1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @doemaar, ken die humor, hebben wij ook. En ben het er mee eens dat alleen jij dat mag. Wees jezelf zeggen wij altijd en jammer dat je anderen voor hun kop stoot ... Zo ga jij om me jou verdriet. Hoe anderen omgaan met het hunne mogen zij weten.
    Ik weet dat als je bij de naviva een kaartje/brief stuurt onder de naam van de kraamverzorgster naar het hoofdbureau, de kraamverzorgster de brief, ongeopend, krijgt. Misschien doen ze dat bij jou bureau ook?

@natasha, fijn dat je je zo goed voelt nu, geniet ervan.

2. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben een envelop!! Ze hebben geen afwijkingen gevonden! Ben zo blij, kan niet stopen met glimlachen. Net alle broers en zussen gebeld.

mevrSwat een ellende! Maar je bent nu in goede handen. Voel je je beetje bij beetje opknappen?

3. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    MvrS; neee gedver, en 3 dagen nog wel :( beterschap!!!

Gezelligheid; super mooi nieuws, van harte!

Natas; jaaa fijn weer he, echo weet ik niet. Denk het haast niet want ben vorige week nog geweest. Jij wel? Ben wel benieuwd naar wat ze met mn hidra willen. Hoop zo dat het af gaat nemen.. Lijkt me nu haast geen optie op normaal te bevallen met alle open wonden en littekenweefsel. Ik hou nog hoop :p

Anke, heb je ook gelijk in. This wel heel dubbel allemaal. En een slechtere timing kon volgens mij niet... Aan de andere kant misschien kijken we er over 5 jaar op terug denkend dat de 'rustperiode' wel heel goed is geweest.... We zullen zien. Mn vader is weer druk aan t werk en weer aan t wennen aan het Nederlandse leventje.

Heb bericht dat onze gordijntjes en vitrage binnen is. Van het weekend ophalen :) en de onze schilder komt kijken en hopelijk een prijsje afspreken om ons kamertje te schilderen. We hebbem dubbelglas gekregen en de kozijnen moeten geschildert worden. Ben zelf totaal geen schilder (alleen op nummers :p) en manlief heeft er geen zin in en geeft liever zn eindejaarsuitkering er aan uit. Maar dan zit het er tenminste ook mooi op en is het binnen een dag klaar.

Onze naaktpoes loopt uit het niks mank, hopen dat het overgaat anders naar de dierenarts. Kon nix raars vinden, kijk het nog ff aan tot maandag.

Ennn ik heb een stoomreiniger van karcher bestelt, geen idee of het werkt maar ik word gek van die 100 soorten schoonmaakmiddelen in huis en wat vaak ook niet eens werkt. De douche is echt een hel voor me, heb kalkreiniger van HG en op onze zwarte :( tegels zie je alles. Krijg hem morgen dus laat jullie ff weten of het wat is, volgens hun moet je er alles mee kunnen reinigen, jaaajaaa

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anke precies haha en wat betreft de kraamzorg dat komt wel goed.. heb nog meer wensen op mn lijstje hoor... wat zo verdrietig was moet gewoon met dezelfde mensen een feestje worden. het liefst moet de hele groep in het zh daar zijn maar dat is misschien wat veel gevraagd, maar kan misschien wel zodanig plannen dat het eventueel zou lukken ;) maar dat zijn zorgen voor later haha

@seal, das toch de ellende met alle reinigers ik vind geen enkele zo goed.... maar ben nu wel aardig tevreden over de witte reus badkamerreiniger. ben benieuwd hoe die karcher is

oh balen, had met onze poes dat ze ineens 1 oog dichtkneep.. zag een klein scheurtje in het ooglid.. had denk ik geknokt. schoongehouden en na een paar dagen was het weer goed. hopen dat het bij jou poes ook gauw goedkomt

@gezelligheid. hoera nu nog spieken wat er in de envelop zit.. als jullie het niet willen weten dan stuur maar op naar mij, kijk ik wel;)

nou meiden de laatste 12 weken echo van deze club gaat vandaag gebeuren... heb een fantastische nacht geslapen... van 10 tot half 7 dus ben er helemaal klaar voor:D nu nog duimen dat hij/zij het nog doet en dat alles oke is en dat de nekplooi ook goed is. dat vind ik nu ineens toch een beetje spannend

5. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @doemaar, geniet er van en niet te veel zenuwen hoor.

En iedereen erbij zou moeten kunnen .. Je wordt immers ingeleid, dus voor jou is het planbaar? Als ze allemaal beetje in dezelfde dienst vallen? Wat zij de gyn van je plan?

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anke, de gyn heeft gezegd dat ze alles in werking wil zetten om ons zo fijn mogelijk door de zwangerschap te loodsen dus ook de bevalling, als het mogelijk is dat zei dan op dienst staat dan kunnen we dat inplannen, punt is wel toen bij linette de vliezen waren gescheurd heb ik meerdere diensten megemaakt met 56 uur. toen ik ingeleid werd op donderdag ochtend van arnaud beviel ik ik donderdag op vrijdag nacht om 3.10... dus dat was ook al weer 2 diensten verder dus er zijn geen garanties... beetje lastig dus.
    we zien wel

@flotsje jij ook succes vandaag in zh... ben al een tijdje weg dan als jij moet:p

7. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe maarbij zenuwen een paar keer diep adem halen, het is zoals het is. Je kunt er nu niks meer aan veranderen. Ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat vandaag.
    seal laat je weten of zo'n apparaat wat is? Ben ik wel beniuwd naar.

In de envelop staat ook het geslacht. Onze ouders willen het nog niet weten. Maar een paar de van broers en zussen wel. Die hebben we het verteld. Krijg ik gister een bericht van mijn zus, die het niet wil weten, met de vraag of mijn ouders het al wisten. Geef ik als antwoord, ja, alleen nog niet dat het een jongetje is. Dàt wilde zij dus ook niet weten. Heb me maar voorgenomen het verder niet meer aan mensen te vertellen, voordat ik me te vaak bespreek. Maar jullie kunnen wel een geheimpje bewaren.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @gezelligheid, ach als je het zo nu en dan afwisseld en als je hij zegt en doet alsof het net zo normaal is als dat het een zij zou zijn dan houdt je ze wel goed... maar zodra je hij zegt en men ziet een sprekend gezicht van oeps.... ja dan ben je verraden;) ik heb met linette iedereen zo voor de gek gehouden. komt goed

9. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe maarja, dat ga ik doen. En ik kan het toch ook over 'de baby' hebben. We hebben het thuis steeds over teuntje, kan voor een jongen of meisje.

nellyik heb eens even goed na zitten denken: Barbara, Catherien ( mooier is ms Catherine, maar dat zijn 4 lettergrepen), Josefien, Janneke, Jolanda, Carlijne, Rebecca, Hanneke, Willemijn.

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @gezelligheid, oh ja zeker... komt vast goed hihi

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    en dan denk je dat het leuk is voor je moeder om mee te gaan naar de echo.. zegt ze.. als jij er ondersteuning aan hebt ga ik mee... zucht, daar gaat het niet om.. tis toch leuk om mee te gaan het babietje te bekijken? en als je het niet leuk vind blijf je thuis dan breng ik Linette naar je toe en ga ik alleen... blijft ze thuis:$.
    echt mijn moeder is echt zo geschift als een deur sinds het overlijden van mijn vader.. dit bewijst het maar weer.

ach nu hoef ik niet bang te zijn dat ze me daar voor l*l zet met opmerkeningen over *arnaud dat ze hem hadden moeten gaan halen toen ik van de trap was gegleden enzo... of andere vreemde opmerkingen die ze zo uit dr mouw schud:)

12. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe maar niet echt de reactie waar je op zit te wachten. Heb je er nog iets tegen haar over gezegd. over hoe het op jou overkomt? Of is dat onbespreekbaar? Laat je gauw weten hoe het in het was bij de echo?!

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Zit in wachtkamer. Ze lopen uit hoorde ik n andere zwangrte zeggen

14. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe maar ja daahaag, daar hebben we geen tijd voor!

15. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Doemaar, en .....?

16. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    meiden,
    ik ben er ff 2 dagen niet en ow wat is er weer veel geschreven! ik ga mijn best doen bij te lezen, maar als ik dames vergeet, alsvast excuus!

@nelly, wat fijn dat je bij de vk mag blijven! en elke weer fijn om het hartje te horen hè:)
    ik zou ook niks gezegd hebben hoor, ze moet het tenslotte ookk leren hè...
    heb je veel last van die langzaam werkende schildklier?

@doemaar, ik heb sinds dat ik weet dat ik zwanger ben ook het gevoel dat ik een meisje krijg en wat denk je? mijn gevoel klopt! (jullie kunnen dit geheimpje wel bewaren hè?) dus ik denk dat je zeker wel op je gevoel kunt vertrouwen :)

@mama jude,
    ja humor is idd een hele goede, daar ben ik zelf ook van en mijn man helemaal!
    vond je het niet moeilijk om gelijk 'grote kinderen'te hebben? als je zwanger bent kun je er naartoe groeien en elke fase rustig ingaan, maar nu niet, of heb ik het verkeerd?
    ik wil jou en je ouders hierbij wel even een compliment geven, want ik vind het ontzettend knap en echt fantastisch dat jullie kinderen met een flinke rugzak een thuis willen bieden zodat ze, voor zover dat kan, een zo normaal mogelijke jeugd krijgen...chappo!
    en gefeliciteerd met je prijs! wat leuk zeg!

@anke, ja wij hebben al kraamzorg geregeld, maar ow wat is dat lastig zeg! ze belovern allemaal hetzelfde, maar ja, wat is goed voor jou? hoe zijn jullie er uit gekomen?
    ja ik vind de kerst ook altijd erg gezellig...lekker met z'n allen aan een grote tafel eten, drinken, kletsen, kadootjes, spelletjes, heerlijk!

@mevrs, ow wat leef ik met je mee! wat een narrigheid maak jij door zeg! en ook echt alles tegelijk! nou heel veel beterschap!
    ik ben ook aardig afgevallen, maar voor mij is dat niet zo erg,was toch al iets te zwaar voor mjin lengte en het gaat er vast weer aankomen...

@gezelligheid, ik vind het ook heel moeilijk m`n mond te houden over het geslacht, daarom heb ik het hier maar alvast verklapt....voor m´n man was het ff aanpassen, want die hoopte echt op een jongen, maar ja, de clichees zijn waar, als het maar gezond is...

@hier, ik probeer met rustig te houden,dan ben ik niet zo misselijk en kan ik wat eten...
    gisteren met een vriendin ff naar prenatal geweest en voor het eerst acht een kinderwagn gelopen, dat is tegelijk heel raar, maar ook wel heeel leuk...weten jullie al wat voor kinderwagen jullie gaan kopen en waarom? ikzelf zit aan de stokke te denken omdat dit de enige wagen is die hoog is en aangezien ik een visuele beperking als gevolg van infectie thoxoplasmose heb, is het voor mij belangrijk dat ik het kindje dicht bij me heb...

ook heb ik voor het eerst wat zwangerschapskleding gekocht! ik zag een tijd geleden ook bij prenatal een superleuke trui met pajetjes en ik was daar zo weg van, alleen hij was niet meer in mijn maat en hij was heel erg beschadigd...nu zat ik ff te surfen en bij wehkamp hadden ze diezeflde trui in mijn maat en afgeprijsd! ik ben dus helemaal blij! nu nog een mooie zwarte broek erbij en ik ben klaar voor de feestdagen! joehoeee!

zo beetje lang bericht, zie ik ....

fijne dag!

17. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be
    Klik op het mei 2013 mama's clubje

datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht
    27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh/tb - bv - wil het weten
    28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje
    30-04 Danijelle (40) - 4e kindje
    30-04 Sandra1987 (??) - 3e kindje
    ??-05 Ytest (24) - 1e kindje
    01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten
    01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje
    01-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje
    02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    02-05 MamavanK (22) - 3e kindje
    02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten

03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel
    03-05 kopjethee79(32)-1ste kindje-zh-wil het weten
    03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje

03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten
    03-05 Poon (??) - 2e kindje
    04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten
    04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten
    05-05 N1986 (26) - 1e kindje
    05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh
    06-05 tassie221 (??) - 2e kindje -
    06-05 pink99 (??) - 1e kindje
    07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten
    07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    08-05 Gezelligheid (40) - eerste kindje
    08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend
    08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten
    10-05 liefje2013 (27) - 1e kindje - zh - bv/fv - wil het weten
    11-05 DTtje (24) - 2e kindje
    13-05 JongeMama2013 (23) - 1e kindje
    13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten
    14-05 Flotsje (29) - 3e kindje
    25-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv

Totaal: 36 zwangeren

Afspraken

datum naam - afspraak
    06-11 MevrS - controle gyn
    06-11 Nelly - controle vk
    07-11 flotsje - controle gyn
    08-11 Natasha - geslachtsbepaling
    08-11 Seallable - intake nieuwe vk en echo
    12-11 kopjethee79- controle vk
    14-11 Zustertje12345 - echo
    16-11 Doemaar - controle vk
    21-11 Anke - controle vk
    21-11 MevrS - geslachtsbepaling
    04-12 MevrS - controle gyn
    06-12 Anke - 20 wkn echo
    06-12 Nelly - controle vk
    06-12 Natasha - 20 weken echo
    17-12 kopjethee79- 20 weken echo
    18-12 Dutchdiva - 20 weken echo
    18-12 Nelly - 20 weken echo
    19-12 MevrS - SEO 20 weken echo
    04-01 MevrS - controle gyn

Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
    En laat deze "instructie" ook maar staan...

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @hier.. hehe eindelijk de lang verwachte echo... heb een echo gehad van 55 min ofzo.. ench heel lang want de kleine werkte niet mee voor de nekplooi. uiteindelijk is er een nekplooi gemeten vn 0.953 dus nog net geen 1mm keurig dus
    verder heeft ze iets van 6 foto's meegegeven en heeft zelfs de 4d aangezet... lang leve het AZM haha.

degene die de echo deed herkende mij nog van *Arnaud, zij deed die dag de vruchtwaterpunctie en was er tot het einde van haar dienst bij.... ik was zooooo blij dat zij de echo deed. de gyn die er toen was en waar ik nu weer de extra controles krijg was ook nog even gekomen omdat de kleine dus niet mooi wilde liggen voor de echo. het was zo veilig en vertrouwd, heel gezellig, we hebben echt met z'n alle in een deuk gelegen omdat uk niet wilde meewerken.. zo veel grappen met z'n alle gemaakt. kortom het was een succes. Ik kwam buiten met een glimlach van oor tot oor... en kan niet wachten tot de volgende echo:D
    Oh ja en ik ben definitief 2 dagen vooruit gezet dus uitgerende datum wordt 23 mei dus kom in de buurt van de begin mei mama's haha
    en de kleine had maag en blaasvulling

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    2 van de 6 foto's

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be
    Klik op het mei 2013 mama's clubje

datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht
    27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh/tb - bv - wil het weten
    28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje
    30-04 Danijelle (40) - 4e kindje
    30-04 Sandra1987 (??) - 3e kindje
    ??-05 Ytest (24) - 1e kindje
    01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten
    01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje
    01-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje
    02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    02-05 MamavanK (22) - 3e kindje
    02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - wil het weten

03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel
    03-05 kopjethee79(32)-1ste kindje-zh-wil het weten
    03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje

03-05 Nenny (23) - 1e kindje tb/zh wil het wel weten
    03-05 Poon (??) - 2e kindje
    04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    04-05 LadyWen (23) - 1e kindje - zh - wil het niet weten
    04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten
    05-05 N1986 (26) - 1e kindje
    05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh
    06-05 tassie221 (??) - 2e kindje -
    06-05 pink99 (??) - 1e kindje
    07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten
    07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    08-05 Gezelligheid (40) - eerste kindje
    08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend
    08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten
    10-05 liefje2013 (27) - 1e kindje - zh - bv/fv - wil het weten
    11-05 DTtje (24) - 2e kindje
    13-05 JongeMama2013 (23) - 1e kindje
    13-05 NienT (26) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten
    14-05 Flotsje (29) - 3e kindje
    23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv

Totaal: 36 zwangeren

Afspraken

datum naam - afspraak
    08-11 Natasha - geslachtsbepaling
    08-11 Seallable - intake nieuwe vk en echo
    12-11 kopjethee79- controle vk
    14-11 Zustertje12345 - echo
    16-11 Doemaar - controle vk
    21-11 Anke - controle vk
    21-11 MevrS - geslachtsbepaling
    04-12 MevrS - controle gyn
    06-12 Anke - 20 wkn echo
    06-12 Nelly - controle vk
    06-12 Natasha - 20 weken echo
    17-12 kopjethee79- 20 weken echo
    18-12 Dutchdiva - 20 weken echo
    18-12 Nelly - 20 weken echo
    19-12 MevrS - SEO 20 weken echo
    04-01 MevrS - controle gyn
    07-01 Doemaar - 20 wkn echo

Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
    En laat deze "instructie" ook maar staan...

Deel Deze Pagina