@flotsje, och meis, heel erg gecondolleerd met je opa. gisteren met ml mee naar klimcentrum gegaan, is hij met een vriend en linette gaan klimmen.. ik vermaakte me wel in het bar gedeelte.. wat aan het leren enzo.. daarna bij de ouders van die vriend gaan eten.. dus ook nog eens niet koken HOERA, dat is zooo lekker soms. binnenkort effe een nieuwe vaatwasser halen want die van ons is kapot.... ook fijn. als dat voor de kerst is geregeld. ja we zouden sinterklaas donderdag vieren omdat ml dan vroeg thuis zou zijn, zegt ie net dat er een afscheid is op het werk en dat het laat gaat worden.... GVD en hij is de hele week weg. hadden we het beter gisteren gewoon kunnen vieren zoals ik voorstelde... ben lichtelijk ontvlambaar:x
Meiden, Ik heb sinds een paar dagen OVERAL jeuk. Word er knettergek van eerst vooral onder mn voetjes en snachts maar nu is het overal en ook overdag. Kan niet stoppen met krabben. Pff vannacht ook weer wakker gelegen en mn man maar zeggen dat ik niet moet krabben Wat denken jullie? Winterhuidje of toch ff met de huisarts bellen?
smeren smeren smeren seal... en anders het kan ook gewoon exceem zijn dus effe bellen dan krijg je een cremetje om te smeren
flotsje Gecondoleerd met het verlies van je opa. Hoe gaat het nu met de ziekenboeg? Alles komt tegelijk bij je. doe maar maar ml kan toch niet naar dat afscheid.... Hij had al een andere afspraak staan, namelijk met jullie! seal misschien heb je hier iets aan, helemaal onderaan hebben ze wat tips. 17 weken zwanger | Alles over de 17e week van je zwangerschap 17 Weken zwanger | Alles over de 17e week van je zwangerschap! sneeuw hier valt sneeuw! Gelukkig blijft ik vandaag thuis, heb een hele lijst gemaakt met kleine klusjes in huis. Ik drink m'n bakkie op en ga zo aan de slag. Groetjes allemaal!
Goede morgen! @ flotsje: gecondoleerd! Heel veel sterkte komende tijd! @ doe maar: je man is toch niet verplicht om te gaan naar dat afscheid? Kun je dat niet heel subtiel brengen ? @ seal: ik heb er ook last van maar dan over mijn hele lichaam, smeren met body lotion voor het slapen gaan werkt hier wel redelijk! Fijne dag iedereen! Ps ik ben 23! Als iemand dat nog in de lijst erbij kan zetten....?
goeiemorgen Ben ik ook effe uit mijn bed gerold si ....*geeeeuuuuwwww* @flotsje: sterkte meid! @20 weken echo .... ik mag donderdag. hopelijk weet ik dan ook het geslacht. zo spannend. krijg er zenuwen voor @jeuk: hier nog niet te veel last van eigenlijk ...ben blij, want ik hou niet van zo'n plakkerig spul op mijn lichaam
@gezelligheid en zustertje, jawel dus.... er gaat een commandant weg (hoge pief) en iedereen wordt geacht aanwezig te zijn:x en dan maar zeggen dat defensie familie zo hoog in het vaandel heeft maar tis opgelost, madame had dr 6de zintuig aangezet en heeft alle cadeaus net gevonden... dus hij komt vanavond thuis en dan mag ze dan dr cadeaus openmaken.. ik heb gezegd dat er geen cadeaus liggen, dat kan niet want papa en mama weten van niets... als er cadeaus liggen dan heeft sinterklaas gedaan... voor nu geloofd ze dat.. maar je kan je kind niet nog dagen laten wachten tot ze die mag openmaken... maar heb effe flink gejankt erom... @sneeuw... het begint net te sneeuwen hier
Brrr... Hier met een frisse neus weer warm aan het worden op de bank. Mijn ochtendrondje zit er weer op. Oudste naar school gebracht, twee jongsten mee naar de supermarkt. Ze zaten zo lief sinterklaasliedjes te zingen in de bakfiets, dat ik ineens geen last meer had van de sneeuw. *lol* @flotsje: ach... Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je opa. Heel veel beterschap voor je huishouden. @jeuk: mijn benen!!! Smeren, smeren, smeren... Vooral na het douchen. Je kan dan het beste wat (baby)olie op de natte huid aanbrengen. @doemaar: wat balen dat je man ineens dat afscheid heeft. Hopelijk kan je hem nog ompraten. Wij hadden eerst een vanalleswat boom. Hout/glas/zilver/net wat we leuk vonden. Sinds vorig jaar houden we het bij een thema, lekker ouderwets rood/zilver. Tja die dinotaart wordt nog wat. Plannen genoeg... In ieder geval geen roze, want dat vindt ons eigenwijsje geen mooie kleur. Ze wil bruin met groen. Tja... @lijst: lekker boeien... Nenny/Nelly, ik zou het ook zo gedaan kunnen hebben! *lol* 'k Reageer later meer. Accu van flappie is bijna leeg! En mijn oude schoolvriendin (begin feb. uitgerekend van tweede kindje) komt zometeen lekker kletsen! Doei!
Ooohhhh, dit is echt erg.... Heb m'n wenkbrauwen geverfd, maar ben de tijd vergeten..... Nu zijn zerood van het boenen.... Durf niet meer in de spiegel te kijken
@nelly, heb nog 50 rode kerstballen voor je hahahahaha nee kan niet... was eerst een andere dag dat afscheid, en nu vanwege redenen verplaatst (normaal gemakszucht commandant) dus.. en het is een moetje, niet een willetje hahahaha stoere chick, bruin met groen
zijn jullie trouwens al bezig met geboortekaartjes of doopsuikers? Ik kijk er zo naar uit om aan de slag te gaan
@natascha, nee hangt van geslacht af.. maak ze zelf en bestel ze via internet.... wordt zowiezo aan de voorkant disney... en ligt aan het geslacht welke dat wordt... en de geboortesuikers haal ik bij een winkel hier in de buurt... zal zo effe foto plaatsen wat wij bij linette hadden... das wel gaaf
Ml zei net dat de schade aan m'n wenkbrauwen wel meevalt. Fjieuw, zet de volgende keer de wekker. Ik ben ook van plan zelf iets te gaan maken voor het kaartje. En doopsuikers, daar doen we niet aan. Zijn niet kerkelijk, vandaar. Echt heerlijk zo'n dagje bij huis, ben bijna op de helft van de lijst. Zo de sneeuw trotseren om boodschappen te doen, eten vanavond stoofvlees, jammiejammiejammie!
hier hangt het ook af van het geslacht ....ik kies ze bij AVA ...weet niet of jullie dat kennen? Doopsuikers: normaal gezien glazen bokaaltjes met advocaat, de bokaaltjes in ikea, afwerken met namenlintje
@gezelligheid: zijn ook niet kerkelijk ....zien het eerder als een soort van bedankje. het heet gewoon doopsuiker, wordt niet enkel gegeven bij doopsel, maar gewoon als geboortegeschenkje grappig van je wenkbrauwen
Goede maandag morgen meiden, Jullie zijn al druk geweest zeg haha. @seal, je hebt pb. Krab krab voor je rug. Ik weet het niet maar als het zo erg is gewoon bellen (heeft niks te maken met je ziekte? hydra .... Weet niet meer hoe het heet) @doemaar, hoe is je huil dag gisteren afgelopen? Lekker alles van je af kunnen huilen? Edit, lekker naar klimcentrum geweest? Leuk. En voor je gekookt? Dagje dus toch nog goed. Haha, wat is dat toch, ik begin al weer een bericht over je verpeste sint te schrijven en lees dat Linette het al heeft opgelost, fijn @flotsje, gecondoleerd met je opa. Is hij lang ziek geweest? Je vertelde dat hij in het ziekenhuis lag? Knuffel voor jou meid. En wat vervelend dat je kids zo ziek lang ziek zijn. Maar toch ook af en toe een beetje tijd voor jezelf en je nieuwe beebje nemen hoor. @nelly, je staat er weer dus ben ik blij hoe was het koffie drinken, leuk dat kletsen met andere zwangere vrouwen, alsof je een geheim clubje hebt of niet @gezelligheid, hihi, arme wenkbrauw, fijn dat het mee valt. @geboortekaartjes, ik wacht tot ik het geslacht weet en dan ontwerp ik hem zelf (met Jesse ook gedaan), doopsuikers? Doen wij hier niet. @sneeuw, klein klein beetje blijft niks liggen snik @hier, ik ga helemaal niks doen vandaag. Behalve ff een kapper fixen voor vl die moet echt nodig geknipt worden. Fijne dag meiden. Pffft nog 3 nachtjes slapen.
Loooolll daarom verf ik mn wenkbrauwen nooit! Nee die jeuk ken ik gelukkig niet van mn hidra. Die overigens flink actief is weer dus ik heb de turbo ff uitstaan vandaag. Heb ook gebelt met vlos. Als het erger wordt en smeren niks helpt gaan ze ff voor de zekerheid naar de leverwaarden kijken. Kan zijn door de zwangerschap dat er galstuwing is ofzo. Nou we zien wel ff, this een zeldzaam iets en het is veel waarschijnlijker door de verwarming enz dat de huid droog is.
pfff, iemand zin om te janken? Had hier in de lounge dat liedje zien voorbij komen https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MpkI7GW2V34#! ik kende het niet, maar, wat een tekst! spontaan doet het me denken aan mijn zoontje ....hopelijk hoeft hij zoiets niet mee te maken.
Hihi, hey hormoontje, te veel tijd nu je niet hoeft te werken haha. Ik heb het bij deze: KATIE MELUA- I CRIED FOR YOU - YouTube