1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Even snel tussendoor in mijn pauze. 't Issun beetje druk op 't werk.
    Vanochtend hebben we de controle gehad bij de vlos. Ik mag gewoon bij hun blijven, dat had ze eerder ook al gezegd, maar ze hebben standaard wekelijks overleg met de gyn en hadden mijn "case" ook meegenomen i.v.m. mijn trage schildklier. Zolang die goed afgesteld is, mag ik gewoon bij de vlos blijven.
    'k Mag ook gewoon thuis bevallen, alleen i.v.m. mijn gewicht wel op de begane grond.
    Zometeen even een belrondje doen voor kraamzorg en de 20-weken echo. Oh, en niet vergeten om vanmiddag/morgen nog even te prikken voor mijn schildklier. De internist belt me vrijdag voor de uitslag, dus is het wel handig dat ze bloed hebben, haha.

Oja, hartje gehoord! *vlieft*
    'k Had maar niet gezegd dat ik die thuis ook al gehoord had. Arm meiske (stagiair) deed zo haar best om het te vinden.
    Maar heerlijk om dat locomotiefje weer te horen!

Liefs,
    Nelly

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelly haha wat sociaal van je, ik zou het gewoon zeggen.. niet om te plagen maar ben nu eenmaal een flapuit;)
    goed nieuws voor de thuisbevaling dus

hier ook hartje gevonden... 143 slagen pm... en weg zwom ze weer... :).

3. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Doemaar: ja, sociaal he! Mijn man en ik keken elkaar ook al met een lach aan.
    Enne... "weg zwom ze" Een meisje voor jullie?

Oh, nog vergeten te zeggen, mijn bloedwaardes waren allemaal goed.
    Suiker was nuchter 5.2, mag 6 zijn. Geen antistoffen m.b.t. schildklier. Hb was 8.nogwat, dus mijn vermoeidheid ligt i.i.g. niet aan ijzertekort.
    Moeilijk om te zeggen waar het vandaan komt. Zwangerschap/schildklier/werk/gezinsleven/zieke kindjes/... Als moeder ben je gewoon fulltime moe. Haha...

Met het luisteren, hoorden we ook beweging. *toenk* Ukkie schopte tegen de doppler aan. *lol*

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelly nee dat denk ik gewoon.. is nu nog niet te zien bij mijn termijn:D.

5. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Hallo meiden,

Benkweer! :p Wat gezellig is het hier toch!

@DoeMaar: Allereerst: veel sterkte... maar wat een prachtige buik al zeg! Je groeit hard hoor! zo'n grote buik heb ik echt nog niet, maar wat zal je trots zijn! :) Fijn dat je koekjes gelukt zijn!!! :D

@DTtje: Energie tekort.... of in ieder geval een stuk minder dan dat ik had: dat herken ik zeker! Balen eigenlijk... want ik hou er niet zo van om vroeg naar bed te gaan. Hahaha!

@Flotsje: Vertel eens over je vakantie! Ik kan me voorstellen dat je het heerlijk hebt gehad. Alles aan vakantie is fijn... behalve het thuis komen en het opruimen van alle was en rommel die je hebt meegenomen. Sterkte daarmee.

@DutchDiva: Fijn dat jullie qua namen op hetzelfde level zitten en daarmee waarschijnlijk dan ook niet in de knoei komen te zitten. Haha... gelukkig hebben we nog tijd genoeg, hè? En, ik zal me inderdaad niet afmelden. Veel te zonde van al die gezellige klets hier. :) De 20 weken echo op 18 december? Wat klinkt dat zeg: 20 weken.... en het is al bijna december... gaat de tijd toch sneller dan ik dacht. Haha! Fijn!

@Nelly: Dank je wel voor je felicitatie! Lief dat je daaraan denkt. Ik ben ook écht heel blij met deze job. Het lijkt leuk te zijn en deze komende maanden ga ik er vast met veel plezier werken. Aangezien jij het probleem met de was kent... ken jij ook het sokken-mysterie? Hahahaha!! ;) Het kinderkamp was supergaaf! Ik heb het zo naar m'n zin gehad van 't weekend: de kinderen genoten enorm en daardoor deed ik dat natuurlijk ook. Wel jammer dat het weer niet mee zat, daardoor moesten we binnen blijven, maar gelukkig hadden we een hele grote ruimte waar ook gevoetbald kon worden en we leuke andere spellen konden doen waardoor de kids toch nog vermoeid en bezweet terug naar hun ouders gingen. Haha! :)

Ik vind de vraag van Gezelligheid wel een hele goede trouwens... Nelly, mogen we je helpen met namen zoeken? Je hebt zulke heerlijke meidennamen dat we vast met jouw 'eisen' met kunnen gaan en wat ideeen kunnen aandragen. ;)

@Namen: Pffffffffffffffffffff.... elke naam die ik voor ons beebje bedenk wordt afgewezen. Althans, zo lijkt het een beetje... want hij zegt dat het niet zo is, dus dan zullen het mijn hormonen wel zijn. Haha! (nu maar oppassen dat ik niet gek van mijzelf word ;)) Manlief wil trouwens liever de 20-weken echo afwachten voordat hij er veel over gaat nadenken. Hoe zit dat verder bij jullie? Ik ben trouwens wel een beetje van de top20 namen... ;)

@Gezelligheid: De angelsound ga ik niet halen, maar als ik 'm een keer van iemand mag lenen in mijn omgeving, dan doe ik dat natuurlijk graag... maar de centjes wilde ik daar eigenlijk niet aan uitgeven. Het heeft zo z'n voor en z'n nadelen om je niet zwanger te voelen, hè? Want het is fijn om geen last te hebben van nare kwaaltjes, maar het is ook niet leuk om je af te vragen of er eigenlijk wel een klein lief nieuw leventje in je buik zit....

@Nelly: Cake, toppic, chocolade, een verjaardag, pannenkoeken eten met een vriendin, het hartje gehoord, een bloemetje, zwangere kletspraat... je bent heerlijk bezig zeg! Genieten tussen de drukke dagen door en gewoon nog 100 dingen tegelijk kunnen. Precies zoals een moeder is, hè? Fijn hoor!! :) :)

@KopjeThee: Hoe het is om een groot gezin te hebben? Heerlijk! Ik denk dat ik niet genoeg kids om me heen kan hebben... haha, da's natuurlijk onzin, maar ik geniet er wel van hoor! De kids om mij heen zijn natuurlijk 2x 8 en 1x 6 jaar en al best zelfstandig. Ik hoor mee vragen van 'mag ik op Hyves?' en 'mag ik van mijn spaargeld een nieuw WII-spel kopen?' dan dat ik nog bezig ben met de echte verzorging van de kinderen. Al zijn ze elke avond heerlijk tevreden als ze weer hun lievelingskostje gepresenteerd krijgen natuurlijk. ;) Die verzorging mis ik wel een beetje en mede daarom vind ik het zo heeeeeeeeeeeeeerlijk om straks weer een ukkie te hebben. Ik zie er zo naaruit.

Naar mijn idee vermaken kids elkaar ook heel makkelijk, dus wordt het helemaal niet moeilijker en drukker om meer kinderen te hebben. Ik zeg soms wel eens dat het gewoon een uurtje buiten-speel-tijd is en dan gaan ze alle drie naar buiten toe.... dat kan dan weer makkelijk op deze leeftijd. Peutertijd, dat lijkt me lastiger met veel kinderen, maar als ze eenmaal groter zijn is het alleen maar gezellig en niet zozeer druk meer.

Maar ja... dat ben ik, ik ben ook vrij makkelijk. Er kan heel veel, mag heel veel en probeer het altijd gewoon gezellig te hebben. Wel één tip: blijf humor houden, want zonder humor is het leven met meer kinderen soms wel behoorlijk stressvol. Haha! Zeker met de twee oudsten, die zijn nu 16 en 18 en hebben dus een heel andere levensfase. Dat bezorgt soms wel hoofdpijn en nadenkwerk, maar ook daarin probeer ik het relaxed aan te pakken en dingen met humor te doen. Ik ben natuurlijk niet hun biologische moeder, maar soms vragen ze juist wel dingen aan mij omdat ik dat niet ben en dan wordt er toch ook wel verwacht dat ik pedagogisch verantwoord reageer... ;)

@Anke: Wat lief dat je het fijn vind dat ik niet ben weg gegaan... thanks! Ben je nog steeds misselijk van de hormonen? Wat rot zeg! Het hoort zo langzaamaan toch wel een beetje over te gaan? Ik hoop het van harte voor je! Ik ben wel benieuwd hoe je dochtertje heet.... misschien met een puntje tussen een letter aan ons verklappen? (dan is er niet op de googlen)

@Hier: Vanmorgen gewerkt, zo nog boodschappen doen, stofzuigen, de keuken schoonmaken... en een was vouwen. Als ik dat gedaan heb, ben ik weer tevreden voor vandaag. Het drukke leven is weer volop aan de gang en ik geniet.

Mijn ouders krijgen er binnen nu en een paar weken een pleegdochter bij. Bijzonder! Krijg ik weer een pleegzusje: ze is 12 jaar... met een verlegen karakter en een héle grote rugzak met ervaringen die niemand wil hebben op zo'n jonge leeftijd.

xx

6. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Oh! Ik ben nog iets vergeten te vertellen: ik heb een echobon gewonnen bij Moeders voor Moeders! Yeah!! Ik ben zo blij, joh! Anders had ik het nooit gedaan, want dat geld hebben wij er nu niet voor, maar nu kan ik dus toch een hele leuke 3D echo van ons kleintje laten maken. Ik denk ergens rond de 29-30 weken ofzo. Zo leuk!! :D

7. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be
    Klik op het mei 2013 mama's clubje

datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht
    27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh/tb - bv - wil het weten
    28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje
    30-04 Danijelle (40) - 4e kindje
    30-04 Sandra1987 (??) - 3e kindje
    ??-05 Ytest (24) - 1e kindje
    01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten
    01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje
    01-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje
    02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    02-05 MamavanK (22) - 3e kindje
    02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten

03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel
    03-05 kopjethee79(32)-1ste kindje-zh-wil het weten
    03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje

03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten
    03-05 Poon (??) - 2e kindje
    04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten
    04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten
    05-05 N1986 (26) - 1e kindje
    05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh
    06-05 tassie221 (??) - 2e kindje -
    06-05 pink99 (??) - 1e kindje
    07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten
    07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    08-05 Gezelligheid (40) - eerste kindje
    08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend
    08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten
    10-05 liefje2013 (27) - 1e kindje - zh - bv/fv - wil het weten
    11-05 DTtje (24) - 2e kindje
    13-05 JongeMama2013 (23) - 1e kindje
    13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten
    14-05 Flotsje (29) - 3e kindje
    25-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv

Totaal: 36 zwangeren

Afspraken

datum naam - afspraak
    06-11 MevrS - controle gyn
    06-11 Nelly - controle vk
    07-11 flotsje - controle gyn
    08-11 Natasha - geslachtsbepaling
    08-11 Seallable - intake nieuwe vk en echo
    14-11 Zustertje12345 - echo
    16-11 Doemaar - controle vk
    21-11 Anke - controle vk
    21-11 MevrS - geslachtsbepaling
    04-12 MevrS - controle gyn
    06-12 Anke - 20 wkn echo
    06-12 Nelly - controle vk
    06-12 Natasha - 20 weken echo
    18-12 Dutchdiva - 20 weken echo
    18-12 Nelly - 20 weken echo
    19-12 MevrS - SEO 20 weken echo
    04-01 MevrS - controle gyn

Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
    En laat deze "instructie" ook maar staan...

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wat een lol...
    Ik heb nu de babyfoon aanstaan, terwijl ik geen kinderen in huis heb. Oudste is gaan spelen bij een vriendje en de jongste twee ga ik zo halen op het KDV.
    Normaal haalt manlief ze op, maar die ziek naar huis gekomen en ligt met buikgriep op bed.
    't Is maar goed dat moeders nooit ziek worden!

Tot later!

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mama jude, bedankt en bedankt.. ja dij flink uit.

haha je bent goed bezig geweest.

lekker een echobon winnen.. maar dacht dat mooiste pretecho's tussen de 26 en 28 weken is, meen ik me te herinneren hoor... ;)

@nelly haha nee moeders worden nooit ziek, en als ze ziek zijn zijn ze het toch niet;)

10. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey hoi iedereen,

Hoe gaat het, we tikken langzaam verder met z'n allen. Nu uitkijken naar de 20 wkn echos! Volgende spannende stap. Paar hebben al een afspraak zag ik? Iedereen ook al kraamzorg geregeld? Ik wel, hoop ook dat ik mijn vorige kraamverzorgster weer krijg ... Maar die kans zal klein zijn, denk ik. Wel jammer, was een schat, heb zitten huilen toen ze weg ging (ook beetje hormonen denk ik)

@mevrs, hoe was de afspraak vandaag?

@natasha, geen solden hier, wel uitverkoop, maar kortingen van 75% zijn lastig te vinden. Studente weg? Zonde, maar nog maar ff voor jou!

@seal, he bah, had gehoopt dat het weer goed tussen jullie ging inmiddels, jammer. Snap dat zo'n uitspraak heel moeilijk is, nou ja moeilijk, reuze k*t om te moeten horen. Maa snap ook dat jij miet belt. Ik zou me nu nog geen zorgen maken over kaartjes sturen, das nog zoooo ver weg, tegen die tijd is alles misschien (en hopelijk) anders. Stuur eerst maar een kerstkaart en kijk dan verder met kaartjes enzo ;)
    Hoe is het met je papa? Is ie al weer thuis?

@nelly, fijn dat je lekker bij de vlos mag blijven zeg! En thuisbevallen heerlijk, hoop dat ik dat bericht ook krijg me volgende afspraak!

@doemaar, zag dat nelly de ZE zwemt weg opmerking al had gemaakt, zo'n sterk voorgevoel?

@mamajude, misselijk met vlagen, zal vast snel weggaan, zaterdag 16 wkn dus. En geen dochtertje hier, eerste is een jongetje, Jesse. En daar vind ik Luna niet bij staan?
    Wat fijn dat jullie zo druk zijn met pleeggezin zijn. Als ik straks de ruimte heb zou ik het ook graag doen. Heb zelf een jaartje in een pleeggezin gezeten, en hoe moeilijk het ook is, je hebt geen idee hoe dankbaar ik mijn pleegouders nog steeds ben.
    Wat gaaf dat je hem hebt gewonnen! Gefeliciteerd.

@moeders en ziek, dacht ziek zijn mag ... Maar je er naar gedragen niet?

@echoscopiste, hier ook zo'n saggo, vorige 20 wkn echo waren we helemaal gespannen en blij, we gingen immers ons kindje weer zien. Had me moeder en vriend mee. We maakte een aantal grapjes en kregen de opmerking "kunnen jullie nu even serieus doen dit is we een officieel medisch onderzoek". Dan moet je dus blijkbaar saggo zijn. En tot overmaat van ramp heeft de muts het geslacht ook nog verklapt aan mijn moeder, terwijl we duidelijk hadden gezegd dat me moeder naar de gang zou gaan dan :(
    Ach maar die van jullie klinkt erger, als ze zelfs een praktijk is uit gezet! Pffft.

Ik ben trouwens helemaal in kerstsfeer! Wie nog meer? Heb gewoon al zin de boom op te zetten, mag alleen pas na sinterklaas van vriend (en daar ben ik het stiekem wel mee eens). Het is alleen zo'n gezellig sfeertje ....

Ik ga eten maken, vriend komt zo thuis.
    Eet smakelijk meiden
    Liefs

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anke.. ja en.....

tikken jullie maar vast door naar de 20 weken echo dan ga ik als laatste door de 12 weken echo heen morgen:p:D en de nekplooimeting. daarna tik ik op weg naar de 20 weken.. maar als het even kan graag volgende week een echo de week erna, daarna..... effe geslacht dan checken tijdens controle haha

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anke, heb je je voorkeur over de kraamzorg niet doorggegeven bij dat bureau. kraamzorg doet CZ voor me bevestigen, maar ik ben ze zelf nog even om te zeggen dat ze vast noteren de vorige kraamhulp in te zetten... die heeft dit drama met ons meegemaakt, en mag dan ook de leuke tijd meemaken... daarnaast ben ik vergeten door te geven dat ik eerder wordt ingeleid dus dat wil ik ze ook vast meegeven. en dan komen ze met 34 weken langs.. of ze bellen whatever...

13. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Even een update!!

Toen ik vandaag op controle kwam bij de gyn bleek dat ik 6 kg was afgevallen in 1 maand... ben de afgelopen 4 dagen alles eruit aan het gooien!!

na bloed en urine onderzoek mocht ik meteen blijven in het ziekenhuis voor minimaal 3 dagen omdat ik volledig ben uitgedroogd . daarbij heb ik een hoge infectie waarde in mn bloed waar zemze morgen weer naar gaan kijken en in mn urine kwam eruit dat ik ook nog een blaasontsteking heb... oftewel aan het infuus en niks eten en drinken...

maar dan moeten ze wel het infuus goed prikken want lijk nu op Rambo aan 1 kant omdat alles ernaast is gelopen.... dus lig ook met een drain in mn arm om het vocht eruit te laten lopen!!

Dit is dus mijn dag... heerlijk he?! misschien wordt ik nu wel eens echt beter!!

14. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @doemaar, sorry, vergeten :( maar is alleen positief dat ik het vergeten ben ... Je hoort er inmiddels gewoon zooo bij :) slijm slijm slijm ... Weer goedgemaakt?

En heb wel aangegeven dat ik haar weer wil, maar ze gaan haar niet vrijhouden natuurlijk ... Dus is gewoon hopen dat het lukt. Ze bellen haar in elk geval op, ook als ze niet op wacht staat, en ze heeft al belooft dan ja te zeggen duzzz... Duimen.
    Kan me heel goed voorstellen dat jij er zo in staat, jou kraamverzorgster heeft jou grootste verdriet meegemaakt, alles gezien, mee beleeft, alles van dicht bij. Die leuke tijd samen doormaken is dan alleen maar mooi.

Hier bellen ze rond de 30 wkn geloof ik. Omdat het de 2e is geen thuisafspraak. Ik heb naviva, is de beste hier in de buurt geloof ik. Doen ook bijna alles zelf. Hielprik, hoortest, en hebben een eigen lactatiekundige, ook fijn. En geven ook babymassage, vond ik vorige keer wel leuk. Dus kijken, hopen en duimen dat ik op het juiste moment beval ;)

15. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @mevrS, lieverd, ook dat nog .... Hoe krijg je het allemaal voor elkaar! Hoge infectie waarde, betekend dat dat je grote kans het op infectie of dat je hem al hebt/krijgt?
    Hele dikke knuf en snel opknappen hoor.

16. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Neeeeeee MevrS, dat meen je toch niet?? Wat een drama zeg!! Nu dus in het ziekenhuis... Wat heb jij een pech zeg!! Hebben ze je erg pijn gedaan? Kan je nog een beetje lekker liggen in dat bed met je BI?? Ik denk aan je, meid!

Anke, sorry... dacht even dat je een meid had, haha! Ik vind Jesse trouwens een erg leuke naam!! En, Luna past daar toch wel bij?? Mmmmh... ik weet niet zo goed waarom niet...
    Heb jij als kind in een pleeggezin gewoond voor een jaar? Het is zo bijzonder om te doen en ondanks het feit dat de kinderen echt niet altijd dankbaar zijn, weten we hoeveel het vaak toch voor ze betekent. We doen het wel echt voor de kinderen, niet voor onszelf. Er komt vaak best veel bij kijken en als je dan het belang van het kind niet voorop stelt, zou dat best wel eens vergeten kunnen worden. Kindjes zijn het belangrijkste... altijd... ik hou zoveel van kinderen. *zucht*

17. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @mamajude, op dat moment was ik alles behalve dankbaar ... Wilde mijn eigen mama, wilde niet dat alles anders werd ... Wilde mij eigen huis, kamer, zusjes, broertje en vriendjes. Was gewoon boos. Heb me ook behoorlijk misdragen daar af en toe. (maar dat gedrag zul je wel kennen)

Maar dan groei je op en kijk je terug op die tijd, kijkt de film van je verjaardag en andere belangrijke momenten en ziet hoe liefdevol die mensen dit soort dingen voor je deden ... Hoe bijzonder is het eigenlijk dat mensen hun leven en gezin openstellen voor een kind dat ze niet kennen! (in mijn geval kende ze me via via, maar toch) Ik ben nu heel dankbaar en zie ze af en toe nog.

18. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    En jij vind het wel passen! Krijg hier alleen maar te horen dat het idd niet staat. Maar miss volledige plaatje.
    J.oost, A.nke, J.esse en L.una ....

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mevrs, neeeeee dit wil je echt niet.. wat een ellende zeg. maar goed ze moeten je wel opnemen om bij te tanken enzo... over een paar dagen ben je echt wel weer blij. sterkte en ene dikke digi knuf

@anke.. ach nee, ik wilde er zelf bij zitten dat meisjes het beter doen dan jongsens bij ons... heb dat 6 keer erop gezet en eraf gehaald om mensen niet tegen de borst te stuiten met mn eigen sarcasme... das ook een vorm van humor van mij... maar ben wel de enige die die opmerking mag maken.. snap je nog;). nou ja iig geen reden om sorry te zeggen hoor... en het is ook niet een manier van denken dat ik nu liever een meisje je heb dan een jongentje.. tis gewoon een opmerking die ik weer inslikte en weer neerzet:)

ik heb groene kruis domicura. en ik vind het in dit geval idd wel belangrijk dat zij dit met ons mee gaat maken.. ik kan haar niet vinden op fb, heb geen mobiel nummer van dr en ik weet niet of ik die krijg als ik gkd ga bellen.

20. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hey lieve meiden ....

vandaag en gisteren hier niet geweest.
    ik voel me nu sinds 2 dagen super en daardoor probeer ik wat huishouden in te halen ;)

Ik las hier ergens dat iemand 6 kilo vermagerd...
    ik ben er ook letterlijk 6 kwijt ...van 65 naar 59.
    Maar dat vind ik niet erg..haha, de kilootjes gaan er wel nog voldoende bijkomen!

@seal : nog 2 keer slapen voor ons. Hoelaat mag jij? krijg je echo,

Deel Deze Pagina