepaling
    14-11 Zustertje12345 - echo
    16-11 Doemaar - controle vk
    21-11 MevrS - geslachtsbepaling
    21-11 Anke - controle vk
    04-12 MevrS - controle gyn
    06-12 Natasha - 20 weken echo
    06-12 Anke - 20 wkn echo
    19-12 MevrS - SEO 20 wkn echo
    04-01 MevrS - controle gyn

Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
    En laat deze "instructie" ook maar staan...

8. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Ff alle nieuwe info die ik zo kon vinden er in gezet.

En mijn afspraak verandert, HORMONEN! Was overtuigt van de 27e, maar stond 21e in afspraak kaartje, maar ff gebelt. En ik wordt blijkbaar gek :(

9. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    dankjewel voor jullie leuke reactie van mn schilderij :D Ben er 3 maand meebezig geweest, ontzettend veel werk, had een eeltbult op mn vinger toen ik klaar was :D Was een kadoo voor mn vader toennie 50 werd, en het Afrika thema snappen jullie wel ;)

@doemaar, snap wel een beetje hoe je je voelt, ben zelf 100% afgekeurd en zit in de WAJONG het is ook altijd zooo gezellig bij t UWV *not*

@kopjethee, haha vet grappig :D Heb je je goed vermaakt?

@ Anke, die afspraak is toch alleen maar beter, 6 dagen eerder :D :D :D

10. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    @Doemaar ach nee wat een stinkvolk idd! daar word je niet bepaald sneller beter van!
    dikke knuffel voor jou

@hier vandaag eindelijk weer gewerkt, ben er gewoon blij van! eindelijk m'n collega's gezien, m'n buikje kunnen showen etc! en voelde me ook nog goed ook nog!
    Daarna met moeders de stad in gedoken en flink ingekocht voor het eerst! het wiegje dat al eeuwen in onze familie is begint aardig vol te worden!

Morgen eindelijk weer een echo, kan niet wachten om een echt babytje te zien nu, kan wel huilen van blijdschap als ik er aan denk. Vl is nu aan de sport, ik ga lekker op de bank hangen, genieten van mijn kruikzakken, voedingskussen en badcapeje dat ik heb gekocht! hihihi..

Ik kom morgen vertellen na de echo! om 08.50 uur mogen we al daar zijn!
    Fijne avond meiden!

11. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Meiden! Heb mn angelsound binnen! Net geprobeerd. Volgens man gevonden maar ik twijfel of het niet mn eigen hartslag is... Naja maar ff afwachten tot donderdag. Anders neem ik hem dan ff mee. Wie had er nog meer eentje bestelt? En is het gelukt?

12. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Liefje: oh wat fijn dat het goed is gegaan en dat je er vrolijk van wordt, super!

@Doemaar: ook hier: kl*te-verhaal!!!

@Seallable: wow, nummers of niet, mooi schilderij zeg!

Hier een dip-tweedaagse. Lichamelijk is er meer aan de hand dan de zwangerschap lijkt het wel, alsof ik toch een griepje onder de leden heb. Op zich niet onoverkomelijk en ik ben vandaag een dagje thuis gebleven, maar het is vooral ook grote chaos in mijn hoofd... Ik ben echt bang dat ik niet kan voldoen aan alles wat komen gaat en alle verwachtingen die iedereen van mij heeft. Daarnaast heb ik voor mezelf nog steeds niet duidelijk of ik het geslacht al eerder wil weten... Ik heb een sterk voorgevoel, maar ben voor mezelf bang dat dat eigenlijk komt door voorkeur... Dat wil ik helemaal niet hebben en dat beangstigt me. Aan de ene kant wil ik het liefst wachten, maar als ik de hele zwangerschap denk dat het ene geslacht wordt en het wordt het andere dan heb ik nu grote angst dat ik dan zo moet omschakelen dat het genieten later op gang komt. Daar voel ik me echt zo stom door... Ik heb echt chaos in mijn hoofd door alle onzekerheden, verwachtingen van anderen en mijn eigen twijfels... Tja, dat heb ik wel vaker, dus zal wel weer bijtrekken ;):)

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @seallable, gelukkig heb ik van het uwv geen last.. mijn salaris wordt gewoon betaald door mn werk... maar tis rete irritant als ze zo met je omgaan.
    ja heb angelsound, maar nog geen hartslag wel bewegingen

@Dutchdiva.. och meissie dikke knuffel voor jou. je gaat je weg echt wel vinden strakjes. en wat betreft het geslacht ik wilde het bij linette weten, ml niet.. dus op een briefje laten schrijven in een dichte envelop.. voor later.. daarna nog een pretecho gehad en hij was daar niet bij, toen heeft ze het mij verteld... en ik hem niets.. wel dat ik het wist, hij vond het wel oke dat ik het wel wist en hij niets.... bij arnaud wilden we het allebei weten.. en nu ook.. maar goed.. daar kom je wel uit meis.. laat het op het moment aankomen

@liefje haha en die kruikzakken ga je niet gebruiken omdat de kraamhulp je dat verbied.. in een hydrofiele luier worden ze gewikkeld met een platte knoop zodat je ukkie zich niet kan verbranden;)

14. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Hallo,

Nou de MAKRO is leeg gekocht en mijn banksaldo is super laag! Hahahaha... Maar dit zijn de aanwinsten (Voor Sint/Kerst/Verjaardag):

- Een loopwagen als wandelwagen met een pop erin
    - ballenbrug (bekend van de reclame)
    - Nijntje verstoppertje spelen
    - Nijntje stapelblokken van rubber
    - Een leeuw waarvan je de ballen met een hamer in een doosje moet slaan...

Oftewel... GESLAAGD!! Wel fijn dat ik nu al alles heb, dan hoef ik niet meer op pad... Verder wordt ze toch nog verwend door opa/oma/tantes en ooms... Dus vind het helemaal prima hahaha...

Anke Zeker geslaagd!! Het leukste vind ik die loopwagen als wandelwagen met pop... Echt super!! Die krijgt ze lekker voor haar verjaardag... Had het nog nooit gezien ergens, dus moest en zou die hebben... And guess what: er lag er precies nog maar 1!!! Hahaha

Ja, gezellig hè dat ik weer wat actiever ben?!! We hebben btw een huisje gezien! We gaan morgen een afspraak maken om te bezichtigen! Het ligt ideaal bij de winkels, school en speeltuintjes... Veel kids in de buurt en ideaal voor m'n man z'n werk... Het belangrijkste is dat het super goedkoop is en een heerlijke OUDE eengezinswoning welke sterk in prijs is verlaagd! Dus als dit iets is, dan verhuizen we alsnog hahaha.... ;) en hoe is het met jullie!?

Kopjethee die foto's mag je er wel vaker op zetten!! Hahaha

Dutchdiva meid, vervelend dus net als mij alleen maar ziek of onderweg.. Verschrikking hè!!! Jij beterschap hoor!!

15. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Op mijn werk heb ik vluchtig wat gelezen, maar 'k heb even geen zin om te reageren.
    Zit me hier toch een partij last te hebben van mijn hormonen! Zo zat ik vanmiddag in de auto gewoon te janken bij K3. *zucht*
    Naja. Zal wel weer overgaan.

Ik zit ook gigantisch te balen dat mijn angelsound nog steeds niet geleverd is. Ik heb dat ding vrijdag overdag besteld, levertijd 1-2 werkdagen volgens de site, 1-3 volgens de orderbevestiging. Dag 3 is inmiddels verstreken en ik heb nog steeds niets! Vanmiddag heb ik een mailtje gestuurd, maar er nog geen reactie op gehad.
    Baal er goed van. Ik ga morgen gewoon bellen.

Verder heb ik ook last van mijn banden, denk ik. Vooral als ik me in bed te snel omdraai, trekt het als een gek in de zijkanten van mijn buik. Ik herken het gevoel wel, maar dat was in mijn andere zwangerschappen pas op het einde, als ik een hele buik mee om moest "gooïen". Dus dat voorspelt niet veel goeds.

En niemand kan vandaag ook maar iets goed doen of ik ontplof. En dan had ik vandaag nog zo'n dag dat alles, maar dan ook echt alles misging of door elkaar liep. Ik ga gauw naar bed hoor!

Morgenmiddag doet de hele kleuterschool een herfstwandeling in de bossen en dan begeleid ik een groepje. 'k Ben benieuwd of ik me er doorheen sla, want 's middags ben ik eigenlijk totalloss...
    Maar ik heb er wel zin in!

Schoonvader is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis en gaat morgen onder het mes voor galstenen. Kan er ook nog wel bij. Vanmiddag heb ik de meiden een kleurplaat laten maken en direct opgestuurd. Dus als het goed is wordt schoonpa morgen mooi verrast met de kunstwerken.

Liefs,
    Nelly

16. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oh, hier werden ze wel gewoon gebruikt, ik moest er zelfs nog naar op zoek.
    Kruik afvullen met kokend heet water, goed dichtdraaien, kruikenzak op zijn kop er overheen trekken, aan de onderkant goed dichtknopen en (op het dekentje) langs de baby leggen met de dop naar beneden.

Pffff... Zit ik nu nog achter mijn pc...
    *schop onder kont*

Weltrusten!

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oke nelly ee rotdag voor jou dus... hier ook al gejankt op k3 toen we een concert aan het kijken waren...

nope hier geen kruikzak heb er 3 of 4 maar mocht allemaal niet... hydroluier onder de deken met de knoop naar de kleine. hebben de kraamzorg diensten toch verschillende ideeen

18. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Goeiemorgen meiden, hoewel morgen nog duurt nog maar een uurtje, goeiemiddag hebben jullie meer aan ;)

@seal, 6dagen eerder is idd beter, maar dat ik zo in de war kon zijn snap ik niet.

@liefje,hoe was je echo? Foto? ;)

@dutchdiva, vervelend dat je je zo voelt. Je kunt idd bij de 20 wkn echo in een gesloten envelop het geslacht op laten schrijven en dan later nog beslissen. Ik wilde het ook weten, hoewel ik er van overtuigt was dat ik een meisje kreeg, dus de bevestiging was mooi meegenomen dacht ik. Achteraf maa goed dat ik de bevestiging wilde want het was absoluut een jongetje. Maar mijn waardeloze voorgevoel schijnt zeldzaam te zijn voor een moeder hoor ;)

@mevrS, wat fijn dat je een huisje hebt gezien. Maar je moest toch eerst jou huis verkopen? Of is dat inmiddels gelukt?
    Hoe is het op ju ziekenboeg?

@nelly, jou zit ook alles tegen zeg? Al gebelt wanneer de angelsound binnenkomt? Veel plezier met je boswandeling.

@K3, ben erg nieuwsgierig bij wel nummer jullie moeten huilen? Ik luister dan wel noet veel K3 maar kan me echt geen nummer voorstellen?
    Heb wel verschillende andere nummers die ik nu echt niet moet luisteren want dan is het 1 grote tranen ontploffing ;)

@kruikzakken, hier mochten ze ook niet gebruikt worden, ook met hydrofiel maar het zijn zeer mooie zakjes voor om de watten ;) Geloof da het landelijk is dat je ze niet mag gebruiken? Maar raar dat nelly ze dan wel mocht gebruiken. Als ik jullie was zou ik ff wachten met kopen en dan vragen tijdens je intake gesprek of je ze wel mag gebruiken. Ps navelbandjes staan ookop de lijst ... Worden ook niet gebruikt.

@hier, nog steeds heeeeeel zielige kerel hier :( en mijn geduld was al extreem laag. Normaal gesproken kan ik al niet zo goed tegen dat gemiep maar nu. Voel me beetje gemene heks. Ik ga zo maar is ff de markt op.

Fijne dag iedereen.
    Liefs

19. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Hoi meiden!
    Wat wordt het weer gezellig hier ....

kruikzakken mogen hier ook niet gebruikt worden

ik heb de laatste dagen nogal vaak rugpijn...nog iemand?
    misschien is het wel van de koude..ik hoop het

nog een weekje geduld en ik mag dat kleintje weer bewonderen!

haha Anke: jij gemene heks :p

20. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    Ladies!

Ik heb een hele mooie waanzinnige echo gehad! kan blijven huilen van blijdschap! Alles zat er op en eraan, hersentjes waren goed, kaakje was goed, ruggenwervel goed, hartje goed en stevig, en 't neusje! Ons beebje heeft een schattig floepneusje! Ik plaats zo 4 foto's! Hoeveel echo's hebben jullie eigenlijk?
    Ik mag 22-11 terug voor een tussentijdse echo. Mijn zus vindt 't maar belachelijk allemaal en snapt niet dat ze dat doen. (ik daarintegen vind het allesbehalve belachelijk en ben er heel blij mee) Via NUB theorie weten we voor 75% (ze durfde zelfs te zeggen, bijna 100%) wat het wordt. kan het alleen niet posten want mijn mede zwangere zusje "Heart" zit ook op 't forum en kan soms spieken!

@kruiken: heb een uitzetlijst gekregen met spullen die ik moest hebben, en daar staan 2 kruiken op. ach, als ik ze niet mag gebruiken is 't wel fijn voor eigen gebruik voor mijn eeuwig koude voeten. en ze waren nu gelukkig in de sale. Mijn zus moest ze ook gewoon gebruiken, weet niet of zusJE ze ook moest gebruiken eigenlijk.
    Ik ga zo eens poetsen, vriendje straks ook weer blij.
    Hebben jullie allemaal een voogd enzo uitgezocht trouwens? Ik vind het zo moeilijk! Mijn hart zegt die persoon en als ik dan nadenk denk ik, nee een ander persoon...
    Ik ga ff foto's uploaden, ben euforisch over mijn echo!

@Nelly, zeker bellen, dat is idd irritant, zit je op te wachten!
    Ben heel benieuwd of je 't hartje kan horen! Knuffel voor jou<3
    @MevrS leukkk zo'n inkopen! dat is genieten lijkt me!

Deel Deze Pagina