@n1986: bij mijn eerste zwangerschap belde ik vrij vlug de huisarts, want ik wist niet hoe het allemaal in zijn werk ging. Hij vertelde me dat ik rond 6/7 weken contact op kon nemen met de verloskundige voor een afspraak. Zij begeleidde me dan verder. Mijn andere zwangerschappen heb ik dezelfde week dat ik wist dat ik zwanger was contact opgenomen met de verloskundigenpraktijk. Dan heb je nog enigszins keuze in data en tijdstippen. Wel zo handig als je later op de dag een afspraak wil i.v.m. werk. @Anzza: bah, dat klinkt naar! Geen idee wat het kan zijn. Is het weer gezakt?
Misschien een stomme vraag maar toch, dat mag hier, hebben jullie al seks gehad na je posi test en zoja.. deed het klaarkomen bij jullie ook naderhand best wel ff zeer?
@ Nelly, leef je uit met de lijst zou ik zeggen Ik kan trouwens al wel antwoord geven op al je vragen haha. Ik wil in het ziekenhuisbevallen, flesvoeding geven en natuuuuurlijk weten wat het wordt!! Kan nu al niet wachten hihi @ Joyce, tja voor mannen moet het gewoon duidelijke taal zijn he hahaha... @ n1986. wij beginnen vanaf volgende week met naasten, ouders en broer/zus, na de eerste echo zullen we het aan close vrienden vertellen en denk ergens tussen de 10 en 12 weken vertel ik het op mn werk en daarna mag het de wereld in Je kunt trouwens nu al bellen naar een vk @ Anzza, geen idee wat het is, Gisteren had ik ook wel een beetje last in mn liezen wat uitstraalde naar mn bovenbenen, maar geen krampjes ofzo. Vandaag was het allemaal weer weg. Misschien is het gewoon het oprekken van je banden?
Ik hoop het! Voelde wel even erg naar en best eng! Fijn dit soort dingen even hier te kunnen delen, thnx voor je reactie
Hier nog geen seks gehad na posi test Durf nog niet hihi... Ik weet dat het onzin is, maar het is nu allemaal zo pril, ben bang dat ik iets kapot maak ofzo... ML zit wel al de hele tijd te zeuren, dus heb m beloofd vanaf aankomend weekend weer
Ja, ook ik ervaar dit zo. Het lijkt wel of er van alles in mijn buik tegenwerkt!!! of alles verkrampt maar als we al met ze 2en zijn.... zal het wel normaal zijn
Ja of er ineens vette spanning op staat.. las net ergens dat je daarna wel gewoon rustig aan moet doen.. maar dat het verder geen kwaad kan, gelukkig! schrok al...
Nou, ik weet niet of het met de zwangerschap te maken heeft maar ik heb me daar toch een trek.... kan alleen maar aan eten denken. Zelfs zo erg dat ik dus net nog (pff net op tijd) een pizza heb besteld en cholade brownies!!! Vandaag op werk heb ik me niet in kunnen houden en heb het goede nieuws tegen 2 collega's verteld! Best spannend en ook super blij om te kunnen vertellen. Gelukkig weet ik zeker dat zij ook echt hun mond dicht kunnen houden. Twijfel over of ik morgen al de verloskundigepraktijk bel... misschien nog iets te vroeg?! Fijne avond verder dames.... mijn pizza komt eraan. hihi
@Ytest: ehm... Ja, nadat ik het mijn man had verteld, hebben we het in bed gevierd. Het voelde toch wat onwennig, maar in ieder geval zonder pijn of krampen. @Anzza: fijn dat je geen pijn meer hebt! Misschien nu last van een soort spierpijn als reactie op die kramp? @mama marinda: tja, je lichaam heeft nu meer energie nodig. Helaas op de meest vreemde momenten en de meest vreemde combinaties! Maar geniet er lekker van! Pfff... Onze tweede dochter kan niet slapen. Ze ligt al vanaf 19u in bed, maar schrikt telkens huilend wakker. Erg vermoeiend. Manlief is net nog naar boven geweest om een spook weg te jagen dat in de muur zat... Arm gupje.
Bevallingslijst mei 2013 mama's to be datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh - bv/fv - geslacht 01-05 Anzza (26) - 1e kindje 01-05 Babsie (31) - 3e kindje 01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje 01-05 Natasha86 (25) - 2e kindje 01-05 Seallable (24) - 1e kindje 02-05 Miep80 (32?) - 1e kindje 03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje 03-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje 04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - twijfel 05-05 MamaMarinda (27) - 2e kindje 05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje 05-05 N1986 (26) - 1e kindje 06-05 Joycie78 (34) - 1e kindje Totaal: 15 zwangeren Afspraken datum naam - afspraak 17-09 seallable - 1e echo 20-09 Ytest - 1e echo 25-09 Nelly - 1e echo + intake vk 26-09 BellaNoa - 1e echo + intake vk 28-09 Ytest - intake vk 03-10 Anzza - vk Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Oh, Ytest, ik zie net dat jouw gegevens niet in het lijstje van de uitgerekende datum staan. Ik heb ook niet vanaf het begin van dit topic gelezen, dus dat heb ik waarschijnlijk gemist...
uhmm ik heb geen idee wat mn uitgerekende datum is.. als de laatste ongi van anzza ook 25juli was hetzelfde als zij op dit moment.. ik kan alleen worden terug gezet door een laat ei maar dat zien we dan wel weer