Anke!!! noem je me nu een luiaard? voila ...ga ik weer janken haha, grapje hoor..moet zeggen dat het zalig is om niet te moeten gaan werken. Maar mijn huishouden krijgt wel op het gemakje van kop tot teen een grote beurt..das ook een beetje werken he
@anke en natascha, ik ga naar beide niet luisteren, heb al genoeg gejankt gisteren en vanmorgen om sinterklaas... dus ik pas net met linette in bad geweest, nou een uur geleden dan, broodjes kroket gemaakt... hongerrrrrrr. linette wilde niet die wilde yoghurt... verstandig kind hahahaha en nu in pyama/trainingsbroek op de bank. strax pasta maken, lekker makkelijk en dan wachten tot ml thuiskomt dan kunnen de cadeaus naar beneden...
Hoi meiden, hoe is het met jullie? Hopelijk gaat het goed met iedereen! Ik ben een maand lang niet hier geweest. Eerst was ik onzeker en had ik het druk, later merkte ik dat de drempel om terug te keren en in alle verhalen te duiken erg hoog was, maar ik kan toch niet zonder jullie Ik zie dat ik meer dan 40 pagina's achterloop, dus ik hoop het vanaf hier weer op de kunnen en mogen pakken...
@natasha, ik zou niet durven. @doemaar, huilen om de sint is bijna voorbij meid, nog ff volhouden En we zingen samen "daag snterklaasje dahaaag, daahaag dahaag, hormoontjes piet" haha @dutchdiva, hey welkom terug meid. Gezellig dat je weer mee komt kletsen hoe gaatie met jou? Zal je ff een update doen van de afgelopen maand ..... Hormonen ... Hormonen en nog wat hormonen zo ben je ook up to date
@anke jaaaaa gaan gelijk de kerst cd's erin als ik ze heb aangeschapt hahahaha, heb alleen kerstfeest met bert en ernie... maar wil natuurlijk de klassiekers... krijg er geen genoeg van @dutchdiva, welcome back babe
trouwens ....dat friemeltje hier...laat al goed van zich horen hoor. nog iemand? in het begin enkel 's avonds ...nu zeer vaak op de dag
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 02-05 Sandrabenjamin (34) - 1e kindje - zh - ?- verrassing 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - meisje 03-05 Nenny (23) - 1e kindje - tb/zh - wil het wel weten 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - meisje 07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - eerste kindje - jongen 08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend 08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten 09-05 liefje2013 (27) - 1e kindje - zh - bv/fv - jongen 11-05 DTtje (24) - 2e kindje 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - wil het weten Totaal: 20 zwangeren 3 meisjes / 4 jongens / 1 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 04-12 MevrS - controle gyn 05-12 Seallable - 20 weken echo 05-12 Flotsje - controle gyn 06-12 Anke1986 - 20 weken echo 06-12 Nelly - controle vk 06-12 Natasha86 - 20 weken echo 11-12 Anke1986 - controle vk en bespreken 20 wkn echo 13-12 Doemaar - controle vk 13-12 Zustertje12345 - controle vk 14-12 SandraBenjamin - 20 weken echo 17-12 SandraBenjamin - bespreken 20 wkn echo met dokter 17-12 kopjethee79 - 20 weken echo 17-12 Zustertje12345 - 20 weken echo 18-12 Dutchdiva - 20 weken echo 18-12 Nelly - 20 weken echo 19-12 MevrS - SEO 20 weken echo 31-12 Doemaar - 20 weken echo 04-01 MevrS - controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan
Zo ff lijst aangepast, leeftijd zustertje erbij .... @doemaar, als je al zo moet huilen van de sint .... Wordt kerst nog wat @natasha, hier idd de kleine ook steeds beter te voelen, ook overdags. Maar alleen als ik rustig ben. Tijdens lopen enzo nog niks.
@anke, neeeee joh dat wordt helemaal leuk hahaha. maar sinterklaas gisteren was alsnog heel gezellig hoor. linette trok papa gelijk mee naar het ketelhok waar die gekke sinterklaas de cadeaus had neergelegd.... tja was wel bij de schoorsteen.. dus in theorie klopte het wel hahaha. kind helemaal hieperdepiep van de cadeaus, laat naar bed 5 uur wakker en nog stuiteren.. hier nu snel effe laatste beetje poetsen en speelgoed reorganiseren.. en met de pootjes omhoog HELLO X-MAS
goeiemorgen meiden Alles oke hier ... Krijg net smsje van pap ...zijn moeder ( mijn grootmoeder dus) was in behandeling voor borstkanker...chemo en straling. blijkbaar slaat het niet aan. uitgezaaid naar maag, lever, pancreas. ze stoppen dus de behandeling... wat erg ..wat een rotziekte. voor iemand die gans haar leven gezond geleefd heeft zeg. ik heb er nu niet bepaald een goede band mee, maar vind het verschrikkelijk
Natas, het is ook een rotziekte sterkte gewenst ook voor je vader. P.s begint het bij jou al te kriebelen voor de echo van donderdag? Hier slaat de onzekerheid weer toe. Ben blij dat het morgen al woensdag is.
@natascha, ohhhh wat een rotziekte is het toch, helaas zelf allemaal mee moeten maken met mijn vader.... sterkte meis en voor je vader @seal hahaha spannend he... hier ook weer even onzeker hoor... denk dat dat met fases gaat. komt vast goed, knuf voor jou pffff denk doe tijdens het poetsen gelijk even al het speelgoed reorganiseren... poetsen is klaar nu nog laatste speelgoed opbergen boven en dan lunchen
Dankjewel Doemaar, ben mn zinnen al aan t verzetten met de kerstversiering en de was straks maar is ff een pot zuurkool maken hmmmmmm!
ieuw, jij liever dan ik hoor seal... komt allemaal goed.... bij de andere mei mama's moet waarschijnlijk 1tje de beslissing gaan nemen de zw af te breken ivm 2 niertjes vol cystes... overlevingskans na geboorte erg klein.... heel erg als je al rond de 15 weken zit. zo de kleine meid van kdv halen en trainingsbroeken aan, warme choco, filmpje op en lekker helemaal niets meer... pffff ben kapot vandaag
Wat verdrietig zeg! Gelukkig dat 90% wel goed verloopt. Daar hou ik mezelf maar aan vast. Ben ook wel erg nuchter moet ik zeggen, maar toch wel gezonde zenuwen.
@seal ben er ook nuchter in.. als het misgaat kun je er toch niet zoveel aan doen in dit stadium.. maar ga ook uit dat ik nu bij de 90%zit
bedankt meiden ...zal zo snel mogelijk eens langs gaan amai Seal, ik mag er niet aan denken..... is toch een erg belangrijke echo he ...heb echt zenuwen!
nou komt de mei mama die de rij sluit.... maar volgens mij aardig in de kopgroep zit qua omvang whahahahahahaha *proest* gelukkig vind ik mezelf erg grappig