Mama Jude, wat een bericht zeg! Je zusje maakt zich vast al heel lang zorgen. Misschien een idee om met haar te gaan shoppen, nu het nog kan. Leuke babykleertjes, baby uitzet etc. Gewoon even leuke dingen. En haar voorbereiden op wat komen gaat. En misschien helpen een naam te kiezen, geboorte kaartje, ze kan vast veel hulp gebruiken. Maar, de zorgen zullen blijven, probeer ook leuke dingen, met haar, te doen. En.... Gefeliciteerd, je wordt tante...
Ben hier ook nog effe geraakt! Precies drukker leven nu, dan dat ik werken ging LIJST: is beter zo. Hebben we mooi overzichtje nu. En eerlijk gezegd, ik vind het jammer dat er hier geregeld namen verschijnen in de actieven lijst, maar die dan niks posten. FACEBOOKDUIMEN! Ik wil ook .dat zou mega zijn GEZELLIGHEID: snuitje wat een orginele naam zeg. Haha zie spontaan een konijntje voorbij huppelen. NELLY : nog proficiat voor Marjolein. Fijn dat je aan de ziektewet bent. Wij noemen dat trouwens : ze zit op de ziekenbond. Lol DOEMAAR: spannend of je gevoel klopt. Hier hetzelfde: is het een echt voorgevoel,of eerder een hoop MEVRS: hoe smaakten de patat? Ik veronderstel dat je frietjes bedoelt? Of toch niet? Hier zijn pattatten gewoon aardappeltjes. Twest vloams e Super dat de naam vast zeg MAMA JUDE: pfff, wat jammer seg .hoop dat dat hummeltje een warme thuis krijgt. Hier: piep .wat hou ik me toch veel bezig de laatste tijd. Haha, moederschapsbescherming is niet goed voor mijn centjes. Help! Shopdrang .grrrrr. gelukkig weet ik het geslacht nog niet, of ik was blut. Op 3 januari ga ik soldenjagen met mijn zus in Antwerpen, dus, moet mijn centen voor daar houden he De laatste2 dagen heb ik trouwens echte vreetbuien .man ik hoop dat dat overgaat, geen enkel koekje, drankje, vettigheidje is nog veilig in de buurt. Trouwens, dat kleine friemeltje hierbinnen heeft vandaag echt actief geweest zeg .zoveel bewegen
whaaaaa natascha, er komt een fb duim hier volgend jaar.. hoeraaaa!!!!!! voorgevoel echt waar, arnaud was rustig, linette druk en deze is ook druk... alhoewel het nu slaapt, maar vanavond duidelijk weer aanwezig was. erg he vrij zijn.. daar zijn de salarissen niet op gemaakt hahaha
Goeiemorgen ladies! Wou ff iedereen een goed weekend wensen! Mn schoonzus en zwager komen hier eten dus ik ga lekker knutselen in de keuken; vooraf ham en meloen, hoofd is beenham met championroomsaus en doperwtjes met gebakken aardappeltjes en na is chocomuffins met ijs. En Nelly ik laat de mobiel niet zo boven t bedje hoor this meer voor de fun dat het grappig staat maar toch bedankt voor de tip! Mn achternicht is bevallen van een meiske Ivy
Goedemorgen meiden, Edit: zo druk geweest met dit bericht is al goede middag Zo flink gekletst hier nog zie ik @mamajude, wauw, wat gedoe zei je? Tjonge jonge, meid, dikke knuf voor jou. Wat zullen jullie een week hebben gehad zeg, en wat komt er een moeilijke tijd aan voor jullie! Kan me voorstellen dat je van de ene in de andere emotie vliegt. Ik heb gister je verhaal gelezen en bedenk me telkens andere kanten van het verhaal. Haar kant, jou kant, je ouders. De emoties, boos, bang, maar toch een baby, blijdschap! Je wordt tante, lieverd. Las dat iemand vroeg naar de papa op de hoogte brengen, maar lees ik nou goed dat ze eigenlijk niet eens seks wilde en helemaal van streek was? Of lees ik dit verkeert? Jeetje als ik dat goed begrijp, is het helemaal zwaar k*t (heb geen ander woord, sorry) Jullie hebben geen tijd dit te laten bezinken, maar pas een beetje op dat het niet iets zakelijks wordt nu je ineens zoveel moet regelen met z'n allen! Ook voor je zusje en je ouders, evt jou andere broers zussen, jou gezin, maar vooralmvoor die arme nieuwe baby. Neem ook de tijd om met z'n allen dit kindje nu al welkom te heten. Ga de stad in koop iets leuks voor de baby, warm welkom. Denk met z'n allen over namen, geboorte kaartjes, praat met je zusje over de leuke moedergevoelens? Wen er ook aan met z'n allen zodat de baby straks toch in een warm bedje komt en jullie er voor zover mogelijk emotioneel ook klaar voor zijn, ipv alleen zakelijk. Maar ik denk, zoals ik je nu ken van je verhalen dat het wel goed komt met het liefdevol opvangen van dat kleine kindje. Das alles wat ik weet te antwoorden, ik ben helemaal verbaast voor je. En wou serieus dat ik iets kon doen om jou/jullie/je zusje te helpen! En vergeet je niet te denken aan jezelf, jou emoties en kleintje? Nogmaals knuffel voor jou, lieverd. En last but not least "gefeliciteerd tante Jude!" Vroeg me wel af, hoe gaat het met je pleegzusje, die komt nu ook in zo'n rommeltje terecht? Blijft ze bij je ouders of ...? @sandra, bedacht me gisteravond in eens dat het bij jou een hele andere tijd is als bij ons! Wat is het tijd verschil? @gezelligheid, ik vind snuitje een hele mooie naam, staat zeker hoog op je lijstje @seal, aha vandaar, dacht al! Pffft als ik dat eerder had geweten had ik hem gister gepland. Nog 5 nachtjes slapen, voor jou ng maar 4 @nelly, betreft het moed(der), mijn mams geeft aan nu nog wakker te liggen over ons Houdt dus nooit op. Helemaal ie als je je vrije avonden ook ng op zolder door gaat brengen Je verdeelt de verjaardagen niet zo goed, zo dicht op elkaar. En heerlijk die zieke meiden elke keer @doemaar, Linette bijna naar de "grote" school? Wat leuk! Ik zeg je hormonen kunnen dat niet aan @mevrS, patat binnengehouden? En leuk, een groot feest, kijk uit naar de foto's. @natasha, haha, neej vrij zijn in niet gied voor je portmonee ach met de vooruitzichten op de uitverkoop straks moet e de hand wel op de knip kunnen houden toch? @phone, binnen, allebei! Hoera, alleen werkt die van vriendlief niet, tenminste de wifi niet, of nauwelijks, argh. Waardeloos, dus wordt volgende week weer bellen. Ik heb totaal geen verstand van android telefoons! Iemand? Wifi heeft wel bereik maar ik kan niks, geen apps downloaden, niet internet. Met moeite en veel geduld whatsapp gedownload maar dat werkt dan ook heel waardeloos? @sinterklaas, KLAAR, gister de stad in gegaan. Schaam me wel een beetje want ipv winkel na winkel prijs vergelijken honderd kleine bij de persoon passende cadeautjes ... gewoon hele grote cadeaus gekocht en klaar Broertje krijgt een mixer en wat keuken spul (had niks meer, lang verhaal) Zusje krijgt een mini cupcakes bak pakket, is gek op bakken van dingen heeft van alles (taart, cakepops, cupcakes) @hier, ben heel heel heel saggo vandaag, maar vriendlief snapt ng niet dattie beter uit de buurt kan blijven. Zal zo wel komen
Hoi allemaal! Ik ben er ook nog! Mamajude: jeetje wat een verhaal ik ben een beetje in shock! Heel veel succes komende weken/ maanden! @ rest: wat wordt er hier veeeel gekletst! Probeer elke avond voor slapen bij te lezen! Maar laatste tijd heel druk en moe en val vlak nadat ik gestart ben in slaap! Nu weekend vrij dus alles beetje bij aan het lezen! Weet niet of ik er nog in sta maar voor het geval dat ik heb 13 dec controle vk en 17 dec 20 wk echo! We willen heel graag weten wat het wordt, ik zelf denk een jongen. De namen zijn rond, kinderkamer en kinderwagen zijn besteld. Heb besloten in het ziekenhuis te bevallen, weet alleen nog niet welke. En ook ga ik alleen maar flesvoeding geven! Ben benieuwd, het krijgt nu allemaal wat meer vorm! Iedereen fijn weekend!
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - Meisje 01-05 Zustertje12345 - 1e kindje - zh - fv - Wil het weten 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 02-05 Sandrabenjamin (34) - 1e kindje - zh - ?- verassing 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - meisje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje - tb/zh - wil het wel weten 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - meisje 07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - eerste kindje - jongen 08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend 08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten 09-05 liefje2013 (27) - 1e kindje - zh - bv/fv - jongen 11-05 DTtje (24) - 2e kindje 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - wil het weten Totaal: 20 zwangeren 3 meisjes / 4 jongens / 1 Verassing Afspraken datum naam - afspraak 04-12 MevrS - controle gyn 05-12 Seallable - 20 weken echo 05-12 Flotsje - controle gyn 06-12 Anke1986 - 20 weken echo 06-12 Nelly - controle vk 06-12 Natasha86 - 20 weken echo 11-12 Anke1986 - controle vk en bespreken 20 wkn echo 13-12 Doemaar - vk 13-12 Zustertje12345 - controle vk 14-12 Sandrabenjamin - 20 weken echo 17-12 Sandrabenjamin - bespreken 20 wkn echo met dokter 17-12 kopjethee79- 20 weken echo 17-12 Zustertje12345 - 20 weken echo 18-12 Dutchdiva - 20 weken echo 18-12 Nelly - 20 weken echo 19-12 MevrS - SEO 20 weken echo 31-12 Doemaar - 20 weken echo 04-01 MevrS - controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan
Afspraken en info zustertje aangepast ... Alleen de leeftijd? Leuk wat te horen en fijn dat het goed gaat, zustertje, zo moe jah? Dan vooral lekker slapen. @iedereen, ik zag SNEEUW!!!! Natte sneeuw, maartoch SNEEUW IS SNEEUW ...
@Anke1986: tja, verjaardagen plannen is niet onze sterkste kant! Gelukkig zijn de uitgerekende data niet uitgekomen. Bij Annabel was dat kerstavond (9 weken zwanger op onze bruiloft), Evelien op 2e pinksterdag, Marjolein op 28 november, dus dicht bij de decembermaand en komend ukkie op dodenherdenking. Tja, hoe krijgen we het voor elkaar... Alleen ons vlindertje zou rond 14 augustus geboren worden. 't Gesnotter van de meiden is trouwens van de ene op de andere dag verdwenen. Ik geloof het nog steeds, niet maar echt fijn! Haha, heerlijk blij met je nieuwe telefoon! Hier totaal geen verstand van apparaten waar je eigenlijk ook mee kan bellen... Super dat je geslaagd bent voor Sinterklaas. Leuke kadootjes! Ik ben gisteren ook geslaagd voor de laatste kadootjes. Heerlijk. Oepsie, nog steeds saggo? Heeft je vriend er "iets" van gemerkt? @Doemaar: paars met goud is een supermooie combi! Wij hebben vorig jaar alles zilver/rood aangeschaft, dus daar doen we het de komende tijd mee. Misschien voor de kids een boompje wat ze zelf mogen versieren. Wauw, Linette echt al bijna 4, gaat hard he! Zal inderdaad wel even wennen zijn voor mama, erg leuk in combi met die heerlijke hormonen! @Mama Jude: wauwww! Wat een mooi, maar heftig nieuws! Gefeliteerd dat je tante wordt. Ik kan me zeker je gevoelens wel voorstellen. 't Is ook een rare onverwachte situatie. Helemaal omdat je zusje al in de laatste weken van de zwangerschap zit. Volg je gevoel en probeer je zusje te steunen en te sturen waar nodig is. Het gaat helemaal goedkomen in jullie familie! Echt super dat je al zoveel voor haar/met haar hebt geregeld. Je bent een topzus! Hier in het dorp hoorden we laatst ook dat de 17-jarige dochter van een topzakenvrouw zwanger was, vriendje buiten beeld, ruim over de helft van de zwangerschap. Mijn moeder was er enorm door verontwaardigd "schande", ik was er nuchter onder en zag alleen de positieve dingen. Oeh, en dat ze het geslacht ook al aan het halve dorp bekend hadden gemaakt, ging er bij mijn moeder echt niet in. Pfff, generatiekloof? Naja. Haar ouders zijn in ieder geval druk in de weer om de boel babyklaar te krijgen en ik denk ook wel dat ze veel steun krijgt. Voor jullie in ieder geval een dikke knuffel en heel veel succes en sterkte de komende tijd. @MevrS: is je hoofdpijn van gisteren inmiddels gezakt? Ooooh, tenx voor de kinderfeesttips! Oud hollandse spelletjes, da's een goeie. Kan je man de kleine al voelen? Wat leuk! Hier alleen nog wat inwendige activiteit. Wat lief dat hij de kleine al bij naam noemt. Tenx voor je tijmsiroop tip. Nu gebruik ik soms wat T.ussikind druppels van de meiden. @natasha86: hihi, die verschillende uitdrukkingen. Heerlijk! Een van mijn mans collega's kwam ook uit Belgie, supergezellig! Haha, heerlijk dat je je zo goed vermaakt in je verlof. Ik wil oooook! Haha... @seallable: mmmmmm.... Dat klinkt lekkerrrrrrrrrr! *kwijl* Hadden jullie niet nog een plekje aan de tafel over? Haha... Gefeliciteerd met je ehm... geen idee hoe dat in familietermen heet... dochtertje van je achternicht. Aparte naam! Heeft wel wat. @Zustertje12345: leuk dat je weer even een berichtje plaatst! Druk, druk, druk... Wauw, al flink wat beslissingen genomen en bestellingen gedaan. Het wordt echt echt he! Hier ziet het er naar uit dat Annabel toch een chocolade-dino-vijf-kers-taart krijgt! Bij de I.kea heb ik gisteren zo'n siliconen bakvorm gehaald, set van twee, waar ik een stapeltaart van kan maken. Onderste deel komen dan uitsteekdino's tegen, op het randje van die snoepkersen en bovenop een 5-kaars. 't Geheel gedecoreerd met een chocoladetopping. Klaar! Haha... Verder weinig spannends te vertellen. Zometeen moet ik nog even op de plaats van de schoentjes nieuwe slofjes zetten. 'k Ben benieuwd naar de reacties morgenochtend. Heerlijk dat zwarte piet overal de schuld van krijgt en heerlijk dom is! *lol* Mijn jacht op positiebroeken heb ik opgegeven. Misschien dat ik ergens op een site heel misschien toevallig een broek tegenkom, maar voor nu heb ik het helemaal gehad. Nee, mevrouw, we gaan maar tot lengtemaat 34 en taille 44, argh!!! Ik heb vanmiddag bij een stoffenwinkel een patroon en stof gekocht om zelf een positiebroek te maken, alleen heb ik 0,0 ervaring met een naaimachine. Waarschijnlijk kan ik beter mijn tante heel lief aankijken. Zij heeft vroeger de meest prachtige creaties in elkaar gezet. Oh, ik voel steeds meer activiteit van de kleine. Ik ben zo blij dat ik er weer gewoon van kan genieten. *emo* Haha... Groetjes, Nelly
@Anke1986: jaaaaah, hier ook (natte) sneeuw gespot tegen een uur of half zeven! 'k Trok de kinderen spontaan van de bank om te gaan kijken. *lol* Je was me voor met het aanpassen van de lijst!
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - meisje 01-05 Zustertje12345 - 1e kindje - zh - fv - wil het weten 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 02-05 Sandrabenjamin (34) - 1e kindje - zh - ?- verrassing 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - meisje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje - tb/zh - wil het wel weten 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - meisje 07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - eerste kindje - jongen 08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend 08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten 09-05 liefje2013 (27) - 1e kindje - zh - bv/fv - jongen 11-05 DTtje (24) - 2e kindje 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - wil het weten Totaal: 20 zwangeren 3 meisjes / 4 jongens / 1 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 04-12 MevrS - controle gyn 05-12 Seallable - 20 weken echo 05-12 Flotsje - controle gyn 06-12 Anke1986 - 20 weken echo 06-12 Nelly - controle vk 06-12 Natasha86 - 20 weken echo 11-12 Anke1986 - controle vk en bespreken 20 wkn echo 13-12 Doemaar - controle vk 13-12 Zustertje12345 - controle vk 14-12 SandraBenjamin - 20 weken echo 17-12 SandraBenjamin - bespreken 20 wkn echo met dokter 17-12 kopjethee79 - 20 weken echo 17-12 Zustertje12345 - 20 weken echo 18-12 Dutchdiva - 20 weken echo 18-12 Nelly - 20 weken echo 19-12 MevrS - SEO 20 weken echo 31-12 Doemaar - 20 weken echo 04-01 MevrS - controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan
Och arme Nelly dat is vast niet de bedoeling geweest, goed dat je er weer op staat! Ik denk achterachternichtje?? Geen idee ook, grappige is dat ik mijn achternicht 10 jaar niet meer gezien of gesproken had. Tot een paar week gelee in de babydump. Allebei ons eerste kindje. En nu leuk FBcontact, de rest zie ik wel ff. Misschien een x koffie doen kijken of we wat banden kunnen aanhalen.
Oeps, ik denk ik (.. Of doemaar, maar gok op mezelf) we hebben de lijst ogeschoont, maar bij jou denk ik de fout in gegaan! Denk moest nenny zijn ofzo en fout gelezen. ~ sorry ~ sorry ~ sorry ~ sorry ~ sorry ~ sorry ~ sorry ~ sorry ~ sorry ~ Nog meer mensen eraf gekickt? Die hier nog weg kletsen? Meld het ff, sorry
@nelly, ja ik was nog geslaagd voor de sinterklaas cadeautjes, gelukkig en ook nog binnen de perken zilver en rood had ik van 2003 tot 2 jaar geleden toen heb ik zilver verruild voor goud en dit jaar gaan dus ook de rode ballen in de ruil.. zit dus met een enorme partij rode ballen, en niemand wil ze omdat iedereen rood eruit aan het gooien is... normaal kon ik mn zus wel blij maken maar die hoorde dat ik paars ging doen dus zij nu ook.... paars en zilver voor haar haha een dino taart he.. toch wel een roze met witte dino he haha. nou de taart voor linette bestel ik gewoon bij de bakker hier over de grens in belgie, die is lekker, mooi en niet duur haha . oh ik zie dat anke de verantwoordelijkheid neemt om jou van de lijst af te knikkeren...... haha, ik kon het me ook niet herinneren.... maar goed tis opgelost @anke, nee vrees ook voor de hormonen hahaha, nou ja we zien wel in januari en waarom was jij saggie op vriendlief, nou ja in dit geval vriend? hahaha nog om de bank of weer wat nieuws....of heb ik dat gewoon niet gelezen.. kan ook nog sneeuw joehoe, kun je vl inpeperen haha @zustertje, zoals je ziet sta je nog op de lijst hihi @hier, niet teveel nieuws hier... gisteren zwemles, daarna verjaardag. wel verkouden geworden enzo.... das wel balen. maar ja als dat het ergste is, denk dat ik het wel overleef. en geen sneeuw wel regen
Goede morgen lieve meiden! Tjonge 2 december al! December de maand van sinerklaas, kerst, oud en nieuw, pepernoten, oliebollen, kalkoen, te veel eten, kilos aankomen en de 20 weken echos, woehoe!!! Seallable, jij trapt hem af woensdag! Spannend. En Doemaar, sluit af terwijl we het nieuwe jaar in gaan (nou ja paar uurtjes daarvoor) En donderdag mag ik, om 18.00 pas! Dus meiden neem donderdag vrij want donderdag is "help Anke de lange wachtdonderdag door" Want ik heb nu al de zenuwen dus dat zal donderdag helemaal wat worden, snik. Seal hoelaat moet jij woensdag? En Natasha, jij ook donderdag? Hoelaat mag jij? Meiden ik voel het, dit wordt een super maand (op de kilos , drukte en lege portomonee na dan ) @doemaar, alweer om 6 je nest uit, arme jij en was gewoon saggo, nergens om had gewoon een rot bui, kon iedereen wel schieten, maar vl was on de buurt dus aan de beurt. @sneeuw, waardeloze natte sneeuw hopelijk snel meer. @hier, vandaag op naar verjaardag nummero uno, huppa. Vanavond ff gedichten schrijven, dus iedereen laatste kans een gedicht idee in te leveren ... XD Fijne zondag meiden Liefs
Zo das een lekker positief berichtje Anke ik hoop ook dat dit een topmaand wordt! Ik mag on 12.00 woensdag!! Begin het nu ook weer spannend te vinden! Is kijken hoe onze kleine meid het doet! Als alles okee is, gaan we lekker uiteten! En dan donderdag lekker het kerstspul neer zetten. Ben klaar met de Sint. Als je facebook hebt Anke, mag je me wel toevoegen? Hou ik je donderdag wel ff bezig
@anke ja die dagen zijn er ook. Maar lig nu weer in bwd hoor. Ben moe maar kan niet slapen, linette met ml onder. En mijn jankkraan staat open om vanalles ennogwat
hey allemaal, mijn opa is eergisteren overleden.. zit er even doorheen... kindjes nog steeds ziek.. even niet met mezelf bezig dus...
Flotsje, Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst! Beterschap voor de kindjes! Digitale knuffel voor jou! *KNUF*