1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    heb alleen weer niet zo'n mooie echo's. vind dat wel jammer
    tussen 24-28 weken zal ik 3d echo laten maken

2. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Jammer zeg! Dan hoop ik dat de kleine dan wel wil mee werken en een super mooie dvd zult hebben. In elk geval wel fijn dat alles goed is. Lekker met een positief gevoel de kerstdagen in!

3. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Trouwens natas. Weet je nu wat het geslacht is? Of hou je het nog ff voor je? Vermoeden was een meiske toch?

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Anke1986: heerlijk he, sinterklaas het land uit! Valt nog mee dan, dat ze bij jullie in het centrum niet direct overgaan op kerstmuziek!
    Hoe ging de echo???

@Doemaar: ja hoor, de ene dag sta je 's ochtends pannenkoeken te bakken en de andere dag kan je niks binnenhouden. Knuffie!
    Is Linette ook al zo'n gespierde spijker? Evelien woog een half jaar geleden (3jr 1mnd) op het consultatiebureau 14,9 kg bij een lengte van bijna 1 mtr. Kilootje erbij zou ze zeker wel kunnen hebben, hihi...
    Oeh, heel herkenbaar, kids die zichzelf zo in de weg zitten, omdat ze omvallen van vermoeidheid.
    Hoe is het met de auto afgelopen?

@DTtje: jeetje, 't heeft je niet meegezeten zeg. Heel veel beterschap nog. Ze zeggen wel dat iedere zwangerschap anders is, maar bij jou is het echt een wereld van verschil. Hier ook last van mijn hormoonhuishouding, kan janken en uit mijn slof schieten om niks... Gelukkig nog geen nachtmerries, maar wel ontzettend rare dromen.

@Gezelligheid: het contact met mijn beste vriendinnetje destijds was na het gymnasium verwaterd, maar inmiddels zijn we lekker gesetteld en is het contact weer wat aangetrokken.
    Oh, bij het echocentrum waar wij naar toe moeten, krijgen we geen opname op usb-stick mee. Wat leuk jullie die mogelijkheid wel hebben! Wij krijgen alleen wat echofotootjes mee naar huis.

@natasha86: balen dat je vannacht zo slecht hebt geslapen. Super dat alles goed was bij de echo! Geniet ervan meid! En, en, en? Weet je nu eindelijk het geslacht?

@seallable: nou moe, wat een verhaal! Jammer dat de echo tegenviel, maar heerlijk dat je je ukkie hebt kunnen bewonderen en er zover ze konden zien niets aan mankeerde. Wel fijn dat ze een tweede echo inplannen.
    Wanneer krijg je uitslag van de bloedtesten. Spannend dus nog of je bij de vlos mag blijven of naar de gyn moet...
    Zijn jullie nog lekker wezen eten?

Hier gaat het weer wat beter. Ik ben sinds vrijdag mijn stem kwijt, maar het lijkt erop dat ik hem steeds meer terug krijg. Evelien was ook zo lief "mama, dan mag je wel wat van mijn stem hebben!". *smelt*

Manlief had de gemeente gisteren gebeld voor onze straat, die zou het einde van de week weer open zijn. Nou, gezien de "enorme" vaart die ze erin hebben, zie ik dat dus echt niet gebeuren. Zeker niet nu er zo'n slecht weer op komst is. Lekkere timing hoor! Gelukkig hebben ze wel een alternatieve route dwars over het grasveld, maar dat geglibber en geglij over die metalen rijplaten is ook niet zo mijn ding. Gelukkig kan ik met de fiets aan de hand net langs de werkzaamheden. Dus, we doen het er maar mee...
    't Werd onderhand ook tijd dat die kruising aangepakt werd. Die was echt superslecht geworden met al dat bouwverkeer wat door de wijk ging.

Wie zit er trouwens allemaal op facebook?

Groetjes,
    Nelly

5. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Ff snel goede echo, maar bult gedoe, lag verkeert. Haha

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natascha, ja dat is fijn super goed. altijd weer een geruststelling

@nelly, ja hahaha hoe krom is het.... heb echt een beroerde dag gehad gisteren.pffff niets kunnen eten, wilde savonds een droge boteraham proberen en na nog geen kwart hing ik weer boven de pot... blehhh en het erge is dat ik van deze zw al redelijk incontinent bent met de kracht van het overgeven.. hoezo kapot schamen:). gisteren dan ook om half 9 naar bed gegaan met een paracetamol, heb nog wel een paar krampen gehad, maar mn maag begon ook weer te knorren dus wellicht ook kramp van een lege maag ofzo... pffff en vannacht nog 2 keer naar de wc, met diarree. maar het gaat op dit moment wel even.... heb wat cola op, cracker met kaas en een halve kop koffie. nog wel diarree als water maar goed, zal in de loop van de dag wel bijtrekken en nog geen kramp gehad en geen braakneigingen
    met de auto geluk gehad was een relais kapot dus die man heeft het veranderd en hij rijd weer...

fijn dat t bij de vk oke was en dat sinterklaas een succes was. hoe is het met de dino taart?;)

@dtje, gewoon effe klote dan.... maar welcome back zou ik zeggen

@anke, dus het blijft nog even bewaard of het een jongen of een meidje is hihi

Hier door die buikgriep wel onzeker even geworden weer... zit te twijfelen om de vk te bellen... oh pffff nelly was te vroeg met kramp komt er net even 1 voorbij zetten haha.

nou en manlief wordt vandaag in veldhoven geopereerd, tijdens werken heeft hij zn achillespees en banden afgescheurd, vannacht bij een collega daar om de hoek gecrasht dus die brengt m naar het zh... grrrr dus kan ik strax fijn van maastricht naar daar om m op te halen...en reken maar dat ik een man thuis krijg die een hoop medelijden nodig heeft ;)

7. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    thanks!!!fijne dag vandaag....let it snow:)

8. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    goeiemorgen ...

Ja, weten het geslacht. eindelijk :)
    mijn vriend wilt het nog even geheim houden voor de familie, dus, plaats ik hier even niet ...(zus zit ook op forum)
    Ik probeer hem vanavond te overtuigen om er geen geheim van te maken :)

9. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be
    Klik op het mei 2013 mama's clubje

datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht
    27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten
    28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - meisje
    01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten
    02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen
    02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen
    02-05 Sandrabenjamin (34) - 1e kindje - zh - ?- verrassing
    03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel
    03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - meisje
    03-05 Nenny (23) - 1e kindje - tb/zh - wil het wel weten
    04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - meisje
    07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten
    07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    08-05 Gezelligheid (40) - eerste kindje - jongen
    08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend
    08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten
    09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje
    11-05 DTtje (24) - 2e kindje
    14-05 Flotsje(29) - 3e kindje
    23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - wil het weten

Totaal: 20 zwangeren
    4 meisjes / 3 jongens / 1 verrassing

Afspraken

datum naam - afspraak
    11-12 Anke1986 - controle vk en bespreken 20 wkn echo
    12-12 Liefje2013 - 20 wkn echo
    13-12 Liefje 2013 - vk controle en uitslag 20 wkn echo
    13-12 Doemaar - controle vk
    13-12 Zustertje12345 - controle vk
    14-12 SandraBenjamin - 20 weken echo
    17-12 SandraBenjamin - bespreken 20 wkn echo met dokter
    17-12 kopjethee79 - 20 weken echo
    17-12 Zustertje12345 - 20 weken echo
    18-12 Dutchdiva - 20 weken echo
    18-12 Nelly - 20 weken echo
    19-12 MevrS - SEO 20 weken echo
    31-12 Doemaar - 20 weken echo
    03-01 Natasha - controle gyn + echo
    04-01 MevrS - controle gyn
    31-01 Natasha - controle gyn

Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
    En laat deze "instructie" ook maar staan

10. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hallo lieve lieve meiden,

Mijn wereld is wit vandaag! Maar geloof bij iedereen ;)

@nelly, fijn da je sinterklaas zo leuk was, wij mogen er morgen aan geloven ;) je straat al weer open?

@doemaar, fijn dat je autoschade mee viel, jammer dat je zo ziek bet. En dan manlief ook nog in de kreukels? Arme schat. Knuf voor jou.

@natasha, fijn dat jou echo ook goed ging meid! Ben wel nieuwsgierig of je voorgevoel/hoop uit gekomen is?

@20 wkn echo, alles was helemaal inorde, of zoals ze zeggen ... Lijkt in orde :) We hadden dezelfde vrouw als bij Jesse, alleen was ze deze keer heel aardig, volgens vriendlief had ze de vorige keer gewoon te lang droog gestaan Maar ze heeft van alles en nog wat extra uit gelegt en laten zien. Ze was vorige week naar een cursus geweest en dus van alles aan het uit proberen met uitleg voor ons. Heerlijk uitgebreid dus. Morgen met sint vertel ik aan broertjes en zusjes wat het wordt. Mijn moeder was weer mee, dus die weet het al en die heeft het aan mijn stiefvader verklapt tijdens de echo ... Per sms :( Heb nogal een nieuwsgierig zusje, dus zet het hier ook nog niet neer. De trut heeft gister mijn stiefpapa gebelt met "wat leuk voor anke dat ze weer een jongetje krijgt of niet?" in de hoop dat hij zou denken dat ze het wist en het zou verklappen. Gelukkig is stiefpapa niet dom en er niet in getrapt, pffft. Bij mijn moeder heeft ze het ook nog geprobeert maar ook niet gelukt. Domme doos, jammer dat ze dat doet, ze weet dat ik wat lekker bij de koffie laat maken voor morgen en dan zal ze het zien op de cupcakes.

@sinterklaas, morgen en dan is het klaar. Cadeaus ingepakken nog en klaar. Wordt een drukke boel. Mams, stiefpaps, 2 zusjes en een broertje (alle drie met aanhang), m'n stiefmama, 2 half zusjes en een half broertje (14 man dus plus jesse en het dochtertje van mijn zusje, drukke boel)

@facebook, weet niet wie het vroeg, maar ik zit op facebook. Mensen die me willlen toe voegen pb me maar ff. :)

@vandaag, ga ff genieten van de sneeuw en dan ff vanmiddag nog een beetje de gemiste slaap van gister in te halen ben nig steeds kapot.

@mamajude, hoe gaat het met je zusje? En natuurlijk met jou?

11. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Leuk dat ze nu wel aardig was Anke.
    jammer dat je zus zo nieuwsgierig is, hier is dat ook zo. vind dat echt vervelend. En als je het geheim wilt houden, maken ze er een drama van.

seg meiden, ik ben hier al tijdje een topicje aan het volgen. wil het toch even delen ..vind het best wel hilarisch.
    dame, eerste ronde, eerste kindje. voelt op dag van eisprong al dat ze zwanger is ...een hele resum symptomen.
    van een obsessie gesproken.het is te veel voor jullie om alles te lezen, maar sommigen ( waaronder ik) proberen haar met beide voeten op grond te zetten, maar daar heeft ze helaas geen oor naar

http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/402648-zwangerschapssymptomen-na-24u.html

12. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Wat fijn Anke dat ze deze keer wel te pruimen was!

En dat topic tjaaaa sommigen!!

13. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Natasha, geen moeite aan verspillen :)

14. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0

aan het topic bedoel je?
    Doe ik ook niet hoor ..hihi
    vind het gewoon leuk om te volgen ;)

15. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hihi, nou have fun dan ;)

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natascha als jij ons hier nu even op hoogte houdt hahahaha.. wat anke zegt geen aandacht aan besteden...

zoooo boodschappen gedaan, kerstboom in the pocket.. alle spullen naar beneden gehaald en dan maar verder met versieren... ml is op dit moment naar de operatiezaal gereden, dus tja we wachten af of ik hem uberhaupt mag halen strax of dat ik dat morgen moet gaan doen... kan ik mn verpleegsterspakje uit de kast halen

17. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    OMG?is dat topic serieus?? Ronde 1 en nu al help schreeuwen omdat ze bloed verliest tijdens haar menstruatie tijd..... Tjeee als ze er zo lang als mij over doet (2jaar met ontpillen) dan kunnen ze haar wel opsluiten met zo'n leuk vestje met de sluiting op de achterkant.
    Sommige mensen...........

18. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hihi

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    kerstboom staat, erwtensoep klaar op rookworst na die staat op...

wat maak jeje druk idd... ik mag weliswaar ook in mn handjes klappen.... na 3 maanden ontpillen iedere keer en nu onbedoeld de eerste keer zwanger... hmmm miss moet ik ook zo n topic openen oid

20. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Goed bezig doe maar!! Had trouwens nog niet op je buik gereageerd. Mooi hoor! Wel raar vind ik zelf om nu trots te zijn op je buikje en normaal verafschuw ik hem :p en grappig dat als ik ergens kom de ogen meteen afglijden naar mm buikje!

Ik ben 24 en ik tel me zegeningen dat we nu een gezonde zwangerschap hebben maar ben er nooit zo histerisch er mee bezig geweest. Maar na een jaar begint het zwaar te frustreren. En dan mag je eigenlijk nog niet eens klagen.... Er zijn mensen die altijd een leeg nestje houden. Nee dit soort topics vermijd ik maar!

Deel Deze Pagina