1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou here goes nothing vanavond herdenkingsdienst van ons kleine mannetje... tis nog niet een jaar... maar de kerk herdenkt alle overledenen altijd op 2 november.... dus de eerste van een aantal zware dagen... :(

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Doemaar: nogmaals bedankt voor je reactie en tip! Als ik er niet uitkom, ga ik inderdaad maar vragen of ze het willen opschrijven, dan heb ik wat meer bedenktijd. Daar had ik nog niet aan gedacht, bedankt!
    En nogmaals heel heel heel heel heel veel sterkte gewenst vanavond!

@Anke: jij ook bedankt voor de reactie. En een waardeloos voorgevoel zeldzaam? Nou ja, dan zal ik toch wel tot die groep behoren haha, dus ik kies denk ik toch maar voor de brief ;)

@Liefje: wow wat een duidelijke plaatjes, schitterend!

@Seallable: gelukkig was alles goed, dat zal een opluchting zijn! En de echo is wel weer mooi zeg!

@MamaJude: maakt toch niet uit dat je slechts af en toe komt aanwaaien?! Gezellig hoor. Maar alleen doen als je het wel en niet omdat het 'moet'.
    Namen? Ja we denken er veel aan en tasten wat af, maar hebben nog geen lijstje of zo gemaakt. Zitten wel redelijk op dezelfde golflengte gelukkig.

@MevrS: He bah, dat is niet niks! Logisch dat je er flink de balen van hebt!

@Nelly: jippie, wat fijn!

@Kopjethee: wat goed, gefeliciteerd meid! Lekker op die roze (of blauwe ;)) wolk nu!

Hier vandaag de 20-wekenecho vastgesteld. 18 december mogen we weer naar ons wonder gluren!

3. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    leuk Dutch Diva dat je nieuwe datum hebt!
    weer aftellen ....

hier nog 6 keer slapen. wat gaat de tijd snel.
    de volgende is dan 6 december. op Sinterklaas dus (België)

4. flotsje

flotsje Niet meer actief

hey allemaal!
    ik ben weer terug van vakantie! wat heb ik toch altijd een hekel al die rotzooi dan! zeker 6 wasmachines vol.. en kindjes moeten ook altijd even wennen...

doemaar: veel sterkte vanavond!

rest: fijn overal goed nieuws te lezen! hier ook alles ok! gaan een drukke tijd tegemoet.. we zijn bezig de zolder te verbouwen en dan gaan onze zoontjes allebei op zolder slapen.. wel allebei een eigen kamer.. beneden wordt dan 1 kamer de babykamer en de andere een inliopkast.., dus moeten nog even flink aan de slag!

sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer.. echt nog even geen puf voor!

5. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @seallable:ik stuur je wel ff een PBtje:) leuk hoor!ik schilder ook af en toe!leuk!! mooie echo!!

@anke:wat fijn dat alles goed was bij de 12week echo/mannen en griep haha;;herkenbaar:D

@natasha:zwangere vrouwen zijn nou eenmaal beetje vreemd alles moet sneller, is het kindje geboren is het allemaal te snel gegaan haha:) ik heb er ook last van!

@doemaar:heel veel sterkte voor de komende periode!

@kopjethee:wauw ik heb tranen in mijn ogen echt meegeleefd!!

@mevrS:ik krijg nu ook kriebels voor sinterklaas inkopen haha/a nee bekkeninstabiliteit! shit zeg!!!

@nelly:aaw af en toe he:(

@liefje:super mooie echo!!

@flotsje:welkom terug

@HIER: van de week 4 dagen gewerkt nu kapot zijn!!veel vroeg op bed dus vandaar weinig reacties....merk wel dat de energie iets meer wordt....vandaag erge pijn in mijn linkerheup(in de kom) lijkt het wel....kennen jullie dit??ook in de linkeronderrug?

6. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe maar heel veel sterkte voor jullie alle drie.

Meer weet ik eigenlijk niet te schrijven, welke woorden geven troost bij zo'n ingrijpende gebeurtenis?

7. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey meiden ff heel snel, lees druk mee, maar geen tijd om te reageren. Dus snel ff een beter bericht.

Wou alleen ff doemaar een dikke knuf geven. Verder geen idee wat te zeggen, alles klinkt te klein. Dus knuf meid.

Liefs

8. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    @doemaar beetje laat, maar alsnog heel veel sterkte kan me niet voorstellen hoe het moet voelen maar ik denk aan je! <3
    @MevrS stuur eens een pb'tje met wat je denkt! ben benieuwd of je hetzelfde denkt als de vk!
    Ik zal straks even op iedereen reageren! nu even opruimen voordat ml terugkomt, ik wil namelijk eventjes winkelen vanmiddag! hihihi..

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    thx meiden, hier moesten we naar voren komen om zn kruisje te halen en een kaarsje aan te steken... in een uurtje waren we weer terug. dat was dan dat... strax nog zn verjaardag en zn begrafenis en dan zijn we al een jaar verder...

@flotsje, hallo stadsgenoot. welkom terug;)
    ja altijd een gedoe met de was he haha, gelukkig is er de uitvinding gekomen van de wasmachine.. zou er niet aan moeten denken alles te moeten opborstelen op een wasbord met een borstel haha.

hier deeg in de koelkast voor koekjes... ben benieuwd of het gaat lukken vond het deeg nogal droog, ben niet uit uit een pakje aan het bakken maar vanuit kookboek. maar goed we gaan het meemaken hihi.
    vanmorgen al weer naar de zwemles geweest.. die kleine doet het toch goed zeg

nog effe een foto genomen.. zit in de groei

10. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe maar wow, wat een mooi buikje!

Koekjes gelukt?

11. flotsje

flotsje Niet meer actief

doe maar wat een mooi buikje!

ik zal ook snel eens een nieuwe maken..

ik mag woensdag weer naar de gyn! ben benieuwd of ze weer een echo maakt.. hoop het wel!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @gezelligheid, ja koekjes waren goed gelukt

@flotsje, welke gyn heb je? moet woensdag ook weer melden in zh.. maar dan voor echo

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zooooo... Ik moest een beetje veel teruglezen!
    Dus dan is het gauw laat (=volgende dag). Oeps!

@MevrS: super dat je op je gevoel vertrouwt en afziet van een vervolgonderzoek!
    Jeetje, wat een ellende, die bekkeninstabiliteit. Hele dikke knuf en heel veel beterschap!
    Ik heb de Makro-folder ook gezien, maar vond er niet erg veel uitspringen. Maar goed, we hebben ook al heel veel zooi in huis. Super dat je geslaagd bent!
    Oeh, op huizenjacht, spannend!

@kopjethee79: wat moet er een last van je afgevallen zijn toen je dat telefoontje met de uitslag van het onderzoek kreeg! Geniet ervan!
    Jummie, wat een lekkere fotootjes! Volgens mij was je avondje uit supergeslaagd!
    Hier ook een man met een slechte rug *afkloppen*. Is de jouwe weer een beetje opgeknapt?
    Herkenbaar zeg, honger, maar niets kunnen eten. Deze week had ik er een dag tussen zitten dat ik 's ochtends maar een hap van mijn boterham weg kon krijgen, nadat ik hem oneindig lang had lopen vermalen in mijn mond. Zwaar irritant!
    Wat had je trouwens gewonnen met die kraambeurs?

@liefje2013: super dat je een goed gesprek hebt gehad op je werk en dat ze met je meedenken. Hoe was je eerste werkweek?
    Ah, wat mooi dat jullie een familiewiegje hebben! En al heerlijk inkopen gedaan. 't Wordt steeds echter.
    Wat heerlijk die goede echo! Geniet ervan meid! Mooie fotootjes!!!
    Voogd kiezen wij niet. Wel peetoom en peettante, maar ik weet nog niet wie.

@DTtje: superfijn dat je je angst voor de bevalling gewoon kunt uitspreken. Dan kan de vlos daar rekening mee houden en je beter begeleiden.

@seallable: is manlief inmiddels weer thuis? Een hele week alleen, wat saai! Maar inderdaad wel het voordeel van goede nachtrust.
    Mmm, dat huispak klinkt wel erg fijn!
    Wauw, ik wist niet dat schilderen-op-nummer ook zulke kunstwerkjes had! Vroeger heb ik me wat afgeschilderd. Erg leuk. Mijn moeder werd er hartstikke gek van. Haha.
    Heb je het hartje nog gevonden met je angelsounds? Ik vind het ding ook niet echt fijn in de hand liggen.
    Wow, dat was even schrikken dat roodverlies. Gelukkig niets aan de hand met de zwangerschap. Aaah, wat een schatje!
    Hier geen griepprik. Zou ook niet weten waarom.

@Anke1986: zielig vriendjelief weer opgeknapt van zijn griepje?
    Hier ook een waardeloos voorgevoel qua geslacht hoor! Bij Evelien was ik er echt van overtuigd dat we een jochie kregen...
    Haha, en dat janken bij K3. Geen idee welk nummer dat was, 't waren in ieder geval mijn hormonen!

@Gezelligheid: he bah, wat balen van die extra zenuwen, omdat zo'n onervaren miepje een uitspraak deed over een verdikte nekplooi. Pfff...
    Ik heb standaard een kladblok/notepad open waar ik mijn reacties in typ. Als ik klaar ben, post ik het pas.

@Doemaar: hele dikke knuf voor die klote-administratie/personeelswisselingen op je werk/arbo. 'k Heb er ook niet zo'n goede ervaring mee.
    Hele dikke knuffel voor deze zware tijd. 't Zijn rare dagen zo. Wat moet het gemis groot zijn! Sterkte!
    Laatst heb ik ook koekjes gebakken met de meiden uit een pakje, maar yegh! mierrrrrzoet. De volgende keer maar even googlen voor een normaal recept.
    Wauw, wat een mooi buikje! Hier nog niets te zien, dan mijn normale buikje.

@DutchDiva: heeft je griepje nog doorgezet? Knuffie voor je dipje! Geef de hormonen maar gewoon de schuld!

@Mama Jude: hooooi! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Tuurlijk heb je het druk met je gezin en je werk, maar voel je vrij om te kletsen wanneer jij wilt. We kieperen je niet zomaar uit de lijst hoor!
    Ik schud je de hand wat betreft de was. Ik snap niet waar het allemaal blijft.
    Hoe was het kinderkamp?

@natasha86: voor jou begint het aftellen tot je verlof al echt. Super! Maar goed, met jouw werk moet je ook niet te lang doorgaan in je zwangerschap.
    Het hartje van de kleine gaat heel snel, veel sneller dan je eigen hartslag. 't Scheelt natuurlijk ook wel dat wij het in de andere zwangerschappen al eerder gehoord hebben bij de vlos.
    Ooh, heerlijk vooruitzicht shoppen in januari. Scheelt dat dan zoveel?

@flotsje: fijne vakantie gehad? Tja, die was...
    Wij moeten trouwens ook hoognodig gaan verbouwen. De zolder is een grote open ruimte, daar willen we drie of vier kamers van maken. Binnenkort maar eens ergens advies vragen...

@kruikenzakken: ik dacht dat jullie van die hoezen bedoelden die je over die metalen kruiken moet trekken. Rubberen kruikenzakken of van die hittepit-zakken mogen we hier ook niet gebruiken. Er schijnen trouwens ook elektrisch oplaadbare kruiken te zijn.

@namen: over de jongensnaam zijn we het al drie zwangerschappen eens. De meisjesnaam wordt weer moeilijk... Drie lettergrepen, mag niet beginnen met een van de voorletters in ons gezin, moet lekker Hollands zijn en moet bij de namen van onze meiden passen, maar mag er niet op lijken. Haha, ik met mijn voorwaarden. We wachten eerst de 20-weken echo maar af voor we ons over een meidennaam gaan buigen.

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier hebben we weer drukke dagen achter de rug. Schoonvader die afgelopen donderdagochtend met spoed aan galstenen geopereerd was, inclusief complicaties. De lieve man mocht eindelijk vandaag gelukkig weer naar huis/verpleeghuis. Nu is het afwachten hoe zijn galblaas zich gaat houden en uit de scan bleek dat zijn bijnieren ook niet goed waren. Omdat hij Alzheimer heeft zijn ze erg terughoudend met operaties onder narcose/roesjes. Dus het is maar hopen dat hij er geen last van krijgt.

Vrijdag zijn we met mijn nichtje en vriend pannenkoeken wezen eten. Eindelijk weer een keer gezellig bij kunnen kletsen. De meiden vermaakten zich prima in de speelkamer. Haha, ik moest wel lachen, want Annabel vroeg op de terugweg in de auto of we morgen thuis pannenkoeken aten, want die van mij waren veel lekkerder. Dankje meneer Koopmans! Hihi...

Morgen gaan we naar schoonouders, want schoonmoeder is jarig. Schoonvader komt dan ook thuis op de koffie. Ze viert het eigenlijk niet, want ze zit er helemaal doorheen. Erg begrijpelijk. Gelukkig heeft ze komende week vakantie en kan ze hopelijk een beetje bijtanken.
    Ik heb zonet een cake uit de oven gehaald. Morgen even een chocoladetopping erover met wat versiersel en cijferkaarsjes. Vond ik wel zo leuk. Schoonzus is er met haar gezinnetje vandaag al (blijven logeren) en zij had een appeltaart gebakken. Toch een klein beetje feest.

Sinds ik het hartje gehoord heb, voel ik me eindelijk ook weer echt zwanger. Ik wilde het perse voor de afspraak bij de vlos a.s. dinsdag geprobeerd hebben, want als we bij de vlos het hartje gehoord hadden en ik zou het daarna thuis niet kunnen vinden, denk ik dat ik me misschien toch wel druk om zou gaan maken. Ik ben erg nuchter hierin, maar toch, die hormonen. Hihi...

Haha, ik stond vanmiddag bij de bloemist voor een bloemetje voor schoonmoeder, blijkt een van de meiden daar precies tegelijk uitgerekend te zijn met mij! En haar oudste is maar een maandje jonger dan mijn tweede. Tuurlijk hebben we even staan kleppen als zwangeren onder elkaar. Oh, ik bedenk me net dat zij ons bruidsboeket en de corsages gemaakt had. Wauw, wat een kleine wereld!

Ik hoor mijn bedje roepen!
    Weltrusten!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelly oh anders reageer even :p
    ik maak de koekjes ook niet uit een pak hoor... heb een goed kookboek van Wanee onder andere dus keuze genoeg

ja redelijk bizarre tijd eventjes... kleine man zou bijna 1 worden. ik weet ook niet wat ik er mee moet eerlijk gezegd. hoor wel dat de mensen toch taart gaan eten of een cadeautje kopen.. tierelantijntjes bij het graf neerzetten... maar zo ben ik helemaal niet.. althans ik zou niet weten wat ik moet doen.
    misschien wel een vlaai halen bij de bakker bij ons over de grens en gewoon koffie drinken en samen zijn ofzo

nou ga effe ontbijten want de buik roept haha

16. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nelly Ik ga gelijk over namen zitten nadenken. Valt inderdaad niet mee. Mogen we ideeën aandragen of zit je daar niet op te wachten?

Flotsje Kan je niet om een echo vragen? Of krijg je die alleen bij uitzondering? Ik ga pas de 15de naar de VK, voor de eerste keer.

Doe Maar Krijg je nu extra controles? En je loopt bij de gyn i.p.v. bij de vk?
    Gelukkig zijn er geen regels hoe je iets moet herdenken. Gewoon zo doen zoals jullie willen, dat is altijd goed!

Zit er over te denken om ook een angelsound te halen, gewoon om me wat geruster te voelen. Voel me nl. niet zwanger. Komende week krijgen we de uitslag. Ik houd jullie op de hoogte.

17. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @nelly : ja hoor ....scheelt heel veel
    tot -70% ;)

18. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    hé meiden,
    ik heb ff een paar pagina's terug gelezen( ff dubbel scherm open gezet, dan hoop ik dat ik niemand vergeet:D) :

@mevrs: we zouden elkaar zeker tegen kunnen komen op de verloskamers! zou wel hillarisch zijn!
    je zei dat je ook in het EMC onder behandeling staat, maar ik neem aan dat dat nu niet meer het geval is? kindje is gezond toch,voor zover ze dat kunnen bepalen?
    ik vind het echt super erg voor je dat je nu al zo beperkt bent door die bekkeninstabiliteit! maar schamen hoef je je zeker niet! hoe doe je dat nu met je dochtertje?

@mama jude: nee we hebben elkaar idd nog niet 'gesproken':)dat komt omdat jij het ff te druk had met je gezin, en terecht...
    maar dank je voor je felicitaties! wij zijn ook superblij, aangezien we al een poos onderweg zijn...
    zucht, namen....ja, te veel, te moeilijk, het moet een leuke naam zijn, moet bij het gezin/de ouders passen en bij de achternaam...voorlopig zijn wij er ook nog niet uit hoor! zeker omdat manlief zo weinig leuk vind:( bij jou lijkt het me helemaal een opgave omdat jullie gezin al vrij groot is, hoe is dat eigenlijk zo'n groot gezin? leuk hoor!

@natascha: ja echt super dat ons kinde 'gezond'is! die dagen ervoor waren zooooooo spannend!
    de afgelopen 3 dagen is het beter gegaan met eten! ik heb een manier gevonden om er toch beetjes in te krijgen zoder dat ik veel moet overgeven!:)na het eten ga ik ff languit op de bank en ff rustig aan doen en dat helpt...hoop alleen wel dat de baby genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt zo:$
    hoe gaat het nu met jou? ook al beter?

@doemaar; in dit soort situaties weet ik nooit zo goed wat ik moet zeggen...wel kan ik zeggen dat iedereen het op een eigen manier verwerkt en als die manieren die je opnoemde voor jou niet werken dan is dat zo...bij mij helpt het vaak om bij de foto een kaarsje te branden en de mooie herinnering vast te houden en aan degene te denken, hoe kort diegene er ook is geweest...heel veel sterkte meid!
    maar wat een mooi buikje heb je zeg! die van mij is nog niet zo ver helaas...:)
    die kleine wordt echt een waterrat zou ik zeggen! wat leuk dat ze het zo goed doet!
    hoe waren de koekjes? crea bea hoor! ik hou er ook wel van, maar ja, ze moeten ook opgegeten worden he? en om ze nou met z'n 2en soldaat te maken? manlief vind dat geen probleem maar ik zie de calorieën gaan!

@dutchdiva; thanx voor je felicitaties! we komen idd langzaam op die roze of blauwe wolk terecht hoor! maar vind het nog steeds lastig om te gaan genieten....hebben jullie dat niet?

@flotsje, welkom terug van vakantie! waar ben je naartoe geweest?
    hoe staat het met de verbouwing?:Dwat vinden de jongens ervan dat ze op zolder gaan slapen? spannend hoor!
    wij hebben nog niks aan de babykamer gedaan, behalve de kamer een beetje leeggeruimd(diende als rommelkamer)ik heb ook geen idee hoe we hem in kunnen richten een aan kunnen kleden! de kamer is niet zo groot en we willen het niet te druk maken en geen overdreven roze of blauw erin...herkennen jullie ook dit probleem?:(

@DTtje, wat lief dat je zo meeleeft! toen ik het nieuws hoorde, stopte ik ff met ademen,ik was zoooooo blij! ik dacht gelijk; ow, gelukkig ik kan op m'n gevoel en intuïtie afgaan...echt een opluchting...en toe we kregen te horen wat het gaat worden, kon mijn geluk iig helemaal niet meer opt! manlief moest er ff aan wennen, maar ja, als het gezond is, is alles goed!
    4 dagen werken...poeh, let je wel een beetje op jezelf? ik herken de pijn in je heup niet, wel heb ik in mijn linkerbil een spier die pijn blijft doen,dus als dat van de week nog zo is,ga ik ff langs de huisarts, want het straalt af en toe door naar mijn been...

@nellly, ja er is zeker een hele last van me afgevallen! mijn gevoel zei me wel dat het goed was, maar je gaat toch twijfelen...
    als je wilt, ik heb nog meer foto's van die mooie mannen hoor!:p
    ik heb me kosterlijk vermaakt! wat kunnen die mannen dansen:$ zo lekker soepel allemaal:D en ze zijn nog aardig ook! na de show nog ff gebleven om ze in 'real life'nog ff te zien, nou heb ik geen spijt van! ;)
    ja, manlief is langzaam weer aan het opkrabbelen...zo niks doen is helemaal niks voor hem,dus als ie dat doet, dan weet ik dat er echt iets mis is...hij heeft al een nekhernia,dus hij moet blijven oppassen, maar ja, mannen zijn vaak zooooo eigenwijs, vooral die van mij;)maar ik denk ook dat het deels de spanning van de afgelopen tijd was hoor...de ivf en nu dan toch zwanger en dan krijg je nog het bericht dat het wellicht een down kindje is,etc...
    hoe gaat het nu met eten bij jou? bij mij gaat het beter...zoals ik bij natascha zei, ik heb een manier gevonden dat het beter gaat...
    we hadden een kadopakketje met wat leuke kleine hebbedingetjes gekregen; een melktanddoosje, voeldoekje,polsrammelaar en een speenclip voor aan de kleding...erg leuk...
    wat vervelend van je schoonvader zeg! heeft hij nog veel pijn? ik hoop dat ie toch snel weer opknapt!
    wat een grappig verhaal van jou en de bloemiste! zo zie je maar, de wereld is idd erg klein!

@liefje2013,
    wat mooi, een familewiegje! hoe oud is het wiegje al?
    waarom kiezen jullie voor een voogd? is dat de gedachte erachter of heeft het ook echt een taak? je hoort het niet veel meer namelijk:)

@gezelligheid, als het je geruststeld zou ik idd die angelsound bestellen...ik herken je gevoel, ik voel me ook niet zwanger, maar ja, als ik dan kijk naar de echo's, mijn buik, het horen van het hartje,de kwaaltjes, dan is het toch echt zo! het is denk ik gewoon nog moeilijk het te geloven...ik kijk ook uit naar de afspraak bij de vk van 12 noveber....tot die tijd toch maar op mijn gevoel vertrouwen...

@hier, klaar met iedereen (hopelijk) antwoorden:), verder denk ik dat we een rustige dag houden, verder nadenken over een naam....als jullie nog leuke namen hebben en die wil je delen, graag!;)

fijne zondag!

19. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey iedereen,

Pffft eindelijk tijd om te reageren, en die tijd heb ik nodig! Wat is er veel gekletst :)

@liefje, wat een mooie echo foto's! Jammer datje zus mee gluurt :p ik ben wel nieuwsgierig wat het wordt. Hoe gaat het met werken? Bevalt het allemaal een beetje, en met je misselijkheid op je werk?

@kopjethee, wat een opluchting! Alles is goed!pffft, zl jij het spannend hebben gehad, te wachten op dat telefoontje. En wat leuk dat je het geslacht al weet. Extra cadeautje voor de onrust ;) Hoe is het met manlief's rug? Al weer verandert in een jonge god of nog steeds eenouwe heer ;)

@seal, bah wat spannend, wel fijn dat je meteen terecht kon. Mooie foto trouwens. Heerlijk het zien van echos! Hoe is het verder? En met je zus? Nog alleen thuis? Of wordt je nachtrust inmiddels weer verstoort?

@nelly, pffft wat een gedoe met je pakketje, wel fijn dat alles goed terecht is. Maar bijzonder dat de buurman mocht tekenen? Wel top dat je hem hebt, en dat je zelfs je treintje al gevonden hebt. Ik verbaas me elke keer weer over hoe snel het hartje gaat! En hoe hard het klinkt, zo'n klein wondertje en dan al zo'n goede hartslag, bijzonder.

@mevrS, bekkeninstabiliteit? Nu al? Meid dat meen je niet! Wat naar! Dikke knuffel vanaf hier :( maar ook leuks! Morgen je huisje kijken! Leuk leuk leuk!
    En woensdag evt het geslacht weten,helemaal leuk ... Kijken of je voorgevoel klopt.

@mamajude, wat een goed nieuws! Je project gaat door. Wat fijn voor je zeg, geen vervroegt verlof voor jou :D Ben blij dat je toch hebt besloten te blijven kletsen! En lekker ff kletsen als je tijd hebt is immers prima.

@doemaar, pffft wordt een pittige maand voor jou. Maar wat sta je er sterk in, echt bijzonder veel respect voor jou.
    Heb je nog wat gehoord van de "aardige mensen" over werken, reïntegreren enzovoort?
    En pffft wat een buik! Wauw, mijn buik begint ook eindelijk.

@natasha, nog ff volhouden meid, van de week weer een stagaire om mooi een beetje hulp van te krijgen? En waarsch weet je van de week gewoon het geslacht! Spannend. Kijken of je voorgevoel klopt!
    En scheelt het 75%? Kom op meiden we gaan met z'n allen in januari naar natasha, shoppen in Antwerpen, ole. ;)

@flotsje, fijn datje terug bent, gezellig. En die puf om te reageren, haha die missen we allemaal wel eens. Was, op de zooi na, de vakantie wel leuk?

@dtje, zwaar he da werken nu! Maar heerlijk voor ons allemaal dat het minder moe trimester er nu aankomt, allemaal iets meer energie als het goed is, om ons voor te bereiden op de big day!

@nelly, Gefeliciteerd met je schoonmama! Heel begrijpelijk dat ze er doorheen zit. Wel raar voor schoonpapa om in eigen huis op de koffie te komen? Maak er een leuke dag van.

@kruiken, ik snap het niet meer met alle soorten kruiken. Maar heb gister de info van kraambureau gekregen stond in, 2 metalen kruiken met daaromheen hydrofielen. Dus geen kruikzakken .....

@griepprik, krijg altijd een uitnodiging ... Ga nooit ... Vergeet het, geen tijd enzovoorts. Haha. Dus ik doe het al jaren niet mee.

@voogd, heb ik tijdens vorige zwangerschap al besloten. Indirect staat het vast maar niet bij notaris ofzo. Bij mij is het eerst mijn moeder dan mijn zusje. Maar wat er ook gebeurt, ik weet zeker dat mijn kids goed terecht zullen komen. Heb wel duidelijk dat kids niet bij schoonfamilie terecht komen, vriendlief is het daar gelukkig ook mee eens.

@namen, argh! Vorige zwangerschap al een heel probleem, en blijkbaar nu weer. Totaal andere smaak, haha, nog zo'n 25 weken om over te discuseren dus tijd zat. Wat ik wel jammer vind is dat ik al sinds ik het boek "komt een vrouw bij de dokter" mijn evt dochtertje Luna wil noemen. Vond het zo gaaf. En destijds apart voor een naam. Maar heb inmiddels het idee dat het niet past bij de "rest" snik. Dus nu beetje lastig, heb er al om gehuild (stomme hormonen)

Zo! Pffft, ff uitpuffen. Wat een lap tekst, nog nooit zo'n lang bericht geschreven volgens mij. Ga mezelf maar is ff een kop thee zetten (houdt koffie nog steeds niet binnen :()
    Neej beter, laat vriendlief het doen, is gelukkig weer beter na een zware buikgriep ... Ik verdien nu wel wat verzorging ;)

Fijne zondag meiden.
    Liefs

20. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Wow wat word we weer veel gekletst! Dat is een tijdje anders geweest!

Reageer via mijn telefoon dus kan niet op iedereen reageren maar ik zag heel wat mooie foto's voor bij komen;)

Weet even niet meer wie het was wie zijn schoonvader met spoed geopereerd is Inc. Complicaties: hoop dat hij snel herstelt en niet nogmaals geopereerd hoeft te worden!

@ Nelly: koekjes bakken! Je brengt me op ideeën! Al zal het meer voor familie worden want mijn maag vind het allemaal nog steeds niet leuk!
    Balen dat je man zo problemen met zijn rug heeft!

@ alle zieken mannen: agh die ene week mogen ze wel vertroeteld worden als ze ons de komende 6 maanden vertroetelen;) hier is Vl.

@ namen: hier weten we allebei de namen al, al gok ik dat deze de komende 5 maanden vast nog wel veranderen.

Hier flink op zoek naar kinderkamer maar vind het zoooo moeilijk! Kinderwagen al wel besteld het is de joolz day compleet zwart geworden! Jullie al een kinderwagen? Of had ik dat al een keer gevraagd?

Fijne dag iedereen!

Deel Deze Pagina